SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
Ik kon geen goede TT verzinnen dus wachte ik op dit soort geniale TT'squote:
Daarom gooide ik 'm zelf niet dicht...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik kon geen goede TT verzinnen dus wachte ik op dit soort geniale TT's
Nooohhhquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef Rossdale het volgende:
Flapflapflapflapflapflapflapflapflapflapflapflapflapflapflapflapflapflapflapflapflapflapflap
oh yeah. dat is een typisch gevalletje kwijt-rijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Toen ik daar 2 jaar geleden begon werkte ik 2 a 3 dagen in de week. Toen werd mijn studie drukker en uiteindelijk ben ik 1 dag in de week gaan werken, en ik werk nu al bijna anderhalf jaar 1 avond in de week met hier en daar wat in vallen en wat extra werken.
En nu ben ik vorige week begonnen met 40 uur in de week stage en nu wil hij ineens dat ik naar 10 uur in de week ga..
Daarnaast is hij er er niet mee eens dat ik nu op dinsdag een half uurtje later wil beginnen (ik moet van mij stage naar mijn werk fietsen) terwijl hij in de zomer heeft aangegeven dat dit geen probleem is.
Volgens mij zit hij het me gewoon express moeilijk te maken!
quote:
Waar blijf jequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:48 schreef koei het volgende:
Beetje vreemd wel van je baas Lot. Bij mij doen ze juist moeilijk over extra werken en zijn ze erg blij met flexibele mensen die standaard weinig uren maken.
Ik zit op het station, te wachten op de trein. Ben over een half uurtje thuis!quote:
Prima!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:52 schreef koei het volgende:
[..]
Ik zit op het station, te wachten op de trein. Ben over een half uurtje thuis!
Ja hij wil dat we meer een gezicht van de club worden, maar dan moet hij geen studenten aannemen. Meerdere mensen halen die 10 uur niet, dus ik heb hem ook gevraagd of dit dan voor iedereen geldt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:48 schreef koei het volgende:
Beetje vreemd wel van je baas Lot. Bij mij doen ze juist moeilijk over extra werken en zijn ze erg blij met flexibele mensen die standaard weinig uren maken.
Gelukkig, anders had ik nog een trein later moeten nemen...quote:
Hmm nu ineens zeker?! Nog mail van je baas gehad ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou te gek, het is zo goed als zeker dat ik mijn baan kwijt ben.
Fijn zo'n baas.
bah lotquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fijn zo'n baas.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fijn zo'n baas.
Ahwww Lot.. Da's zuur! Nog een bonusknuffel..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fijn zo'n baas.
Als je echt het plezier kwijt bent, tevens als je er stress van krijgt dan is het inderdaad tijd om naar iets anders uit te kijken. Wel voor jezelf blijven kiezenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Thnx allemaal!
Mja mijn baas zit zichzelf nu gewoon tegen te spreken. Hij wil me van de dinsdag afhalen omdat ik stage loop en dat te zwaar is maar tegelijkertijd zegt hij dat ik het dubbele aantal uren moet gaan werken.
Ik denk dat ik zelf ontslag ga nemen, want die man geeft mij de laatste tijd zoveel stress dat is het leuke plekje op mijn cv niet waard. Erg jammer want door hem verlies ik het plezier in mijn werk.
Nu eerst maar weer een poging op stage doen, en dan zie ik vanavond wel of hij nog iets te zeggen heeft.
Dit idd! En morguhquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:14 schreef Solique het volgende:
Mogguh![]()
[..]
Als je echt het plezier kwijt bent, tevens als je er stress van krijgt dan is het inderdaad tijd om naar iets anders uit te kijken. Wel voor jezelf blijven kiezen
quote:
Moet jij niet lekker uitslapen op je vrije dag?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:03 schreef Sharana_LV het volgende:
mogguh
mijn eerste gedeelte van kleding schoenen en tassen zitten in mijn kastecht zoveel troep is er nu opgeruimd gelijk hier
Sharquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:03 schreef Sharana_LV het volgende:
mogguh
mijn eerste gedeelte van kleding schoenen en tassen zitten in mijn kastecht zoveel troep is er nu opgeruimd gelijk hier
Samenwerkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
iemand nog leuke tips voor l4d2 campaigns ?
zal zo even foto postenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar![]()
Hoeveel kasten heb je in te ruimen?
quote:
lol, ik bedoelde meer tips in de zin van namen van leuke custom campaignsquote:
oh, geen idee. Heb het al maanden niet meer gespeeld.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lol, ik bedoelde meer tips in de zin van namen van leuke custom campaigns
ah jammer. speel het bijna elke dag weer met vrienden. blijft erg tof!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:31 schreef Solique het volgende:
[..]
oh, geen idee. Heb het al maanden niet meer gespeeld.
quote:
Nja vond de demo ook wel tof, en voor 25 euro kon ik hem niet laten liggenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HA! BELIEVE!
Ik ben hard aan de review aan het klussenVrijdag / Zaterdag online hopelijk!
Wait whut waar?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja vond de demo ook wel tof, en voor 25 euro kon ik hem niet laten liggen
Haha special deal for Nick onlyquote:
Eigenlijk meer l4d1 gespeeld dan deel 2. Soms spelen wij nog wel eens een rondje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah jammer. speel het bijna elke dag weer met vrienden. blijft erg tof!
Dat ben ikquote:
bitch..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha special deal for Nick only
je kan niet zomaar ontslagen worden lot. ik weet (vanwege thuis) dat een werknemer echt belachelijk veel rechten heeft, dus zomaar ontslaan gaat 'm niet worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fijn zo'n baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |