SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Nee niet die Gerrie.
[..]
Nou...
wie dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb een hekel met mensen met dezelfde UI
BazenGerriequote:
Niet die Marlous.quote:
quote:
quote:
Hebben we dat ook weer gehad.quote:
quote:
Wijze vrouw.quote:
ZO'N MOOI NUMMUR VAN HAAR CEEDEEquote:
Wut?? Nee man, ik heb geen eens een kloon..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
Wat betreft die UIs, dit is de aanleiding...
Drollenvangertje
Ik dacht dat BHZ drollenvangertje was
die is toch gebanned zo te zienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
Wat betreft die UIs, dit is de aanleiding...
Drollenvangertje
Ik dacht dat BHZ drollenvangertje was
Drollenvangertje is ook een kloon van iemand anders, maar de UI van drollenvangertje en jou komen overeen: ik dacht dat jij die kloon was...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Wut?? Nee man, ik heb geen eens een kloon..
Bij mij staat er nog steeds Nederlandstalige parels bij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat heeft iedereen toch over het rooster wat niet klopt?
klopt gewoon hoor.. voor alle weken..
Ah.. okequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Drollenvangertje is ook een kloon van iemand anders, maar de UI van drollenvangertje en jou komen overeen: ik dacht dat jij die kloon was...
Ja waar zijn die?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij staat er nog steeds Nederlandstalige parels bij.
Op de externe HD.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:23 schreef JJH het volgende:
Tevens heb ik een keer een themashow daarover gedaan, en dat is een beetje in het rooster blijven hangen.
Pas op of ik draai verder alleen maar Jannes en Harm Wolters.
quote:
kan dat met een fotografisch geheugen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik heb flashbacks in mijn fotografisch geheugen
Ik zie het ineens weer voor mequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan dat met een fotografisch geheugen?
Als je alles onthoudt dan kan je toch geen flashbacks hebben?
Wat schat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik zie het ineens weer voor me
hmmm zo te zien is je flashback eenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Geen prettige zo te merkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
In een flitskop kijken is nooit leuk om te herinneren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Klopt..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm zo te zien is je flashback eenflashback
Trustenquote:
Nee hoorquote:
quote:
Klonk het zo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hans.. pijpte je nou de mic?
ik wil pics
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil pics
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil pics
quote:[0:41] wicked: die microfooon loopt Hans te swaffelen... lastig praten dan
Ik ga straks stemmen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:42 schreef heloef het volgende:
FOK! Oorlogstopic. Nieuw spel, nieuwe kansen. #3 De eerste verhaaltjes
Ik heb hulp nodig, stem op Ijsland!
Ikkequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet nou denken aan al mijn vriendinnetjes
Dat is wel smerigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:58 schreef Koen66 het volgende:
zoutjes waarvan het zakje net iets te lang open heeft gestaan
ja, je verwacht iets lekker krakends in je mond te stoppenquote:
En niet iets dat sopt in je mondquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, je verwacht iets lekker krakends in je mond te stoppen
soppen in de mond is slecht?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
En niet iets dat sopt in je mond
Ik weet wel een manier waarop soppen in mijn mond alles behalve vervelend isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soppen in de mond is slecht?
brood in de soep soppenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik weet wel een manier waarop soppen in mijn mond alles behalve vervelend is
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
brood in de soep soppen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:03 schreef mctwigt het volgende:
Dames! Heren!
Nog gefeliciteerd met de behaalde 1000!
Oh.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
brood in de soep soppen
Dank u !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:03 schreef mctwigt het volgende:
Dames! Heren!
Nog gefeliciteerd met de behaalde 1000!
oh je kan er weer in?quote:
Ja ik kan hetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:08 schreef Viro het volgende:
[..]
oh je kan er weer in?
ik schrok namelijk net wakker, droomde dat guppie op het droge lag en was gestorven door uitdroging
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:08 schreef Viro het volgende:
[..]
oh je kan er weer in?
ik schrok namelijk net wakker, droomde dat guppie op het droge lag en was gestorven door uitdroging
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:08 schreef Viro het volgende:
[..]
oh je kan er weer in?
Trustenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
De huidige DJquote:
Geen Fok user?quote:
Ja welquote:
Nou, dan post ie hier niet of wel..quote:
Ook wel hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nou, dan post ie hier niet of wel..
Nog niet gezien dan..quote:
quote:
martinoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:35 schreef Martinovibes het volgende:
Dan zeg ik het ook maar....goede nacht!!!
Slaap lekker !quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:36 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga maffen, dus iedereen een goedenacht
Slaap lekker!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:36 schreef ACT-F het volgende:
wickedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:37 schreef Martinovibes het volgende:
Wie is er muziek aan het draaien ?
He wat?quote:
Priemquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:39 schreef PriemGirl het volgende:
Whao ik zie allemaal mensen die ik niet ken(maar normaal behoor ik ook niet tot de nachtploeg
)
En hoi
Jou welquote:
ken je mij ookquote:
Trusten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:36 schreef ACT-F het volgende:
Jou zekersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ken je mij ook
ik ben eng enzo
Trustenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:36 schreef ACT-F het volgende:
Ik ben doodsbang voor jou.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ken je mij ook
ik ben eng enzo
hij is ook nog eens lekkerquote:
Ja, vreselijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ken je mij ook
ik ben eng enzo
Logisch wel. meeste psychopaten zijn engquote:
Heul niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ken je mij ook
ik ben eng enzo
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Logisch wel. meeste psychopaten zijn eng
Is helaas wel de waarheidquote:
non of my concern maar wel een goede stem!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij is ook nog eens lekker
en te bewonderen in de tinychat
pas op anders ga ik je huis opzoeken.. waar je bed slaapt.. en kom ik midden in de nacht met mijn mes bij jequote:
Zwakke pogingquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pas op anders ga ik je huis opzoeken.. waar je bed slaapt.. en kom ik midden in de nacht met mijn mes bij je
Priemquote:
Blijf je naar mij zwaaien?quote:
It's true... Heb het zelf gezienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pas op anders ga ik je huis opzoeken.. waar je bed slaapt.. en kom ik midden in de nacht met mijn mes bij je
shivers!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die blik ook.........quote:
Wat mis ik?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Whahaha ik was net met mijn mes op de cam ik ben eng
Tinychat wssquote:
Trustenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga zo maar eens pitten, ondanks prima muziek
quote:
quote:
Dat zekerquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
mooooooooooi
wie wil knuffelen
* Stiffler1988 die Knetter een dikke knuffel geeftquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
mooooooooooi
wie wil knuffelen
Ik ben ook stoer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:06 schreef heloef het volgende:
Oh die Hans ziet er stoer uit zonder bril.
Ik zie het.quote:
Genoten ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:08 schreef ValHallen het volgende:
Punch-Drunk Love weer eens gekeken
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
JaHad hem al eerder gezien maar ik vind hem zo tof
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:12 schreef JJH het volgende:
Is er nog iemand die met mij wil schuifelen?
Da's zijn beste ja. Voor mij zelfs de beste film ooitquote:
Stiff.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja mensen, ik gaat slapen
Bedank voor de fijne muziek Wicked![]()
thanx manquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja mensen, ik gaat slapen
Bedank voor de fijne muziek Wicked![]()
Vind Death Proof veruit zijn minste.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:29 schreef WickedTunes het volgende:
Laatst Death Proof gezien. Slecht, maar zooo goed voor een Quentin film
mijne:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind Death Proof veruit zijn minste.
Mijn Tarantino top 5:
1. Reservoir Dogs
2. Inglourious Bastards
3. Pulp Fiction
4. Jackie Brown
5. Kill Bill vol.1
Slaap lekker!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wicked was tof.. stuur je ff pm tot hoelaat je uiteindelijk gedraaid hebt?
dan pas ik het morgenvroeg aan op t rooster.
trustenop jullie neus
02,30u... ik stop er nu mee....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wicked was tof.. stuur je ff pm tot hoelaat je uiteindelijk gedraaid hebt?
dan pas ik het morgenvroeg aan op t rooster.
trustenop jullie neus
We zijn het er iig over eens dat Reservoir Dogs zijn beste isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:33 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
mijne:
1 RD
2 JB
3 My name is Modesty
4 PF
5 KB 1
DP is leuk, vooral dat wijvengepraat, daar is hij ster in.
Dank je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trusten
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke.. dit moet ik nog ff laten zien..
check mijn bazenmesDie blik op die eerste foto, briljant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trusten
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Hannibal Lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Die blik op die eerste foto, briljant.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:53 schreef MsMessy het volgende:
Zijn jullie nou nog niet naar bedHup slapen en rap een beetje
latertjequote:
Ha die Rob.quote:
Hoezo? Het is 8 uur hier hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
latertje![]()
Zit je al in verweggistan?
Rustig op gang komen dusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hoezo? Het is 8 uur hier hoor
Was je van plan de hele nacht op de blijven?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:59 schreef ValHallen het volgende:
Hmm zal ik Metropolis kijken? Ik hik een beetje tegen die 2,5 uur aan
Niet echt maar ik heb nog wel zin om een filmpje te kijken. Die 30 moeten toch allemaal gezien worden dus beter doen nu ik tijd hebquote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Was je van plan de hele nacht op de blijven?
Maar dan is een kortere misschien toch een betere optie of heb je alleen speelfilms staan op het momentquote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet echt maar ik heb nog wel zin om een filmpje te kijken. Die 30 moeten toch allemaal gezien worden dus beter doen nu ik tijd heb
Had je geen mogelijkheid om spelletjes te doen of series te kijken in het vliegtuig?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:05 schreef robdriessen het volgende:
Ik had even 5 films op mijn laptop gezet om in Thailand te kijken, waren ze ALLE VIJF ook te zien in het vliegtuig, had ik daar dus niets meer om te doen *facepalm*
30 speelfilms ja. Ook nog wat series maar die zijn makkelijker tussendoor te kijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:03 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maar dan is een kortere misschien toch een betere optie of heb je alleen speelfilms staan op het moment
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:05 schreef robdriessen het volgende:
Ik had even 5 films op mijn laptop gezet om in Thailand te kijken, waren ze ALLE VIJF ook te zien in het vliegtuig, had ik daar dus niets meer om te doen *facepalm*
Heb maar even een poging gedaan tot leren Thaise woordjes. Een half uur later uit pure wanhoop en frustratie maar een poging tot slapen gedaan, wat ook bij een poging is gebleven. Ik ben echt aan het overwegen om voor de terugreis 130 euro uit eigen zak te betalen zodat ik in Economy Plus kan zitten (meer beenruimte, stoel die verder naar achteren kan). Terugvlucht is straks 11,5 uurquote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:05 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Had je geen mogelijkheid om spelletjes te doen of series te kijken in het vliegtuig?
Ik vloog met Singapore Airlines.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:18 schreef MsMessy het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik de vlucht die ik had naar maleisië vijf jaar terug als zo vervelend heb ervaren, volgens mij was er toen genoeg entertainment aan boord. Maar je zit wel altijd beroerd op zo'n lange vlucht. Als je geld genoeg hebt dan is het pas comfortabel.
Ik vloog geloof ik met Malaysia airlines, weet alleen nog dat de stewardessen heel aardig en behulpzaam waren en dat we onderweg in onweer terecht kwamen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vloog met Singapore Airlines.
Terugweg was het vliegtuig half leeg. Zelfs de luxere klasse. Ben daar op een gegeven moment gewoon een tukkie gaan doen, en dat mocht ook van de stewardess. Singapore Airlines FTW
Ik vlieg met KLeM. Enige voordeeltje dat ik heb is dat ik op het vliegveld in de KLM of de Air France business lounge mag zitten, maar op vlucht zelf vlieg ik gewoon in de Vee-class.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vloog met Singapore Airlines.
Terugweg was het vliegtuig half leeg. Zelfs de luxere klasse. Ben daar op een gegeven moment gewoon een tukkie gaan doen, en dat mocht ook van de stewardess. Singapore Airlines FTW
55555quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:23 schreef robdriessen het volgende:
Oh, en trouwens....
MONO!!!
(met tevens excuses aan de andere helden en nachtbrakers. Thaise Red Bull fucks me up.)
Je zit gewoon te stuiterenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:23 schreef robdriessen het volgende:
Oh, en trouwens....
MONO!!!
(met tevens excuses aan de andere helden en nachtbrakers. Thaise Red Bull fucks me up.)
Ik heb geen keus:quote:
Dan heb je nog mazzel, had begrepen dat 7 dagen per week werken daar heel normaal is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb geen keus:
0600 - wekker
0700 - busje naar werf
0715 - begin werkdag
1200 - lunch
1245 - verder met werk
1800 - einde werkdag, busje naar apartementje
1815 - napraten en borrelen met collega's
1930 - avondeten in een willekeurig restaurantje met altijd te veel chilipepers, koriander en citroengras
2030 - laatste drankje in 'de stamkroeg' (gerund door Nederlander), Thaise ladies en ladyboys afwimpelen
2200 - bed.
Herhaal dit 6 dagen per week.
Trusten VHquote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:42 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga trouwens een poging tot slapen doen, kwam totaal niet Antichrist, morgen nieuwe kans
Het is werk en tja het is herhaling, geen echte vakantie (korianderquote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb geen keus:
0600 - wekker
0700 - busje naar werf
0715 - begin werkdag
1200 - lunch
1245 - verder met werk
1800 - einde werkdag, busje naar apartementje
1815 - napraten en borrelen met collega's
1930 - avondeten in een willekeurig restaurantje met altijd te veel chilipepers, koriander en citroengras
2030 - laatste drankje in 'de stamkroeg' (gerund door Nederlander), Thaise ladies en ladyboys afwimpelen
2200 - bed.
Herhaal dit 6 dagen per week.
Op je vrije dag even niets doen is misschien wel begrijpelijk, alhoewel niet iedereen stil kan zitten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:51 schreef robdriessen het volgende:
Ik mag hier 3 weken werken, volgende maand nog eens 2 weken. Dan ga ik proberen er een paar vakantiedagen aan vast te plakken zodat ik in ieder geval nog iets kan zien (Bangkok, Floating Market, Bridge on the river Kwai, olifantenreservaat o.i.d.). Nu heb ik daar absoluut geen tijd voor en ik heb begrepen dat je op je vrije zondag eigenlijk alleen maar op het strand wil liggen en totaal niets wil doen.
Dat dan weer wel. En op zich is alles hier prima geregeld, ik moet ook niet zeurenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Op je vrije dag even niets doen is misschien wel begrijpelijk, alhoewel niet iedereen stil kan zitten.
Maar het is wel heel logisch dat je ook iets van de omgeving wil zien. Het weer is er in ieder geval beter dan hier.
Werk ze en ik zal de groeten er vanmiddag nog een keer in gooienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 04:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. En op zich is alles hier prima geregeld, ik moet ook niet zeurenSightseeing komt heus nog wel, maar nu even niet. Goed, ik werk weer even door. Doe iedereen de groeten van me.
Wat ben je ook weer heerlijk vrolijk, Rob!quote:
Lees maar even mijn posts van vannacht, dan ben je weer helemaal bij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 06:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat ben je ook weer heerlijk vrolijk, Rob!![]()
Hoe is het daar verder? Valt het mee?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh![]()
Ik duik m'n bed in, mijn nacht begint nu pas
Nou vooruit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:30 schreef Myraela het volgende:
Wie wil met mij slowchatten, straks moet ik nog opletten in de les enzo.
Niet zeuren, jij wilde paardjesquote:
Erdmannchenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij wilde paardjes
Heb jij nog vakantiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Erdmannchen.
Ik zeur ook niet echt...Lekker warm in bed.
Bofkontquote:
Dan draai ik me ook nog een keer omquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bofkont![]()
Ik heb nog een week en ga me nog ff omdraaien
Ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan draai ik me ook nog een keer om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |