Ik zag laatst ook een voorstukje, het lijkt me wel leuk worden. Alleen Jeroen van de Boomquote:Op maandag 16 januari 2012 19:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Zag net een voorstukje op TV.. ben wel benieuwd!
Ik ben er uit waarom ik al maanden het gevoel heb van 'waarom komt dat programma nou niet?'quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef RaymanNL het volgende:
THE WINNER IS...
Binnenkort op SBS.....
Oeh, eindelijk dichtbijquote:Op maandag 16 januari 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Ik moest even zoeken wanneer het ook alweer begint: 26 januari dus
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
Promo ziet er goed uitLeuk om al die gezichten uit eerdere talentenjachten terug te zien
Optimist.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:18 schreef RaymanNL het volgende:
Is er al een kijkcijfervoorspeltopicDit is wel een interessante namelijk
Ik zeg 870.000
Die hele groep vrouwen zijn toch al ontslagen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:18 schreef Mylene het volgende:
En presentatrices Hart van Nederland vrezen ook voor hun baan.
Oh ja, dat is dan nieuw voor mij.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hele groep vrouwen zijn toch al ontslagen?
Ja dat is echt treurig nieuwsquote:
quote:Roddelbladen: Gebroken Hart van Nederland en Maxi’s miskoop
Laatste update: 30 december 2011 22:09 info
Is het crisis in omroepland? Of zijn er geheime plannen met SBS6? De omroep heeft het gehele team van presentatrices van Hart van Nederland ontslagen.
Blonde Sjimmy, donkere Maureen, Cilly Dartell en Milika: allemaal staan ze op straat. De nieuwe grote ster van het programma schijnt RTL4 royalty-verslaggeefster Sandra Schuurhof te zijn.
Ik moet de promo nog kijken, maar ik heb er zin inquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
Promo ziet er goed uitLeuk om al die gezichten uit eerdere talentenjachten terug te zien
quote:
Ik ga dit kijken en neem WIDM opquote:Op zondag 22 januari 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
Best wel lekker dat het op donderdag is, de Mol kan ik niet zo goed inkomen dit jaar, ik weet niet waarom, vorig jaar eigenlijk ook al niet.
Dus blij dat dit er is donderdag
Misschien dat ik dat ook ga doen: WIDM is met het topic erbij toch heel lastig te volgen, je zit meer te lezen dan op te letten.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:19 schreef D. het volgende:
*tvp't omdat hij wel in is voor een potje kritiek leveren
Heeey hallotjes!quote:Op zondag 22 januari 2012 21:19 schreef D. het volgende:
*tvp't omdat hij wel in is voor een potje kritiek leveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps spoiler voor Pisces.
Oh om dat laatste te vermijden laat ik me maar weer ouderwets verrassen tijdens het programmaquote:Op maandag 23 januari 2012 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, alle kandidaten staan op de site..
wel een paar mensen waarvan ik denk: Neeee, niet weer
Oh noesquote:
Nou ik zie er inderdaad eentje waarvan ik ook denk, neeee weerquote:Op maandag 23 januari 2012 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, alle kandidaten staan op de site..
wel een paar mensen waarvan ik denk: Neeee, niet weer
Welke?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zie er inderdaad eentje waarvan ik ook denk, neeee weer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal een spoiler voor Pisces![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]Ah.. die kan ik nog wel hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal een spoiler voor PiscesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah.. die kan ik nog wel hebbenVooral die eerste inderdaad. Hopelijk snel fietsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh wat lief, maar nee hoor brul maar gewoon raak, ik scrol gewoon af en toe doorquote:Op maandag 23 januari 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]Sorry ik zette snel een spoiler, helaas te laat
Oh 1,5 uur zou wel lekker zijnquote:Op maandag 23 januari 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
Ik zat ook al te zoeken hoe lang het duurt, maar er staat alleen maar vanaf half 9. De online gids gaat helaas maar tot woensdag.
Ik GOK tot 10 uur, dat het anderhalf uur duurt.
En inderdaad, donderdag wat te eten en drinken in huis halen
En vrijdag natuurlijk ook, voor Voice Kids!
quote:
Oh dat is nog te doen, we zijn immers een zit van 3 uur gewendquote:
Wie presenteert dat eigenlijk nu al die dames ontslagen zijn?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:37 schreef Karina het volgende:
[..]Je was me voor. Ik denk niet dat het gaat uitlopen, omdat Hart van Nederland om half 11 komt, dat scheelt.
Geen idee, ik kijk dat nooit. Heel af en toe zie ik het voorbijkomen. Er zijn toch nog wel wat dames over?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie presenteert dat eigenlijk nu al die dames ontslagen zijn?
En het is niet livequote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:37 schreef Karina het volgende:
[..]Je was me voor. Ik denk niet dat het gaat uitlopen, omdat Hart van Nederland om half 11 komt, dat scheelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |