abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102060650
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:15 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Is dat kind verstandelijk gehandicapt ofzo? Ze praten allemaal tegen d'r alsof het een kleuter is. -O-
En het lijkt ook alsof ze pakweg 30 rijden op die 60km weg.
Als het niet nog langzamer is :D
Ze geeft ook een ruk aan het stuur op een recht stuk, en in een bocht rijdt ze recht vooruit _O-
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_102064711
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:21 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

;) Niks "maar" dus, gewoon stoppen.
ja ga ik voortaan ook maar gewoon doen ;)
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_102065136
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:05 schreef Mwanatabu het volgende:
Rare vraag misschien hoor en ik kan het niet zo snel vinden online, maar wij hebben dus een auto, verzekering en alles. Moet ik dan voor mezelf ook nog iets afsluiten voordat ik ga rijden mocht ik straks geslaagd zijn? :@

Ik heb iets begrepen dat ik dan wel verzekerd zou rondrijden maar dat mijn vriend dan terug zou vallen in het malus bonus gebeuren mocht ik schade veroorzaken.

Hoe doen anderen dit?
Nee, je hoeft niets voor jezelf af te sluiten. Een auto is verzekerd op naam van iemand, verder mag in principe iedereen erin rijden.

En ja, mocht je schade veroorzaken en er komt iets ten laste van de verzekering, dan zakt de verzekeringnemer op de bonus-malusladder.
pi_102065551
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 19:55 schreef rycemasta het volgende:

[..]

Nee, je hoeft niets voor jezelf af te sluiten. Een auto is verzekerd op naam van iemand, verder mag in principe iedereen erin rijden.

En ja, mocht je schade veroorzaken en er komt iets ten laste van de verzekering, dan zakt de verzekeringnemer op de bonus-malusladder.
Maar ik kán dus ook apart mezelf/de auto verzekeren?
Edit: en uiteraard bedankt voor je reactie :)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_102065807
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:59 schreef Swomp het volgende:
Deze moet ik even met jullie delen...

Weet mevrouw überhaupt wel wat een stuur doet ? :')
En dan moeders die achter in de auto gaat zitten filmen en commentaar gaat geven.

Of reden jullie ook zo op je eerste rijles ? :X
Ik heb vandaag ook weer les gehad, ik was echt veel te slordig en te gehaast }:|
doet ze überhaupt wel iets zelf? Die zogenaamde rijinstructrice zit 90% van de tijd aan t stuur te sjorren! :N
pi_102067271
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:06 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Maar ik kán dus ook apart mezelf/de auto verzekeren?
Edit: en uiteraard bedankt voor je reactie :)
Je kunt de auto niet nog een keer verzekeren. Je kunt jezelf wel als regelmatige bestuurder opgeven bij de verzekering van je vriend, maar dat hoeft niet als je er in verhouding tot je vriend weinig gebruik van maakt. Dat zal vervolgens invloed hebben op de premie, waarvan ik vermoed dat dat afhankelijk is van je eigen schadevrije jaren. Let er wel op dat er feitelijk maar één persoon de schadevrije jaren opbouwt; er wordt ook maar één bonus-malusladder gehanteerd. In het geval van schade die ten laste komt van jouw verzekering, zakken jullie dus samen op de ladder.
pi_102075308
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:13 schreef Apotheose het volgende:

[..]

doet ze überhaupt wel iets zelf? Die zogenaamde rijinstructrice zit 90% van de tijd aan t stuur te sjorren! :N
Lol mijn instructrice destijds had de auto gewoon aan de kant gezet en gevraagd waarom ik niet binnen 2 lijntjes kon blijven.

Ze was heerlijk direct altijd, je wist altijd waar je aan toe was.
Ik snap ook niet waarom de instructrice in dat filmpje niet wat feller.
  zaterdag 17 september 2011 @ 23:53:35 #208
252108 Len93
That's what she said.
pi_102076945
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 september 2011 23:25 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Lol mijn instructrice destijds had de auto gewoon aan de kant gezet en gevraagd waarom ik niet binnen 2 lijntjes kon blijven.

Ze was heerlijk direct altijd, je wist altijd waar je aan toe was.
Ik snap ook niet waarom de instructrice in dat filmpje niet wat feller.
Waarschijnlijk omdat ze het meisje dat rijles had niet voor lul wilde zetten op camera.

Niet dat dat kind het zelf nog niet deed.
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
  zondag 18 september 2011 @ 10:15:27 #209
30252 Soempie
Procreating
pi_102087244
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:15 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Is dat kind verstandelijk gehandicapt ofzo? Ze praten allemaal tegen d'r alsof het een kleuter is. -O-

Echt he. Om de haverklap ook: 'goed zooo' :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_102088739
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:48 schreef rycemasta het volgende:

[..]

Je kunt de auto niet nog een keer verzekeren. Je kunt jezelf wel als regelmatige bestuurder opgeven bij de verzekering van je vriend, maar dat hoeft niet als je er in verhouding tot je vriend weinig gebruik van maakt. Dat zal vervolgens invloed hebben op de premie, waarvan ik vermoed dat dat afhankelijk is van je eigen schadevrije jaren. Let er wel op dat er feitelijk maar één persoon de schadevrije jaren opbouwt; er wordt ook maar één bonus-malusladder gehanteerd. In het geval van schade die ten laste komt van jouw verzekering, zakken jullie dus samen op de ladder.
Bedankt voor de uitleg! ^O^
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_102089249
quote:

En dan moeders die achter in de auto gaat zitten filmen en commentaar gaat geven.

Ik heb vandaag ook weer les gehad, ik was echt veel te slordig en te gehaast }:|
Zo dat gaat langzaam zeg! Moet zeggen dat sturen bij mij de eerste lessen ook niet echt lekker ging, vooral bochten afsnijden maar ik ging niet stapvoets door een rotonde, eerder te snel :P
pi_102089381
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 11:43 schreef das_phantom het volgende:

[..]

Zo dat gaat langzaam zeg! Moet zeggen dat sturen bij mij de eerste lessen ook niet echt lekker ging, vooral bochten afsnijden maar ik ging niet stapvoets door een rotonde, eerder te snel :P
Ja maar ik neem aan dat jij niet in een bocht rechtdoor ging en dat je op een recht stuk opeens een ruk aan het stuur naar rechts geeft. :D
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_102091249
quote:

:')

Ik reed de eerste les niet zo traag, ik weet dus niet of het had gemogen, maar de rest van de lessen moest ik ook altijd de maximumsnelheid rijden van mijn instructrice.
  zondag 18 september 2011 @ 23:07:02 #214
252108 Len93
That's what she said.
pi_102123259
Morgen eindelijk weer rijles, even kijken of ie in zijn vakantie zijn reflexen heeft aangescherpt.
Aandachtshoer.
pi_102128688
quote:

Haha man, wat een kutfilmpje!
pi_102142417
En tot zo ver mijn 1e poging tot een theorie certificaat..
Gevaarherkenning 17/25
Overige vragen 32/40
4 oktober nog maar eens een poging doen :')
pi_102143923
He jammer Veen!

Vanavond weer rijden.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_102143952
Dat filmpje :')
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_102143964
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:08 schreef Tamashii het volgende:
He jammer Veen!

Vanavond weer rijden.
Succes! hoeveelste les en wat doe je nu ongeveer? :)
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_102150830
Net voor het eerst weer les gehad sinds ongeveer twee weken en het ging erg goed. Auto niet af laten slaan, in 1 keer file-geparkeerd en in 1 keer achteruit ingeparkeerd. Bij die laatste wel weer af laten remmen door twijfel van mezelf of ik wel op het goede punt indraaide, maar dat was nergens voor nodig want hij ging soepel het vak in.
Geeft me wel een boost, want de laatste rijles hiervoor ging echt rampzalig. Voel nu weer een stuk meer vertrouwen. :)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_102151019
Vanmiddag gereden, fileparkeren ging eerste keer niet zo lekker, te vroeg ingedraaid. :{w

Tijdens hellingproef 1ste keer ooit stilgevallen, was ik niet blij mee. 2de keer ging gelukkig goed.

Verder nog wat andere oefeningen gedaan. Grootste faal van de middag was dat ik in een straatje moest keren, stopte aan de kant. Vroeg aan instructeur: mag ik hier nu de stoep raken of niet. Zegt hij: ooh, ik dacht dat je bocht achteruit ging doen. Want er ligt achter ons een straat naar rechts.

FAAL: had ik moeten zien.... :z :z :z

Morgenmiddag nog een ritje, volgende week maandag TTT. Moet nog flink werken aan mn kijken i.i.g.! :')
pi_102151607
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Net voor het eerst weer les gehad sinds ongeveer twee weken en het ging erg goed. Auto niet af laten slaan, in 1 keer file-geparkeerd en in 1 keer achteruit ingeparkeerd. Bij die laatste wel weer af laten remmen door twijfel van mezelf of ik wel op het goede punt indraaide, maar dat was nergens voor nodig want hij ging soepel het vak in.
Geeft me wel een boost, want de laatste rijles hiervoor ging echt rampzalig. Voel nu weer een stuk meer vertrouwen. :)
ja het gaat bij mij ook met zn ups en downs. Vorige les ging wel ok en de les ervoor was bij mij ook rampzalig... Ben nog niet echt gewend om in donker te rijden. 2 keer gedaan nu. Tsja, het wordt nu eerder donker en ben in juli begonnen :P
pi_102154536
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:59 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja het gaat bij mij ook met zn ups en downs. Vorige les ging wel ok en de les ervoor was bij mij ook rampzalig... Ben nog niet echt gewend om in donker te rijden. 2 keer gedaan nu. Tsja, het wordt nu eerder donker en ben in juli begonnen :P
Ach, dat heb ik 2x gehad dat het echt slecht ging nu maar hopen dat het woensdag met m'n examen goed gaat.
Ik heb nog nooit in het donker gereden :P.
pi_102155275
Vandaag 2 lessen achter elkaar gehad (les 7 en 8), ging best goed.
Ik rijd nog te nonchalant volgens mijn rij-instructeur, maar als ik volgende les goed rijd gaat gaat hij het praktijkexamen aanvragen *O*
  dinsdag 20 september 2011 @ 00:27:59 #225
252108 Len93
That's what she said.
pi_102166609
Volgens de m'n rij-instructeur nu de laatste puntjes op de 'i' zetten. Ik kijk teveel uit mijn ooghoeken ipv mijn hoofd te draaien (zoals CBR-gewenst), nu ik erover na denk was dat het enige waar ie vandaag iets op aan had te merken.

Dit was mijn dertiende les, heb mooi ¤200,- gedokt zodat ie mijn praktijk-examen gaat aanvragen. Morgen dat gehoer met DigID uitvogelen
Aandachtshoer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')