quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:49 schreef LePoo het volgende:
Ik zoen mijn vriendin als ze mij heeft gepijpt, en zij mij als ik haar heb gebeft.
Ik snap ook niet wat het probleem kan zijn.
Zolang je beide gewoon zorgt dat je clean bent van onderen is er toch niks aan de hand?
Dat snap ik ook niet inderdaad... sowieso: als zij daarna niet wil niet zoenen, dan vertrouw ik het niet om daar zelf te gaan likkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:49 schreef LePoo het volgende:
Ik zoen mijn vriendin als ze mij heeft gepijpt, en zij mij als ik haar heb gebeft.
Ik snap ook niet wat het probleem kan zijn.
Zolang je beide gewoon zorgt dat je clean bent van onderen is er toch niks aan de hand?
Je pijpt jezelf toch ook nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:51 schreef Flurry het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet inderdaad... sowieso: als zij daarna niet wil niet zoenen, dan vertrouw ik het niet om daar zelf te gaan likken
Wanneer je in de sneeuw pist er een mooie gele bal van maakt en daarna in je vriendin propt ben je aan het snowballenquote:
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:56 schreef nokenindekoken het volgende:
[..]
Wanneer je in de sneeuw pist er een mooie gele bal van maakt en daarna in je vriendin propt ben je aan het snowballen
En daarna mudballen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:01 schreef tong80 het volgende:
Hallo dames,
wat vinden jullie van pijpen na anale sex ?
Wat een kutwijf.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:00 schreef bjb1977 het volgende:
ok. Ik dacht dat dat swappen genoemd werd. Maar dat doet mijn vriendin ook niet. Geen sperma in de mond (helaas)
als of jij ooit van je leven een vriendin zal krijgenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef tong80 het volgende:
Mijn vriend heeft er geen problemen mee.
waaaaattt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef bjb1977 het volgende:
Heb zelf wel eens een prostituee gebeft. Was ook heerlijk.
Hygiëne hecht je dus niet zoveel waarde aan? Oké, maar dat kan wel een reden zijn voor je vriendin om het daar beneden lekker te verwaarlozen, en als je daar dan gelikt hebt, is het begrijpelijk dat ze niet meer met jouw wil zoenen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef bjb1977 het volgende:
Heb zelf wel eens een prostituee gebeft. Was ook heerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |