abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101404681
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nee hoor?! Want jij weet net zo goed als ik dat je geen team 123 koopt dat kampioen word. Als we 2de worden mogen we blij genoeg zijn.

Kijk perfect als we kampioen worden, dat dan weer wel. Maar ik zie het zelf niet 123 gebeuren
Als je zoveel investeert, ben je aan je stand verplicht om kampioen te worden. Zowel voor de supporters als voor de inkomsten.
pi_101404773
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:01 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Als je zoveel investeert, ben je aan je stand verplicht om kampioen te worden. Zowel voor de supporters als voor de inkomsten.
Onzin, jij ziet het misschien zo. Maar dit zijn bijna alleen maar jonge spelers, daar moet je mee bouwen.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_101404793
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:00 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ik denk dat goede spelers altijd samen kunnen spelen.
Dat is natuurlijk enorme onzin. Kijk naar al die jaren van Real met hun koopwoede. Je kunt geen succes kopen, en je kunt niet zomaar elke individueel goede speler kopen. De waslijst aan subtoppers die hopeloos falen bij Ajax is eindeloos lang. Maar bij PSV zou alles in 1x kloppen?
Onmogelijk dat goede spelers altijd samen kunnen spelen.

quote:
Overigens onderschat je Wijnaldum echt. Dat is het grootste talent dat we hebben en waarschijnlijk de speler die het meeste gaat opleveren.
Dat is Mertens. En jij overschat Wijnaldum.

quote:
Maar het is wel een feit dat de synergie gewoon zo goed al afwezig is. Strootman is de enige speler die tactisch werkelijk wat brengt. Hutchinson is een leuke krachtspeler, maar gaat niets verbeteren aan het gebrek aan synergie waar de club al bijna twee jaar mee kampt. Verder snap ik ook niet dat iedereen zo ontzettend positief is over de spelersgroep. Dat we vorig jaar geen kampioen zijn geworden, lag niet aan het spelersmateriaal. En de tekortkomingen van vorig jaar, zijn nog steeds niet opgelost. Als Engelaar blijft, wil ik hem samen met Strootman op het middenveld zien. Dat moet op zijn minst eens geprobeerd worden. Twee spelers met tactische inbreng ipv één (wat sowieso een van de zwaktes van vorig seizoen was. Waarom daar nu weer voor kiezen?) kan al een hele slok op een borrel schelen.
Middenveld Engelaar en Strootman samen zou ik ook heel graag zien ja. Beide stijf links, niet aanspeelbaar in de dekking, trage draaicirkel, kunnen in noodgeval niet passeren en alleen Strootman heeft nog wat dynamiek in z'n flikker. Zet daar vervolgens een domme loper bij, en je hebt een waardeloos middenveld. Labyad is de man die jullie nodig hebben...
pi_101404811
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Onzin, jij ziet het misschien zo. Maar dit zijn bijna alleen maar jonge spelers, daar moet je mee bouwen.
PROEST! Jonge spelers? Wijnaldum, Mertens, Strootman. Dat zijn 400 wedstrijden op het hoogste niveau, minstens. Dat zijn gewoon volwaardige Eredivisie spelers. Matavz idem dito. Ritzmaier, Labyad etc. zijn jonge spelers.
pi_101404816
Zolang je de spelers maar met winst doorverkoopt.
pi_101404825
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Want?! En waar maak jij je eigen zo druk over?!
Ik maak me niet druk, maar elke post van mij wordt als troll omschreven. Terwijl ik gewoon wat kritiek heb, al vanaf de eerste aankoop bij jullie.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:06:31 #107
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_101404832
quote:

[..]

Er is aan de uitgavenkant wel het een en ander aan de hand ook he.
Dure spelers zijn vertrokken of mogen weg en er is nu een cap van 1 miljoen salaris.

quote:
Dit stond nog in de sportweek van begin 2010:
PSV:
23. Ibrahim Afellay (2.100.000 euro)
30. Orlando Engelaar (1.800.000 euro)
40. André Ooijer (1.400.000 euro)
41. Jan Kromkamp (1.300.000 euro)
62. Otman Bakkal (900.000 euro)
71. Danny Koevermans (725.000 euro)
Als bijv. Strootman op de max van 1 miljoen zit, scheelt dat t.o.v. Afellay dus al 1.1 miljoen per jaar. En ik ga er vanuit dat Strootman daar nog ruim onder zit.
pi_101404862
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:06 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Er is aan de uitgavenkant wel het een en ander aan de hand ook he.
Dure spelers zijn vertrokken of mogen weg en er is nu een cap van 1 miljoen salaris.

[..]

Als bijv. Strootman op de max van 1 miljoen zit, scheelt dat t.o.v. Afellay dus al 1.1 miljoen per jaar. En ik ga er vanuit dat Strootman daar nog ruim onder zit.
Dat is maar goed ook :).
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:09:08 #109
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_101404895
quote:

[..]

Dat willen alle mensen buiten PSV ons inderdaad maar al te graag in de schoenen schuiven. Binnen PSV wordt er echter heel realistisch naar dit seizoen gekeken en gesproken over meerjarenplannen. PSV wil graag kampioen worden, maar het is geen must en geen financiële noodzaak. Dat is meerdere keren aangegeven, tijdens de presentatie van de gemeenteplannen en onlangs nog tijdens de "rel" rondom de uitspraken van Sanders.
pi_101404911
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:05 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

PROEST! Jonge spelers? Wijnaldum, Mertens, Strootman. Dat zijn 400 wedstrijden op het hoogste niveau, minstens. Dat zijn gewoon volwaardige Eredivisie spelers. Matavz idem dito. Ritzmaier, Labyad etc. zijn jonge spelers.
Dus?! Allemaal rond de 20 à 22 jaar. Je kan niet verwachten dat het ineens een kampioenschap eftal is

quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:06 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ik maak me niet druk, maar elke post van mij wordt als troll omschreven. Terwijl ik gewoon wat kritiek heb, al vanaf de eerste aankoop bij jullie.
En daar hebben de meeste ook gelijk in, alleen dat zie jij niet :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_101404953
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:51 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Omdat er nieuwe spelers zijn, dan heb jij pas zin in het nieuwe seizoen?!
Klopt, ik was wel uitgekeken op nog een seizoen te kijken naar een uitgeblust zooitje.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:54 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed dat veel mensen steeds in individuen denken. Denken dat het inbrengen van Hutchinson tijdens wedstrijden waarin het middenveld meer onder druk komt te staan zomaar even wat problemen oplost is ontzettend naïef. Voetbal is een teamsport, en je team moet symmetrisch kloppen om te presteren. Zo vraag ik me ook al weken af hoe jullie Matavz willen bedienen met een slechtziende draver op 10, een linksbuiten die de achterlijn niet haalt en vooral rechtsbenig is en een rechtsbuiten die geen rechtsbuiten is en sporadisch een voorzet geeft.
Ik heb het over de amusements waarde, nog niet eens direct over de prestaties. Ik zie weer een groep die er echt voor wilt gaan. Hoe het allemaal uiteindelijk gaat werken zie ik nog wel.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_101404961
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:09 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dus?! Allemaal rond de 20 à 22 jaar. Je kan niet verwachten dat het ineens een kampioenschap eftal is
Oud en ervaren genoeg voor Eredivisie topniveau hoor. PSV is een conservatief nest dat wilt doen geloven met talenten bezig te zijn. Niets is minder waar. Dit is geen bouwen, dit is een wilde poging om er zo snel mogelijk weer bovenop te komen.

quote:
En daar hebben de meeste ook gelijk in, alleen dat zie jij niet :)
Ik kom gewoon met inhoudelijke posts, waar jij ook nog nooit inhoudelijk op hebt gereageerd. Dat je niet tegen kritiek kan zegt meer over jou dan over mij. Misschien een beetje een verstandelijke handicap of zo? Ik zou anders ook niet weten waarom je me een troll noemt.
pi_101405005
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:11 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik heb het over de amusements waarde, nog niet eens direct over de prestaties. Ik zie weer een groep die er echt voor wilt gaan. Hoe het allemaal uiteindelijk gaat werken zie ik nog wel.
Oh ik doelde ook niet specifiek op jouw post, die gebruikte ik even als springplank. Het lijkt me alleen met Mertens erbij al veel leuker om naar PSV te kijken onder Rutten, wat een gedrocht blijft die man. Dat er nu individuele toppers bij komen maakt het alleen maar leuker inderdaad. Maar tactisch gezien wordt er in mijn ogen te makkelijk gedacht door een groot aantal fans. Maar is ze dat kwalijk te nemen? Opportunisme is nou eenmaal een echt supporters ding, bij elke club. Supporten is emotie he.
pi_101405040
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:04 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk enorme onzin. Kijk naar al die jaren van Real met hun koopwoede.
En die spelen niet goed????
quote:
Je kunt geen succes kopen
Kan wel, zie Chelsea. Zolang je maar degelijk technisch beleid voert en een trainer hebt die ermee kan werken. Of denk jij dat Barcelona al die spelers zelf opgeleid heeft?

quote:
Dat is Mertens. En jij overschat Wijnaldum.
Dat is Mertens niet. Dan was hij met zijn 24 jaar inmiddels wel verder gekomen dan nu eindelijk bij PSV te zitten. Maar we zullen zien we zien in de toekomst.

quote:
Middenveld Engelaar en Strootman samen zou ik ook heel graag zien ja. Beide stijf links
Hoeft niets uit te maken op een positie waar je niet gebonden bent aan een flank)
[qute]niet aanspeelbaar in de dekking, trage draaicirkel, kunnen in noodgeval niet passeren[/quote] De eerste twee vind ik wel meevallen. Niet kunnen passeren is onzin. Strootman bewijst het iedere wedstrijd wel te kunnen, en Engelaar heeft het in het verleden ook gedaan.
quote:
Zet daar vervolgens een domme loper bij, en je hebt een waardeloos middenveld. Labyad is de man die jullie nodig hebben...
Dat is een aanvaller die goede voorzetten geeft, en ook aardig wat spelinzicht heeft. Echter, als spelbepaler heb je er niet veel aan.

Overigens is PSV altijd aan haar stand verplicht om kampioen te worden. Vorig jaar was dat niet anders, en was het een absolute blunder dat we dat niet geworden zijn. Dat Ajax het uiteindelijk redde was het falen van Rutten.
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:11 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Klopt, ik was wel uitgekeken op nog een seizoen te kijken naar een uitgeblust zooitje.

[..]

De vraag is of het aan de spelersgroep lag. Iedere vernieuwde spelers groep gaat er met frisse zin in. Echter als je maar lang genoeg dezelfde trend kwa beleid blijft volgen komt uiteindelijk diezelfde schroom erin. Vond je het tijdens de 10-0 ook uitgeblust? Nee, toen werd er eindelijk eens wat opportunistischer gespeeld...

Persoonlijk zie ik weinig verbetering in het spel. Tuurlijk, we hebben wat individuele talenten erbij. Maar de magere prestaties en het zwakke spel tot nu toe spreekt boekdelen.
pi_101405212
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:14 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

En die spelen niet goed????
Die hebben jaren matig gespeeld met het materiaal dat ze hebben ja. Ze spelen nu onder Mourinho voor het eerst goed voetbal, vorig jaar was bij vlagen ook nog niet goed genoeg hoor.

quote:
Kan wel, zie Chelsea. Zolang je maar degelijk technisch beleid voert en een trainer hebt die ermee kan werken.
Een geschikte trainer heeft PSV dus al niet. En Europees succes heeft het Chelsea nooit gebracht. Buiten Mourinho, absolute wereldtop, heeft het sowieso niet zo geweldig gepresteerd natuurlijk.

quote:
Of denk jij dat Barcelona al die spelers zelf opgeleid heeft?
:') GAST. De hele as is zo'n beetje zelf opgeleid ja. Barcelona kan als het wilt 11 spelers opstellen die zelf opgeleid zijn en nu tot de A-selectie horen.. Wat een kut-argument zeg.
quote:
Dat is Mertens niet. Dan was hij met zijn 24 jaar inmiddels wel verder gekomen dan nu eindelijk bij PSV te zitten. Maar we zullen zien we zien in de toekomst.
Beter hebben jullie niet hoor. En hij levert meer op dan Wijnaldum, die beperkter is.

quote:
De eerste twee vind ik wel meevallen. Niet kunnen passeren is onzin. Strootman bewijst het iedere wedstrijd wel te kunnen, en Engelaar heeft het in het verleden ook gedaan.
Denk dat de discussie al snel tot einde komt als jij die kwaliteiten toedicht aan Strootman en vooral Engelaar.
quote:
Dat is een aanvaller die goede voorzetten geeft, en ook aardig wat spelinzicht heeft. Echter, als spelbepaler heb je er niet veel aan.
Mijn god... de enige geschikte spelmaker die jullie hebben :').

quote:
Overigens is PSV altijd aan haar stand verplicht om kampioen te worden. Vorig jaar was dat niet anders, en was het een absolute blunder dat we dat niet geworden zijn. Dat Ajax het uiteindelijk redde was het falen van Rutten.
Klopt, zoals PSV 2x kampioen werd door falen van AZ en Ajax.

:')
pi_101405215
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:11 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Oud en ervaren genoeg voor Eredivisie topniveau hoor. PSV is een conservatief nest dat wilt doen geloven met talenten bezig te zijn. Niets is minder waar. Dit is geen bouwen, dit is een wilde poging om er zo snel mogelijk weer bovenop te komen.

[..]

Ik kom gewoon met inhoudelijke posts, waar jij ook nog nooit inhoudelijk op hebt gereageerd. Dat je niet tegen kritiek kan zegt meer over jou dan over mij. Misschien een beetje een verstandelijke handicap of zo? Ik zou anders ook niet weten waarom je me een troll noemt.
Volgens mij reageer ik al de hele tijd op jou?
Als je dat niet aanstaat zegt dat misschien meer over jou dan over mij. Misschien een beetje een verstandelijke handicap?
pi_101405288
Wie gaat er plaatsmaken voor Matavz ? Lens, Wijnaldum ?
Jeugdafdeling kunnen jullie ook wel opdoeken overigens (wat al niet veel voorstelde).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_101405351
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:21 schreef Pedroso het volgende:
Jeugdafdeling kunnen jullie ook wel opdoeken overigens (wat al niet veel voorstelde).
haha grapjas
pi_101405387
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Volgens mij reageer ik al de hele tijd op jou?
Als je dat niet aanstaat zegt dat misschien meer over jou dan over mij. Misschien een beetje een verstandelijke handicap?
Je hebt nog nooit voetbalinhoudelijk gereageerd hoor.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:24:19 #120
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_101405390
quote:
:')
pi_101405495
quote:
Jong PSV met 17 punten verschil kampioen ofzo :')
A1 Ajax en Barcelona pas nog ruim verslagen :')
pi_101405588
En toch stroomt er zelden iemand door, waar gaat het mis dan? Waarom zoveel aankopen als de jeugd goed is? Ben heel benieuwd waartoe het leid.

Snap alleen niet waarom de trainer niet is ontslagen? Daar was toch geen geld voor?

Heb zin in PSV - Ajax

Nummer10, goede comments in dit topic:)
pi_101405626
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:27 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Volgens mij eindigen jullie al jaren boven Ajax bij de A1 of / en Jong PSV.
Toch bestaat meer dan de helft van de selectie bij Ajax uit eigen jeugd en bij PSV worden ze verhuurd en je hoord er nooit meer iets van.
Nu PSV weer meer dan ooit koopclub is geworden kan de jeugd het helemaal wel schudden.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:31:48 #124
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_101405647
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:29 schreef stoeltafel het volgende:
En toch stroomt er zelden iemand door, waar gaat het mis dan? Waarom zoveel aankopen als de jeugd goed is? Ben heel benieuwd waartoe het leid.

Snap alleen niet waarom de trainer niet is ontslagen? Daar was toch geen geld voor?

Heb zin in PSV - Ajax

Nummer10, goede comments in dit topic:)
Ik denk dat het al lang duidelijk is dat het beleid niet goed was de laatste jaren, daar gaan ze nu verandering in brengen. Alsof ze nu meteen heel Jong PSV moeten gaan opstellen. :')
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:32:35 #125
354551 Anti_Troll
Neutraal, dat ben ik.
pi_101405674
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:31 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Volgens mij eindigen jullie al jaren boven Ajax bij de A1 of / en Jong PSV.
Toch bestaat meer als de helft van de selctie bij Ajax uit eigen jeugd en bij PSV worden ze verhuurd en je hoord er nooit meer iets van.
Nu PSV weer meer dan ooit koopclub is geworden kan de jeugd het helemaal wel schudden.
PSV had simpelweg grote aankopen nodig. Je kan niet verwachten van een team dat in een negatieve spiraal zat dat een paar jeugdspelers dit kunnen verhelpen. ;)
Trollen verpesten het internet, doe gewoon normaal ;)
pi_101405703
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:31 schreef Pedroso het volgende:

[..]

woensdag 31 augustus 2011 @ 12:38:37 #127
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101405862
Als de gemeente geen geld had gegeven, hadden jullie dan zoveel kunnen kopen :?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101405884
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef Smoofie het volgende:
Hadden ze meer kunnen kopen.
★★★
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:39:37 #129
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_101405887
quote:
Nee want dan hadden we geen transfer geld mogen gebruiken wat we nu wel kunnen gebruiken. Zo moeilijk.
pi_101405940
quote:
En daar gaan we weer :')
pi_101405949
quote:
Ja, maar dan had Brands alles in natura betaald.
pi_101405995
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:19 schreef DeNummer10 het volgende:

Die hebben jaren matig gespeeld met het materiaal dat ze hebben ja. Ze spelen nu onder Mourinho voor het eerst goed voetbal, vorig jaar was bij vlagen ook nog niet goed genoeg hoor.
Ja. Madrid bestond alleen vorig jaar. Hebben totaal geen geschiedenis ofzo :') . Over de laatste 15 jaar genomen was Real dè koopclub. En welke club was Europees het meest succesvol? Madrid.

quote:
Een geschikte trainer heeft PSV dus al niet. En Europees succes heeft het Chelsea nooit gebracht. Buiten Mourinho, absolute wereldtop, heeft het sowieso niet zo geweldig gepresteerd natuurlijk.
Ze doen nu wel structureel mee en worden gezien als internationale top. En meedoen in de PL doe je ook niet zomaar.
quote:
:') GAST. De hele as is zo'n beetje zelf opgeleid ja. Barcelona kan als het wilt 11 spelers opstellen die zelf opgeleid zijn en nu tot de A-selectie horen.. Wat een kut-argument zeg.
Dus?? Neemt niet weg dat ze bij Barca ook gewoon enorm veel geld uitgeven en zonder die miljoenenuitgaves niet hadden meegedaan om de prijzen.

quote:
Beter hebben jullie niet hoor. En hij levert meer op dan Wijnaldum, die beperkter is.
Ik wilde zeggen 'we gaan het zien'. Maar dit kon ik niet zeggen, omdat als je er een beetje kijk op hebt, je het al kunt zien. Maar je zal het in de toekomst wel zien dat Wijnaldum succesvoller wordt dan Mertens.

quote:
Denk dat de discussie al snel tot einde komt als jij die kwaliteiten toedicht aan Strootman en vooral Engelaar.
Ik zeg niet dat ze op die punten hun kwaliteiten hebben. Ik zeg alleen dat het geen beperkende factoren hoeven zijn.
quote:
Mijn god... de enige geschikte spelmaker die jullie hebben :').
Labyad spelmaker :').

quote:
Klopt, zoals PSV 2x kampioen werd door falen van AZ en Ajax.
2x? Eén keer sowieso wel, die historische dag (2007). Maar toen waren de punten op de laatste dag wel gelijk en ging het om één rare uitslag van AZ tegen Excelsior. Alhoewel raar valt ook wel mee, aangezien PSV en Ajax daar ook niet wisten te winnen. PSV wist op eigen inzet Ajax te verslaan door gewoon meer te scoren. Ik ben benieuwd welk ander kampioenschap je bedoelt.
pi_101405997
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:27 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Prestaties zeggen HELEMAAL niks hoor. Dat kan namelijk gemakkelijk door fysieke voordelen komen. In de jeugd gaat het om de individuele ontwikkeling van spelers. Maar goed, wees niet bang, die zit de laatste tijd wel goed in Eindhoven. Je zou er eens moeten gaan kijken, is leuk. Ze bijten niet en het is gratis!

Ajax A1 was kampioen dit seizoen. Vorig seizoen Feyenoord A1. De beker ging vorig seizoen naar Ajax, de Supercup dit jaar naar NAC.

Bij de B1 werd Feyenoord vorig seizoen kampioen, Ajax daarvoor. Dit jaar wederom Feyenoord dacht ik.

Ajax B1 won vorig jaar een prestigieus toernooi in eigen huis, tegen o.a. Liverpool, Bayern, Barcelona. Dit jaar verloor het de finale van dat toernooi tegen het fysiek sterke Anderlecht. De Copa Amsterdam werd dit jaar gewonnen door Ajax A1, dat in de finale Botafogo versloeg.

Oh, en PSV versloeg Ajax en Barcelona, maar verloor vervolgens van datzelfde Barcelona de finale van jullie Otten Cup.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:42:48 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101405998
Bakkal naar Feyenoord dus. Wat zien jullie als zijn voornaamste kwaliteiten?

Ken hem een beetje als een speler met een goede diepgang, scorend vermogen, maar een beetje laks op zijn tijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101406040
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:42 schreef Caland het volgende:

Ken hem een beetje als een speler met een goede diepgang, scorend vermogen, maar een beetje laks op zijn tijd.
Schijnt ontzettend goede dansskills te hebben.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:44:53 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101406054
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:44 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Schijnt ontzettend goede dansskills te hebben.
Hij heeft dus ook van die romige heupen. :{
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101406110
quote:

Vooral dat laks gedoe komt bij mij als eerste naar boven.
Denk wel dat het voor Feyenoord een versterking is
pi_101406136
quote:

Ik lees nergens dat hij naar Feyenoord gaat?
U MAD?
pi_101406138
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:42 schreef Xaobotnik het volgende:

[quote]Ja. Madrid bestond alleen vorig jaar. Hebben totaal geen geschiedenis ofzo :') . Over de laatste 15 jaar genomen was Real dè koopclub. En welke club was Europees het meest succesvol? Madrid.
Schuster, Pellegrini, Juande Ramos, Capello, Luxemburgo. Top hoor.
quote:
Dus?? Neemt niet weg dat ze bij Barca ook gewoon enorm veel geld uitgeven en zonder die miljoenenuitgaves niet hadden meegedaan om de prijzen.
En zonder de jeugd waren ze daar niet eens gekomen. Vervolgens is het gewoon een kwestie van marktwerking, dat ze ook dure spelers in huis hebben hoor :').
quote:
Ik wilde zeggen 'we gaan het zien'. Maar dit kon ik niet zeggen, omdat als je er een beetje kijk op hebt, je het al kunt zien. .
Ik heb wel bewezen er genoeg kijk op te hebben hoor. Wat doe jij in de voetballerij?
quote:
Labyad spelmaker :').
De enige die jullie hebben ja.

quote:
2x? Eén keer sowieso wel, die historische dag (2007). Maar toen waren de punten op de laatste dag wel gelijk en ging het om één rare uitslag van AZ tegen Excelsior. Alhoewel raar valt ook wel mee, aangezien PSV en Ajax daar ook niet wisten te winnen. PSV wist op eigen inzet Ajax te verslaan door gewoon meer te scoren. Ik ben benieuwd welk ander kampioenschap je bedoelt.
Je weet dat Ajax in 2008 op de laatste dag ook nog kampioen kon worden he? PSV deed het niet veel beter, beide ploegen hadden enorm veel puntverlies. Dus Ajax had het PSV lastiger kunnen maken.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:49:34 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101406184
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik lees nergens dat hij naar Feyenoord gaat?
Mkrabby twitterde op woensdag 31-08-2011 om 12:32:40 Zoals @thijsslegers maandag meldde is Bakkal dichtbij transfer naar #Feyenoord. Hij zet as we speak alles op een rij reageer retweet
JanDirkStouten twitterde op woensdag 31-08-2011 om 12:21:55 Bakkal en Guidetti zijn bijna van #Feyenoord. Op enkele details na rond. reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101406190
quote:

Hier kan ik me wel in vinden, plus een degelijke hoeveelheid aan tactisch inzicht. Ook gewoon een slimme kerel en een leuke vent om bij de groep te hebben. Als afmaker laat hij soms spits-achtige kwaliteiten zien. Die laksheid klopt helaas ook, en is m.i. de reden dat hij het niet gehaald heeft. Hoewel Rutten daar ook zijn inbreng in had door hem gewoon geen kans te gunnen (waarschijnlijk omdat hij te aanvallend ingesteld is). Verder schijnt Bakkal een redelijke kettingroker en vervend bierdrinker te zijn. Zijn instelling als prof is niet ideaal. Maar dit kan ook het gevolg zijn van de weinige kansen die hij heeft gehad. Mocht Bakkal terug kunnen komen op niveau, dan heeft Feyenoord er gewoon een erg goede speler bij. De laatste wedstrijden die hij voor PSV speelde, waren niet bepaald indrukwekkend. Maar wellicht dat met meer routine hij meer kan laten zien.

Blijf het jammer vinden dat hij het bij PSV niet gered heeft. Ik had echt het idee dat hij een van de leiders van de toekomst was destijds en een absolute topper zou worden. Eindhovense jongen ook, en iemand uit de jeugd. Ik leg de schuld voornamelijk bij Rutten, net als voor het zwakke spel van de afgelopen twee jaar.
pi_101406209
quote:
Gemeente heeft geen geld gegeven. Gemeente heeft een stuk grond en een gedeelte van het trainingscomplex teruggekocht. Daar staat geld tegenover. Daarvan zijn deze geweldige aankopen gedaan. Nu hopen dat Sparta ook nog over stag gaat en het kampioenschap is weer binnen dit jaar!
...
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:52:44 #143
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_101406287
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:50 schreef Ivotje het volgende:

[..]

Gemeente heeft geen geld gegeven. Gemeente heeft een stuk grond en een gedeelte van het trainingscomplex teruggekocht. Daar staat geld tegenover. Daarvan zijn deze geweldige aankopen gedaan. Nu hopen dat Sparta ook nog over stag gaat en het kampioenschap is weer binnen dit jaar!
Ik dacht dat dat geld niet gebruikt zou mogen worden voor de aankoop van spelers.
Sponsorgeld en het geld dat Doedelzak en co hebben opgebracht daarentegen wel.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:53:01 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101406303
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:49 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Hier kan ik me wel in vinden, plus een degelijke hoeveelheid aan tactisch inzicht. Ook gewoon een slimme kerel en een leuke vent om bij de groep te hebben. Als afmaker laat hij soms spits-achtige kwaliteiten zien. Die laksheid klopt helaas ook, en is m.i. de reden dat hij het niet gehaald heeft. Hoewel Rutten daar ook zijn inbreng in had door hem gewoon geen kans te gunnen (waarschijnlijk omdat hij te aanvallend ingesteld is). Verder schijnt Bakkal een redelijke kettingroker en vervend bierdrinker te zijn. Zijn instelling als prof is niet ideaal. Maar dit kan ook het gevolg zijn van de weinige kansen die hij heeft gehad. Mocht Bakkal terug kunnen komen op niveau, dan heeft Feyenoord er gewoon een erg goede speler bij. De laatste wedstrijden die hij voor PSV speelde, waren niet bepaald indrukwekkend. Maar wellicht dat met meer routine hij meer kan laten zien.

Blijf het jammer vinden dat hij het bij PSV niet gered heeft. Ik had echt het idee dat hij een van de leiders van de toekomst was destijds en een absolute topper zou worden. Eindhovense jongen ook, en iemand uit de jeugd. Ik leg de schuld voornamelijk bij Rutten, net als voor het zwakke spel van de afgelopen twee jaar.
Ah, thanks. Dat van dat roken is een geruchtje? Geen streng gelovige Marokkaan dan iig :P
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101406329
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:50 schreef Ivotje het volgende:

[..]

Als je iets koopt, geef je ook geld, toch? Verder is niet van het gemeentegeld spelers gekocht, maar van geld dat uit transfers is verdient, vorig jaar en begin dit jaar. Denk aan Maza, Afellay, Salcido, Dzsudzsak, Amrabat. Verder is er behalve de gemeente deal ook geld van het lokale bedrijfsleven binnengehaald. Het geld van de gemeente deal mag niet eens besteed worden aan transfers.
Zonder het geld van de gemeentedeal, zou het overige vermogen toegewend moeten worden om het gat te dichten.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Ah, thanks. Dat van dat roken is een geruchtje? Geen streng gelovige Marokkaan dan iig :P
Ooit gehoord van een waterpijp? Dat is echt roken hoor. Volgens mij staat er in de Koran ook niets over roken. Wel over alcohol. Maar daar staat volgens mij in elke religie er wel iets over voorgeschreven. Toch is het gewoon wereldwijd (afgezien van streng islamitische staten in het Midden-Oosten) een geaccepteerde harddrugs. Dat van zijn drink gedrag heb ik alleen maar gehoord. Al lijkt zijn fysiek daar wel iets van te verraden. Dat roken hoor je gewoon aan zijn stem. Dus dat is juist wel waar.
pi_101406436
Oké, PSV heeft genoeg geld verworven met transfers, en dat is het geld dat het voorlopig uitgeeft. Volgens jullie he. Maar hoe zit het met het eigen vermogen van PSV? Of is dat dan 0,- ?
pi_101406491
Alleen waarom is dat laatste niet gebeurd? Het is toch vrij normaal dat je je schulden eerst aflost voordat je gaat investeren? Waarom mag PSV indirect worden gesteund door de gemeente en sommige clubs niet? Competitievervalsing is dat, kan het moeilijk anders noemen.

Het mooiste van de transfers is dat Rutten er nog steeds zit :)
pi_101406523
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:56 schreef DeNummer10 het volgende:
Oké, PSV heeft genoeg geld verworven met transfers, en dat is het geld dat het voorlopig uitgeeft. Volgens jullie he. Maar hoe zit het met het eigen vermogen van PSV? Of is dat dan 0,- ?
Is dat zo zeker? Las een lijstje met 22 m aan inkomsten en 29 m aan uitgaven.
pi_101406577
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:59 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Is dat zo zeker? Las een lijstje met 22 m aan inkomsten en 29 m aan uitgaven.
Ik heb geen flauw idee, maar ik heb er ook geen kijk op verder.
pi_101406625
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:56 schreef DeNummer10 het volgende:
Leer eerst eens wat je Eigen Vermogen is. Dat zegt namelijk vrij weinig. Lang lopend vreemd vermogen (bijv het geld van VDL en Philips) reken je namelijk ook tot je eigen vermogen. En het geld dat ze uit de gemeente deal hebben verdiend is gewoon van PSV. Dus het eigen vermogen hoeft men zich geen zorgen over te maken. Het uitgavenpatroon en in hoeverre daar de verwachtte opbrengsten op geschaald kunnen worden, is een ander verhaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')