Hadden ze meer kunnen kopen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef Smoofie het volgende:
Als de gemeente geen geld had gegeven, hadden jullie dan zoveel kunnen kopen
Nee want dan hadden we geen transfer geld mogen gebruiken wat we nu wel kunnen gebruiken. Zo moeilijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef Smoofie het volgende:
En daar gaan we weerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef Smoofie het volgende:
Ja, maar dan had Brands alles in natura betaald.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef Smoofie het volgende:
Ja. Madrid bestond alleen vorig jaar. Hebben totaal geen geschiedenis ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:19 schreef DeNummer10 het volgende:
Die hebben jaren matig gespeeld met het materiaal dat ze hebben ja. Ze spelen nu onder Mourinho voor het eerst goed voetbal, vorig jaar was bij vlagen ook nog niet goed genoeg hoor.
Ze doen nu wel structureel mee en worden gezien als internationale top. En meedoen in de PL doe je ook niet zomaar.quote:Een geschikte trainer heeft PSV dus al niet. En Europees succes heeft het Chelsea nooit gebracht. Buiten Mourinho, absolute wereldtop, heeft het sowieso niet zo geweldig gepresteerd natuurlijk.
Dus?? Neemt niet weg dat ze bij Barca ook gewoon enorm veel geld uitgeven en zonder die miljoenenuitgaves niet hadden meegedaan om de prijzen.quote:GAST. De hele as is zo'n beetje zelf opgeleid ja. Barcelona kan als het wilt 11 spelers opstellen die zelf opgeleid zijn en nu tot de A-selectie horen.. Wat een kut-argument zeg.
Ik wilde zeggen 'we gaan het zien'. Maar dit kon ik niet zeggen, omdat als je er een beetje kijk op hebt, je het al kunt zien. Maar je zal het in de toekomst wel zien dat Wijnaldum succesvoller wordt dan Mertens.quote:Beter hebben jullie niet hoor. En hij levert meer op dan Wijnaldum, die beperkter is.
Ik zeg niet dat ze op die punten hun kwaliteiten hebben. Ik zeg alleen dat het geen beperkende factoren hoeven zijn.quote:Denk dat de discussie al snel tot einde komt als jij die kwaliteiten toedicht aan Strootman en vooral Engelaar.
Labyad spelmakerquote:Mijn god... de enige geschikte spelmaker die jullie hebben.
2x? Eén keer sowieso wel, die historische dag (2007). Maar toen waren de punten op de laatste dag wel gelijk en ging het om één rare uitslag van AZ tegen Excelsior. Alhoewel raar valt ook wel mee, aangezien PSV en Ajax daar ook niet wisten te winnen. PSV wist op eigen inzet Ajax te verslaan door gewoon meer te scoren. Ik ben benieuwd welk ander kampioenschap je bedoelt.quote:Klopt, zoals PSV 2x kampioen werd door falen van AZ en Ajax.
Prestaties zeggen HELEMAAL niks hoor. Dat kan namelijk gemakkelijk door fysieke voordelen komen. In de jeugd gaat het om de individuele ontwikkeling van spelers. Maar goed, wees niet bang, die zit de laatste tijd wel goed in Eindhoven. Je zou er eens moeten gaan kijken, is leuk. Ze bijten niet en het is gratis!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jong PSV met 17 punten verschil kampioen ofzo
A1 Ajax en Barcelona pas nog ruim verslagen
Schijnt ontzettend goede dansskills te hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:42 schreef Caland het volgende:
Bakkal naar Feyenoord dus. Wat zien jullie als zijn voornaamste kwaliteiten?
Ken hem een beetje als een speler met een goede diepgang, scorend vermogen, maar een beetje laks op zijn tijd.
Hij heeft dus ook van die romige heupen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Schijnt ontzettend goede dansskills te hebben.
Vooral dat laks gedoe komt bij mij als eerste naar boven.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:42 schreef Caland het volgende:
Ken hem een beetje als een speler met een goede diepgang, scorend vermogen, maar een beetje laks op zijn tijd.
Ik lees nergens dat hij naar Feyenoord gaat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:42 schreef Caland het volgende:
Schuster, Pellegrini, Juande Ramos, Capello, Luxemburgo. Top hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:42 schreef Xaobotnik het volgende:
[quote]Ja. Madrid bestond alleen vorig jaar. Hebben totaal geen geschiedenis ofzo. Over de laatste 15 jaar genomen was Real dè koopclub. En welke club was Europees het meest succesvol? Madrid.
En zonder de jeugd waren ze daar niet eens gekomen. Vervolgens is het gewoon een kwestie van marktwerking, dat ze ook dure spelers in huis hebben hoorquote:Dus?? Neemt niet weg dat ze bij Barca ook gewoon enorm veel geld uitgeven en zonder die miljoenenuitgaves niet hadden meegedaan om de prijzen.
Ik heb wel bewezen er genoeg kijk op te hebben hoor. Wat doe jij in de voetballerij?quote:Ik wilde zeggen 'we gaan het zien'. Maar dit kon ik niet zeggen, omdat als je er een beetje kijk op hebt, je het al kunt zien. .
De enige die jullie hebben ja.quote:Labyad spelmaker.
Je weet dat Ajax in 2008 op de laatste dag ook nog kampioen kon worden he? PSV deed het niet veel beter, beide ploegen hadden enorm veel puntverlies. Dus Ajax had het PSV lastiger kunnen maken.quote:2x? Eén keer sowieso wel, die historische dag (2007). Maar toen waren de punten op de laatste dag wel gelijk en ging het om één rare uitslag van AZ tegen Excelsior. Alhoewel raar valt ook wel mee, aangezien PSV en Ajax daar ook niet wisten te winnen. PSV wist op eigen inzet Ajax te verslaan door gewoon meer te scoren. Ik ben benieuwd welk ander kampioenschap je bedoelt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat hij naar Feyenoord gaat?
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 31-08-2011 om 12:32:40Zoals @thijsslegers maandag meldde is Bakkal dichtbij transfer naar #Feyenoord. Hij zet as we speak alles op een rij reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 31-08-2011 om 12:21:55Bakkal en Guidetti zijn bijna van #Feyenoord. Op enkele details na rond. reageer retweet
Hier kan ik me wel in vinden, plus een degelijke hoeveelheid aan tactisch inzicht. Ook gewoon een slimme kerel en een leuke vent om bij de groep te hebben. Als afmaker laat hij soms spits-achtige kwaliteiten zien. Die laksheid klopt helaas ook, en is m.i. de reden dat hij het niet gehaald heeft. Hoewel Rutten daar ook zijn inbreng in had door hem gewoon geen kans te gunnen (waarschijnlijk omdat hij te aanvallend ingesteld is). Verder schijnt Bakkal een redelijke kettingroker en vervend bierdrinker te zijn. Zijn instelling als prof is niet ideaal. Maar dit kan ook het gevolg zijn van de weinige kansen die hij heeft gehad. Mocht Bakkal terug kunnen komen op niveau, dan heeft Feyenoord er gewoon een erg goede speler bij. De laatste wedstrijden die hij voor PSV speelde, waren niet bepaald indrukwekkend. Maar wellicht dat met meer routine hij meer kan laten zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:42 schreef Caland het volgende:
Gemeente heeft geen geld gegeven. Gemeente heeft een stuk grond en een gedeelte van het trainingscomplex teruggekocht. Daar staat geld tegenover. Daarvan zijn deze geweldige aankopen gedaan. Nu hopen dat Sparta ook nog over stag gaat en het kampioenschap is weer binnen dit jaar!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef Smoofie het volgende:
Ik dacht dat dat geld niet gebruikt zou mogen worden voor de aankoop van spelers.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:50 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Gemeente heeft geen geld gegeven. Gemeente heeft een stuk grond en een gedeelte van het trainingscomplex teruggekocht. Daar staat geld tegenover. Daarvan zijn deze geweldige aankopen gedaan. Nu hopen dat Sparta ook nog over stag gaat en het kampioenschap is weer binnen dit jaar!
Ah, thanks. Dat van dat roken is een geruchtje? Geen streng gelovige Marokkaan dan iigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:49 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden, plus een degelijke hoeveelheid aan tactisch inzicht. Ook gewoon een slimme kerel en een leuke vent om bij de groep te hebben. Als afmaker laat hij soms spits-achtige kwaliteiten zien. Die laksheid klopt helaas ook, en is m.i. de reden dat hij het niet gehaald heeft. Hoewel Rutten daar ook zijn inbreng in had door hem gewoon geen kans te gunnen (waarschijnlijk omdat hij te aanvallend ingesteld is). Verder schijnt Bakkal een redelijke kettingroker en vervend bierdrinker te zijn. Zijn instelling als prof is niet ideaal. Maar dit kan ook het gevolg zijn van de weinige kansen die hij heeft gehad. Mocht Bakkal terug kunnen komen op niveau, dan heeft Feyenoord er gewoon een erg goede speler bij. De laatste wedstrijden die hij voor PSV speelde, waren niet bepaald indrukwekkend. Maar wellicht dat met meer routine hij meer kan laten zien.
Blijf het jammer vinden dat hij het bij PSV niet gered heeft. Ik had echt het idee dat hij een van de leiders van de toekomst was destijds en een absolute topper zou worden. Eindhovense jongen ook, en iemand uit de jeugd. Ik leg de schuld voornamelijk bij Rutten, net als voor het zwakke spel van de afgelopen twee jaar.
Als je iets koopt, geef je ook geld, toch? Verder is niet van het gemeentegeld spelers gekocht, maar van geld dat uit transfers is verdient, vorig jaar en begin dit jaar. Denk aan Maza, Afellay, Salcido, Dzsudzsak, Amrabat. Verder is er behalve de gemeente deal ook geld van het lokale bedrijfsleven binnengehaald. Het geld van de gemeente deal mag niet eens besteed worden aan transfers.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:50 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Gemeente heeft geen geld gegeven. Gemeente heeft een stuk grond en een gedeelte van het trainingscomplex teruggekocht. Daar staat geld tegenover. Daarvan zijn deze geweldige aankopen gedaan. Nu hopen dat Sparta ook nog over stag gaat en het kampioenschap is weer binnen dit jaar!
Ooit gehoord van een waterpijp? Dat is echt roken hoor. Volgens mij staat er in de Koran ook niets over roken. Wel over alcohol. Maar daar staat volgens mij in elke religie er wel iets over voorgeschreven. Toch is het gewoon wereldwijd (afgezien van streng islamitische staten in het Midden-Oosten) een geaccepteerde harddrugs. Dat van zijn drink gedrag heb ik alleen maar gehoord. Al lijkt zijn fysiek daar wel iets van te verraden. Dat roken hoor je gewoon aan zijn stem. Dus dat is juist wel waar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, thanks. Dat van dat roken is een geruchtje? Geen streng gelovige Marokkaan dan iig
Is dat zo zeker? Las een lijstje met 22 m aan inkomsten en 29 m aan uitgaven.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:56 schreef DeNummer10 het volgende:
Oké, PSV heeft genoeg geld verworven met transfers, en dat is het geld dat het voorlopig uitgeeft. Volgens jullie he. Maar hoe zit het met het eigen vermogen van PSV? Of is dat dan 0,- ?
Ik heb geen flauw idee, maar ik heb er ook geen kijk op verder.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:59 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Is dat zo zeker? Las een lijstje met 22 m aan inkomsten en 29 m aan uitgaven.
Leer eerst eens wat je Eigen Vermogen is. Dat zegt namelijk vrij weinig. Lang lopend vreemd vermogen (bijv het geld van VDL en Philips) reken je namelijk ook tot je eigen vermogen. En het geld dat ze uit de gemeente deal hebben verdiend is gewoon van PSV. Dus het eigen vermogen hoeft men zich geen zorgen over te maken. Het uitgavenpatroon en in hoeverre daar de verwachtte opbrengsten op geschaald kunnen worden, is een ander verhaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:56 schreef DeNummer10 het volgende:
Oké, PSV heeft genoeg geld verworven met transfers, en dat is het geld dat het voorlopig uitgeeft. Volgens jullie he. Maar hoe zit het met het eigen vermogen van PSV? Of is dat dan 0,- ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |