Goed nummer ookquote:
Wat wil je nou zeggen?quote:
Dat nummer staat echt in schril contract met zijn oude nummersquote:
Vind ik ook zo hypocriet van het verleden. Een gat in de kruis was toen het einde van het wereld, maar geweld en bloed op tv was en is nog steeds not done.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:59 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet het ook in verhouding zien tot de tijd
In de jaren 80 was een gat in haar kruis even schokkend als nu een kostuum bestaande uit vlees
In 2003 heeft Simply Red het nummer I can't go for that gecoverd in zijn nummer Sunrise. Het origineel is uit 1981quote:
ga wat etenquote:
ik mag lady gaga niet vanwege eerder opgenoemde punten, haten maak jij van.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je zoekt gewoon redenen om haar te hatenEn hoe kun je weten of het wel of niet extremer was. In die tijd was je net wel of net niet geboren.
Ja het is ook een exacte kopie qua muziek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In 2003 heeft Simply Red het nummer I can't go for that gecoverd in zijn nummer Sunrise. Het origineel is uit 1981
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:43 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahahah love it
Oeh oeh oeh kan ik nog een verzoekje doen?
Natasha beddingfield - unwritten
[me=PriemGirl]zing me BAAAAAAAAAABY BABY BABY OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
[/me]
Hrhr...
Sorry wordt er tussen gezetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn verzoekje werd door de bieber-haat genegeerd
[..]
okequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit in de les tot 5 uur, vergeten eten te halen.
Ik ken het !! Mijn lunch bestond uit een cup-o-soupquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit in de les tot 5 uur, vergeten eten te halen.
IZe hebben leuke nummers, maar ik kan er geen uur naar luisterenquote:
Amerikanen zijn nou eenmaal preuts, dus zoiets is gelijk erg schokkendquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Vind ik ook zo hypocriet van het verleden. Een gat in de kruis was toen het einde van het wereld, maar geweld en bloed op tv was en is nog steeds not done.
Simply Red special it is!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
IZe hebben leuke nummers, maar ik kan er geen uur naar luisteren
Ik heb de hele dag nog niets op.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ken het !! Mijn luch bestond uit een cup-o-soup
Zelfs dat nog niet hier, ben al de hele dag zuurtjes aan het etenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ken het !! Mijn lunch bestond uit een cup-o-soup
Voor de Soul had je gisteren naar mijn Mamas Gun uurtje moeten luisteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |