Misschien heeft die vriendin nooit zin.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:59 schreef TripleS het volgende:
Uhhh....
Domme vraag wellicht,maar waarom naar de hoeren als je een vrouw/vriendin hebt?
misschien heeft TS pikstrafquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:59 schreef TripleS het volgende:
Uhhh....
Domme vraag wellicht,maar waarom naar de hoeren als je een vrouw/vriendin hebt?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:02 schreef klipper het volgende:
Wat zal ts balen als zijn afspraakje met een hoer zijn eigen vrouw blijkt te zijn.
of ontzettend bot in de omgang met anderequote:Op maandag 29 augustus 2011 15:05 schreef Wootism het volgende:
Ik heb echt oprecht medelijden met mensen die naar de hoeren gaan.
Betalen voor sex....Tenzij je natuurlijk fucking lelijk bent, dan snap ik het wel.
Geldt dat ook voor je vriendin/vrouw?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:04 schreef Prins_Charming het volgende:
Ik zie het als 2 losse dingen, als het goed is hou je van je vrouw/vriendin.
Met een hoer is het puur zakelijk.
Dus ik kan er geen schuldgevoel aan over houden.
Het is als thuis zeggen dat je geen honger hebt en dan lekker ergens anders gaan eten.
wil je een keer mee?? pm me maar
Ohja, ik was inderdaad contactgestoord vergeten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:06 schreef Prins_Charming het volgende:
[..]
of ontzettend bot in de omgang met andere
jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor je vriendin/vrouw?
Zo was jij ook bijna geregeld toch ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:22 schreef Zweetbeest het volgende:
mannen die naar de hoeren gaan, mannen met skillz regelen de mooiste sletjes van de plaatselijke discotheek/kroeg.
Ja kwestie van sociaal zijn fokkers
Nee zijn missie is geslaagd Ik daag uit en daarna trek ik terug... Gewoon beetje spelen met die kerollsssquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:29 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Zo was jij ook bijna geregeld toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |