Meer infoquote:Alweer een talentenjacht??? Ja, maar dan wel één zoals je die nog nooit gezien hebt!
The Winner is..., is namelijk de allereerste èn enige talentenjacht waarin echt zangtalent geld waard is, heel veel geld!
Kandidaten die fantastisch kunnen zingen moeten hun tegenstanders verslaan in keiharde zangduels.
Elk duel is veel geld waard, handje contantje, en het prijzengeld wordt elke
volgende ronde verdubbeld!
De winnaar gaat door in de strijd, maar de verliezer ligt er direct uit.
Het publiek bepaalt de winnaar van elk duel.
Tenzij de kandidaten onderling een deal sluiten.
Eén ding is zeker, elke kandidaat is 6 duels verwijderd van 1 miljoen euro!
http://www.thewinneris.nl/prijzengeldquote:Alle genoemde bedragen zijn bruto, dit geldbedrag kan ook worden vervangen door een prijs in natura ter waarde van hetzelfde bedrag.
Dat zag ik ook al staan ja, vreemde voorwaarden daar bij SBSquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.thewinneris.nl/prijzengeld
whehehe
The Voice battlerondes en dan beslist het publiek...quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:48 schreef Karina het volgende:
Ik kan me er nog niet zoveel bij voorstellen eigenlijk. Ben benieuwd/
Het deed me inderdaad al aan VOH denken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
The Voice battlerondes en dan beslist het publiek...
ff volgen hoe je aan kaarten daarvoor kan komen
Dat ze dit soort flauwekul nog niet zat gekeken zijn. Verbazend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:18 schreef Toverheks het volgende:
alweer zo een prog. wat een ellende
Inderdaad, klinkt als een gejat onderdeel, net als toen met Dean, yuk...quote:
Dat programma gaat dan sowieso falen.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:51 schreef Mylene het volgende:
Beau gaat het presenteren. Vanavond wordt ook bekend gemaakt wie er in de jury zit.
Ja man, dit is waar heel Nederland op wacht en alles.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:03 schreef wolfrolf het volgende:
DIT WORDT DE GROTE SHOW!!!!!!!ONEONE!!!!EINS!!!
Werk je mee aan deze productie?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:58 schreef ditisHuub het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=117107
bronquote:Stuiterbal
Het nieuwe SBS 6 is in aantocht, maar voorlopig sleept het oude SBS zich rochelend naar het einde van het jaar. Deze week zagen we een programma dat niet na, maar al tijdens de eerste aflevering flopte: Wat Zou Jij Doen Met Die Poen? Gemaakt door Talpa, de nieuwe mede-eigenaar van de zender, maar dat hiermee de oude koers doorzet.
De opzet is dat mensen de jury dienen te overtuigen met een leuk idee en 10.000 euro ontvangen om het uit te voeren. Voorbeeld: een man wil een wereldrecord vestigen door 30.000 stuiterballen uit een helikopter te droppen. Dat legt hij voor aan de jury in de studio, die dit plan goedkeurt. Dan wordt een filmpje gestart waarin we de recordpoging zien. Nou ja, niet echt: het is in delen geknipt. Zo spectaculair is de stunt nu ook weer niet, maar het wordt zo lang gerekt dat de ballen pas vallen als we een uur verder zijn.
Het programma ziet er niet alleen uit als bordkarton; zo prik je er ook doorheen. Zitten die juryleden daar nu echt te oordelen, of spelen zij toneel en zijn de haalbare ideeën er van tevoren uitgepikt omdat het anders niet te produceren is? Dat het item vervolgens weer ouderwets wordt opgeklopt, is lachwekkend. „Zelfs de pers is afgekomen op het wereldrecord!” zo wordt geroepen. De pers bestaat uit welgeteld één mannetje van SBS Shownieuws... Zucht. De kijker is niet achterlijk. Hopelijk komt het nieuwe SBS wel op tijd tot dat besef.
Het vernieuwen van een zender is kostbaar. Dát zou ik doen met die poen. Ik zou het zeker niet verspillen aan 30.000 stuiterballen. Letterlijk weggegooid geld.
Over weggegooid geld gesproken...iemand heeft hier daadwerkelijk 10.000 euro lopen strooien ivm dit programma. Nou, wat een lolquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:18 schreef Mylene het volgende:
Huub, als Wat Zou Jij Doen Met Die Poen? een voorbode is van wat SBS onder leiding van Talpa moet gaan worden is het triest gesteld. Volgens mij is het ook geen nieuw format. Ik meen het op een van de digitale zenders gezien te hebben.
[..]
bron
Ik had dus idd al iets gehoord over 'Dolly Dots' en het leek me al sterk dat Angela daar dan gaat staan strijden in zo'n showquote:Op de aanmeldingslijst van de catogorie ‘Comeback acts’ - één van de acht categorieën – prijken onder andere de namen van de broer van Ruth Jacott en de neef van Winston Bogarde. Ook ex-Dolly Dot Anita Heilker en het duo Loïs Lane hebben zich aangemeld, bevestigt een woordvoerder van Talpa aan Shownieuws.
http://thewinneris.nl/prijzengeldquote:In drie rondes wordt eerst uitgemaakt wie de beste kandidaat is in zijn eigen categorie. In deze rondes nemen altijd twee kandidaten uit één categorie het tegen elkaar op in een bikkelhard zangduel. En let op: elk duel is geld waard! De winnaar van het duel is door naar de volgende ronde, waar nog meer geld verdiend kan worden. Maar… de verliezer ligt direct uit de competitie! Er zijn geen tweede kansen...That’s showbusiness!
Het zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
Ik hoorde dat Dries Roelvink ook meedoet, dat zal toch niet?
Morgen jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
Een kennis van me doet mee. En die zei dat ie vandaag repetitie had en morgen al een Battle.
Ben benieuwd![]()
Al bekend of je als publiek gaat, Benny?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |