daar heb ik jou toch voor?quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:06 schreef picodealion het volgende:
Je hoeft geen nieuwe te openen hoor Onnoman.
Inderdaad ja.quote:
Ik snap hem niet ? Hoezo kut hond ?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:34 schreef Sasman het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)i_belt_astro_tv.html
![]()
Kan iemand uitleggen ?quote:
quote:
Er zijn veel verschillende filmpjes hiervan:quote:
Gekke Jappen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
Er zijn veel verschillende filmpjes hiervan:
Volgens mij slaat het op het zoekspelletje waarbij je zo snel mogelijk bij holocaust moet komen zonder direct naar holocaust of iets oorlogs gerelateerd te zoeken.quote:
Uuh, vrij makkelijk naar mijn idee..quote:
Haha die is zo schattigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doet mij denken aan.
[ afbeelding ]
Hij is gewoon z'n vrienden aan het trollen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:45 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik snap het idee niet helemaal van dat FB verhaal. Is het nu zoiets dat juist verteld wordt, met als doel om stiekem te ontaarden in heel iets anders? Bv die ene die met de eerste letter 'never gonna give you up' maakte.
Ik snap er niets van, wat is dat einde nu met bel air, iemand uitleg aubquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:00 schreef benx het volgende:
[..]
Ik snap er niets van, wat is dat einde nu met bel air, iemand uitleg aub
Je snapt veel dingen niet hè?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:00 schreef benx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:00 schreef benx het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo grappig..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:00 schreef benx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:31 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat schattig!!!quote:
Zo, die is in veel landen geweestquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:25 schreef Yondaime het volgende:
mooiste video vindt ik die mij een glimlach geeft
Wat is hier precies grappig aan?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:22 schreef Haifisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
img]http://rammstuff.do.am/_ph/26/2/255712962.jpg[/img]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hetzelfde als dit:quote:Op donderdag 1 september 2011 23:09 schreef Romanus het volgende:
[..]
Wat is hier precies grappig aan?
Juist.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hetzelfde als dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of om het even kort te zeggen: ophoeren met die zooi.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Juist.
Kun je daar een ander topic voor openen ofzo.
nou dat is ook kortzichtigquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:44 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Of om het even kort te zeggen: ophoeren met die zooi.
Het gaat hier om funny dingen, geen plaatjes over disturbed sick fucks.
Mijn plezier in dit topic was iig in 1x weg
Zo flauwquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:08 schreef picodealion het volgende:
[alert: 9gag dump]
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/230622_460s.jpg
TRquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hetzelfde als dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2:34 tot 2:41heeft mijn respectquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:25 schreef Yondaime het volgende:
mooiste video vindt ik die mij een glimlach geeft
quote:
Waarom stel je zo'n vraag wanneer het antwoord vrij duidelijk is?quote:
Tering, vet!!quote:
Je hebt gelijk, stomme vraag.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
Waarom stel je zo'n vraag wanneer het antwoord vrij duidelijk is?
...quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 18:49 schreef -J-D- het volgende:
Kan iemand die grap uitleggen, ook al is dat niet het leukst bij grappen.
Nu verpest je de hele grap.quote:Op zondag 4 september 2011 18:50 schreef Burrito het volgende:
Normaal bij die "inzoom" grappen wordt het gezicht van degene waarop ingezoomd wordt gephotoshopt op het lichaam van de anderen op de foto. Hier heeft iedereen natuurlijk hetzelfde gezicht
quote:Op zondag 4 september 2011 09:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de eendjes die gered worden uit een ander putje komen
Waarom moeten jullie het nu verpesten, ik was zo blij doen ik dit zag.quote:Op zondag 4 september 2011 15:51 schreef elkravo het volgende:
[..]
Eerste 3 foto's lijken een ander rooster dan de laatste 3 foto's.
herkenbaarquote:
Vloeistoffen die over iemand heen gaan, dat is de essentie van dit filmpje en de essentie van 2 girls 1 cup.quote:Op zondag 4 september 2011 22:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Deze versie is een stuk aangenamer om naar te kijken
Het zijn gewoon blokjes met kleurtjes hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 00:42 schreef 1299 het volgende:
Southpark
Simpsons
Family guy
Stom dat het zo herkenbaar is
Wow wat goed gezien van jou, kudo's!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
Die laatste, zo herkenbaar.quote:Op maandag 5 september 2011 19:17 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 september 2011 09:37 schreef OProg het volgende:
Ik kwam deze ineens tegen dit weekeinde.
Ja dat weet ik ook wel, maar deze kat reageert er wel erg leuk opquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:09 schreef Burrito het volgende:
Hij krabt die kat boven zn staart, dat is hun horny spot..
Nog geen glimlachquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:57 schreef picodealion het volgende:
http://knewdrew.tumblr.co(...)ouldnt-breathe-while
Kijk dit zonder te lachen,,
,
.
Nicequote:Op woensdag 7 september 2011 16:02 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:33 schreef P8 het volgende:
[ afbeelding ]
wellicht aan de wat harde kant
Hier heb ik echt om moeten lachen.quote:
Nooit geweten dat die man uit de ragetoons-serie van deze (bekende) foto is afgeleid!quote:Op woensdag 7 september 2011 16:33 schreef P8 het volgende:
[ afbeelding ]
wellicht aan de wat harde kant
[ afbeelding ]
Uhhhhquote:Op woensdag 7 september 2011 21:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die man uit de ragetoons-serie van deze (bekende) foto is afgeleid!
Daarvanquote:
Euhm die trollface is gebaseerd op een foto van Yao Ming.quote:woensdag 7 september 2011 22:04[/url] schreef Dven het volgende:[/b]
Daarvan
Maar schijnbaar hebben ze allemaal een origineel![]()
http://www.reddit.com/r/A(...)_thing_thats/c0er6q4quote:Nothing tops the Jolly Rancher story.
Steve and his girlfriend Samantha went off to college in August. She went to Florida State, he went to Penn. So, she decides to fly to PA to visit him. He was really happy to see her so he decided to give her some oral action.
He had done this numerous times before and he always enjoyed doing it...but for some reason, this time, she smelled really horrible, and she tasted even worse. He didn't want to offend her though because he hadn't seen her in months...so he put a Jolly Rancher in his mouth to cover it up, even though it didn't do much to help.
In the course of eating her out, he accidentally pushed the candy inside of her... and stuck a finger in to grab it out. He took it out, and put it back into his mouth and bit it. Only...it wasn't the Jolly Rancher.
It was a nodule of gonorrhea.
As in, the blister-like structure that gonorrhea makes filled with diseased pus was the size of a fucking Jolly Rancher and the poor guy BIT it. I guess it was really dark in the room. He freaked out and started vomiting all over the place when it exploded in his mouth...
He demanded to know what was going on, turns out she had cheated on him at a club like, the first week of college, and fucked some random guy and the stupid bitch had no clue what was wrong with her. She noticed a strange smell though.
So now, Steve is freaking out that he now has gonorrhea of the mouth and God knows what else.
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:16 schreef Culthit. het volgende:
Voor wie 'm nog niet kent:
[..]
http://www.reddit.com/r/A(...)_thing_thats/c0er6q4
Lijkt er nog meer op ja. Dom van mijquote:Op donderdag 8 september 2011 10:28 schreef Mr.Badjas het volgende:
[..]
Euhm die trollface is gebaseerd op een foto van Yao Ming.
Deze foto:
[ afbeelding ]
Die tatoeage.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Lijkt er nog meer op ja. Dom van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 september 2011 11:40 schreef picodealion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik stop nu maar met reageren, kom met het uur dommer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
..... Ik heb echt net gegetenquote:Op donderdag 8 september 2011 11:16 schreef Culthit. het volgende:
Voor wie 'm nog niet kent:
[..]
http://www.reddit.com/r/A(...)_thing_thats/c0er6q4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |