mods kunnen niet eens bannen mafkeesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:25 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wat ben je toch een hypocriet. Als ik de VG uitmaak voor dronken, snuivende hooligans geef je mij een ban.
So?quote:
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 31-08-2011 om 08:37:25#Feyenoord, Twente, en de makelaars van Fer en Guidetti gaan straks verder pokeren. Het worden spannende laatste uren van de transferwindow reageer retweet
Zoals hij het brengt lijkt het alsof de transfers van Giudetti en Fer aan elkaar gekoppeld zijn. Klopt niet lijkt mequote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 31-08-2011 om 08:37:25#Feyenoord, Twente, en de makelaars van Fer en Guidetti gaan straks verder pokeren. Het worden spannende laatste uren van de transferwindow reageer retweet
Indirect wel, schijnheiltje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit een ban gegeven.
Bruins gaat echt niet naar Genk. Die heeft laatst die Been in de media nog openlijk lopen afzeikenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:57 schreef Merkie het volgende:
Bruins misschien mee naar Genk. Speelt die Bruins straks nog CL ook.
Hij zal het doen voor zijn moeder.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bruins gaat echt niet naar Genk. Die heeft laatst die Been in de media nog openlijk lopen afzeiken
Neem aan dat dat lekkere wijf waar hij regelmatig mee rond liep wel voor hem zorgt, of was dat zn moeder?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij zal het doen voor zijn moeder.
quote:Sneeuwbal rolt door Ruiz
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Nu de verkoop van Bryan Ruiz aan het Engelse Fulham dichtbij is, wil FC Twente meteen Leroy Fer voor vijf miljoen ophalen bij Feyenoord en Luciano Narsingh van Heerenveen overnemen. Feyenoord op zijn beurt wil Otman Bakkal van PSV overnemen.
„Dit is een bod dat we echt niet kunnen weigeren”, zegt FC Twente-voorzitter Joop Munsterman over het bedrag dat de Engelsen op tafel hebben gelegd. De verkoop van Ruiz brengt vandaag een flinke sneeuwbal aan het rollen.
Gisteravond laat maakten de directies van clubs in Londen, Enschede, Heerenveen, Rotterdam en Eindhoven overuren. De transfersoap wordt vandaag vervolgd. Martin Jol heeft Bryan Ruiz laten weten dat hij in hem een absolute versterking voor het hoogste niveau in Engeland ziet en vandaag moeten de onderhandelingen leiden tot een vier- of vijfjarig contract.
10 à 12 miljoen
FC Twente heeft Ruiz beloofd mee te werken aan een transfer naar een groot voetballand, als het benodigde transferbedrag op tafel zou komen. Hoewel altijd een vraagprijs van 15 miljoen euro heeft gecirculeerd, wilde FC Twente ook zaken doen voor een bedrag tussen de 10 en 12 miljoen euro.
Het feit dat Ruiz toestemming heeft gekregen om in het vliegtuig naar Londen te stappen geeft aan, dat een akkoord bereikt is. Ook het feit dat FC Twente meteen het bod op Leroy Fer heeft verhoogd en nu minimaal vijf miljoen euro op tafel wil leggen, geeft aan dat de tukkers op de laatste dag van de transfermarkt willen doorzetten op alle fronten.
Wanbeleid. Wat dacht je wat hun dachten toen wij de Cler, Makaay, Hofland, Gio en Sahin haalde?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:59 schreef Cara het volgende:
Ik word er zo ziek van dat PSV ook nog even Matavz binnenhaalt, en nu ook nog Jethro Willems van Sparta wil kopen.. waar houd het op?
Elke stuiver moeten we gvd omdraaien en het gaat maar door daar..
Wat een onzin. Feyenoord heeft een bepaalde hoeveelheid salarisruimte vrij voor een spits. Als die som overschreden wordt door allerlei aanvullende eisen van de speler dan gaat het niet door.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze, voordat ze beginnen met het binnenhalen van zo een speler, kijken naar de mogelijkheden die ze als club hebben. En niet op het moment dat hij lijkt te gaan komen. Een risicoanalyse noem je dat. Is hij het waard? Wat kan het ons gaan kosten? Welke haken en ogen kunnen er aan zitten?
Zeker nu we niet zo ruim in het geld zitten, lijken me zulke analyses zwaar verantwoord. Maar nee, niet bij Feijenoord. Die zijn weer lekker aan het gokken met het weinige geld dat ze kunnen besteden.
twitter:FeyenoordMegaFR twitterde op woensdag 31-08-2011 om 10:02:09Met Trans als spits zou #Feyenoord een bijzondere as hebben: #TransFerVrij reageer retweet
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:07 schreef Tomasso het volgende:
Wat een klapmongool is hij ook,,
,
!
twitter:FeyenoordMegaFR twitterde op woensdag 31-08-2011 om 10:02:09Met Trans als spits zou #Feyenoord een bijzondere as hebben: #TransFerVrij reageer retweet
Alsof je niet gokt met het smijten van geld voor een jeugdinternational die op een fatsoenlijk podium nog niets heeft laten zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou pas gokken zijn om dat knulletje Achabar voor de leeuwen te gooien.
Wat een bizarre tegenstrijdige berichten. Snap er echt helemaal niets meer van.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:15 schreef voice-over het volgende:
Nu Krabbendam op VI Radio:
99,9% dat Fer vandaag vertrekt.
Weet niet, heb altijd wel een grote aversie tegen die club gehad. Die trommeljosti's daar, dat onoriginele monotone gezang de hele wedstrijd, die gemaakte haat richting Feyenoord, die verkapte misplaatste arrogantie van de laatste jaren. Alles wat ik lelijk vind aan een club, vind ik bij Twente.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:51 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Twente? Het is een fantastische geleide club: financieel gezond, goede voorzitter, goede scouting, goede uitstraling, mooi stadion, trotse achterban.
Wij kunnen alleen maar jaloers zijn op wat daar gebeurd.
Wat kan je nou niet tegen Twente hebben? In alles een taffesclub.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:51 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Twente? Het is een fantastische geleide club: financieel gezond, goede voorzitter, goede scouting, goede uitstraling, mooi stadion, trotse achterban.
Wij kunnen alleen maar jaloers zijn op wat daar gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |