Nou dan verdient Twente ook niet zijn landstitel, inleveren!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:58 schreef stoeltafel het volgende:
Alleen waarom is dat laatste niet gebeurd? Het is toch vrij normaal dat je je schulden eerst aflost voordat je gaat investeren? Waarom mag PSV indirect worden gesteund door de gemeente en sommige clubs niet? Competitievervalsing is dat, kan het moeilijk anders noemen.
Het mooiste van de transfers is dat Rutten er nog steeds zit
De inkomsten naar aanleiding van het verkopen van de grond is naar de schulden en eigen vermogen gegaan. Dus het eigen vermogen is hoger dan 0 euro, maar hoe hoog precies weet ik niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:56 schreef DeNummer10 het volgende:
Oké, PSV heeft genoeg geld verworven met transfers, en dat is het geld dat het voorlopig uitgeeft. Volgens jullie he. Maar hoe zit het met het eigen vermogen van PSV? Of is dat dan 0,- ?
Het geld dat binnengekomen is naar aanleiding van uitgaande transfers + de 20 miljoen die vanuit het bedrijfsleven naar PSV is gegaan zijn gebruikt voor de inkomende transfers. Het kan dus best zijn dat er meer aan transfers betaald werd dan dat er ontvangen werd..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:59 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Is dat zo zeker? Las een lijstje met 22 m aan inkomsten en 29 m aan uitgaven.
Nu je het toch ter sprake bent, wat doe jij dan eigenlijk?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:48 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik heb wel bewezen er genoeg kijk op te hebben hoor. Wat doe jij in de voetballerij?
Waarschijnlijk is hij kampioen geworden met de F'jes van de plaatselijke VV.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Nu je het toch ter sprake bent, wat doe jij dan eigenlijk?
Dat ga ik niet in een topic vol zuigers vertellen natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Nu je het toch ter sprake bent, wat doe jij dan eigenlijk?
PM dan maarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:06 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat ga ik niet in een topic vol zuigers vertellen natuurlijk.
Rightquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:06 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar, maar om dan te roepen dat ik er geen zicht op zou hebben vind ik ook wel humor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:07 schreef Anti_Troll het volgende:
[..]
PM dan maarNatuurlijk is het verder onzin dat je in de voetballerij actief zou moeten zijn om er verstand van te hebben, maar dat terzijde
Dus eerst te koop lopen met vanalles en vervolgens de boot af houden....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:06 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik vind het juist erg zwak om jezelf doodleuk als autoriteit neer te zetten zonder dat je daar verder over elaboreert. Dan moet je het ook niet gebruiken, omdat het niets zegt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:09 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar, maar om dan te roepen dat ik er geen zicht op zou hebben vind ik ook wel humor.
Er moet daarnaast ook niet vergeten worden dat er wat flinke salaris-gerelateerde voordelen zijn. Een bedrag van enkele miljoenen die voor een groot deel niet meer voor de salarispost gereserveerd hoeft te worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:09 schreef tja77 het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)psv-48-miljoen-euro/
Halverwege vind je graffiekjes met daarbij ook eentje van het eigen vermogen. Dit is wel weer ff geleden. (dus nog voor de miljoenen injectie)
Ik loop er niet mee te koop, ik maak alleen een punt hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus eerst te koop lopen met vanalles en vervolgens de boot af houden....
Waardeloos jong.
Dat was puur een opening naar mijn vraag aan jou. Jij beticht mij er van er geen zicht op te hebben. Wie ben jij dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:11 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik vind het juist erg zwak om jezelf doodleuk als autoriteit neer te zetten zonder dat je daar verder over elaboreert.
Je zegt A maar geen B, dat is amper een punt makenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:11 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik loop er niet mee te koop, ik maak alleen een punt hoor.
Dit dus, als je zo'n grote jongen bent kun je dat ook gewoon zeggen. Of ben je bang dat je uitgelachen word?!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus eerst te koop lopen met vanalles en vervolgens de boot af houden....
Waardeloos jong.
OK je hebt gelijk. Want je zit in de voetbalwereld. Sorry. Excuses.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:11 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik loop er niet mee te koop, ik maak alleen een punt hoor.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK je hebt gelijk. Want je zit in de voetbalwereld. Sorry. Excuses.
Ik spaarde vroeger Panini plaatjes, mag ik dan ook een mening hebben ?
Misschien werkt ie mee aan FMquote:
Nja schijnbaar zijn er meer teams die hem graag willen hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:14 schreef Doublepain het volgende:
Komt die van Sparta nou wel of niet? Ik ken hem niet, maar heb gehoord dat het een grote talent is?
Misschien moet jij je grote mond eens houden en je DM lezenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien werkt ie mee aan FM
Het ging daar niet om wie de meeste legitimiteit had, maar over een specifiek vraagstuk waar ik vind dat jij het bij het verkeerde eind hebt. Vervolgens ga jij roepen dat dat niet zo is, omdat jij zo'n autoriteit bent zonder daar iets over te zeggen. Zeg gewoon waarom je vind dat je een autoriteit bent, of houd je mond daar over en ga inhoudelijk op het onderwerp in of accepteer simpelweg dat de toekomst het moet uitwijzen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:12 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat was puur een opening naar mijn vraag aan jou. Jij beticht mij er van er geen zicht op te hebben. Wie ben jij dan?
Nja misschien kwam je er achter de je de verkeerde club supportertquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:14 schreef DeNummer10 het volgende:
Het is natuurlijk al grappig genoeg dat ik als Ajacied vaker op De Herdgang kom dan het gros in dit topic!
Hihiquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja misschien kwam je er achter de je de verkeerde club supportert![]()
Welke teams?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja schijnbaar zijn er meer teams die hem graag willen hebben
Ik praat gewoon over PSV maar wordt telkens voor troll uitgemaakt, meer niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:17 schreef Buitendam het volgende:
Maar ga gewoon weg, joh. Wat zit je het topic nu op te vullen met onzin. Ikzelf, en ik neem aan de rest, wil hier gewoon lekker over Matavz en Willemsen praten. Ga jij je nu maar druk maken over PSV-Ajax over drie weken in het Ajax topic. Daag.
Quote je laatste post inhoudelijk over PSV.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:17 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik praat gewoon over PSV maar wordt telkens voor troll uitgemaakt, meer niet.
Als men normaal reageert, hoef ik ook niet offtopic te gaan. Maar inhoudelijk reageren doet bijna niemand hier.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Quote je laatste post inhoudelijk over PSV.
Uhm ik zit niet achter een pc op dit moment. Niet te hard van stapel lopen gekkie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:15 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Misschien moet jij je grote mond eens houden en je DM lezen. Loser.
Komt goed uit toch?!quote:
Hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dm een stuk van gelezen, maar schijnbaar heb je dan toch niet genoeg verstand van, anders was je wel iets meer als jeugdtrainer.
Dit he...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:56 schreef DeNummer10 het volgende:
Oké, PSV heeft genoeg geld verworven met transfers, en dat is het geld dat het voorlopig uitgeeft. Volgens jullie he. Maar hoe zit het met het eigen vermogen van PSV? Of is dat dan 0,- ?
Je weet dat vragen om een ban ook een ban kan opleveren hè?! Maar goed, Nummer10 heeft vast een reden dat ie het niet hier niet neer zet, had anti-troll dan ook moeten respecterenquote:
Puur om dit gezeik te voorkomen. Maar ik had beter moeten weten, ik had er niet over moeten beginnen natuurlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet dat vragen om een ban ook een ban kan opleveren hè?! Maar goed, Nummer10 heeft vast een reden dat ie het niet hier niet neer zet, had anti-troll dan ook moeten respecteren
Haha dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:22 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Haha!
Voor iemand van mijn leeftijd doe ik het prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |