Nieuwe tweedehands, daar kunnen dingen kapot. Geen garantie? Sucks joh. Hopelijk is het betaalbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:52 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb onlangs een Audi A4 aangeschafd, hier ben ik natuurlijk erg blij mee maar helaas is de koppaking kapot volgens mijn neef, ik ga het morgen even na vragen bij de garage van een vriend van mijn neef en als het zo is moet ie normaal gesproken voor een groot bedrag gefixt worden, gelukkig krijg ik sowieso korting me vriend van me neef
Klacht: nieuwe auto waarvan gelijk iets kapot gaat, zal je altijd weer zien
Van een nieuwe auto gaat de koppakking niet kapot hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 02:52 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb onlangs een Audi A4 aangeschafd, hier ben ik natuurlijk erg blij mee maar helaas is de koppaking kapot volgens mijn neef, ik ga het morgen even na vragen bij de garage van een vriend van mijn neef en als het zo is moet ie normaal gesproken voor een groot bedrag gefixt worden, gelukkig krijg ik sowieso korting me vriend van me neef
Klacht: nieuwe auto waarvan gelijk iets kapot gaat, zal je altijd weer zien
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koppakkingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:13 schreef zarGon het volgende:
Zeg alsjeblieft niet dat je daarmee 'koppeling' bedoelt.
Ah. Geen verstand van auto's. Twee kaas dus. Duidelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:15 schreef Gedetineerde het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koppakking
Is dus wat anders
't ging om de spellingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:16 schreef Gedetineerde het volgende:
Ik heb net een link gepost. Als je die leest dan zie je wat het is
Het mooie is dat de pakking zelf een tientje kost of zo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah. Geen verstand van auto's. Twee kaas dus. Duidelijk.
Daar is ook niks meequote:
Checkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah. Geen verstand van auto's. Twee kaas dus. Duidelijk.
jawel want er mist een kquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:18 schreef Gedetineerde het volgende:
[..]
Daar is ook niks mee
[..]
Check
nee hoor was maar 11k ongeveerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
't ging om de spelling
Maar 't is een pakking tussen de twee delen van je motorblok.
Die in princiepe alleen maar stuk gaat na tig honderdduizen km, of als je gaat lopen racen met die wagen, of als i veul te heet geworden is.
Was niet duur zeker TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |