Drollenvangertje is ook een kloon van iemand anders, maar de UI van drollenvangertje en jou komen overeen: ik dacht dat jij die kloon was...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Wut?? Nee man, ik heb geen eens een kloon..
Bij mij staat er nog steeds Nederlandstalige parels bij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat heeft iedereen toch over het rooster wat niet klopt?
klopt gewoon hoor.. voor alle weken..
Ah.. okequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Drollenvangertje is ook een kloon van iemand anders, maar de UI van drollenvangertje en jou komen overeen: ik dacht dat jij die kloon was...
Ja waar zijn die?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij staat er nog steeds Nederlandstalige parels bij.
Op de externe HD.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:23 schreef JJH het volgende:
Tevens heb ik een keer een themashow daarover gedaan, en dat is een beetje in het rooster blijven hangen.
Pas op of ik draai verder alleen maar Jannes en Harm Wolters.
quote:
kan dat met een fotografisch geheugen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik heb flashbacks in mijn fotografisch geheugen
Ik zie het ineens weer voor mequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan dat met een fotografisch geheugen?
Als je alles onthoudt dan kan je toch geen flashbacks hebben?
Wat schat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik zie het ineens weer voor me
hmmm zo te zien is je flashback eenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Geen prettige zo te merkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
In een flitskop kijken is nooit leuk om te herinneren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Klopt..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm zo te zien is je flashback eenflashback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |