Vind Death Proof veruit zijn minste.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:29 schreef WickedTunes het volgende:
Laatst Death Proof gezien. Slecht, maar zooo goed voor een Quentin film
mijne:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind Death Proof veruit zijn minste.
Mijn Tarantino top 5:
1. Reservoir Dogs
2. Inglourious Bastards
3. Pulp Fiction
4. Jackie Brown
5. Kill Bill vol.1
Slaap lekker!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wicked was tof.. stuur je ff pm tot hoelaat je uiteindelijk gedraaid hebt?
dan pas ik het morgenvroeg aan op t rooster.
trustenop jullie neus
02,30u... ik stop er nu mee....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wicked was tof.. stuur je ff pm tot hoelaat je uiteindelijk gedraaid hebt?
dan pas ik het morgenvroeg aan op t rooster.
trustenop jullie neus
We zijn het er iig over eens dat Reservoir Dogs zijn beste isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:33 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
mijne:
1 RD
2 JB
3 My name is Modesty
4 PF
5 KB 1
DP is leuk, vooral dat wijvengepraat, daar is hij ster in.
Dank je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trusten
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke.. dit moet ik nog ff laten zien..
check mijn bazenmesDie blik op die eerste foto, briljant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trusten
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Hannibal Lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Die blik op die eerste foto, briljant.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:53 schreef MsMessy het volgende:
Zijn jullie nou nog niet naar bedHup slapen en rap een beetje
latertjequote:
Ha die Rob.quote:
Hoezo? Het is 8 uur hier hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
latertje![]()
Zit je al in verweggistan?
Rustig op gang komen dusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hoezo? Het is 8 uur hier hoor
Was je van plan de hele nacht op de blijven?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:59 schreef ValHallen het volgende:
Hmm zal ik Metropolis kijken? Ik hik een beetje tegen die 2,5 uur aan
Niet echt maar ik heb nog wel zin om een filmpje te kijken. Die 30 moeten toch allemaal gezien worden dus beter doen nu ik tijd hebquote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Was je van plan de hele nacht op de blijven?
Maar dan is een kortere misschien toch een betere optie of heb je alleen speelfilms staan op het momentquote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet echt maar ik heb nog wel zin om een filmpje te kijken. Die 30 moeten toch allemaal gezien worden dus beter doen nu ik tijd heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |