Dit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:18 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat een bizarre tegenstrijdige berichten. Snap er echt helemaal niets meer van.
Volgens mij is het nog altijd gebeurd met een D als je dat bedoeldquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat kan je nou niet tegen Twente hebben? In alles een taffesclub.
Daarnaast is het gebeurt.
Guidetti wacht waarschijnlijk totdat de deal met Fer rond is, zodat er dan in zijn ogen wel geld beschikbaar is voor zijn persoonlijke eisen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:24 schreef Gert het volgende:
Het AD houdt live de laatste ontwikkelingen in transferland bij.
TransferTalk: de laatste uurtjes live
Daar staat onder meer:
8.49: John Guidetti was gisteravond zo goed als akkoord over een jaarverblijf bij Feyenoord. De eisen van zijn familie gaan de Rotterdammers - naar verluidt wil zijn vader een apart appartement in Rotterdam - echter te ver, schrijft De Telegraaf. Het is voor de 'Zweedse Rooney' dus take it or leave it. Met Manchester City, de werkgever van Guidetti, is Feyenoord zo goed als rond over de verhuur.
Guidetti is twee jaar ouder dan Achachbar. Een jongen van 17 spits van Feyenoord maken is roofbouw plegen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Alsof je niet gokt met het smijten van geld voor een jeugdinternational die op een fatsoenlijk podium nog niets heeft laten zien.
Of je dan een groot jeugdig talent uit de eigen jeugd de kans geeft of een veeleisende jeugdspeler van City, dat is me dan ook om het even.
Geloof dat iedereen denkt dat ie garant staat voor 20 goals, maar die jongen moet zich evengoed ook nog bewijzen en de kans dat ie het beter doet dan dan Achabar is ook nergens op gebaseerd lijkt me.
Meld het ruim van tevoren bij ons, we kunnen het namelijk niet aanquote:De KNVB heeft de Nederlandse clubs verzocht om waar mogelijk transfers op de slotdag voor 20.00 uur te melden. Officieel sluit de transferwindow pas om 00.00 uur.
‘In principe houden we daaraan ook vast’, zegt een woordvoerder van de voetbalbond. ‘Maar toch hebben we de clubs wel verzocht om voor acht uur vanavond alle stukken aan te leveren.’
Dat specifieke verzoek heeft te maken met het feit dat de KNVB alles moet verwerken en transfers bij de FIFA in het systeem moet invoeren.
‘In theorie kan dit ook nog om vijf voor twaalf, maar als dan de computer bij ons uitvalt, is er een probleem. Daarom hebben we gezegd: probeer het voor acht uur.
Persoonsvorm tegenwoordige tijd stam + tquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:25 schreef Maxbeek het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog altijd gebeurd met een D als je dat bedoeld! Heb overigens ook niets tegen FC Twente, al zou het zuur zijn als Fer daar de sterren van de hemel speelt.
Helemaal gelijk! Mijn fout, was even in de war met het voltooid deelwoordquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonsvorm tegenwoordige tijd stam + t
Met Fer ipv Ruiz zijn ze wel zwakker en dat gaat hun normaal gesproken punten kosten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:11 schreef Shreyas het volgende:
Zonder Ruiz doet Twente ook gewoon mee om de landstitel hoor.
Maar ik snap het nu niet, net wou Fer toch niet meer?twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 31-08-2011 om 11:30:14Maak van die 99 procent van Fer maar 100 procent. #Feyenoord gaat akkoord met het ultieme bod van #FCTwente reageer retweet
Begrijp ik niets van. Als ik mijn roze bril afzet is Feijenoord nog steeds een mooiere club.quote:
Maar Rob Jansen wilt wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:31 schreef Caland het volgende:
Maar ik snap het nu niet, net wou Fer toch niet meer?twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 31-08-2011 om 11:30:14Maak van die 99 procent van Fer maar 100 procent. #Feyenoord gaat akkoord met het ultieme bod van #FCTwente reageer retweet
Van Geel zal behoorlijk balen.quote:Otman Bakkal zal dit seizoen niet meer in actie komen voor PSV. De middenvelder zal op huurbasis uitkomen voor Red Bull Salzburg. Beide ploegen wisten vandaag een akkoord te bereiken over de verhuur van Bakkal.
Trainer Ricardo Moniz bestempelde de komst van Bakkal als ideale aanwinst. In Salzburg komt de enkelvoudig Oranje-international nog een landgenoot tegen. David Mendes da Silva staat sinds twee seizoenen onder contract bij de Oostenrijkse ploeg. Ook voormalig Eredivisie-voetballers Leonardo, Rasmus Lindgren, Simon Cziommer, en Petri Pasanen hebben er hun onderdak gevonden.
Even zag het er naar uit dat Bakkal de eventuele opvolger van Leroy Fer bij Feyenoord zou worden. Fer gaf echter te kennen in Rotterdam te blijven en zodoende was een mogelijke overgang van Bakkal naar Rotterdam ook van de baan.
Lees: We hebben geen zin om over te werkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:26 schreef Caland het volgende:
Ook zoiets belachelijks dit:
[..]
Meld het ruim van tevoren bij ons, we kunnen het namelijk niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |