Ik ben Fatih 20 jaar oud, en genoeg ervaring dus in de dancing.
Wil je graag zoenen, of schuren met een meisje dan is dit de goede topic.
Wees altijd spontaan, open voor contact.. Beetje brutaal, vrouwen houden van uitdaging en spanning.
Dus niet als een mietje een drankje aanbieden, dan denken ze: oh lekker en dat is het dan.
DANS maak plezier met matties, maak moves zo goed mogelijk op een normale manier, en richt je niet te veel op het versieren.. Hou het in je achterhoofd, dans naar een meisje toe en dans kort met haar, plak niet aan haar vast, ga geen stomme praatjes houden van: kom je hier vaker
Als je even met dr gedanst hebt, weer van het meisje weg gaan. (deze moeite alleen nemen als het meisje je wel wat vind).
Na een tijdje terug komen, als ze wat meer dronken is.
Kijk haar lief aan, en dans gewoon met elkaar als ze er voor open staat.
Kom later terug met drankje bv.
Dan als er een mooie nummer komt na een tijdje, vragen: dansen schatje?!
Klinkt heel standaard, maar tijdens het uitgaan moet je geen domme zinnen gaan verzinnen wat '' een mooie zin lijkt ''
Ze heeft wat meer op, kijkt haar schattig aan maar ondeugend. ga achter haar staan hou haar heupen vast((Of hoe dat ook het boven been ofzo) je weet wel wat ik bedoel.
En ga achter haar dansen, wees niet bang ze heeft al aangegeven dat ze het lekker/leuk vind.
En dan schuren, ga met de ritme mee, en met haar bewegingen./
Als er opeens een nummer is van: schud die billen, of een lekker druk nummer steeds stapje verder, als zij langzaam bukt, ook bukken (ik bedoel als ze naar beneden gaat snap je en gewoon blijven schuren.
Na een tijdje je gezicht bij die van haar houden, als kusjes geven in dr nek. (als ze voor open staat maar dat is alles sowieso) .
En daarna gezicht bij haar houden, en dan 100% kans op zoenen.
Daarna altijd je ping of msn hyves geven, en afspreken wanneer ze weer komt.
Begin gewoon met een knipoog, en DANS dat is het belangrijkst, chimeids vallen op dansende hippe jongens, niet op onzekere jongens die tegen de muur staan te leunen en met hun hoofd op de muziek bewegen

Ik geef graag meer tips, van kleine tips tot groot, zeg maar.

Succes, dans en geniet en wees niet onzeker!!
En kies de goede uit, kijk wat anderen bij die persoon doet.. GOED kijken dus, wie je uitkiest.
Succes