Niet Guidetti of hoe hij ook heet. Maar Bakkal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:04 schreef J2T het volgende:
[..]
Hij wordt verhuurd he. Dus ik denk dat City hem dan liever in Rotterdam wil stallen.
http://www.nusport.nl/ere(...)erhoogt-bod-fer.htmlquote:Twente verhoogt bod op Fer
Uitgegeven: 30 augustus 2011 22:55
Laatst gewijzigd: 30 augustus 2011 22:58
AMSTERDAM - FC Twente heeft dinsdagavond opnieuw geboden op Feyenoord-speler Leroy Fer. De 21-jarige middenvelder staat al lange tijd in de belangstelling van de Enschedese club, maar tot een akkoord met Feyenoord kwam het nog niet.
© ProShots
Het aanstaande vertrek van Bryan Ruiz naar Fulham zorgt ervoor dat er geld vrijkomt voor de transfer van Fer, zo meldt Voetbal International
FC Twente zou nu in één keer een bedrag van vijf miljoen euro overmaken naar Rotterdam, waar eerder een deal van vier miljoen plus een bonus in termijnen niet voldoende werd geacht door Feyenoord.
Laatste bod
"We hebben op ons laatste bod nog geen antwoord van Feyenoord gekregen", laat voorzitter Joop Munsterman weten aan VI.
"Maar wij gaan er vanuit dat dit een bod is dat Feyenoord niet kan weigeren." FC Twente heeft een driejarig contract voor Fer klaarliggen met een optie voor nog een seizoen.
Genk zal hoofdpijn krijgen van supermario.quote:
Dacht het niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:52 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, nu wel ja. Toen Twente met het 2M bod kwam, riepen we dat hij minimaal 3.5 moest opleveren.
Even afwachten nog maar het ziet er zeer goed uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef Caland het volgende:
Van Geel heeft dit toch wel echt perfect uitgespeeld zeg, ik neem mijn hoedje af voor hem.
Ja, Beenhakker had hem al voor 2 miljoen verkocht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef Caland het volgende:
Van Geel heeft dit toch wel echt perfect uitgespeeld zeg, ik neem mijn hoedje af voor hem.
Je bent de derde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef RooieHoed het volgende:
Guidetti naar QPR, Fer naar Twente en Bakkal naar Salzburg. Zou typisch Feyenoord zijn
Laat het nou eens een keertje meezittenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef RooieHoed het volgende:
Guidetti naar QPR, Fer naar Twente en Bakkal naar Salzburg. Zou typisch Feyenoord zijn
Spuit elf.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef RooieHoed het volgende:
Lijkt me heel sterk. bron ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef vandermar het volgende:
Er wordt gemeldt dat het bod op Fer 6,2 miljoen bedraagt
Gelijk doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef vandermar het volgende:
No wayquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef vandermar het volgende:
Lijkt mij ook heel sterk.quote:
Na dat eerste bod van Jopie hadden de meeste TD's gezegd: een miljoen erbij anders kun je de boom in. En hadden dan trots 3 miljoen binnen gehaald.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef Caland het volgende:
Het is idd een bod wat Feijenoord niet kan weigerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef vandermar het volgende:
Onzin. Ze zijn ook weer niet totaal achterlijk daar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:11 schreef vandermar het volgende:
quote:Volgens Joop Munsterman heeft Feyenoord an offer they can't refuse gekregen. "We hebben op ons laatste bod nog geen antwoord van Feyenoord gekregen",
Als t wel zo is, zou ik nog gaan voor een doorverkoopregeling.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Onzin. Ze zijn ook weer niet totaal achterlijk daar.
Jopie is niet voor niets topman bij Wegener geweest. Komt echt niet omdat hij zo goed kan pijpen.
Nou, schiet op met dat appartement voor z'n pa.twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 30-08-2011 om 23:33:41Overigens schijnt Man City het wachten ook zat te worden. Voor Guidetti is het of #Feyenoord of terug naar Engeland. reageer retweet
Als Joop 6,2 gaat neerleggen ga ik iedere dag op de fiets naar Twente en föhn ik iedere dag zijn haartjes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:35 schreef Vork87 het volgende:
Als Joop 6.2 betaald zoek ik hem op en strik ik z'n veters aan elkaar!
Nou ik hoef niet zo ver te fietsen en ik maak zn kapsel zo weer in de war!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als Joop 6,2 gaat neerleggen ga ik iedere dag op de fiets naar Twente en föhn ik iedere dag zijn haartjes.
Van Geel heeft nooit een bedrag genoemd, is steeds door de media verzonnen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:43 schreef Vork87 het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet zo ver te fietsen en ik maak zn kapsel zo weer in de war!
Daarbij had van Geel niet gezegd 5 miljoen ineens en niet minder/
Lijkt me dus wel heel sterk dat dan opeens een 6.2 bedrag boven tafel komt
Zal wel uit de lucht zijn gegrepen!
En als het nou alsnog niet doorgaat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef Caland het volgende:
Zou weer een brevet van onvermogen betekenen, wanneer ze dit niet voor elkaar weten te krijgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:40 schreef Caland het volgende:
Nou, schiet op met dat appartement voor z'n pa.twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 30-08-2011 om 23:33:41Overigens schijnt Man City het wachten ook zat te worden. Voor Guidetti is het of #Feyenoord of terug naar Engeland. reageer retweet
Dan is het een teringlijer en moet ie oprotten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En als het nou alsnog niet doorgaat?
Je vergeet de vliegtickets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:40 schreef Caland het volgende:
Beetje VG stijl dit. Waarom zou dit "weer" falen betekenen als "ze" het niet "voor elkaar krijgen"?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou weer een brevet van onvermogen betekenen, wanneer ze dit niet voor elkaar weten te krijgen.
twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 30-08-2011 om 23:56:24Morgen gaan we verder, nog een keer voorspelling: Fer gaat, Guidetti komt. reageer retweet
Ze weten vooraf toch dat dit soort kosten erbij komen? Het komt weer allemaal weer erg knullig over..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:58 schreef Gert het volgende:
Beetje VG stijl dit. Waarom zou dit "weer" falen betekenen als "ze" het niet "voor elkaar krijgen"?
Het gaat Feyenoord op z'n minst ruim een half miljoen kosten. Als daar nog zomaar een paar ton bijkomen vanwege de huisvesting van pa Guidetti en een klauwvol business class tickets naar Stockolm, dan kan ik me voorstellen dat er nog even over nagedacht wordt.
Hoe weten ze dat die Pa ook nog een (wss duur) erbij huis wilt als zoonlief al 800k per jaar verdient.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:05 schreef eight het volgende:
[..]
Ze weten vooraf toch dat dit soort kosten erbij komen? Het komt weer allemaal weer erg knullig over..
Salaris..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:09 schreef Doublepain het volgende:
Waarom gaat Feyenoord niet voor Bellamy? Veel ervaren dan die Guidetti?
Precies en het houdt natuurlijk ook gewoon een keer op. Al die "kleine" dingetjes bij elkaar komen al gauw uit op enkele tonnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:06 schreef Caland het volgende:
Weet jij veel wat voor belachelijke eisen die Guidetti en z'n zaakwaarnemers allemaal hebben joh.
"Knullig", dat is nu op dit moment je oordeel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:05 schreef eight het volgende:
[..]
Ze weten vooraf toch dat dit soort kosten erbij komen? Het komt weer allemaal weer erg knullig over..
Daar heb je ook weer gelijk in. Het irriteert me dat de afhandeling van dit soort details zo lang moet duren maar blijkbaar kan het niet anders.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
"Knullig", dat is nu op dit moment je oordeel.
Als je achteraf zou horen dat Feyenoord belachelijk veel huur en onkosten heeft betaald voor een 19-jarig talent en zijn vader, dan zou dát weer knullig gevonden worden.
Het is tegenwoordig nu eenmaal zo dat we bijna alle stappen in dergelijke onderhandelingen kunnen volgen. Althans, dat denken we. Hoe het daadwérkelijk in elkaar stak hoor je dan pas later.
Anyway, ik vind er niks knulligs aan dat Feyenoord Guidetti tegen zo gunstig mogelijke condities probeert binnen te hengelen, en niet ruimhartig met de lege portemonnee zwaait.
En morgen 1 September, eindelijk van het gezeur af.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:23 schreef CasselerRIP het volgende:
Gelukkig is het vandaag 31 augustus
fcupdates.nlquote:Munsterman: "Als Ruiz vertrekt, halen wij Fer"
Gepubliceerd op dinsdag 30 augustus 2011 om 23:52
Voorzitter Joop Munsterman gaat ervan uit dat Bryan Ruiz FC Twente verruilt voor Fulham. De 26-jarige aanvaller uit Costa Rica is momenteel in Londen om met de ploeg van Martin Jol te onderhandelen over een contract.
Hoeveel Ruiz kost, wil Munsterman niet zeggen. Wel laat de preses weten dat een deel van de transfersom, van naar verluidt twaalf miljoen euro, gebruikt wordt om Leroy Fer over te nemen van Feyenoord. “Als hij vertrekt, dan halen wij Fer van Feyenoord”, vertelt Munsterman aan RTV Oost.
Munsterman voegt eraan toe dat Fer alleen wordt gehaald als Ruiz vertrekt. Anders kan Twente niet voldoen aan de vraagprijs van vijf miljoen euro voor Fer. Eerder op de avond liet hij tegenover Voetbal International nog weten een niet te weigeren bod op de middenvelder heeft neergelegd bij Feyenoord.
Precies. Iedereen is het wel een beetje zat geloof ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En morgen 1 September, eindelijk van het gezeur af.
Zonder Ruiz doet Twente ook gewoon mee om de landstitel hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:27 schreef Caland het volgende:
Ergens zou het wel geniaal zijn als Feyenoord om 23.30 laat weten: 'Jopie, weet je wat je doet? Zak maar lekker in de stront met die 5 miljoen, Fer blijft hier gewoon nog een jaartje'
Ruiz weg, heel Twente dondert in elkaar en wij worden uiteindelijk 4e, net een plaatsje boven Twente.
Het lijkt me dat ze, voordat ze beginnen met het binnenhalen van zo een speler, kijken naar de mogelijkheden die ze als club hebben. En niet op het moment dat hij lijkt te gaan komen. Een risicoanalyse noem je dat. Is hij het waard? Wat kan het ons gaan kosten? Welke haken en ogen kunnen er aan zitten?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:17 schreef Gert het volgende:
Anyway, ik vind er niks knulligs aan dat Feyenoord Guidetti tegen zo gunstig mogelijke condities probeert binnen te hengelen, en niet ruimhartig met de lege portemonnee zwaait.
Pijnlijk voor Twente..quote:Zaakwaarnemer: Fer wil niet meer naar FC Twente
31 augustus 2011
De zaakwaarnemer van Leroy Fer, Rob Jansen, meldt in het Algemeen Dagblad dat hij gisterenmorgen al Feyenoord heeft laten weten dat zijn pupil geen belangstelling meer heeft voor een overgang naar FC Twente. 'Wij zijn er klaar mee. Het heeft allemaal te lang geduurd. Wij zetten er een punt achter. Fer maakt het seizoen af bij Feyenoord en is daarna transfervrij. De clubs hebben lang genoeg de tijd gehad om tot een akkoord te komen. Leroy wil zich concentreren op Jong Oranje en Feyenoord. Hij zal de club pas na het seizoen verlaten.'
quote:Munsterman: FC Twente wil Fer niet meer
31 augustus 2011; 7:10
De voorzitter van FC Twente, Joop Munsterman, meldt in de Telegraaf dat hij gisterenmorgen al Feyenoord heeft laten weten dat Twente geen belangstelling meer heeft voor een overgang van Fer. 'Wij zijn er klaar mee. Het heeft allemaal te lang geduurd. Wij zetten er een punt achter. Fer maakt het seizoen maar gewoon af bij Feyenoord en is daarna transfervrij. De clubs hebben lang genoeg de tijd gehad om tot een akkoord te komen. Leroy moet zich maar concentreren op Jong Oranje en Feyenoord. Hij zal de club vast wel na het volgende seizoen verlaten.'
Wat heb jij tegen Twente? Het is een fantastische geleide club: financieel gezond, goede voorzitter, goede scouting, goede uitstraling, mooi stadion, trotse achterban.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:27 schreef Caland het volgende:
Ergens zou het wel geniaal zijn als Feyenoord om 23.30 laat weten: 'Jopie, weet je wat je doet? Zak maar lekker in de stront met die 5 miljoen, Fer blijft hier gewoon nog een jaartje'
Ruiz weg, heel Twente dondert in elkaar en wij worden uiteindelijk 4e, net een plaatsje boven Twente.
quote:wo 31 aug 2011, 07:23
Feyenoord wil Bakkal voor Fer
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Feyenoord zal bij een eventueel vertrek van Leroy Fer naar FC Twente op zijn beurt bij PSV'er Otman Bakkal aankloppen. Die wordt ook begeerd door Red Bull Salzburg. Bakkal komt bij PSV weinig aan spelen toe.
Eén en ander hangt wel samen met het doorgaan van de transfer van Bryan Ruiz naar het Engelse Fulham. FC Twente heeft Ruiz beloofd mee te werken aan een transfer naar een groot voetballand, als het benodigde transferbedrag op tafel zou komen. Hoewel altijd een vraagprijs van 15 miljoen euro heeft gecirculeerd, wilde FC Twente ook zaken doen voor een bedrag tussen de 10 en 12 miljoen euro.
Ik gun het Luigi wel..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:57 schreef Merkie het volgende:
Bruins misschien mee naar Genk. Speelt die Bruins straks nog CL ook.
Het zijn reservemoffen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:51 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Twente? Het is een fantastische geleide club: financieel gezond, goede voorzitter, goede scouting, goede uitstraling, mooi stadion, trotse achterban.
Pijnlijk voor Feyenoord bedoel jequote:
Wat ben je toch een hypocriet. Als ik de VG uitmaak voor dronken, snuivende hooligans geef je mij een ban.quote:
Twente zit zonder Ruiz EN zonder Fer. Feyenoord maakt het seizoen gewoon af met Fer in het team, prima.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pijnlijk voor Feyenoord bedoel je
Van die 5 miljoen houden we zelf misschien 2 miljoen over. Dat is ook niet lucratief.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:26 schreef Jorwol het volgende:
Ik heb liever dat Fer weggaat voor 5 miljoen. Als we ons zouden kwalificeren voor de EL, daar heb je toch niets aan. Is totaal niet lucratief. Zonder Fer degraderen we heus niet.
Mods zijn anders, je weet tochquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:25 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wat ben je toch een hypocriet. Als ik de VG uitmaak voor dronken, snuivende hooligans geef je mij een ban.
Que?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van die 5 miljoen houden we zelf misschien 2 miljoen over. Dat is ook niet lucratief.
Ik heb jou nooit een ban gegeven.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:25 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wat ben je toch een hypocriet. Als ik de VG uitmaak voor dronken, snuivende hooligans geef je mij een ban.
En dan ben je straks 11e i.p.v. 13e. Over dergelijke marges heb je het namelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:25 schreef Cara het volgende:
[..]
Twente zit zonder Ruiz EN zonder Fer. Feyenoord maakt het seizoen gewoon af met Fer in het team, prima.
mods kunnen niet eens bannen mafkeesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:25 schreef voice-over het volgende:
[..]
So?quote:
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 31-08-2011 om 08:37:25#Feyenoord, Twente, en de makelaars van Fer en Guidetti gaan straks verder pokeren. Het worden spannende laatste uren van de transferwindow reageer retweet
Zoals hij het brengt lijkt het alsof de transfers van Giudetti en Fer aan elkaar gekoppeld zijn. Klopt niet lijkt mequote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 31-08-2011 om 08:37:25#Feyenoord, Twente, en de makelaars van Fer en Guidetti gaan straks verder pokeren. Het worden spannende laatste uren van de transferwindow reageer retweet
Indirect wel, schijnheiltje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit een ban gegeven.
Bruins gaat echt niet naar Genk. Die heeft laatst die Been in de media nog openlijk lopen afzeikenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:57 schreef Merkie het volgende:
Bruins misschien mee naar Genk. Speelt die Bruins straks nog CL ook.
Hij zal het doen voor zijn moeder.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bruins gaat echt niet naar Genk. Die heeft laatst die Been in de media nog openlijk lopen afzeiken
Neem aan dat dat lekkere wijf waar hij regelmatig mee rond liep wel voor hem zorgt, of was dat zn moeder?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij zal het doen voor zijn moeder.
quote:Sneeuwbal rolt door Ruiz
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Nu de verkoop van Bryan Ruiz aan het Engelse Fulham dichtbij is, wil FC Twente meteen Leroy Fer voor vijf miljoen ophalen bij Feyenoord en Luciano Narsingh van Heerenveen overnemen. Feyenoord op zijn beurt wil Otman Bakkal van PSV overnemen.
„Dit is een bod dat we echt niet kunnen weigeren”, zegt FC Twente-voorzitter Joop Munsterman over het bedrag dat de Engelsen op tafel hebben gelegd. De verkoop van Ruiz brengt vandaag een flinke sneeuwbal aan het rollen.
Gisteravond laat maakten de directies van clubs in Londen, Enschede, Heerenveen, Rotterdam en Eindhoven overuren. De transfersoap wordt vandaag vervolgd. Martin Jol heeft Bryan Ruiz laten weten dat hij in hem een absolute versterking voor het hoogste niveau in Engeland ziet en vandaag moeten de onderhandelingen leiden tot een vier- of vijfjarig contract.
10 à 12 miljoen
FC Twente heeft Ruiz beloofd mee te werken aan een transfer naar een groot voetballand, als het benodigde transferbedrag op tafel zou komen. Hoewel altijd een vraagprijs van 15 miljoen euro heeft gecirculeerd, wilde FC Twente ook zaken doen voor een bedrag tussen de 10 en 12 miljoen euro.
Het feit dat Ruiz toestemming heeft gekregen om in het vliegtuig naar Londen te stappen geeft aan, dat een akkoord bereikt is. Ook het feit dat FC Twente meteen het bod op Leroy Fer heeft verhoogd en nu minimaal vijf miljoen euro op tafel wil leggen, geeft aan dat de tukkers op de laatste dag van de transfermarkt willen doorzetten op alle fronten.
Wanbeleid. Wat dacht je wat hun dachten toen wij de Cler, Makaay, Hofland, Gio en Sahin haalde?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:59 schreef Cara het volgende:
Ik word er zo ziek van dat PSV ook nog even Matavz binnenhaalt, en nu ook nog Jethro Willems van Sparta wil kopen.. waar houd het op?
Elke stuiver moeten we gvd omdraaien en het gaat maar door daar..
Wat een onzin. Feyenoord heeft een bepaalde hoeveelheid salarisruimte vrij voor een spits. Als die som overschreden wordt door allerlei aanvullende eisen van de speler dan gaat het niet door.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze, voordat ze beginnen met het binnenhalen van zo een speler, kijken naar de mogelijkheden die ze als club hebben. En niet op het moment dat hij lijkt te gaan komen. Een risicoanalyse noem je dat. Is hij het waard? Wat kan het ons gaan kosten? Welke haken en ogen kunnen er aan zitten?
Zeker nu we niet zo ruim in het geld zitten, lijken me zulke analyses zwaar verantwoord. Maar nee, niet bij Feijenoord. Die zijn weer lekker aan het gokken met het weinige geld dat ze kunnen besteden.
twitter:FeyenoordMegaFR twitterde op woensdag 31-08-2011 om 10:02:09Met Trans als spits zou #Feyenoord een bijzondere as hebben: #TransFerVrij reageer retweet
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:07 schreef Tomasso het volgende:
Wat een klapmongool is hij ook,,
,
!
twitter:FeyenoordMegaFR twitterde op woensdag 31-08-2011 om 10:02:09Met Trans als spits zou #Feyenoord een bijzondere as hebben: #TransFerVrij reageer retweet
Alsof je niet gokt met het smijten van geld voor een jeugdinternational die op een fatsoenlijk podium nog niets heeft laten zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou pas gokken zijn om dat knulletje Achabar voor de leeuwen te gooien.
Wat een bizarre tegenstrijdige berichten. Snap er echt helemaal niets meer van.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:15 schreef voice-over het volgende:
Nu Krabbendam op VI Radio:
99,9% dat Fer vandaag vertrekt.
Weet niet, heb altijd wel een grote aversie tegen die club gehad. Die trommeljosti's daar, dat onoriginele monotone gezang de hele wedstrijd, die gemaakte haat richting Feyenoord, die verkapte misplaatste arrogantie van de laatste jaren. Alles wat ik lelijk vind aan een club, vind ik bij Twente.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:51 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Twente? Het is een fantastische geleide club: financieel gezond, goede voorzitter, goede scouting, goede uitstraling, mooi stadion, trotse achterban.
Wij kunnen alleen maar jaloers zijn op wat daar gebeurd.
Wat kan je nou niet tegen Twente hebben? In alles een taffesclub.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:51 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wij kunnen alleen maar jaloers zijn op wat daar gebeurd.
Dit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:18 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat een bizarre tegenstrijdige berichten. Snap er echt helemaal niets meer van.
Volgens mij is het nog altijd gebeurd met een D als je dat bedoeldquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat kan je nou niet tegen Twente hebben? In alles een taffesclub.
Daarnaast is het gebeurt.
Guidetti wacht waarschijnlijk totdat de deal met Fer rond is, zodat er dan in zijn ogen wel geld beschikbaar is voor zijn persoonlijke eisen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:24 schreef Gert het volgende:
Het AD houdt live de laatste ontwikkelingen in transferland bij.
TransferTalk: de laatste uurtjes live
Daar staat onder meer:
8.49: John Guidetti was gisteravond zo goed als akkoord over een jaarverblijf bij Feyenoord. De eisen van zijn familie gaan de Rotterdammers - naar verluidt wil zijn vader een apart appartement in Rotterdam - echter te ver, schrijft De Telegraaf. Het is voor de 'Zweedse Rooney' dus take it or leave it. Met Manchester City, de werkgever van Guidetti, is Feyenoord zo goed als rond over de verhuur.
Guidetti is twee jaar ouder dan Achachbar. Een jongen van 17 spits van Feyenoord maken is roofbouw plegen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Alsof je niet gokt met het smijten van geld voor een jeugdinternational die op een fatsoenlijk podium nog niets heeft laten zien.
Of je dan een groot jeugdig talent uit de eigen jeugd de kans geeft of een veeleisende jeugdspeler van City, dat is me dan ook om het even.
Geloof dat iedereen denkt dat ie garant staat voor 20 goals, maar die jongen moet zich evengoed ook nog bewijzen en de kans dat ie het beter doet dan dan Achabar is ook nergens op gebaseerd lijkt me.
Meld het ruim van tevoren bij ons, we kunnen het namelijk niet aanquote:De KNVB heeft de Nederlandse clubs verzocht om waar mogelijk transfers op de slotdag voor 20.00 uur te melden. Officieel sluit de transferwindow pas om 00.00 uur.
‘In principe houden we daaraan ook vast’, zegt een woordvoerder van de voetbalbond. ‘Maar toch hebben we de clubs wel verzocht om voor acht uur vanavond alle stukken aan te leveren.’
Dat specifieke verzoek heeft te maken met het feit dat de KNVB alles moet verwerken en transfers bij de FIFA in het systeem moet invoeren.
‘In theorie kan dit ook nog om vijf voor twaalf, maar als dan de computer bij ons uitvalt, is er een probleem. Daarom hebben we gezegd: probeer het voor acht uur.
Persoonsvorm tegenwoordige tijd stam + tquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:25 schreef Maxbeek het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog altijd gebeurd met een D als je dat bedoeld! Heb overigens ook niets tegen FC Twente, al zou het zuur zijn als Fer daar de sterren van de hemel speelt.
Helemaal gelijk! Mijn fout, was even in de war met het voltooid deelwoordquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonsvorm tegenwoordige tijd stam + t
Met Fer ipv Ruiz zijn ze wel zwakker en dat gaat hun normaal gesproken punten kosten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:11 schreef Shreyas het volgende:
Zonder Ruiz doet Twente ook gewoon mee om de landstitel hoor.
Maar ik snap het nu niet, net wou Fer toch niet meer?twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 31-08-2011 om 11:30:14Maak van die 99 procent van Fer maar 100 procent. #Feyenoord gaat akkoord met het ultieme bod van #FCTwente reageer retweet
Begrijp ik niets van. Als ik mijn roze bril afzet is Feijenoord nog steeds een mooiere club.quote:
Maar Rob Jansen wilt wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:31 schreef Caland het volgende:
Maar ik snap het nu niet, net wou Fer toch niet meer?twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 31-08-2011 om 11:30:14Maak van die 99 procent van Fer maar 100 procent. #Feyenoord gaat akkoord met het ultieme bod van #FCTwente reageer retweet
Van Geel zal behoorlijk balen.quote:Otman Bakkal zal dit seizoen niet meer in actie komen voor PSV. De middenvelder zal op huurbasis uitkomen voor Red Bull Salzburg. Beide ploegen wisten vandaag een akkoord te bereiken over de verhuur van Bakkal.
Trainer Ricardo Moniz bestempelde de komst van Bakkal als ideale aanwinst. In Salzburg komt de enkelvoudig Oranje-international nog een landgenoot tegen. David Mendes da Silva staat sinds twee seizoenen onder contract bij de Oostenrijkse ploeg. Ook voormalig Eredivisie-voetballers Leonardo, Rasmus Lindgren, Simon Cziommer, en Petri Pasanen hebben er hun onderdak gevonden.
Even zag het er naar uit dat Bakkal de eventuele opvolger van Leroy Fer bij Feyenoord zou worden. Fer gaf echter te kennen in Rotterdam te blijven en zodoende was een mogelijke overgang van Bakkal naar Rotterdam ook van de baan.
Lees: We hebben geen zin om over te werkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:26 schreef Caland het volgende:
Ook zoiets belachelijks dit:
[..]
Meld het ruim van tevoren bij ons, we kunnen het namelijk niet aan
Psv wil natuurlijk liever hem in buitenland plaatsen dan Feijenoord sterker maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:33 schreef Caland het volgende:
Bakkal is alleen persoonlijk nog niet rond lees ik nu.
Mwah, wij zijn geen concurrent van PSV, PSV wil alleen van z'n salaris af.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:36 schreef eight het volgende:
[..]
Psv wil natuurlijk liever hem in buitenland plaatsen dan Feijenoord sterker maken.
Vind maar eens een vervanger voor Fer die te huur / transfervrij is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut nu snel iemand uit de hoge hoed toveren
Het is hoe dan ook een flinke sportieve achteruitgang.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:39 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Spannend dit. Alleen als Feyenoord straks met lege handen komt te staan en een zak duiten van vijf miljoen die niet geïnvesteerd kan worden, breekt de hel natuurlijk weer los in Rotterdam
Precies, ook al haal je Bakkal. Balans op je middenveld is dan wel ver te zoeken met een jonkie en 2 mooiweervoetballers.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook een flinke sportieve achteruitgang.
We moeten wel iets op het middenveld..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:43 schreef Happel het volgende:
Laat ze a.u.b. geen overhaaste 'aankoop' gaan doen nu...
Dat is nog nooit een succes gebleken.
Gewoon een normale gang van zaken dit, wat is er precies mis mee?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:44 schreef Roffamannetje het volgende:
twente wachten ze zolang met een normaal bod dat we geen vervanger kunnen halen
Ja, dat zal wel niet gebeurenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:44 schreef mister_popcorn het volgende:
hopen op vormer mbv VVF. Dan is het prima.
Eensch maarja of dat reeël isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:44 schreef mister_popcorn het volgende:
twitter:sjoerdmossou twitterde op woensdag 31-08-2011 om 11:45:38Fer voor 5,5 miljoen naar Twente. Van Geel grote winnaar in pokerspel. Topbedrag. reageer retweet
De VVF gaat niks investeren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:44 schreef mister_popcorn het volgende:
en dan een of andere paniekaankoop doen? Doe nou maar niet. Dit seizoen hoeven we niks. Laat ze de schulden afbouwen en de talenten een kans geven op het veld. Daar profiteren we alleen maar van in de toekomst.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
We moeten wel iets op het middenveld..
Ze betalen in Tukkerland zelfs hogere prijzen dan Eindhovenquote:
Ja maar toch is het nodig om een type Bosvelt erbij te hebben op het middenveld, voor de balans en kracht..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:47 schreef Happel het volgende:
[..]
De VVF gaat niks investeren.
[..]
en dan een of andere paniekaankoop doen? Doe nou maar niet. Dit seizoen hoeven we niks. Laat ze de schulden afbouwen en de talenten een kans geven op het veld. Daar profiteren we alleen maar van in de toekomst.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze betalen in Tukkerland zelfs hogere prijzen dan Eindhoven![]()
Muntenman is helemaal gek geworden.
quote:Feyenoord zwicht voor ultiem Twente-bod op Fer
31/08/2011 11:38
Aan de transfersoap rond Leroy Fer is na lang touwtrekken een einde gekomen. De middenvelder tekent een meerjarig contract bij bekerwinnaar FC Twente.
Twente-voorzitter Joop Munsterman liet gisteren al weten dat Feyenoord een bod van de Enschedese club had ontvangen dat de Rotterdammers niet konden weigeren. Vandaag bevestigt Feyenoord het vertrek van Fer. Naar verluidt ontvangt Feyenoord vijf miljoen euro en kan dat bedrag nog verder oplopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |