Nooit klagen! dan leef je langer!quote:
Die zin las ik dus op de verkeerde manierquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:53 schreef borisz het volgende:
Ben het niet meer gewend. Een poesje die de hele dag actief is.
Bellefleur een oud beest en doet dat niet meer. De ontdekkingstocht van de kitten kan wel een jaartje duren
Nog een klein uurtje geduldquote:
Waarom? De muziek van Depeche Mode is niets smeerkezigs aanquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:29 schreef Pino112 het volgende:
Whehe, mijn SLB'er komt uit Almeloooooooo
Oweee als wij dezelfde hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:30 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Die van mij oook, incl bijhorend accent
Silvan Stoet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:29 schreef themauster het volgende:
Smeerkees dat doe ik wel eens op mijn stoetje maar gebruik ik nooit als scheldwoord
Ja zo eentje hadden wij ook, man was hardloper en zo kwamen we hem na schooltijd als we in de stad waren wel eens tegen toen hij aan het hardlopen was inclusief zweetbandje op het hoofd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:30 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Die van mij oook, incl bijhorend accent
Lijkt me stug, die van mij begeleidt alleen sph'ers (volgens mij tenminste...)quote:
Nedersaksisch woord voor broodje of boterhamquote:
Plakkie stoete met smeerkeezequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Nedersaksisch woord voor broodje of boterham![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:41 schreef Sersjee het volgende:
O. Blijkt maar weer, alles ten oosten van Amersfoort, ten zuiden van Rotterdam en ten noorden van Heerhugowaard is buitenland.
Zingen niet, andere dingen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:09 schreef minthy het volgende:
Zou onze Pino net zo hitsig zingen als de Pino die nu op de radio is?
wat heb je voor hechtingen als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Frank en Timurniet teveel grappen maken hoor, anders knallen m'n hechtingen eruit
De kaakchirurg heeft me te grazen genomen, en hoe. Ik ben twee kiezen kwijt, maar een open antrum rijker...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat heb je voor hechtingen als ik vragen mag?
buh, klinkt naar zeg. misschien kun je dan beter naar BNR of Radio1 luisteren, dat is waarschijnlijk minder grappig...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De kaakchirurg heeft me te grazen genomen, en hoe. Ik ben twee kiezen kwijt, maar een open antrum rijker...
Ik heb nu dus een gat in m'n kaak. Er is nu een opening tussen kaak- en mondholte, and that's bad. Dat is nu gehecht, maar ik mag nu bijna niks. Niet bukken, hoesten, niezen enz enz enz. Er mag geen druk op komen, anders gaat dat gat weer open
Ah getsiequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De kaakchirurg heeft me te grazen genomen, en hoe. Ik ben twee kiezen kwijt, maar een open antrum rijker...
Ik heb nu dus een gat in m'n kaak. Er is nu een opening tussen kaak- en mondholte, and that's bad. Dat is nu gehecht, maar ik mag nu bijna niks. Niet bukken, hoesten, niezen enz enz enz. Er mag geen druk op komen, anders gaat dat gat weer open
Ik voel me al kut zat, hahaha!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
buh, klinkt naar zeg. misschien kun je dan beter naar BNR of Radio1 luisteren, dat is waarschijnlijk minder grappig...
Ik wens het je niet toe! Ik heb serieus met tranen in m'n ogen in die stoel gelegen... Gelukkig ben ik nu al die kutverstandskiezen kwijtquote:
En saaiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
buh, klinkt naar zeg. misschien kun je dan beter naar BNR of Radio1 luisteren, dat is waarschijnlijk minder grappig...
Rieu had toch ook nog zo'n deal openstaan? Dat hij wel wil optreden voor Kim Jong Ill op het plein, Maar dat hij dan wel moet aftredenquote:
Tja, dan download Kim wel een dvd'tje, ook goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Rieu had toch ook nog zo'n deal openstaan? Dat hij wel wil optreden voor Kim Jong Ill op het plein, Maar dat hij dan wel moet aftreden
Niet niezen is het meest kut, je hebt er normaal geen idee van hoevaak je dat doet tot het niet magquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hij wil ook naar de maanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Rieu had toch ook nog zo'n deal openstaan? Dat hij wel wil optreden voor Kim Jong Ill op het plein, Maar dat hij dan wel moet aftreden
Voor het zingen de kerk uit denk ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:09 schreef minthy het volgende:
Zou onze Pino net zo hitsig zingen als de Pino die nu op de radio is?
En dat mag ik dus nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet niezen is het meest kut, je hebt er normaal geen idee van hoevaak je dat doet tot het niet mag![]()
Sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |