SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen! Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Wel reeks!quote:
Ninja editquote:
Haha, jaquote:
HAHA!quote:
Zag hem niet in MyATquote:
Ik deed gewoon open nieuw deel...quote:
40 hectometer per uur is wel waarschijnlijker, ik moet ook gaan lopen eigenlijk... pff heb niet zo'n zin om me om te kleden...quote:
Dan kleed je je alleen uitquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
40 hectometer per uur is wel waarschijnlijker, ik moet ook gaan lopen eigenlijk... pff heb niet zo'n zin om me om te kleden...
quote:
Dat zeg ik!quote:
Wanneer ga jij je RunKeeper profiel aanpassen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
40 hectometer per uur is wel waarschijnlijker, ik moet ook gaan lopen eigenlijk... pff heb niet zo'n zin om me om te kleden...
Die had ik moeten zien aankomenquote:
Die niet, kom maar doorquote:
iPad een optie?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil een e-reader!! Dan kan ik tenminste lekker op de bank documenten voor school lezen.
Als ik 300 euro teveel had wel jaquote:
Hahaha, ja, maar dan heb je wel zo veel meer dan alleen een e-reader.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Als ik 300 euro teveel had wel ja
Hoe wat wanneer?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je RunKeeper profiel aanpassen?
Kilometers ipv Miles!quote:
Jij gebruikt toch ook RunKeeper om je runs bij te houden?quote:
Nja heb alle Suske en Wiske albums nu op de iPad staanquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hahaha, ja, maar dan heb je wel zo veel meer dan alleen een e-reader.
Stiekem wil ik gewoon allebei...
Het is voor mij echt puur vanuit praktisch opzicht. Ik moet de komende tijd veel lezen en ben gewoon te moe om het vanaf mijn laptop te lezen. Doet zeer aan mijn ogen en ik kan me niet zo goed concentreren op mijn burootje. Liever zou ik op de bank met een ereader door wat documenten heen willen scrollen,quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hahaha, ja, maar dan heb je wel zo veel meer dan alleen een e-reader.
Stiekem wil ik gewoon allebei...
Ja maar wat moet ik fixenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jij gebruikt toch ook RunKeeper om je runs bij te houden?
Nou, volgens mij sta je in m'n streetteam als "Someone" zonder naam bij RunKeeper. Althans, ik ken niemand anders die af en toe rondjes rent in jouw woonplaats. En je profiel op de RunKeeper website is nogal leeg verder...quote:
Ken ik goed. Had dat ook toen ik met stukken bezig was. Vaak genoeg dan ook maar door de laserprinter gegooid om gewoon off-screen te kunnen lezen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het is voor mij echt puur vanuit praktisch opzicht. Ik moet de komende tijd veel lezen en ben gewoon te moe om het vanaf mijn laptop te lezen. Doet zeer aan mijn ogen en ik kan me niet zo goed concentreren op mijn burootje. Liever zou ik op de bank met een ereader door wat documenten heen willen scrollen,
Allemaal?!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja heb alle Suske en Wiske albums nu op de iPad staan
Maar dan moet ik ook een url erin zetten en kan iedereen mijn zooi dan zienquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou, volgens mij sta je in m'n streetteam als "Someone" zonder naam bij RunKeeper. Althans, ik ken niemand anders die af en toe rondjes rent in jouw woonplaats. En je profiel op de RunKeeper website is nogal leeg verder...
Je kan ook alles prive zetten zodat niemand of alleen je street team je shit ziet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook een url erin zetten en kan iedereen mijn zooi dan zien
Hangt er vanaf of je je runs publiek, streetteam only of private wilt maken. De rest kan je ook zo instellen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook een url erin zetten en kan iedereen mijn zooi dan zien
Ja, alleen die van gisteren nog zien.quote:
ok, let me know what u think..quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, alleen die van gisteren nog zien.
* Fallen slingert Usenet aan....
Ja, met een uurtje of wat...quote:
Volgens mij staat alles nog op streetteam en ik kan oningelogd nog steeds mijn activiteiten zien waaronder mijn gewichtmeting...quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan ook alles prive zetten zodat niemand of alleen je street team je shit ziet.
Dan heb je het niet goed gedaan.. Ik kan alles afschermen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:41 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Volgens mij staat alles nog op streetteam en ik kan oningelogd nog steeds mijn activiteiten zien waaronder mijn gewichtmeting...
Dat was het enige dat google nog niet van me wist
Dan update je die en zet je die private...quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:41 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Volgens mij staat alles nog op streetteam en ik kan oningelogd nog steeds mijn activiteiten zien waaronder mijn gewichtmeting...
Dat was het enige dat google nog niet van me wist
E-reader >> iPadquote:
Als ik nu niet ga dan ga ik de hele winter niet meer... want dan ben ik nooit voor het donker thuis... en ik heb mezelf beloofd de winterdip er dit jaar uit te lopen...quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:44 schreef koei het volgende:
[..]
E-reader >> iPad
Mijn e-reader is echt mijn beste aanschaf van het afgelopen jaar! Heerlijk relaxt voor je ogen, en je kunt hem ook gewoon in de zon gebruiken! top ding!
En ik zou ook moeten lopen vanavond, maar het wordt te vroeg donker. Toen ik uit mn werk kwam sprongen net de lantaarnpalen aan, en dan ga ik niet meer in mn eentje door het bos lopen. En door de wijk lopen vind ik niet leuk. Ik ga morgen wel!
Koei!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:44 schreef koei het volgende:
[..]
E-reader >> iPad
Mijn e-reader is echt mijn beste aanschaf van het afgelopen jaar! Heerlijk relaxt voor je ogen, en je kunt hem ook gewoon in de zon gebruiken! top ding!
En ik zou ook moeten lopen vanavond, maar het wordt te vroeg donker. Toen ik uit mn werk kwam sprongen net de lantaarnpalen aan, en dan ga ik niet meer in mn eentje door het bos lopen. En door de wijk lopen vind ik niet leuk. Ik ga morgen wel!
En dan ben ik al vier kilo aangekomen afgelopen jaar. Een kok als vriend, dat kan nooit lang goed gaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dan update je die en zet je die private...
Ik zie ze nu ook bij jou ja. Jij bij mij waarschijnlijk mijn gewicht niet. (bijna 2x dat van jou...)
Hier instellen: http://runkeeper.com/settings/sharing
Ik heb ook echt zin om door te lopen. Die kou overleef je wel, die regen is vervelender..quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als ik nu niet ga dan ga ik de hele winter niet meer... want dan ben ik nooit voor het donker thuis... en ik heb mezelf beloofd de winterdip er dit jaar uit te lopen...
Ja, ik mag volgens mij over 1,5e maand een nieuwe telefoon uitzoeken. Dan ga ik voor een HTC! of een iPhone, maar ik ben principieel tegen bijbetalen voor een telefoon. Maar ik mis dat soort statistiekjes wel iddquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Koei!
Het wordt tijd dat je ook een RunKeeper mogelijkheid krijgt. Koop eens een echte SmartPhone!
Donker is wellicht nog wel het vervelends...quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb ook echt zin om door te lopen. Die kou overleef je wel, die regen is vervelender..
Ik heb dan ook altijd een winterstop met hardlopen! En een zomerstop omdat het dan te warm is. Netto loop ik dus maar twee maanden per jaar hardquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als ik nu niet ga dan ga ik de hele winter niet meer... want dan ben ik nooit voor het donker thuis... en ik heb mezelf beloofd de winterdip er dit jaar uit te lopen...
Er zijn genoeg smartphones met GPS die je zonder bijbetalen kunt regelen tegenwoordig. Waarschijnlijk geen iPhone maar een samsung moet wel lukken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:50 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik mag volgens mij over 1,5e maand een nieuwe telefoon uitzoeken. Dan ga ik voor een HTC! of een iPhone, maar ik ben principieel tegen bijbetalen voor een telefoon. Maar ik mis dat soort statistiekjes wel iddDaar kan ik best wel wat motivatie uithalen denk ik...
Ach, zoveel weeg je nou ook weer niet. Als het nou met 10 kilo per jaar gaat, dan is het een ander verhaal.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En dan ben ik al vier kilo aangekomen afgelopen jaar. Een kok als vriend, dat kan nooit lang goed gaan
Met de kou is het prima lopen idd. Vorig jaar ook een aantal keer met bijna bevroren oren gelopen en een dampend hoofd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb ook echt zin om door te lopen. Die kou overleef je wel, die regen is vervelender..
Overal lantarenpalen hierquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Donker is wellicht nog wel het vervelends...
pff zit het al 3 uur uit te stellen nu... hop met de bibs naar buiten nu!
Ik loop rondjes om het park, hopelijk zitten er niet teveel bosjesmannen of gasten die pssst meisje roepenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Overal lantarenpalen hier
En gouda is heerlijk rustig in de avond
Ik heb een Samsung en daar zit ook GPS op, alleen kun je dus geen apps of iets dergelijks downloaden. Er zijn er wel een stuk of tien, maar daarvan werkt maar de helft en die helft zijn ook nutteloze apps. Ik heb niet eens een Twitter-appquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Er zijn genoeg smartphones met GPS die je zonder bijbetalen kunt regelen tegenwoordig. Waarschijnlijk geen iPhone maar een samsung moet wel lukken.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:52 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb dan ook altijd een winterstop met hardlopen! En een zomerstop omdat het dan te warm is. Netto loop ik dus maar twee maanden per jaar hard
Dat is wel belangrijk jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:55 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb een Samsung en daar zit ook GPS op, alleen kun je dus geen apps of iets dergelijks downloaden. Er zijn er wel een stuk of tien, maar daarvan werkt maar de helft en die helft zijn ook nutteloze apps. Ik heb niet eens een Twitter-app
Heb je geen telefoon die je kan jailbreaken/rooten ofzo en dan toch stiekem eigen apps installeren?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:55 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb een Samsung en daar zit ook GPS op, alleen kun je dus geen apps of iets dergelijks downloaden. Er zijn er wel een stuk of tien, maar daarvan werkt maar de helft en die helft zijn ook nutteloze apps. Ik heb niet eens een Twitter-app
*noted*quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik kan 's avonds echt niet hardlopen! Dan kom ik nooit meer thuis, ben echt stekeblind in het donker.
Ja, een andere sport met een zomer en winterstopquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ach, je sport er ook nog naast... dus het is niet je enige activiteit.
Ik val ook wel een beetje stil in de winter, zeker afgelopen jaar. Ben benieuwd hoe dat straks gaat. Dan zijn wisselende diensten in een keer wel handig.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:54 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik loop rondjes om het park, hopelijk zitten er niet teveel bosjesmannen of gasten die pssst meisje roepen
Ik heb geen idee. Ik heb een Samsung Jet en voor nieuwe firmware moet ik al heel moeilijk gaan doen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb je geen telefoon die je kan jailbreaken/rooten ofzo en dan toch stiekem eigen apps installeren?
/nerd-modus uit....
Ja voor je het weet zit ik ineens ergens in Utrecht (of erger Goudaquote:
Ik red je wel al je in Gouda de weg kwijt bent.. Wie je van mij redt is een andere vraagquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja voor je het weet zit ik ineens ergens in Utrecht (of erger Gouda)
Dan bel ik wel of Shar even naar Gouda komt, daar ben je toch een beetje bang van!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik red je wel al je in Gouda de weg kwijt bent.. Wie je van mij redt is een andere vraag
Dat is waar.. Maar eenmaal in mijn grot ben ik een ander oermenschquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan bel ik wel of Shar even naar Gouda komt, daar ben je toch een beetje bang van!
Je bent hier al eens geweest of niet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:02 schreef Fallen het volgende:
en hebben telefoons vreemd genoeg geen bereik meer?
Zo dicht bij maar toch ook zo ver wegquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:02 schreef Solique het volgende:
Ik woon ook vlakbij Gouda, dus komt altijd wel goed
Ja allemaalquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ken ik goed. Had dat ook toen ik met stukken bezig was. Vaak genoeg dan ook maar door de laserprinter gegooid om gewoon off-screen te kunnen lezen.
[..]
Allemaal?!![]()
Ik heb nog een zooi in de kast staan, maar volgens mij is de laatste nummer 208 ofzo.
Op mijn manier ben ik er in 15 a 20 minutenquote:
Dus daarom is het beter als een iPad?!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:44 schreef koei het volgende:
[..]
E-reader >> iPad
Een e-reader leest echt prettiger dan een iPad ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus daarom is het beter als een iPad?!
Ieuwwwwquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is waar.. Maar eenmaal in mijn grot ben ik een ander oermensch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Wel tof!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja allemaal. Ook de eerste collectie
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]Dat wordt dus morgen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Wel om artikelen en boeken te lezen ja. Heb je ooit een echte e-reader gebruikt? Het verschil merk je meteen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus daarom is het beter als een iPad?!
Waarom zou ik een e-reader kopen als ik een iPad heb?! Kan er toch veel meer mee?!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:07 schreef koei het volgende:
[..]
Wel om artikelen en boeken te lezen ja. Heb je ooit een echte e-reader gebruikt? Het verschil merk je meteen.
Plus dat mijn Kindle ook een voorleesfunctie heeft, die ik nog vrij regelmatig gebruik als ik moe ben, maar wel verder wil in mijn boek
Noh, kom je mij dan redden van het woeste testosteronbom die poit isquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:02 schreef Solique het volgende:
Ik woon ook vlakbij Gouda, dus komt altijd wel goed
Lijkt mij niet nodig, maar als het moet of gewenst is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Noh, kom je mij dan redden van het woeste testosteronbom die poit is
Een e-reader is een stuk goedkoper en leest echt een stuk prettigerquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom zou ik een e-reader kopen als ik een iPad heb?! Kan er toch veel meer mee?!
Of was het meer ik wil wel, maar ik kan niet?
Nee ik kan dat idd zelf wel aanquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Lijkt mij niet nodig, maar als het moet of gewenst is.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Lijkt mij niet nodig, maar als het moet of gewenst is.
You know what I like dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ik kan dat idd zelf wel aan![]()
Kan redelijk van me af bijten als het moet.
Ik heb wel vertrouwen in jequote:
Dat bedoel ik...quote:
Ik lees idd ook het liefste van papier, maar als ik alle artikelen en richtlijnen uit moet gaan printen ben ik echt een fortuin kwijt. Dus hoop deze week ergens een e-reader binnen te kunnen tikkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Een e-reader is een stuk goedkoper en leest echt een stuk prettiger
Het is dat ik nog steeds liever een echt boek in m'n handen heb anders had ik ook zeker voor de e-reader gegaan ipv van een tablet. Niet te vergelijken wmb.
Op het strand (of volle zon) heb je iig geen reet aan je iPad, maar daar heb ik het ook niet voor gekocht.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:15 schreef Fallen het volgende:
Ow, het verschil in leesgemak tussen een e-reader en iPad is grandioos. Een e-reader leest zo veel beter, maar is qua functionaliteit beperkter natuurlijk.
Heb een tijdlang een e-reader gehad (te leen) en ik vond dat briljant. Alleen niet ¤ 600,- briljant toen...
Volgens mij begrijp je me niet. Als je veel leest dan is een e-reader daar een stuk fijner voor dan een iPad en die investering meer dan waard. Voor andere dingen is een iPad (of een willekeurige kloon) een stuk geschikter. Of eigenlijk is een laptop met een volwaardig toetsenbord beterquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom zou ik een e-reader kopen als ik een iPad heb?! Kan er toch veel meer mee?!
Of was het meer ik wil wel, maar ik kan niet?
Ik heb een Amazon Kindle. Kost rond de 120 euro en boeken kun je oa. via Amazon zelf kopen en downloaden, of minder legaal downloaden (alleen is het aanbod Nederlandstalig dan redelijk beperkt)quote:
Ow, begrijp me niet verkeerd, ik wil graag een iPad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op het strand (of volle zon) heb je iig geen reet aan je iPad, maar daar heb ik het ook niet voor gekocht.
Ah daar ga ik eens naar kijken, het gaat me toch niet om leesboeken maar puur om documenten voor mijn studie die ik via de usb erop kan kwakken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:17 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me niet. Als je veel leest dan is een e-reader daar een stuk fijner voor dan een iPad en die investering meer dan waard. Voor andere dingen is een iPad (of een willekeurige kloon) een stuk geschikter. Of eigenlijk is een laptop met een volwaardig toetsenbord beter
[..]
Ik heb een Amazon Kindle. Kost rond de 120 euro en boeken kun je oa. via Amazon zelf kopen en downloaden, of minder legaal downloaden (alleen is het aanbod Nederlandstalig dan redelijk beperkt)
In het begin waren die krengen ook duur zat, maar goed ik kan op de iPad ook perfect een boek of wat dan ook lezen. Ook zeker in de zonquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Een e-reader is een stuk goedkoper en leest echt een stuk prettiger
Het is dat ik nog steeds liever een echt boek in m'n handen heb anders had ik ook zeker voor de e-reader gegaan ipv van een tablet. Niet te vergelijken wmb.
Ik gebruik zelf Endomondo, werkt op bijna alle telefoons. Jet staat er ook tussen.quote:
Nja in mijn geval dubbel en overbodig, en lees liever sowieso echt boek. Maar dat is een ander verhaalquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:17 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me niet. Als je veel leest dan is een e-reader daar een stuk fijner voor dan een iPad en die investering meer dan waard. Voor andere dingen is een iPad (of een willekeurige kloon) een stuk geschikter. Of eigenlijk is een laptop met een volwaardig toetsenbord beter
[..]
Ik heb een Amazon Kindle. Kost rond de 120 euro en boeken kun je oa. via Amazon zelf kopen en downloaden, of minder legaal downloaden (alleen is het aanbod Nederlandstalig dan redelijk beperkt)
Ik heb veel Apple stuff, ook een iPad. Maar de iPhone bijvoorbeeld weer niet, daar heb ik dan wat minder meequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ow, begrijp me niet verkeerd, ik wil graag een iPad.
Apple fanboy dat ik ben...
Bevalt Endomondo een beetje?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf Endomondo, werkt op bijna alle telefoons. Jet staat er ook tussen.
Je kan gewoon naar je kindle e-mail adres de artikelen mailen, en je kindle aansluiten op wifi. Wordt het ook automatisch omgezet naar goed formaat. Maar gewoon via usb kan ook.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah daar ga ik eens naar kijken, het gaat me toch niet om leesboeken maar puur om documenten voor mijn studie die ik via de usb erop kan kwakken.
Ik vind het goed werken. Met gps nog niet getest omdat er een bug in mijn OS zat, moet eens testen van het weekend met laatste update. Buiten tooltje lijkt het nu gefixt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bevalt Endomondo een beetje?
Ik heb nu echt bijna alle apps wel een beetje gebruikt volgens mij.
Nike+, RunKeeper, Adidas MiCoach, RunTastic, SportyPal, TrailRunner en heb zelfs een account voor Endomondo. Alleen die heb ik dus nog niet gebruikt...
Ik begreep ook niet waarom mensen een e-reader gebruikten ipv een echt boek, totdat ik er op aanraden van anderen zelf een haalde. Probeer het gewoon eens voordat je oordeelt. Het zal je echt positief verbazen. Ik heb nog niemand gehoord die er niet positief over was!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja in mijn geval dubbel en overbodig, en lees liever sowieso echt boek. Maar dat is een ander verhaal
Zolang er idd maar een usb op zit, want volgens mij zijn sommige bestanden echt veel te groot om mezelf te emailen. Maar goed eerst maar eens een e-reader regelen en dan kijk ik wel hoe ik alles erop krijg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:21 schreef koei het volgende:
[..]
Je kan gewoon naar je kindle e-mail adres de artikelen mailen, en je kindle aansluiten op wifi. Wordt het ook automatisch omgezet naar goed formaat. Maar gewoon via usb kan ook.
Mja, ik ben tijdens mijn opleiding aan de HKU verliefd geworden op macs. Dus ja, Cube, PowerBook, iMac, iPhone(s), iPods... alleen de iPad nog niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb veel Apple stuff, ook een iPad. Maar de iPhone bijvoorbeeld weer niet, daar heb ik dan wat minder meeIk ben gadgetfanboy, geen applefanboy
Oordeel?! Ik zeg toch nergens dat het een slecht ding of iets is?! Ik zou er zelf geen halen omdat overbodig isquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:22 schreef koei het volgende:
[..]
Ik begreep ook niet waarom mensen een e-reader gebruikten ipv een echt boek, totdat ik er op aanraden van anderen zelf een haalde. Probeer het gewoon eens voordat je oordeelt. Het zal je echt positief verbazen. Ik heb nog niemand gehoord die er niet positief over was!
Standaard verhaal dus. Tegenwoordig zijn er bijna geen apps die dat niet doen. Alleen Nike+ is bijvoorbeeld zo'n eigenwijze app die alleen runs doet. Bijna alle anderen kan je ook voor fietsen, wandelen, hiking en zelfs zwemmen (?!) gebruiken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik vind het goed werken. Met gps nog niet getest omdat er een bug in mijn OS zat, moet eens testen van het weekend met laatste update. Buiten tooltje lijkt het nu gefixt.
Maar het bijhouden van alle andere gegevens en instellingen werkt goed.
Ook wel leuk de berekening van wat je verbrand hebt, hoevel km/h, afstand, duur, etc.
Precies, je hebt een iPad en het eventuele leesvoordeel is niet die extra ¤'s waard.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oordeel?! Ik zeg toch nergens dat het een slecht ding of iets is?! Ik zou er zelf geen halen omdat overbodig is
Deze werkt ook bij andere sporten, je kan routes inladen, etc.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Standaard verhaal dus. Tegenwoordig zijn er bijna geen apps die dat niet doen. Alleen Nike+ is bijvoorbeeld zo'n eigenwijze app die alleen runs doet. Bijna alle anderen kan je ook voor fietsen, wandelen, hiking en zelfs zwemmen (?!) gebruiken.
Niet zo boos hè?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:35 schreef koei het volgende:
Ik ben aan het registreren Fallen! Heb 'm net gedownload. Maar volgens mij blijft hij hangen, of het duurt gewoon heel erg lang...
ALS IK BOOS WIL DOEN, DAN DOE IK BOOS! BEGREPEN?!?quote:
Nja dan vind ik 120 euro nog wel veel ja, helemaal als ik het niet ga gebruikenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Precies, je hebt een iPad en het eventuele leesvoordeel is niet die extra ¤'s waard.
Toch?!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:37 schreef koei het volgende:
[..]
ALS IK BOOS WIL DOEN, DAN DOE IK BOOS! BEGREPEN?!?![]()
![]()
Welk tooltje heb je nu gedownload?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:40 schreef koei het volgende:
Hij doet heten ik kan ook mijn caloriën-verbruik tijdens het paragliden bijhouden!
SportyPalquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Welk tooltje heb je nu gedownload?
Super! Kan je je weekend activiteiten dus ook bijhouden!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:40 schreef koei het volgende:
Hij doet heten ik kan ook mijn caloriën-verbruik tijdens het paragliden bijhouden!
Volgens mij wel. Zou de overige functies dus niet in de weg moeten zitten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:41 schreef koei het volgende:
[..]
SportyPal
Maar Fallen, kan ik dat tooltje ook gewoon gebruiken tegelijk met mn mp3-speler?
Top!quote:
Dat mag je later nog een keer uitleggenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Top!
Je kan zelfs de data exporteren naar een GPX file en die bij RunKeeper (of een willekeurige andere sport-site) weer uploaden. Zo kunnen we een GAM SC Running Club opzetten.
In die GPX zitten alle GPS gegevens enzo....
TOF!
Okay okay....quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:46 schreef koei het volgende:
[..]
Dat mag je later nog een keer uitleggenEerst even kijken of het goed werkt!
http://www.sportypal.com/Phones/Blackberryquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:47 schreef Solique het volgende:
Probeer die sportypal ook maar te installeren alleen kan alleen losse files vinden ipv installaties.
Geen van de files openen omdat ik blijkbaar een programma mis.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
http://www.sportypal.com/Phones/Blackberry
Over The Air installatie geen optie?
Weird.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen van de files openen omdat ik blijkbaar een programma mis.
Werkt ook niet, maar het BB gedeelte van het forum heeft meer probleem topics dan topics waar het goed werkt. Voorspeld weinig goedsquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Weird.
Ook met die OTA installatie direct vanaf je BB?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Werkt ook niet, maar het BB gedeelte van het forum heeft meer probleem topics dan topics waar het goed werkt. Voorspeld weinig goeds
Ik houd het wel bij Endomondo, als ik lees wat er allemaal fout gaat bij sportypal en BB's.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nouja, in het ergste geval heb je Endomondo.
Overigens heeft Runtastic ook een BB-app. Zou je ook nog naar kunnen kijken.
hahah, okay... jammer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij Endomondo, als ik lees wat er allemaal fout gaat bij sportypal en BB's.
Houd het wel bij 1 tooltje, wel zo overzichtelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
hahah, okay... jammer.
Adidas MiCoach is er ook nog voor BB.
Of het allemaal werkt moet je dan zelf even uitzoeken...
http://appworld.blackberry.com/webstore/content/12899?lang=en
oude seriesquote:
Kan je altijd nog exporteren naar andere app dus!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Houd het wel bij 1 tooltje, wel zo overzichtelijk.
Zie net ook dat Endomondo ook tcx en gpx kan exporteren.
WTF?!quote:
Ja, is altijd te proberenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:05 schreef Fallen het volgende:
Kan je altijd nog exporteren naar andere app dus!
*gb trots op zichzelf is!quote:
quote:
Goed bezig dames!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg even klussen en er is alweer een nieuw topique!!!
MAAR MIJN KAST ZIT AL 1 GEDEELTE IN ELKAARHet zomer gedeelte is af
nu het winter gedeelte nog yay!
quote:
Netjes bezig beidenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg even klussen en er is alweer een nieuw topique!!!
MAAR MIJN KAST ZIT AL 1 GEDEELTE IN ELKAARHet zomer gedeelte is af
nu het winter gedeelte nog yay!
Na 3 uur treuzelen toch hardgelopenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:31 schreef Sharana_LV het volgende:
gb is waar trots op? ik ga de sc niet terug lezen
maar alvastvoor gb
Mutsquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:32 schreef koei het volgende:
Nou Fallen, voorlopig vind ik dat loopprogramma maar demotiverendHeb ik net 35 minuten gelopen, geeft dat ding aan dat ik nog niks gedaan heb
Blijkbaar moet je nog een extra keer op start drukken ofzo, en dat kon nog niet toen ik startte, want toen had hij nog niet genoeg satellieten
Sweet dreams!quote:
Daar kan soms aan het begin wat vertraging op zittenquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:32 schreef koei het volgende:
Nou Fallen, voorlopig vind ik dat loopprogramma maar demotiverendHeb ik net 35 minuten gelopen, geeft dat ding aan dat ik nog niks gedaan heb
Blijkbaar moet je nog een extra keer op start drukken ofzo, en dat kon nog niet toen ik startte, want toen had hij nog niet genoeg satellieten
Trusten Sharquote:
Inderdaad!quote:
Die jet is dan ook de slechtste tel ever, was blij dat hij gejat wasquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Daar kan soms aan het begin wat vertraging op zitten
Beste is even 5 minuten te wachten totdat je gps een goede connectie heeft.
[..]
Trusten Shar![]()
Trusten Babequote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik ga ook in dromenland. Slaap lekker allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:55 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG ik heb btw nog GEEEEEEN JS kunnen kijken![]()
![]()
zeh drama .. hoe zou het nou aflopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
En dat controleer je pas als je klaar bent...quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:32 schreef koei het volgende:
Mja, net laatste ep. zitten kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
ehm... mja...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
En dat controleer je pas als je klaar bent...
Muts!
Ik zeg niksquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet spoileren ik weet dat je al gekeken hebt
jezus wat een kutaflevering zegquote:
Wel super dat je bent wezen lopen natuurlijk!quote:
Ja, ik ben nu al verder dan ik vorige keer gekomen was!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wel super dat je bent wezen lopen natuurlijk!
Doe je goed!![]()
Je kan het natekenen natuurlijk in GoogleMaps ofzo, dan heb je een beetje een idee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:27 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu al verder dan ik vorige keer gekomen was!
En ik moest vandaag 2x15 maar kwam qua tijd niet echt goed uit, dus heb uiteindelijk 15 en 18 gelopen, dus die 20 die ik vrijdag moet lopen moet dan ook wel goed gaan, want ik kon nog wel makkelijk verder lopen! Maar geen idee hoe ver ik dus loop elke keer
Ik zit op 4,65 km als ik de route goed onthouden heb. Een beetje teleurstellend eigenlijk, in 32 minutenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je kan het natekenen natuurlijk in GoogleMaps ofzo, dan heb je een beetje een idee.
Meestal zit je zo in de buurt van een 4 tot 5 km in een half uur.
Je vergeet de voorleesfunctiequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:40 schreef Mday het volgende:
whoaoly shit ik heb wat gemist.
@ Lot en Koei
Vergeet Calibre niet. Die kan vrijwel elk stukje tekst, van .doc tot .MOBI en .ePub files zo, niet geheel perfect maar zeker leesbaar overzetten op je Kindle. Ik heb zelfs gekochte paperbacks alsnog ali illegali gedownload en dan op mijn kindle gezet.
*doet pimphoed op
ik heb koei overigens de Kindle aangeraden.
Dingetje leest heerlijk, zoals op papier door E-ink scherm. dus in de zon is een genot. werkt als een tiet, alleen zijn mensen geneigd met hun vieze vingers iPad-style eroverheen te swipen. Nee, zo technisch is ie niet. maar wel handzaam. En een batterij van drie maanden. één maand als je elke dag leest. Gebruikt alleen stroom als je een bladzijde omslaat.
Oh en als je engelse boeken/readers hebt zit er ook nog een handige dictionary in en dat is mega uber nice
Toch gekekenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jezus wat een kutaflevering zegdat gezeik en die ruzie is alleen maar irritant en gaat nergens over
ik zie liever die domme acties in de kroeg
Waaaaar zoek jij opquote:
Ik heb deze vaker zien langs komen op fokquote:
Je kat?quote:
Als het goed is word je elke ochtend weer wakker met een kutquote:
Dabum tssssshquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het goed is word je elke ochtend weer wakker met een kut
Dude echt niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Haha Rossdale, deze had ik nog nooit eerder gezien man!
Haha misschien was ik het vergetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude echt niet?Had hem al eens eerder hier gepost hoor
Hahaha jongen mijn geheugen is zo lek als een zeefquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:38 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt er een jaar geleden verdeurie nog een comment onder gepost jij liegebeest!
Blijkbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hahaha jongen mijn geheugen is zo lek als een zeef
Haha ja dat feestje weet ik ook nog wel, was mooi feestje! beetje te dronken misschien...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
BlijkbaarIk herinner het me nog wel, er was toen een feestje voor je oude studentenkamer tussen die barakken in. Guinness heeft die avond nog mijn complete hand open gehaald
Da's heul goed tequila!quote:
Worden er ook weleens concrete beslissingen genomen of is het gewoon een theekransje?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:25 schreef Solique het volgende:
Ik ga voor de verandering weer eens voor een paar uur in meeting
Nee ik heb gister geholpen met kast in elkaar zetten maar was eigenlijk te zwaar en omdat ik ervoor ook nog gewerkt had is mijn lichaam hele nacht over de zeik geweestquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik heb gister geholpen met kast in elkaar zetten maar was eigenlijk te zwaar en omdat ik ervoor ook nog gewerkt had is mijn lichaam hele nacht over de zeik geweestdus veel wakker, mega pijn, overgeven en nu helemaal verrot en met pijn @ work
Ach meissie toch.. Da's niet relaxed..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik heb gister geholpen met kast in elkaar zetten maar was eigenlijk te zwaar en omdat ik ervoor ook nog gewerkt had is mijn lichaam hele nacht over de zeik geweestdus veel wakker, mega pijn, overgeven en nu helemaal verrot en met pijn @ work
[..]
net vergadering gehad, zo volgende vergadering. dan nog paar dingen op buitenlocaties doen en hoop dat ik daarna hem kan perenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:51 schreef Fallen het volgende:
[..]Da's niet fijn.
Sterkte meis vandaag... Kan je eventueel eerder naar huis?
Mooi, dan hoop ik voor je dat je snel thuis bent en dat er niet onverwachts nog dingen bijkomen. Ziek zijn / pijn hebben is één, maar dan ook nog op je werk zijn is echt vervelend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
net vergadering gehad, zo volgende vergadering. dan nog paar dingen op buitenlocaties doen en hoop dat ik daarna hem kan perenhet werk is wel op de hoogte van mijn situatie, en ik ga bijna nooit naar huis of blijft nooit thuis vanwege dit alleen als het dus heel erg is dus ze vinden het altijd okay als ik weg ga, alleen ik wil zelf wel nog paar dingen af hebben vandaag
DUDE PAS OP ANDERS BLAAS JE JE WERK OP!!!11einsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:42 schreef Rossdale het volgende:
Verdomme, vanalles gaat fout vandaag. Ik maak echt alleen maar domme fouten... Pff ik wil gewoon terug in mijn bed kruipen
Jaaa maar ik ben het wel gewend dus ik kan wel wat hebben gelukkig, maar vanochtend was gewoon echt even verrot. Het gaat nu wel weer, ben ondertussen nu gewend dat ik vandaag met meer pijn als normaal moet doen dus ik red me wel weerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mooi, dan hoop ik voor je dat je snel thuis bent en dat er niet onverwachts nog dingen bijkomen. Ziek zijn / pijn hebben is één, maar dan ook nog op je werk zijn is echt vervelend.
Dit is een wekelijkse meeting om organisatorische zaken te bespreken en alle pro's en con's.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Worden er ook weleens concrete beslissingen genomen of is het gewoon een theekransje?
Jij doet niets anders dan naar meetings gaan...
[..]
Heeft Frankii weer met z'n vingers in een stopcontact gezeten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:31 schreef GameBabe het volgende:
Stroom stuk is niet zo handig met computers, servers, parkeergarages en zulks...
Die dagen heb je wel es, das onwijs balen inderdaad. Komt goed hoor!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:42 schreef Rossdale het volgende:
Verdomme, vanalles gaat fout vandaag. Ik maak echt alleen maar domme fouten... Pff ik wil gewoon terug in mijn bed kruipen
Het was nog vroeg toen je dat postte. Ik heb ook genoeg dagen gehad dat het na het middaguur ineens een stuk beter gingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:42 schreef Rossdale het volgende:
Ik durf het niet te vragen....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:38 schreef koei het volgende:
Zo, ook weer wakker! Zo voor de allerlaatste keer naar de uni...
quote:
ook namens mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sterkte dan vandaag.
Ach, dat is nou ook weer niet nodigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sterkte dan vandaag.
Niiiice!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Check deze bioshock cosplay
[ afbeelding ]
Ik wil niet zien hoe zijn haar eruit ziet als hij zijn vinger in een transformatorkast steekt om de stroom in heel utrecht uit te doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Heeft Frankii weer met z'n vingers in een stopcontact gezeten?
Zwart denk ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik wil niet zien hoe zijn haar eruit ziet als hij zijn vinger in een transformatorkast steekt om de stroom in heel utrecht uit te doen
Krullerig ook!quote:
Niet veel anders eigenlijk!quote:
quote:
En nu hop naar huis en met je lekkere billen je bedje in!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:31 schreef Sharana_LV het volgende:
zo ook weer terug van buitenlocaties
Ik ook als ik in m'n wasmand duikquote:
Ik moet er nog aan gaan beginnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:51 schreef Fallen het volgende:
Pfff... solliciteren blijft een nare bezigheid...
Neuh, kleren ruiken nog gewoon naar de rookquote:
Gesprek gehad of brieven aan het sturen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:51 schreef Fallen het volgende:
Fijn hè? Ach, inmiddels heb ik daar voor mijzelf wel een goed (en eerlijk) antwoord op.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:55 schreef koei het volgende:
[..]
Ik moet er nog aan gaan beginnenEerst mn CV maar eens op orde maken, en kijken hoe ik de verspilde vier jaar een beetje mooi weg kan poetsen...
Brieven sturen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Neuh, kleren ruiken nog gewoon naar de rook
[..]
Gesprek gehad of brieven aan het sturen?
Mwah, zeggen dat je het totaal niet naar je zin had bij je opdrachtgever en er een totaal oninteressante nutteloze toevoeging bij moest doen van je docent waardoor je er helemaal geen zin meer in had en alles maar voor je uit schoof, klinkt niet echt als iemand die ik zelf aan zou nemenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Fijn hè? Ach, inmiddels heb ik daar voor mijzelf wel een goed (en eerlijk) antwoord op.
[..]
Brieven sturen.
Met mijn huidige werkgever is het maar behelpen. Zit vaker thuis dan dat ik aan het werk ben. Schiet natuurlijk niet op.
Nja ik had vandaag van die speeddates, maar als je dan ziet hoe slecht het geregeld isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:51 schreef Fallen het volgende:
Zo f#$%'ing herkenbaar. Ik hoop voor je dat je snel een beetje een leuke richting kan kiezen voor het vervolg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:02 schreef koei het volgende:
[..]
Mwah, zeggen dat je het totaal niet naar je zin had bij je opdrachtgever en er een totaal oninteressante nutteloze toevoeging bij moest doen van je docent waardoor je er helemaal geen zin meer in had en alles maar voor je uit schoof, klinkt niet echt als iemand die ik zelf aan zou nemen
En dan kom ik zojuist bij de examenadministratie voor mn cijfer-uitdraai, zie ik dat ik nog één dag heb om mijn afstuderen aan te vragen, en dan nog twee weken heb om mn scriptie daadwerkelijk in te leveren. En dan komt weer de spijt en 'kan het niet alsnog...' bovenZeker omdat er één jongen voor me stond en die dus zojuist last minute wél zijn afstudeerdatum vast legde.
Maar goed, heb zojuist mn begeleider gemaild om hem te melden dat ik stop en hem te bedanken voor zijn hulp. Ik ben benieuwd of ik er nog een reactie op terug krijg, en daarna is het klaar en tijd voor de volgende fase van mn leven!
Van die werkgever-speeddates? Mja, dat vind ik dus echt te geforceerd. Het gaat om werk, niet of er een persoonlijke 'klik' is. Nouja, het zal wel werken voor sommigen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik had vandaag van die speeddates, maar als je dan ziet hoe slecht het geregeld is. En dat zit je met iemand praten, die er zelf totaal geen zin in heeft
.
Ik : nou je kunt niet zien dat u ook mee doet aan de speedates.
Hij : nou mooi toch?____
PLUS ÉÉN!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Check deze bioshock cosplay
[ afbeelding ]
Tja, ik heb ook nog steeds geen idee welke richting ik dan op wil. Onderwijs lijkt me erg leuk, maar vreemd genoeg is dat in mijn richting (economie en m&o) best lastig binnenkomen. Ik check vrij regelmatig naar vacatures daarvoor (doe ik al dik een jaar) maar daar is best weinig vraag naar in mijn regio.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zo f#$%'ing herkenbaar. Ik hoop voor je dat je snel een beetje een leuke richting kan kiezen voor het vervolg.
Ik had een redelijk uitgewerkt plan, maar dat is een beetje stukgevallen...
En buiten je regio is geen optie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:13 schreef koei het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook nog steeds geen idee welke richting ik dan op wil. Onderwijs lijkt me erg leuk, maar vreemd genoeg is dat in mijn richting (economie en m&o) best lastig binnenkomen. Ik check vrij regelmatig naar vacatures daarvoor (doe ik al dik een jaar) maar daar is best weinig vraag naar in mijn regio.
Shop ze!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:15 schreef koei het volgende:
Maar goed, tijd voor leuke dingen!
Volgende week woensdag een bruiloft en ik heb nog geen kleren, dus eens kijken of ik iets kan vinden wat een beetje naar mijn smaak is. En even langs de mediamarkt natuurlijk, als ik dan toch in Rotterdam ben...
Ga je voor de lol naar een Media Markt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:15 schreef koei het volgende:
Maar goed, tijd voor leuke dingen!
Volgende week woensdag een bruiloft en ik heb nog geen kleren, dus eens kijken of ik iets kan vinden wat een beetje naar mijn smaak is. En even langs de mediamarkt natuurlijk, als ik dan toch in Rotterdam ben...
ROTTURDAM!!!quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:13 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha nicequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:13 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Briljant!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:13 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef Poit het volgende:
George Clooney stapt uit actiefilm
Die eerste reactie
quote:
Die heb ik nu al zo vaak gehoord dat het alles behalve grappig is nu. Net als:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef Poit het volgende:
George Clooney stapt uit actiefilm
Die eerste reactie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Lol alsof een relatie langer dan een half jaar nog sex heeft
ooooh looohoootquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Lol alsof een relatie langer dan een half jaar nog sex heeft
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die heb ik nu al zo vaak gehoord dat het alles behalve grappig is nu. Net als:
Welke Beatle deed nooit mee met pokerenMwah, in dit geval paste die wel prima bij de tekst van het nieuwsbericht. Dan vind ik het als fipo zeker wel geslaagd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Toch de hele dag gewerkt dus?quote:
Ohja, over True Blood..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:35 schreef Fallen het volgende:
Zo, klaar met Haven en Warehouse 13....
Weer een week wachten op leuke afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Ohja, over True Blood..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:38 schreef Fallen het volgende:
[..]Sowieso JessiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is echt niet extreem knap of zo maar ik word zo weeïg als ik d'r zie
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Het begon nog niet te stinken dus ik maakte me geen zorgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:43 schreef badboynova het volgende:
joehoe ik leef nog, ben alleen weer begonnen met werken
Moet er nog 3, dus moet gaan lukken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:41 schreef Pettigrew81 het volgende:
Dat heb ik zaterdag gedaanff een aflevering kijken, wat er dus 5 werden
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Het begon nog niet te stinken dus ik maakte me geen zorgen
Viel mij ook al op ja. Belooft wat voor aankomend seizoen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:44 schreef Poit het volgende:
Ben nu in het boek bezig en ik ben echt verbaasd hoe goed de serie het boek volgt!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |