Nieuwe tweedehands, daar kunnen dingen kapot. Geen garantie? Sucks joh. Hopelijk is het betaalbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:52 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb onlangs een Audi A4 aangeschafd, hier ben ik natuurlijk erg blij mee maar helaas is de koppaking kapot volgens mijn neef, ik ga het morgen even na vragen bij de garage van een vriend van mijn neef en als het zo is moet ie normaal gesproken voor een groot bedrag gefixt worden, gelukkig krijg ik sowieso korting me vriend van me neef
Klacht: nieuwe auto waarvan gelijk iets kapot gaat, zal je altijd weer zien
Van een nieuwe auto gaat de koppakking niet kapot hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:52 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb onlangs een Audi A4 aangeschafd, hier ben ik natuurlijk erg blij mee maar helaas is de koppaking kapot volgens mijn neef, ik ga het morgen even na vragen bij de garage van een vriend van mijn neef en als het zo is moet ie normaal gesproken voor een groot bedrag gefixt worden, gelukkig krijg ik sowieso korting me vriend van me neef
Klacht: nieuwe auto waarvan gelijk iets kapot gaat, zal je altijd weer zien
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koppakkingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:13 schreef zarGon het volgende:
Zeg alsjeblieft niet dat je daarmee 'koppeling' bedoelt.
Ah. Geen verstand van auto's. Twee kaas dus. Duidelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:15 schreef Gedetineerde het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koppakking
Is dus wat anders
't ging om de spellingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:16 schreef Gedetineerde het volgende:
Ik heb net een link gepost. Als je die leest dan zie je wat het is
Het mooie is dat de pakking zelf een tientje kost of zo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah. Geen verstand van auto's. Twee kaas dus. Duidelijk.
Daar is ook niks meequote:
Checkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah. Geen verstand van auto's. Twee kaas dus. Duidelijk.
jawel want er mist een kquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:18 schreef Gedetineerde het volgende:
[..]
Daar is ook niks mee
[..]
Check
nee hoor was maar 11k ongeveerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
't ging om de spelling
Maar 't is een pakking tussen de twee delen van je motorblok.
Die in princiepe alleen maar stuk gaat na tig honderdduizen km, of als je gaat lopen racen met die wagen, of als i veul te heet geworden is.
Was niet duur zeker TS?
BMW heeft toch al de naamquote:
Nee sorry, dit is toch echt de bewuste auto waar het over gaatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
TS 'nieuwe' A4
http://link.marktplaats.nl/1000994815
Wel als de politie in nieuwe Audi A4's gaat rondtoerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:15 schreef Parietale_kwab het volgende:
Kan niet nieuw zijn. Allochtoon in een nieuwe Audi A4 kan niet
Whehe. Goede actie met vloerbare pakking. Dat houd toch wel gauw 10 minuten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:54 schreef madco het volgende:
[..]
Nee sorry, dit is toch echt de bewuste auto waar het over gaat
Koppakking dichtmaken met vloeibare pakking ?
Heeft de buurman van die TS hem toch verkocht haha
Mayo (sludge) in de oliedop = niet warm worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:11 schreef fathank het volgende:
Toevallig roestwater onder de motorkap te vinden? Dan issie waarschijnlijk een keer warm gelopen. En even kijken rond de oliedop of er witte drap zit.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:22 schreef Hendroit het volgende:
Das kut voor je TS. Audi heeft vaker dit soort kwaaltjes dus beter had je even een mercedes gekocht.
Gr gr
Die roesten manquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:22 schreef Hendroit het volgende:
Das kut voor je TS. Audi heeft vaker dit soort kwaaltjes dus beter had je even een mercedes gekocht.
Gr gr
300.000kmquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
TS 'nieuwe' A4
http://link.marktplaats.nl/1000994815
Ik hoop het 2de voor TS. Lekker al z´n gespaarde geld kwijt. haha.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Tja, soms heb je geluk met 2e hands auto en mankeert er nooit wat aan en soms heb je pech en staat ie vaker in de garage dan op de weg. Ik mag hopen voor je dat dit incidenteel is, anders heb je je geld toch echt hard verneukt.
Even een correctie..TS heeft zijn auto gekocht bij Liekendiek in Rotterdam.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:49 schreef Geelman het volgende:
Ts koopt oud schroot bij Jet Cars en gaat daarna stoer lopen doen met z'n auwdie. Nu is die olieboot kapot en moeten wij het zeker zielig vinden?
Flutauwdie dus fluttopic met je verotte trolltaalfouten!
Die is ook maar half zo groot als een A4'tje dus kan ook maar voor de helft kapot.quote:
A5 is groter vriend...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Die is ook maar half zo groot als een A4'tje dus kan ook maar voor de helft kapot.
quote:
Ik vind dat de A5 groter is, nou en.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen:
A4 297x210
A5 210x148
gespaarde geldquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:51 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik hoop het 2de voor TS. Lekker al z´n gespaarde geld kwijt. haha.
Zelfs dat Hyundai busje van m'n ouders heeft al meer dan 2 ton gereden zonder gekloot.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:20 schreef Scorpie het volgende:
Koop in het vervolg echt een nieuwe A4 in plaats van zo`n afgeragde sjonniebak met 2 ton op de teller.
En hij noem't 'm nog nieuw ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:05 schreef tja77 het volgende:
24 maanden sparen x 450 Euro... WTF? 10.800 Euro, voor een gare Audi van bijna 10 jaar oud. Die nu ook nog eens een kapotte koppakking heeft.
Face it, you're screwed.
En hij verwijst in een topic naar zijn fobo want daar staat een foto van zijn Audi, maar als je daar gaat kijken blijkt dat een veel jongere Audi te zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:08 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En hij noem't 'm nog nieuw ook.!
Eerst patsen dat ie een snelle en goede bak hebt, Audi A4 zeggen ipv auto etc....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
En hij verwijst in een topic naar zijn fobo want daar staat een foto van zijn Audi, maar als je daar gaat kijken blijkt dat een veel jongere Audi te zijn.
Ergens vind ik het best lullig....
Mja, hij heeft tenminste zelf een auto om mee te patsen op Fok! in plaats van in elke post te moeten verwijzen naar hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:21 schreef tomaat52 het volgende:
Eerst patsen dat ie een snelle en goede bak hebt, Audi A4 zeggen ipv auto etc....Lullig is het niet.
Dat ding doet het tenminste fatsoenlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, hij heeft tenminste zelf een auto om mee te patsen op Fok! in plaats van in elke post te moeten verwijzen naar hetbussie
van
zijn ouders
.
Dit dus eigenlijk , als je iets hebt waar je trots op bent moet je juist niet zoveel erover pratenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:51 schreef gohan16 het volgende:
Dikke bempie gekocht
Arrogantie backfire
Bij de eerste 4 en laatste 2 plaatje hebben ze in plaats van de camera te draaien gewoon de hele auto gedraaidquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:39 schreef tja77 het volgende:
TS had voor dat geld beter een andere auto kunnen kopen, er zijn zoveel betere opties dan een 2e hands Audi uit 2002
Deze bijv.
http://link.marktplaats.nl/478836877
2.0 pro line, 135k gereden. incl 6 maanden bovag garantie. (voor 850 Euro 12 maanden garantie) bouwjaar 2004.
Idd ze hebben er wel werk van gemaakt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Bij de eerste 4 en laatste 2 plaatje hebben ze in plaats van de camera te draaien gewoon de hele auto gedraaid
Da's een mooie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:39 schreef tja77 het volgende:
TS had voor dat geld beter een andere auto kunnen kopen, er zijn zoveel betere opties dan een 2e hands Audi uit 2002
Deze bijv.
2.0 pro line, 135k gereden. incl 6 maanden bovag garantie. (voor 850 Euro 12 maanden garantie) bouwjaar 2004.
I lolledquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:55 schreef ABombali het volgende:
Audi a 4 hahaha, heb je schulden ofzo? Zoniet, neem een betere auto
Pas vanaf 2005 worden audi´s acceptabel, 2007 worden ze pas mooi. de audi in de advertentie vind ik vreselijk .quote:
Omgquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:04 schreef ilovelamp het volgende:
Gulmez, reed jij niet afgelopen zondag avond, maar die ervoor op de A1 bij Deventer met je nieuwe Audi?
Gulmez. Die naam had ik al eerder gezien.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:03 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb een WAJONG uitkering wegens agressieproblemen en als ik nu werk verdien ik net zoveel als ik zou doen als dat ik niet zou werken, maar ik heb veel chimeids als collega's dus daarom werk ik gewoon. Ik heb echter deze maand 22 'overuren' gedraaid, waardoor ik deze maand wel meer dan mijn WAJONG wil krijgen, dit lijkt mij wel logisch maar volgens mijn baas krijg ik niks extra? kan dit?
Heb nooit last van mijn rug in mijn Jap. Zitten heerlijke stoelen in.quote:
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:54 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Is een lapje hittebestendig leer/rubber ofzo
Dat kenteken, RTL-4quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:39 schreef tja77 het volgende:
Deze bijv.
Challenger:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:11 schreef Flodder450 het volgende:
Audi A4
Dodge Charger/Challenger 1968-1971
ik zeg niet dat ik er een heb, maar Chargers zijn toch wel mooier als die A4
zo'n auto koop je voor erbij. zonde en veel te duur om dagelijks te gebruiken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:24 schreef tja77 het volgende:
Zoveel pk's waar je in Nederland zo weinig mee kunt doen, maar ondertussen wel een kolk in je tank.
mercedes = roestquote:
mooi man. sterkte ermee!quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:30 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Jammer dat al jullie skere bois hier niet weten wat echte auto's zijn. Geen Duitse industriële producten of Amerikaanse bolides; zie hier, de enige echte auto.
[ afbeelding ]
DeVolga GAZ- 24-10
, gemaakt van puur staal, gebaseerd op de T- 34 tank, beste auto die je je maar kan wensen.
Mooi hoor, ik moet 't nog steeds met deze doen:quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:30 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Jammer dat al jullie skere bois hier niet weten wat echte auto's zijn. Geen Duitse industriële producten of Amerikaanse bolides; zie hier, de enige echte auto.
[ afbeelding ]
DeVolga GAZ- 24-10
, gemaakt van puur staal, gebaseerd op de T- 34 tank, beste auto die je je maar kan wensen. Degelijke onderdelen, gebouwd om een nucleaire oorlog te overleven, wat wil je nog meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |