abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101405703
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:31 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:38:37 #127
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101405862
Als de gemeente geen geld had gegeven, hadden jullie dan zoveel kunnen kopen :?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101405884
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef Smoofie het volgende:
Hadden ze meer kunnen kopen.
★★★
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:39:37 #129
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_101405887
quote:
Nee want dan hadden we geen transfer geld mogen gebruiken wat we nu wel kunnen gebruiken. Zo moeilijk.
pi_101405940
quote:
En daar gaan we weer :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_101405949
quote:
Ja, maar dan had Brands alles in natura betaald.
pi_101405995
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:19 schreef DeNummer10 het volgende:

Die hebben jaren matig gespeeld met het materiaal dat ze hebben ja. Ze spelen nu onder Mourinho voor het eerst goed voetbal, vorig jaar was bij vlagen ook nog niet goed genoeg hoor.
Ja. Madrid bestond alleen vorig jaar. Hebben totaal geen geschiedenis ofzo :') . Over de laatste 15 jaar genomen was Real dè koopclub. En welke club was Europees het meest succesvol? Madrid.

quote:
Een geschikte trainer heeft PSV dus al niet. En Europees succes heeft het Chelsea nooit gebracht. Buiten Mourinho, absolute wereldtop, heeft het sowieso niet zo geweldig gepresteerd natuurlijk.
Ze doen nu wel structureel mee en worden gezien als internationale top. En meedoen in de PL doe je ook niet zomaar.
quote:
:') GAST. De hele as is zo'n beetje zelf opgeleid ja. Barcelona kan als het wilt 11 spelers opstellen die zelf opgeleid zijn en nu tot de A-selectie horen.. Wat een kut-argument zeg.
Dus?? Neemt niet weg dat ze bij Barca ook gewoon enorm veel geld uitgeven en zonder die miljoenenuitgaves niet hadden meegedaan om de prijzen.

quote:
Beter hebben jullie niet hoor. En hij levert meer op dan Wijnaldum, die beperkter is.
Ik wilde zeggen 'we gaan het zien'. Maar dit kon ik niet zeggen, omdat als je er een beetje kijk op hebt, je het al kunt zien. Maar je zal het in de toekomst wel zien dat Wijnaldum succesvoller wordt dan Mertens.

quote:
Denk dat de discussie al snel tot einde komt als jij die kwaliteiten toedicht aan Strootman en vooral Engelaar.
Ik zeg niet dat ze op die punten hun kwaliteiten hebben. Ik zeg alleen dat het geen beperkende factoren hoeven zijn.
quote:
Mijn god... de enige geschikte spelmaker die jullie hebben :').
Labyad spelmaker :').

quote:
Klopt, zoals PSV 2x kampioen werd door falen van AZ en Ajax.
2x? Eén keer sowieso wel, die historische dag (2007). Maar toen waren de punten op de laatste dag wel gelijk en ging het om één rare uitslag van AZ tegen Excelsior. Alhoewel raar valt ook wel mee, aangezien PSV en Ajax daar ook niet wisten te winnen. PSV wist op eigen inzet Ajax te verslaan door gewoon meer te scoren. Ik ben benieuwd welk ander kampioenschap je bedoelt.
pi_101405997
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:27 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Jong PSV met 17 punten verschil kampioen ofzo :')
A1 Ajax en Barcelona pas nog ruim verslagen :')
Prestaties zeggen HELEMAAL niks hoor. Dat kan namelijk gemakkelijk door fysieke voordelen komen. In de jeugd gaat het om de individuele ontwikkeling van spelers. Maar goed, wees niet bang, die zit de laatste tijd wel goed in Eindhoven. Je zou er eens moeten gaan kijken, is leuk. Ze bijten niet en het is gratis!

Ajax A1 was kampioen dit seizoen. Vorig seizoen Feyenoord A1. De beker ging vorig seizoen naar Ajax, de Supercup dit jaar naar NAC.

Bij de B1 werd Feyenoord vorig seizoen kampioen, Ajax daarvoor. Dit jaar wederom Feyenoord dacht ik.

Ajax B1 won vorig jaar een prestigieus toernooi in eigen huis, tegen o.a. Liverpool, Bayern, Barcelona. Dit jaar verloor het de finale van dat toernooi tegen het fysiek sterke Anderlecht. De Copa Amsterdam werd dit jaar gewonnen door Ajax A1, dat in de finale Botafogo versloeg.

Oh, en PSV versloeg Ajax en Barcelona, maar verloor vervolgens van datzelfde Barcelona de finale van jullie Otten Cup.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:42:48 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101405998
Bakkal naar Feyenoord dus. Wat zien jullie als zijn voornaamste kwaliteiten?

Ken hem een beetje als een speler met een goede diepgang, scorend vermogen, maar een beetje laks op zijn tijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101406040
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:42 schreef Caland het volgende:

Ken hem een beetje als een speler met een goede diepgang, scorend vermogen, maar een beetje laks op zijn tijd.
Schijnt ontzettend goede dansskills te hebben.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:44:53 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101406054
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:44 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Schijnt ontzettend goede dansskills te hebben.
Hij heeft dus ook van die romige heupen. :{
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101406110
quote:

Vooral dat laks gedoe komt bij mij als eerste naar boven.
Denk wel dat het voor Feyenoord een versterking is
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_101406136
quote:

Ik lees nergens dat hij naar Feyenoord gaat?
U MAD?
pi_101406138
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:42 schreef Xaobotnik het volgende:

[quote]Ja. Madrid bestond alleen vorig jaar. Hebben totaal geen geschiedenis ofzo :') . Over de laatste 15 jaar genomen was Real dè koopclub. En welke club was Europees het meest succesvol? Madrid.
Schuster, Pellegrini, Juande Ramos, Capello, Luxemburgo. Top hoor.
quote:
Dus?? Neemt niet weg dat ze bij Barca ook gewoon enorm veel geld uitgeven en zonder die miljoenenuitgaves niet hadden meegedaan om de prijzen.
En zonder de jeugd waren ze daar niet eens gekomen. Vervolgens is het gewoon een kwestie van marktwerking, dat ze ook dure spelers in huis hebben hoor :').
quote:
Ik wilde zeggen 'we gaan het zien'. Maar dit kon ik niet zeggen, omdat als je er een beetje kijk op hebt, je het al kunt zien. .
Ik heb wel bewezen er genoeg kijk op te hebben hoor. Wat doe jij in de voetballerij?
quote:
Labyad spelmaker :').
De enige die jullie hebben ja.

quote:
2x? Eén keer sowieso wel, die historische dag (2007). Maar toen waren de punten op de laatste dag wel gelijk en ging het om één rare uitslag van AZ tegen Excelsior. Alhoewel raar valt ook wel mee, aangezien PSV en Ajax daar ook niet wisten te winnen. PSV wist op eigen inzet Ajax te verslaan door gewoon meer te scoren. Ik ben benieuwd welk ander kampioenschap je bedoelt.
Je weet dat Ajax in 2008 op de laatste dag ook nog kampioen kon worden he? PSV deed het niet veel beter, beide ploegen hadden enorm veel puntverlies. Dus Ajax had het PSV lastiger kunnen maken.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:49:34 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101406184
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik lees nergens dat hij naar Feyenoord gaat?
Mkrabby twitterde op woensdag 31-08-2011 om 12:32:40 Zoals @thijsslegers maandag meldde is Bakkal dichtbij transfer naar #Feyenoord. Hij zet as we speak alles op een rij reageer retweet
JanDirkStouten twitterde op woensdag 31-08-2011 om 12:21:55 Bakkal en Guidetti zijn bijna van #Feyenoord. Op enkele details na rond. reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101406190
quote:

Hier kan ik me wel in vinden, plus een degelijke hoeveelheid aan tactisch inzicht. Ook gewoon een slimme kerel en een leuke vent om bij de groep te hebben. Als afmaker laat hij soms spits-achtige kwaliteiten zien. Die laksheid klopt helaas ook, en is m.i. de reden dat hij het niet gehaald heeft. Hoewel Rutten daar ook zijn inbreng in had door hem gewoon geen kans te gunnen (waarschijnlijk omdat hij te aanvallend ingesteld is). Verder schijnt Bakkal een redelijke kettingroker en vervend bierdrinker te zijn. Zijn instelling als prof is niet ideaal. Maar dit kan ook het gevolg zijn van de weinige kansen die hij heeft gehad. Mocht Bakkal terug kunnen komen op niveau, dan heeft Feyenoord er gewoon een erg goede speler bij. De laatste wedstrijden die hij voor PSV speelde, waren niet bepaald indrukwekkend. Maar wellicht dat met meer routine hij meer kan laten zien.

Blijf het jammer vinden dat hij het bij PSV niet gered heeft. Ik had echt het idee dat hij een van de leiders van de toekomst was destijds en een absolute topper zou worden. Eindhovense jongen ook, en iemand uit de jeugd. Ik leg de schuld voornamelijk bij Rutten, net als voor het zwakke spel van de afgelopen twee jaar.
pi_101406209
quote:
Gemeente heeft geen geld gegeven. Gemeente heeft een stuk grond en een gedeelte van het trainingscomplex teruggekocht. Daar staat geld tegenover. Daarvan zijn deze geweldige aankopen gedaan. Nu hopen dat Sparta ook nog over stag gaat en het kampioenschap is weer binnen dit jaar!
...
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:52:44 #143
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_101406287
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:50 schreef Ivotje het volgende:

[..]

Gemeente heeft geen geld gegeven. Gemeente heeft een stuk grond en een gedeelte van het trainingscomplex teruggekocht. Daar staat geld tegenover. Daarvan zijn deze geweldige aankopen gedaan. Nu hopen dat Sparta ook nog over stag gaat en het kampioenschap is weer binnen dit jaar!
Ik dacht dat dat geld niet gebruikt zou mogen worden voor de aankoop van spelers.
Sponsorgeld en het geld dat Doedelzak en co hebben opgebracht daarentegen wel.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:53:01 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101406303
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:49 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Hier kan ik me wel in vinden, plus een degelijke hoeveelheid aan tactisch inzicht. Ook gewoon een slimme kerel en een leuke vent om bij de groep te hebben. Als afmaker laat hij soms spits-achtige kwaliteiten zien. Die laksheid klopt helaas ook, en is m.i. de reden dat hij het niet gehaald heeft. Hoewel Rutten daar ook zijn inbreng in had door hem gewoon geen kans te gunnen (waarschijnlijk omdat hij te aanvallend ingesteld is). Verder schijnt Bakkal een redelijke kettingroker en vervend bierdrinker te zijn. Zijn instelling als prof is niet ideaal. Maar dit kan ook het gevolg zijn van de weinige kansen die hij heeft gehad. Mocht Bakkal terug kunnen komen op niveau, dan heeft Feyenoord er gewoon een erg goede speler bij. De laatste wedstrijden die hij voor PSV speelde, waren niet bepaald indrukwekkend. Maar wellicht dat met meer routine hij meer kan laten zien.

Blijf het jammer vinden dat hij het bij PSV niet gered heeft. Ik had echt het idee dat hij een van de leiders van de toekomst was destijds en een absolute topper zou worden. Eindhovense jongen ook, en iemand uit de jeugd. Ik leg de schuld voornamelijk bij Rutten, net als voor het zwakke spel van de afgelopen twee jaar.
Ah, thanks. Dat van dat roken is een geruchtje? Geen streng gelovige Marokkaan dan iig :P
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101406329
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:50 schreef Ivotje het volgende:

[..]

Als je iets koopt, geef je ook geld, toch? Verder is niet van het gemeentegeld spelers gekocht, maar van geld dat uit transfers is verdient, vorig jaar en begin dit jaar. Denk aan Maza, Afellay, Salcido, Dzsudzsak, Amrabat. Verder is er behalve de gemeente deal ook geld van het lokale bedrijfsleven binnengehaald. Het geld van de gemeente deal mag niet eens besteed worden aan transfers.
Zonder het geld van de gemeentedeal, zou het overige vermogen toegewend moeten worden om het gat te dichten.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Ah, thanks. Dat van dat roken is een geruchtje? Geen streng gelovige Marokkaan dan iig :P
Ooit gehoord van een waterpijp? Dat is echt roken hoor. Volgens mij staat er in de Koran ook niets over roken. Wel over alcohol. Maar daar staat volgens mij in elke religie er wel iets over voorgeschreven. Toch is het gewoon wereldwijd (afgezien van streng islamitische staten in het Midden-Oosten) een geaccepteerde harddrugs. Dat van zijn drink gedrag heb ik alleen maar gehoord. Al lijkt zijn fysiek daar wel iets van te verraden. Dat roken hoor je gewoon aan zijn stem. Dus dat is juist wel waar.
pi_101406436
Oké, PSV heeft genoeg geld verworven met transfers, en dat is het geld dat het voorlopig uitgeeft. Volgens jullie he. Maar hoe zit het met het eigen vermogen van PSV? Of is dat dan 0,- ?
pi_101406491
Alleen waarom is dat laatste niet gebeurd? Het is toch vrij normaal dat je je schulden eerst aflost voordat je gaat investeren? Waarom mag PSV indirect worden gesteund door de gemeente en sommige clubs niet? Competitievervalsing is dat, kan het moeilijk anders noemen.

Het mooiste van de transfers is dat Rutten er nog steeds zit :)
pi_101406523
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:56 schreef DeNummer10 het volgende:
Oké, PSV heeft genoeg geld verworven met transfers, en dat is het geld dat het voorlopig uitgeeft. Volgens jullie he. Maar hoe zit het met het eigen vermogen van PSV? Of is dat dan 0,- ?
Is dat zo zeker? Las een lijstje met 22 m aan inkomsten en 29 m aan uitgaven.
pi_101406577
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:59 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Is dat zo zeker? Las een lijstje met 22 m aan inkomsten en 29 m aan uitgaven.
Ik heb geen flauw idee, maar ik heb er ook geen kijk op verder.
pi_101406625
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:56 schreef DeNummer10 het volgende:
Leer eerst eens wat je Eigen Vermogen is. Dat zegt namelijk vrij weinig. Lang lopend vreemd vermogen (bijv het geld van VDL en Philips) reken je namelijk ook tot je eigen vermogen. En het geld dat ze uit de gemeente deal hebben verdiend is gewoon van PSV. Dus het eigen vermogen hoeft men zich geen zorgen over te maken. Het uitgavenpatroon en in hoeverre daar de verwachtte opbrengsten op geschaald kunnen worden, is een ander verhaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')