Mijn hoekwoning op de Acacialaan in Linschoten staat te koop. Linschoten ligt onder de A12 vlak naast Woerden, boven Montfoort). Je zit zo in Utrecht e.o. Er gaat weinig verkeer door de straat, een kindvriendelijke buurt, het is er heel rustig maar het dorp heeft wel een supermarkt, scholen en sportfaciliteiten. De tuin die erbij zit is de grootste van de hele straat, er staan een stenen berging en een grote schuur, tuin is betegeld. Parkeren op eigen terrein. De huizen in de omgeving hebben uitbouw, opbouw, een carport of garage, het verkrijgen van verbouwvergunningen is hier eenvoudig (je mag zelfs zonder vergunning een paar meter uitbouwen).
![acacialaan_10_linschoten-groot-1.jpg]()
![acacialaan_10_linschoten-groot-2.jpg]()
De oude, lichte deur met brievenbus heb ik vervangen door een zware massief houten deur zonder brievenbusgat, ik hield niet zo van het geluid van het geklepper van de brievenbus om vervolgens van alles van de mat te moeten rapen. Ik heb buiten netjes naast de deur een buitenbrievenbus gemonteerd op rubberen voetjes. De deur is voorzien van een moderne driepuntssluiting. Verder heb ik de originele mechanische drukdeurbel teruggemonteerd op de nieuwe deur, het werkt altijd, geen batterijen nodig. Wc zit ernaast en heeft met het kantelraampje de mogelijkheid voor een gestage stroom gratis frisse lucht.
![PICT0049_.jpg]()
De oude keuken heb ik leeggetrokken en opnieuw aangelegd en opgebouwd, de wasmachineafvoer en aanvoer zit verborgen achter het verplaatsbare keukenblok, twee extra groepen aangelegd voor wasmachine, eventuele droger of oven etc., radiator naar het plafond toe opgehangen, zodat een afvalbak koel blijft en niet gaat stinken. Luchtafvoer aangelegd door de hoekbuitenmuur met tijdschakelaar, zodat de lucht in de keuken fris blijft:
![PICT0047_.jpg]()
De trap is netjes gestucd en geverfd, de steunen heb ik opnieuw vastgemaakt met muurvastkit en grote stevige schroeven. Knappe jongen die het nu nog los trekt. De tapijttegeltjes zijn net nieuw:
![PICT0049_1_.jpg]()
De lichte douche. Gerenoveerd, met een radiator waar je handdoeken op kan drogen. Voordeel van het doucheraam is dat je na het douchen even het raampje open kan kantelen zodat de vochtige lucht snel buiten is:
![PICT0050_.jpg]()
De douche is uitgerust met automatische verlichting, de infrarooddetector in de lamp ziet dat je de douche in wandelt. Een roestvrijstalen douchestang met thermostaatkraan:
![PICT0050_1_.jpg]()
Een blinkend nieuw roestvrijstalen doucheputje, mooie moderne witte muurtegels en zwarte vloertegels:
![PICT0051_.jpg]()
De 3 slaapkamers, muren zijn gestucd, radiatorleidingen vervangen, thermostaatradiatorkranen gemonteerd, vensterbanken weer netjes gemaakt:
![PICT0052_1_.jpg]()
![PICT0053_.jpg]()
Deze muur rechts heb ik in zijn geheel vervangen met een gasbetonblokkenmuur. Het waren eerst vaste bakstenen kasten.. de schoorsteen heb ik laten zitten, dan kan er beneden nog een open haard of houtkachel worden gemonteerd, zodat je voor weinig geld kan stoken.
![PICT0054_.jpg]()
In deze slaapkamer heb ik rechts een een kurkwand gemonteerd van dikke kurkplaten en deze met latex witgeschilderd. Zodat je lekker muziek kan luisteren of een muziekinstrument kan bespelen zonder dat de buren daar last van hebben. Je kan het natuurlijk ook als soundproof kinderkamer gebruiken

Ik kan het desgewenst ook weer weghalen en netjes stucen.
![PICT0056_.jpg]()
Het meubeltje rechts is het douchemeubel wat ik nog aan het monteren ben, zodat de volgende bewoners daar hun spulletjes in kwijt kunnen:
![PICT0052_.jpg]()
De bergzolder met nieuwe vlizotrap:
![PICT0060_.jpg]()
De woonkamer, de radiatorleidingen met radiatorthermostaatkranen heb ik al aangelegd:
![PICT0045_.jpg]()
![PICT0046_.JPG]()
De woonkamer ga ik nog netjes stucen en verven voordat ik het verkoop!
Mogelijk geinteresseerden mogen alvast een private message sturen!
[ Bericht 0% gewijzigd door ATan op 28-12-2011 15:30:21 ]