je vergeet dat men de aankopen in itunes meetelt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meisjes van 13 krijgen teveel zakgeld blijkbaar
Dit. Niks meer niks minder.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meisjes van 13 krijgen teveel zakgeld blijkbaar
Deed Madonna ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:54 schreef Viro het volgende:
Vroeger was het moeilijk om een icoon te worden. Ik roep maar wat: nu hoef je alleen maar te roepen dat je aan voodoo doet als muziekartiest en je word gelijk gemaakt met de grond. Ga je als man rondlopen in een string dan ben gelijk een icoon. Of wat gaga doet, aandacht trekken met kostuums die way over the top zijn imo
Een icoon worden heeft altijd met geluk te maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:54 schreef Viro het volgende:
Vroeger was het moeilijk om een icoon te worden. Ik roep maar wat: nu hoef je alleen maar te roepen dat je aan voodoo doet als muziekartiest en je word gelijk gemaakt met de grond. Ga je als man rondlopen in een string dan ben gelijk een icoon. Of wat gaga doet, aandacht trekken met kostuums die way over the top zijn imo
ik heb haar niet in een kostuum naar een award uitreiking zien gaan die bestond uit rauw vlees. (vb)quote:
Ja daar noem je ook wel wat he.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:57 schreef Viro het volgende:
[..]
ik haar niet in een kostuum naar een award uitreiking zien gaan die bestond uit rauw vlees.
Dat weet ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:56 schreef Viro het volgende:
[..]
je vergeet dat men de aankopen in itunes meetelt.
Dat leek toch alleen maar op vlees?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:57 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb haar niet in een kostuum naar een award uitreiking zien gaan die bestond uit rauw vlees. (vb)
Jij bent haar punttieten vergeten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:57 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb haar niet in een kostuum naar een award uitreiking zien gaan die bestond uit rauw vlees. (vb)
Maar ze masturbeerde wel on stage.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:57 schreef Viro het volgende:
[..]
ik haar niet in een kostuum naar een award uitreiking zien gaan die bestond uit rauw vlees.
Voor haar tijd was Madonna ook over the top.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:57 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb haar niet in een kostuum naar een award uitreiking zien gaan die bestond uit rauw vlees.
Maar dat deed Michael Jackson ook hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet je nog dat nummer van Madonna? Hung Up heette het geloof ik.
En dan heb je natuurlijk nog wat iedere artiest doet, ook Madonna.
Ken je Ray of Light nog?
Luister dan dit bij het begin (14 seconde ofzo)
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent haar punttieten vergeten?
Je moet het ook in verhouding zien tot de tijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Was Michael Jackson geen artiest? Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar dat deed Michael Jackson ook hoor.
Vergelijk de intro van dit nummer maar met het geniale 'Billie Jean'
was ook zo, maar niet zo extreem. Wat ik helemaal raar vond was dat ik gelezen heb dat gaga het zielig vond dat kinderen in afrika ondervoed zijn. Vervolgens het heel normaal vinden om een kostuum dat bestaat uit vlees aan te doen voor een uitreikingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor haar tijd was Madonna ook over the top.
Het jatten van nummers, tunes, en intro's. Dat gebeurde toen ook al. Zelfs bij de grootste artiesten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was Michael Jackson geen artiest? Wat bedoel je?
Ik onderschreef dat elke artiest dat deed. Je hebt overigens wel een lijst met nummers die echt dingen als eerst deden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het jatten van nummers, tunes, en intro's. Dat gebeurde toen ook al. Zelfs bij de grootste artiesten.
Nou dat klinkt eerder als:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar dat deed Michael Jackson ook hoor.
Vergelijk de intro van dit nummer maar met het geniale 'Billie Jean'
Je zoekt gewoon redenen om haar te hatenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:00 schreef Viro het volgende:
[..]
was ook zo, maar niet zo extreem. Wat ik helemaal raar vond was dat ik gelezen heb dat gaga het zielig vond dat kinderen in afrika ondervoed zijn. Vervolgens het heel normaal vinden om een kostuum dat bestaat uit vlees aan te doen voor een uitreiking
Ik was het dan ook met je eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik onderschreef dat elke artiest dat deed. Je hebt overigens wel een lijst met nummers die echt dingen als eerst deden.
Elke artiest heeft wel iets in zijn disografie wat niet origineel is. Het gaat erom in welke mate een persoon wel origineel is. In het geval van MJ kunnen we het er wel over eens zijn dat dit vrij hoog ligt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het jatten van nummers, tunes, en intro's. Dat gebeurde toen ook al. Zelfs bij de grootste artiesten.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |