Oe, misschien mag ik dat morgen ook wel.quote:
Probeer je hak eens op de grond te houden als je de koppeling op laat komenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:23 schreef Apotheose het volgende:
Dat aanrijpingspunt blijft wel lastig vind ik. Ook al heb ik er al 15? lessen op zittenJa de een is nu eenmaal sneller/langzamer dan de ander..
Ja ik vond het ook echt inspannend, altijd zweten op mijn rug enzo als het een klein beetje warm was, nu de laatste paar lessen geen last meer van omdat het gewoon beter gaat.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:23 schreef Apotheose het volgende:
ja het zal idd allemaal wel automatisme worden. We zien wel hoe het morgenmiddag weer gaat. Dat aanrijpingspunt blijft wel lastig vind ik. Ook al heb ik er al 15? lessen op zittenJa de een is nu eenmaal sneller/langzamer dan de ander....
Stiekem ben ik ergens toch ook altijd wel weer blij dat het uur lessen er weer op zitVind t wel leuk maar het is ook best inspannend werk nu nog. Heb het dan na een uur ook wel weer ff gehad
Waarom ben je zo lang gestopt?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:16 schreef RichardRichard het volgende:
Dalijk om 1uur weer mn eerste les sinds 2 of 3 jaar! Het is niet dat ik niets meer weet maar van die kleine dingetjes moet ik wel weer leren.
in 3 maanden? Hoeveel lessen is dat?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:14 schreef Boterbartje het volgende:
geslaagd 9 augustus. in 3 maanden gehaald.
al naar spanje gereden
3x gezakt en geld was op. Heeft me iets van 3duizend euro bij elkaar gekost dus zag het helemaal niet meer zitten een tijd lang. Maar nu weer zin inquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:27 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
3x gezakt en geld was op. Heeft me iets van 3duizend euro bij elkaar gekost dus zag het helemaal niet meer zitten een tijd lang. Maar nu weer zin in!
Pff ik weet niet precies in hoeveel lessen. Ik heb januari en februari gereden. Toen mocht ik niet meer rijden want 2e keer geschorst op school dus m'n ouders wouden niet meer betalen. en toen mocht ik juli weer beginnen want examen gehaald en bam, 9 augustus mocht ik op en ik hoefde maar 25 minuten te rijden en ik was al klaarquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:22 schreef Apotheose het volgende:
[..]
in 3 maanden? Hoeveel lessen is dat?Je bent een natuurtalent?
Feli nog in ieder geval!
3 kwartier en de uitslag krijg je na ongeveer een kwartier. In totaal een uur dus.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:10 schreef 12345r het volgende:
Morgen theorie... Hoelang duurt dat ongeveer?
Klopt.quote:Op woensdag 14 september 2011 02:24 schreef Oberonn het volgende:
Hmm even een dom vraagje misschien :p
Zit nu zo op de helft van mijn lessen, maar volgens mij heb ik altijd al mijn zijspiegels verkeerd ingesteld. Zo mislukken mijn parkeer- en keeropdrachten erg vaak. Vandaag heb ik dan ook mijn spiegel (overdreven) ver gedraaid zodat ik mijn auto goed kon zien. Toen lukte alle speciale verrichtingen eigenlijk in een keer !
Dus mijn vraag is, hoe kan ik mijn spiegels het beste afstellen? Klopt het dat ik allebei de portierhendels moet kunnen zien?
Touran is niet zo'n groot verschil, is gewoon een hoge auto op een golf onderstel. Wel zie je alles beter ivm met iets hoger zitten enzo dit datquote:Op woensdag 14 september 2011 00:34 schreef Pino112 het volgende:
Om half 9 weer twee uur rijles, lekker vroeg.
Heb er wel zin, want heb voor het eerst een andere auto.
VW Touran ipv VW Polo.. Van mini- naar gezinsauto![]()
.
Uiteindelijk toch in de Polo gelest. Het maakt ook allemaal niks uitquote:Op woensdag 14 september 2011 03:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Touran is niet zo'n groot verschil, is gewoon een hoge auto op een golf onderstel. Wel zie je alles beter ivm met iets hoger zitten enzo dit dat
Ik vraag het ook, maar ik ben toch degene die hem af moet stellen, en ben benieuwd wat jullie allemaal doenquote:Op woensdag 14 september 2011 03:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Klopt.
Tevens er zit een instructeur naast jou waar je waarschijnlijk ongeveer 40 euro per uur voor betaald. VRAAG DAT TOCH GEWOON MAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |