Jammerquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:24 schreef Karina het volgende:
Het vervelende is ook dat je ook heel veel negatieve dingen hoort. Gisteren bij DWDD was Nico Dijkshoorn ook aardig op dreef bijvoorbeeld.
En het roepen: laatste kans voor Beau, DIT moet SBS er weer bovenop helpen, dat werkt ook niet echt.
In het DWDD topic was er ook niemand (behalve ik dan) die het ook maar een kans wil geven. Nou moet ik wel zeggen dat ze daar wel houden van een potje zeiken, maar toch.
The pr0n factor gaat het heten hoorde ik uit zeer betrouwbare bron. RTL4 gaat loos!quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:11 schreef Karina het volgende:
NOG eentje? Of bedoelt hij The Face soms?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
The pr0n factor gaat het heten hoorde ik uit zeer betrouwbare bron. RTL4 gaat loos!
Ik kijk omdat het programma me leuk lijkt, maar als ik twijfelde dan zou ik er niet aan beginnen vanwege Beau (en Jeroen), dat is toch niks voor een talentenjachtquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:38 schreef Karina het volgende:
SBS heeft een beetje sensatienaam helaas, daarom lukt dit soort dingen nooit daar. En iedereen zit volgens mij te wachten op de volgende faal van Beau...
Ik heb Beau altijd leuk gevonden, ja hij is een beetje een kakkert, maar voor de rest vind ik hem symapthiek overkomen.
Ik vind Linda de Mol dan weer helemaal niets.
Hoeveel uur nog Benny?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:50 schreef Karina het volgende:
We zullen het zien, ik hoop ook dat het een succes wordt.
quote:
Zou dat de nieuwe talentenjacht zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je wordt moe van al dat reality gebeuren op tv.![]()
Maar je hebt gelijk want er zit nog 1 aan te komen en wel Scouted.
Beau is zeker leuk..inderdaad flauw van die Nico Dijkshoorn om hem zo te kijk te zettenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:38 schreef Karina het volgende:
SBS heeft een beetje sensatienaam helaas, daarom lukt dit soort dingen nooit daar. En iedereen zit volgens mij te wachten op de volgende faal van Beau...
Ik heb Beau altijd leuk gevonden, ja hij is een beetje een kakkert, maar voor de rest vind ik hem symapthiek overkomen.
Ik vind Linda de Mol dan weer helemaal niets.
Dit is leuker om te kijken livequote:Op donderdag 26 januari 2012 15:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga het later terugspoelenderwijs terugkijken.WIDM gaat voor.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht in een voorfilmpje Nadeche te zien. Die redde het niet bij X Factor in 2007, maar was wel erg goed. (en knap)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk het helemaal, de eerste keer geef ik het een eerlijke kansquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:35 schreef iBenny het volgende:
Nog een kleine 2 uur.
Ik kijk het een uurtje aan...
Hier in huis wilden ze eigenlijk graag kijken naar WIDM, dus dit was het beste wat eruit viel te halenquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk het helemaal, de eerste keer geef ik het een eerlijke kansOmdat het verschillende categorieën zijn vind ik het sowieso leuk, tenminste niet een veertiger tegen een twintiger.
Ah dan houdt het op. Heb ik gelukkig geen last vanquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier in huis wilden ze eigenlijk graag kijken naar WIDM, dus dit was het beste wat eruit viel te halen
Jeroen zat het vanmorgen bij Koffietijd enorm omslachtig uit te leggen allemaalquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:10 schreef Karina het volgende:
Ik denk (of hoop) dat die deals ingewikkelder lijken dan ze zijn. Volgens mij is het gewoon: neem je 2500 euro of ga je door en wacht je op het oordeel van de jury.
Het lijkt me juist weer iets anders. Een deel hangt toch af van de keuze die de kandidaat maakt. Heeft voor een deel het lot in eigen handen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:09 schreef Greys het volgende:
Ik ga het een kwartiertje proberen denk ik
Maar ik denk niet dat ik Beau èn Jeroen vd Boom kan hebben![]()
Daarbij vind ik het te omslachtig en 'gedoe' allemaal, met die deals tussendoor die ze moeten maken met geld. Ik had nooit verwacht het te gaan zeggen, maar ik geloof dat ik me dan nog meer zou vermaken met The Voice Kids
Ja precies, een beetje een gokelement en je kunt ook lekker zitten van: nee sukkel, neem die deal nou, die ander was veel beter!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het lijkt me juist weer iets anders. Een deel hangt toch af van de keuze die de kandidaat maakt. Heeft voor een deel het lot in eigen handen.
Zoiets geloof ik, maar daar had Jeroen dus een kwartier voor nodig om dat heel omslachtig uit te leggenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
Ik snap het wel eigenlijk (denk ik)Je krijgt een deal, mag even overleggen, je neemt de deal niet, je verliest in de stemming, dan gaat dat geld wat je gekregen had als je WEL de deal had genomen naar de tegenstander?
Is ook zoquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het lijkt me juist weer iets anders. Een deel hangt toch af van de keuze die de kandidaat maakt. Heeft voor een deel het lot in eigen handen.
Yep, veel spannende momenten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, een beetje een gokelement en je kunt ook lekker zitten van: nee sukkel, neem die deal nou, die ander was veel beter!
Ja dat is ook een beetje vaag, misschien hebben ze al hun geld opgemaakt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:20 schreef Greys het volgende:
Is ook zoMaar ik zit helemaal niet weer op Des'ree en Lois Lane te wachten. Mensen die al écht een hele carrière gehad hebben en toen flink geld verdiend hebben gaan nu hier ineens weer aan meedoen?
Want uiteindelijk wint er ééntje dat miljoen toch? Dus ergens komen dan de winnaars van de groepen bij elkaar neem ik aan. Dus dan staat Des'ree met haar internationale successen (toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is ook een beetje vaag, misschien hebben ze al hun geld opgemaakt.
Het verwonderde me eigenlijk ook dat zij meededen. Maar misschien gaan ze voor het geld.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets geloof ik, maar daar had Jeroen dus een kwartier voor nodig om dat heel omslachtig uit te leggen
[..]
Is ook zoMaar ik zit helemaal niet weer op Des'ree en Lois Lane te wachten. Mensen die al écht een hele carrière gehad hebben en toen flink geld verdiend hebben gaan nu hier ineens weer aan meedoen?
STEL dat zij in de finale komt, ik hoorde haar gisteren bij DWDD, ik denk niet dat ze zou winnen... dat zou best een afgang zijn eigenlijk, als ze van een of andere onbekende zou winnenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Want uiteindelijk wint er ééntje dat miljoen toch? Dus ergens komen dan de winnaars van de groepen bij elkaar neem ik aan. Dus dan staat Des'ree met haar internationale successen (toch?) straks tegen een onbekende te zingen. Ik vind het maar raar allemaal
Je kan dit zoooo ontzettend langdradig maken, ik hoop dat ze het wel met een redelijk tempo doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jeroen zat het vanmorgen bij Koffietijd enorm omslachtig uit te leggen allemaalPernilla en Loretta keken ook of ze water zagen branden en begrepen er geen hol van, ik ook eerlijk gezegd maar weinig. Want hij had het er over dat ze dus wel of geen deal nemen en dan nog terug mogen naar hun achterban/familie en die zeggen dan allemaal uiteraard dat het heel goed was. En dan komen ze terug dat ze geen deal nemen en dan blijkt dat ze met 3% zijn weggestemd en dan heeft de ander dat geld van die deal? Ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....je zat zo al aan +/- 25 minuten per ronde.
En een beetje spel he? Met dat dealen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben bang dat Beau er echt een flauwekul-spel-avond van gaat maken, het moet toch wel over het zingen gaan he?
Ja zingen met een beetje spelquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
En een beetje spel he? Met dat dealen.
Ik heb nog niets, want het is nog geen weekendquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga toch nu even wijn pakken en wat te eten
*bumpt*quote:
Ik heb ook niks lekkers, was het van plan, maar heb het maar zo gelaten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog niets, want het is nog geen weekend![]()
Morgen vrij, dus dan mag het van mezelfquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog niets, want het is nog geen weekend![]()
Ik pak maar een biertje dan, want dat moet opquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks lekkers, was het van plan, maar heb het maar zo gelaten.
Ga zo warme chocomelk maken
Wel de balans houden, anders raken we je kwijt, dat zou zonde zijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik pak maar een biertje dan, want dat moet op
Ok, voor de balans....neem ik er nog eentje bijquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel de balans houden, anders raken we je kwijt, dat zou zonde zijn
Je hebt een balansdag?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ok, voor de balans....neem ik er nog eentje bij
quote:
Mooi, met 1 biertje voor links en 1 voor rechts ben je mooi in balans om te blijvenquote:
Slimme zet, hoeven ze voor mij ook niet te zeiken dat te weinig mensen kekenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Nog even een liedje 2 minutensjeesus
Sad but truequote:Op donderdag 26 januari 2012 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
Speciaal later laten beginnen omdat GTST later begon
Yup, die hebben zequote:Op donderdag 26 januari 2012 20:39 schreef Greys het volgende:
Hebben ze ook een website waar je alle clipjes weer kunt terugkijken enzo morgen ofzo?
Net als bij The Voice? Weet iemand dat?
Ik geloof dat ik toch maar die film met Queen Latifah ga kijken![]()
![]()
Nah dat snap ik dan wél, er is ook uitleg over het spel nu, dus lullig als mensen 5 min. te laat inschakelen vanwege GTSTquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
Speciaal later laten beginnen omdat GTST later begon
ditquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:39 schreef D. het volgende:
Beetje veel uitleg. Ben het nu al vergeten
RTL begonquote:
CHEERS!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:39 schreef D. het volgende:
Beetje veel uitleg. Ben het nu al vergeten
Het schijnt het duurste Nederlandse decor te zijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:40 schreef Disana het volgende:
Wat een ingewikkeld verhaal.
Maar je kunt wel zien dat het wat mag kosten.
Ze zijn afgezet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:40 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zie trouwens niet waarom dit decor het duurste ooit in NL moet zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |