quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik lees net (pas) dat Beau het presenteert, oh nee toch hè
Jawel! Hahah, leukquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik lees net (pas) dat Beau het presenteert, oh nee toch hè
Ah, begrijpelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Al twijfel ik nog of ik ga kijken donderdag...
tentamens it izzzz
Jammerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Al twijfel ik nog of ik ga kijken donderdag...
tentamens it izzzz
Nee, dan viert m'n vriend z'n verjaardag! Haha.. Volgende week kan ik alles wel weer kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
JammerJe bent er vrijdag wel? Sterkte met leren
Ik vind Beau wel leuk, nog uit de tijd van RTL Boulevard.
Wat ben je makkelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
Potver, als jullie 2 enthousiast zijn, dan moet het wel leuk worden, ik ben weer om!
Verjaardag gaat voorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dan viert m'n vriend z'n verjaardag! Haha.. Volgende week kan ik alles wel weer kijken
Nee hoor, het wordt hardstikke leuk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:53 schreef wolfrolf het volgende:
Dit programma gaat hard falen. Want SBS.
Volgens mij moet dat wel lukken, 1 miljoen. Zelfs al is Wie is de Mol op de andere zender.quote:John de Mol vindt dat zijn tv-show The Winner Is met Beau van Erven Dorens donderdag minimaal een miljoen kijkers moet scoren op SBS 6. Dat vertelde hij maandag in Shownieuws. Het zou een torenhoge score zijn voor het tv-station, dat op primetime zelden boven de één miljoen uitkomt. “Ik vind dat een programma van deze categorie, zelfs op de donderdagavond van SBS 6, minimaal een miljoen moet scoren. En als het 1,2 wordt dan ben ik echt blij“, zei de eigenaar van SBS. Bron
NEEEquote:Raffaëla Paton in The Winner is...?
van onze redactie
AMSTERDAM - Raffaëla Paton lijkt haar droom om door te breken als zangeres niet op te geven. Het ziet ernaar uit dat ze na Idols en The Voice of Holland haar droom probeert waar te maken in The Winner is...
Raffaëla, één van de zes kandidaten van het Nationaal Songfestival, schrijft op Twitter: "Bij de repetities van The Winner is :-) Wauw!"
Talpa zegt in een reactie aan De Telegraaf niets te weten over Raffaëlla's deelname en niets kwijt te willen over de kandidaten.
The Winner is... is de nieuwste zangshow van John de Mol en wordt gespresenteerd door Jeroen van der Boom. Bekende Nederlanders ex-Dolly Dot Anita Heilker en de Loïs Lane-zusjes Suzanne en Monique Klemann doen mee in de Comeback acts-categorie. The Winner is.... is vanaf donderdag 26 januari wekelijks te zien op SBS6.
Vanmorgen bij Evers staat Op hadden ze het er ook heel kort over, maar ik zie haar naam helemaal niet tussen de kandidaten staan. Tenzij er op het laatste moment iemand is afgevallen?quote:
Zou kunnen, maar dan hoop ik nog dat ze er niet bij zitquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanmorgen bij Evers staat Op hadden ze het er ook heel kort over, maar ik zie haar naam helemaal niet tussen de kandidaten staan. Tenzij er op het laatste moment iemand is afgevallen?
Nee alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan hoop ik nog dat ze er niet bij zit
Ik heb mijn momenten D.quote:
Er staat alleen dat ze er was, niet dat ze meedeedquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan hoop ik nog dat ze er niet bij zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |