Komt goedquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:07 schreef Pino112 het volgende:
Spannend, op naar school voor introductiemiddag en afsluitend buffet.
Balen dat die 1e dag niet loopt, zet het van je af en ga morgen met een schone lei er weer heen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:01 schreef cafpow het volgende:
Kut, 1e officiële lesactiviteit en ik kan het gewoon opbrengen om eraan mee te doen. Verder mega koppijn en mijn studieloopbaancoach die ipv. Meedenken of ondersteunen mij nog harder onderuithaald..lekker begin van mijn studie zo;(
Als het zo doorgaat kom ik de 1e week niet eens door:
Omg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:18 schreef formerjellybean het volgende:
Was op jacht naar een smurfinnenmok en dat is gelukt verder lekker lui
Het was grappig bedoeld...quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wat is daar nou Omg aan, overdrijven is ook een vak.
Hahaquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben getrolld door het weer.
Ik had m'n jas aangedaan, liep naar beneden, en het begon harder te regenen.
Dus ik ging weer naar boven, deed de deur weer van slot en trok m'n regenbroek aan.
Deur weer op slot en weer naar beneden, begon het opeens te stortregenen.
Dus ik wéér naar boven, deur weer van slot, regenjas ook aangetrokken, deur weer op slot en weer naar beneden.
Houdt het weer op met regenen.Toen ben ik maar gewoon in m'n regenpak naar de winkel gegaan, ook al regende het niet.
Beetje gelachen om een gastspreker, toen door Zwolle geslenterd (GPS-tochtquote:
Wtf ? Zwolle? Welke school ga je?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beetje gelachen om een gastspreker, toen door Zwolle geslenterd (GPS-tocht) en om 17u aan het bier
.
Introductie
Dat bedoel ik, stelt geen ruk voorquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beetje gelachen om een gastspreker, toen door Zwolle geslenterd (GPS-tocht) en om 17u aan het bier
.
Introductie
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het gevoel
Ik ga houniet niet bij z'nweg trekken
En scheren.quote:
quote:
Niet aanvallend bedoeld ....maar vind het niet zo gek. Ook al wil je vrienden blijven, het is twee weken over.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:05 schreef Furber het volgende:
Een beetje dubbel. Gister avond al het contact met mijn ex (sinds 2 weken) verbroken. Hij wou nog wel vrienden zijn, maar vervolgens zocht hij geen enkel contact en antwoordde hij op alles heel kortaf en ongeïnteresseerd, precies als toen we nog wel een relatie hadden. Heb hem toen gesmst dat ik hem van alle social media dingen verwijderd heb omdat ik afstand van hem wil, om voor mezelf alles op een rijtje te krijgen. De lul heeft niet eens even terug gesmst of iets dergelijks. En toch houd ik nog van hem. Soort van. Of zo.
Hajoh, kan niet lang meer durenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Behoorlijk geïrriteerd. Schijtbuurvrouw en schijtmensen die haar er niet uit schoppen.![]()
![]()
Heb je helemaal gelijk in, daarom wou ik ook afstand. Ik had verwachtingen die totaal niet realistisch waren, en de enige manier om die bij te stellen was door helemaal geen contact te hebben, zodat ik ook geen verwachtingen meer kon hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:29 schreef candygirl het volgende:
[..]
Niet aanvallend bedoeld ....maar vind het niet zo gek. Ook al wil je vrienden blijven, het is twee weken over.
En op "alles " reageerd hj kortaf. Niet zo vreemd, iedereen gaat er op een andere manier mee om.
En als hij in de relatie al zo was dat zal dat nu niet veranderen, of pas veel later als er kans is voor een vriendschap,. Maar daar is het nu nog veels te vroeg voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |