quote:In ‘Wie Trouwt Mijn Zoon’ zijn vijf moeders op zoek naar een partner voor hun zoon, die nog steeds thuis woont. Een zoektocht naar ware liefde onder het toeziend oog van moeder. Die bemoeien zich echt overal mee! Zullen de moeders er in slagen om hun zoons het huis uit te werken? Welke vrouw zal hem het veilige nest zal doen verlaten? De zoektocht start in een bijzonder landhuis... Stampvol leuke meiden!
De zoons:quote:Vijf moeders nemen het heft in handen, ze zijn het zat dat hun zoon nog steeds thuis woont. Voor hun zonen zoeken ze de juiste vrouw én man.
Wie Trouwt Mijn Zoon is een 8-delige serie over vijf mannen, hun moeders en de ware liefde. De mannen staan er niet alleen voor in hun zoektocht naar de ware liefde. Hun moeders vervullen een belangrijke rol bij het selecteren van de juiste vrouw. De mannen worden aan tien potentiële schoondochters en -zonen voorgesteld, maar hij weet niet dat zijn moeder meekijkt en zo haar eigen voorkeuren heeft.
De moeders zijn op zoek naar een vrouw die voor hun zoon kan zorgen, de zonen zoeken een vrouw die de plek van hun moeder kan innemen. Maar zijn deze dames en heren wel goed genoeg? Legt de moeder zich neer bij de keuze van haar zoon of gaan ze er voor liggen?
Wie Trouwt Mijn Zoon gaat over de bijzondere band die moeder en zoon met elkaar hebben. Over hoe moeilijk het voor moeders kan zijn de navelstreng door te knippen. Maar ook voor de zoon is de onvoorwaardelijke liefde en de veilige thuishaven niet gemakkelijk op te geven.
Alles om op tv te komen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:47 schreef penny-wise het volgende:
Met je moeder op tv om een vrouw te zoeken, zal die vrouw blij zijn met zo'n schoonmoeder....
Hoe hopeloos ben je dan als vent...
Heerlijk tv-materiaal troveyquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef trovey het volgende:
die moeders wil je niet als schoonmoeder hebben.
dus dat!quote:
Robert denkt er ook het zijne van.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:30 schreef MissJ het volgende:
die blik trouwens van Robert in dat logo.. hij kijkt echt zo:![]()
ja echt he, ze kijkt echt heel hekserigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:42 schreef roos85 het volgende:
Die moeder van Elmer lijkt me echt de schoonmoeder from hell
ik heb er ook zin inquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog helemaal geen voorstukjes gezien, alleen toen ze een oproep deden, maar dat is al maaaaaaaanden geleden.
Ik heb echt zin in vanavond
Moeke heeft waarschijnlijk rammelende omastokkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:14 schreef loezzzje het volgende:
Btw die Tim is 23 jaar, is hij nou al bang dat hij alleen dood gaat? Hij heeft nog zijn hele leven de tijd om een vrouw te zoeken
Hij is homo..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:14 schreef loezzzje het volgende:
Btw die Tim is 23 jaar, is hij nou al bang dat hij alleen dood gaat? Hij heeft nog zijn hele leven de tijd om een vrouw te zoeken
Dat kan ze wel vergeten... via de natuurlijke wegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moeke heeft waarschijnlijk rammelende omastokken
Daar denkt zijn moeder anders over.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:14 schreef loezzzje het volgende:
Ik zal het in de herhaling moeten zien want ik ben woesdagavond nooit thuisquote:
Zo, idd zeg!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:
whehehe echt he!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ja maarrr, misschien wil ze wil dat hij met zijn a.s. man een kindje adopteert, of misschien heeft moeder ook al een draagmoeder voor hem bedacht zodat ze oma kan wordenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:36 schreef PatriQue89 het volgende:
maar lieve mensen.. hij is homo.. dus aan de rammelende oma-stokken van moeder zal het waarschijnlijk niet liggen
that would be sick!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja maarrr, misschien wil ze wil dat hij met zijn a.s. man een kindje adopteert, of misschien heeft moeder ook al een draagmoeder voor hem bedacht zodat ze oma kan worden
Ik vond lars wel hotquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:12 schreef MissJ het volgende:
whehe, Elmer en Lars waren net met hun moeders bij RTL Boulevard.
Elmer is best wel
Schaamteloosquote:
Ik zie het al zonder het filmpje gedraaid te hebben Oh niks klikbaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:28 schreef Karina het volgende:
Op die kleine foto is Lars net Richard Witsche
Zonde, in 2006 was er ook al zo'n programma dat Schoondochter gezocht heette. Dat was legendarisch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Id_do_her het volgende:
Geen milfs, geen dochters, ik ga niet kijken denk ik.
Dan is het probleem dat die moeke bang is dat hij op z'n 30e nog thuis woontquote:
Ik weet welke je bedoelt. Misschien niet genoeg brieven gekregen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
Ik kan me herinneren dat in een voorstukje, hele tijd geleden, er ook een sulletje bij zat? Waar is die gebleven? Volgens mij zie ik die er nu niet bij.
Oh vandaar dat het allemaal redelijk aantrekkelijke mannen zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:33 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt. Misschien niet genoeg brieven gekregen?
Wel jammer voor ons dat hij er niet bij zitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vandaar dat het allemaal redelijk aantrekkelijke mannen zijn natuurlijk.
wij hebben dezelfde smaak volgens mijquote:
Die heeft volgens mij iedere potentiele schoondochter al weggepestquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:34 schreef ChatGirl het volgende:
God christus, die moeder. Ik vind haar nu al bloedirritant!
Inderdaadquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:34 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wel jammer voor ons dat hij er niet bijzit.
haha klopt alhoewel Elmer wel een beetje te jong is eigenlijk, maar wat boeit datquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
wij hebben dezelfde smaak volgens mij![]()
Elmer![]()
Dan
boeit niks neequote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
haha klopt alhoewel Elmer wel een beetje te jong is eigenlijk, maar wat boeit dat
quote:
Eeejjjjjjjjjjjquote:
Join the clubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |