ik zou hem ook wel rakenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:44 schreef Tim86 het volgende:
Huta staat zijn backhand goed te raken
Moet dat nou, vulgair gedoe altijd bij die vrouwen.quote:
Blake is sowieso een baas op dat gebied..heerlijk tempo altijd tussen de punten inquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:48 schreef Zoonlief het volgende:
Zit een heerlijk tempo in. Geen langdurig gezeur tussen de punten, serveren en spelen.
Dat is nou inderdaad net waar JHG goed in is. Het ziet er altijd uit als een top-60 partij of beter. Leuke rally's, goed tennis etc. Alleen winnen, ho maar...quote:
hij heeft geen wapensquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat is nou inderdaad net waar JHG goed in is. Het ziet er altijd uit als een top-60 partij of beter. Leuke rally's, goed tennis etc. Alleen winnen, ho maar...
Zijn backhand is wel lekker hoor, maar niet vast genoeg. Backhand vs backhand in deze rally is sowieso gruwelijk om te zienquote:
EN 0-2 in de derdequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:58 schreef Szura het volgende:
Riba is sinds *5-3 in de 1e set 4x op rij gebroken![]()
En dat was 5x.
Van *5-3 dus naar 5-7 0-6
Hij had hem op open veld af kunnen volleren jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:14 schreef Szura het volgende:
GVD Huta waarom laat je die gaan
Set Blake
Alleen dat ding raken was al voldoende geweest.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:15 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij had hem op open veld af kunnen volleren ja.
Schandaligquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:38 schreef BobW het volgende:
Vanaf 3-5* pakte Berlocq 16 van de 17 games en wint van Riba met 7-5 6-0 6-1
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:38 schreef BobW het volgende:
Vanaf 3-5* pakte Berlocq 16 van de 17 games en wint van Riba met 7-5 6-0 6-1
Ik zit ook al te luisterenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:54 schreef Salamando het volgende:
Wat zitten daar voor apen in het publiek dan.
Ik versta alleen maar Huhuhuquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zit ook al te luisteren
Volgens mij roepen ze steeds "HUTA HUTA HUTA"
Zal Blake leuk vindenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:55 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik versta alleen maar Huhuhu.
Baasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:13 schreef Zoonlief het volgende:
Jaa, beeld.
http://www8.livetv.ru/web(...)d=110922&ci=278&si=4
Geluid is niets, maar goed...
Blake is 4-12 in 5de setten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:23 schreef F.M.D. het volgende:
leuk als jesse er een 5de set, maar toch zie ik hem niet winnen
Ik zeg het je alvast, die gaat dit toernooi niet winnen.quote:
die rus had meerdere setpoints, de falerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:53 schreef Zoonlief het volgende:
En de break voor Nadal na een setpoint of 4/5 voor Golubev.
Het stond 40-0.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:55 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
die rus had meerdere setpoints, de faler
Golubev in supermodus op hardcourt valt wel mee hoor. Dan gaat gewoon alles in. Zie hamburg 2010.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:56 schreef Tim86 het volgende:
Setverlies tegen een kneus als Golubev zou ook echt een schande zijn.
Natuurlijk niet. Daarom verliest hij ook 0-3 en wint hij niet 3-0 of 3-1.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 04:17 schreef Tim86 het volgende:
Mwoah, je moet het mentale deel als strength niet onderschatten natuurlijk..dat hoort gewoon bij het spel.
Wellichtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 04:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Daarom verliest hij ook 0-3 en wint hij niet 3-0 of 3-1.
Ik zeg alleen dat als hij mentaal sterk was geweest, had hij deze wedstrijd gewonnen.
Zeker.. ik denk dat ze ergens nog steeds de potentie heeft om een top 30 speelster te zijn... zeker in het huidige veld van dames die allemaal wisselvallig zijn tot en met... ik hoop dat ze eindelijk eens snapt hoeveel talent ze heeftquote:
Misschien als Kraai vooraf op de tenen van Williams gaat staan!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Rus nog wel stunten tegen Wozniacki... Kraai lijkt me volkomen kansloos
of een bal in haar gezicht slaat, of misschien een leuke lijnrechter die op voetfouten letquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien als Kraai vooraf op de tenen van Williams gaat staan!
Ja, dat zouden ze een Midget Slam moeten noemen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:28 schreef franklop het volgende:
Toch leuk voor Dancevic; op alle GS's door de kwalificatie gekomen en bij allemaal gelijk in de eerste ronde eruit
Bedankt, wist ik niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:17 schreef franklop het volgende:
Heeft iedereen die maandag gespeeld heeft FF, op US open starten ze tweede ronde altijd op donderdag (bij de mannen).
[...]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat zouden ze een Midget Slam moeten noemen.
Louis Armstrong is niet het centrecourt, maar nog steeds redelijk debiel om een nobody tegen Safarova daar neer te zetten jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
WTF, nummer 618 van de wereld en dan spelen op Centre Court
Ik had het over Louk Sorensen, maar die speelt ook niet op centre court zie ik nu.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:12 schreef Tim86 het volgende:
Louis Armstrong is niet het centrecourt, maar nog steeds redelijk debiel om een nobody tegen Safarova daar neer te zetten ja
Staat ook 5_0 voor nuquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Louis Armstrong is niet het centrecourt, maar nog steeds redelijk debiel om een nobody tegen Safarova daar neer te zetten ja
Ze is wel mega jong, dus wellicht is het de hoop in bange dagen voor ze.
Kind is net uit de luiers johquote:
Oh ja zo bedoelde ik het eigenlijk ook, dat het knap is dat ze dit als jonkie doet. Bedoelde niet dat ze een nobody is omdat ze pas net uit de luiers isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook dat het knap is wat ze op de baan presteert, bijdehand.
GGL is zo'n hardcourtspanjool.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:32 schreef franklop het volgende:
GGL tegen Gimeno-Traver bezig, epic hardcourt duel in wording
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef rooneyelst het volgende:
Waar is Soderling eigenlijk.. blessure??
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:10 schreef Tim86 het volgende:
Dutra Silva de main draw in en is nu al bezig tegen Sorensen. Robin Soderling heeft zich teruggetrokken.
Ziekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef rooneyelst het volgende:
Waar is Soderling eigenlijk.. blessure??
Gewoon geblesseerd toch? Door ziekte mis je geen 7 weken tennis..quote:
Ik denk dat het een zwaar bevochten 5 setter gaat worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef Stringer het volgende:
Break Almagro eindelijk. Nog steeds een break achter. *4-2
Daar lijkt het wel op ja. Tenzij 'ie nu nog een keer kan breaken. Bennetenau gaat een keer moe worden, veel wedstrijden gespeeld.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:23 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik denk dat het een zwaar bevochten 5 setter gaat worden.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:25 schreef Szura het volgende:
Het is geen Grand Slam als Almagro niet ergens op een achterafbaan staat te zwoegen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:22 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
Nummertje vier.
Helaas geen beelden dus.
Volgende keer is tegen Murray. Dan kun je het zeker beter bekijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:31 schreef Szura het volgende:
Oh ik zie het
Beter kijken volgende keer. Jammer.
Benneteau haalde vorige week nog finale vanuit qualies, was aardig op dreefquote:
En Almagro is Almagroquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Benneteau haalde vorige week nog finale vanuit qualies, was aardig op dreef
dat is iets wat zeker isquote:
Klopt zei ik ook al eerderquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Benneteau haalde vorige week nog finale vanuit qualies, was aardig op dreef
even zoeken gaatquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Heeft Haase op ATP niveau ooit eerder iemand gebageld?
twitter:tennisvids twitterde op woensdag 31-08-2011 om 18:46:44Ondanks de hitte blijft Haase in de brandende zon staan tijdens de wissel. #usopennl #USO11 reageer retweet
Een bagel ziet er uit als een 0quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:54 schreef Aalbers het volgende:
bagel is 6-0 winnen? Love is de game winnen terwijl de tegenstander geen punten had toch? waar komen die namen vandaan?
Bagel is een set winnen zonder een game prijs te geven.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:54 schreef Aalbers het volgende:
bagel is 6-0 winnen? Love is de game winnen terwijl de tegenstander geen punten had toch? waar komen die namen vandaan?
Rik de Voest dit jaar tijdens DCquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Heeft Haase op ATP niveau ooit eerder iemand gebageld?
Een 0 lijkt op een bagel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:54 schreef Aalbers het volgende:
quote:The origin of the use of "love" for zero is also disputed. It is possible that it derives from the French expression for "the egg" (l'½uf) because an egg looks like the number zero.[4][5] This is similar to the origin of the term "duck" in Cricket supposedly from "Duck's egg" referring to a Batsman who has been called out without completing a run. "Love" is also said to derive from l'heure "the hour" in French[citation needed]. A third possibility comes from the Dutch expression iets voor lof doen, which means to do something for praise, implying no monetary stakes.[6] However, the most accepted theory on the origins of the use of "Love" comes from the acceptance that, at the start of any match, when scores are at zero, players still have "Love for each other". This feeling, obviously, goes away as the match progresses.
Thanksquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Een 0 lijkt op een bagel.
Love is wat vager:
[..]
Waarschijnlijk tegen Del Potroquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:27 schreef Tim86 het volgende:
omg Junqueira in een 2e ronde op hardcourt
Max 5 gamesquote:
Hij heeft nu vast geen tijd om ze te lezen.quote:
Vond het ook al vreemd dat hij mij PM's ging sturenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft nu vast geen tijd om ze te lezen.
No Spiderman, no X-man, its Devvermen!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:10 schreef wimderon het volgende:
Kristie spreekt Devvarman als 'Devvermen' uit
heldquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:28 schreef Zoonlief het volgende:
Misschien kan zelfs Eurosport een plaatsje vrijmaken voor die wedstrijden. Tenzij het snelwandelen weer begint natuurlijk. Prioriteiten.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:09 schreef Zoonlief het volgende:
Wat hoop ik dat dat monster er snel uit ligt.![]()
dat moet wel de meest briljante partij op de US open ooit zijn geweestquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:12 schreef TheArt het volgende:
GGL wint de slopende 5-setter in de tiebreak van DGT.
Simon is net zoals Müller, hij kan alleen tegen toppers goed spelenquote:
Dus zal ze nu wel compleet instortenquote:
Ik zal haar wel weer gejinxt hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:38 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dus zal ze nu wel compleet instorten
*3-2quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zal haar wel weer gejinxt hebben
Waarom?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef TheArt het volgende:
Venus Williams geeft een walk-over aan Lisicki.
quote:
twitter:AdamZagoria twitterde op woensdag 31-08-2011 om 21:54:06Breaking: Venus Williams has withdrawn from the U.S. Open with an unnamed illness reageer retweet
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
Veel mensen hier teleurgesteld denk ik dat Bartoli eruitligt, maar bedenk wel: ook verliezen hoort bij tennis.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
Veel mensen hier teleurgesteld denk ik dat Bartoli eruitligt, maar bedenk wel: ook verliezen hoort bij tennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |