abonnement Unibet Coolblue
pi_101319054
Als Fok!-klussers klaar zijn met klussen, kunnen ze niet lang stil blijven zitten en al snel kopen ze een nieuwe kluswoning. Klein probleem natuurlijk dat de oude woning nog even verkocht moet worden. Vandaar dit topic, waarin Fok!-klussers trots hun klussen&wonen huis kunnen aanprijzen.

- Probeer alles te posten in 1 post.
- Je hoeft natuurlijk niet gelijk je volledige adres erbij te vermelden, de gemeente en een omschrijving van de buurt volstaat.
- Je huis weer onder de aandacht brengen mag door nieuwe informatie toe te voegen (over bijv. een extra verbetering, of een significante verlaging van de vraagprijs). Liefst met een link naar de originele post.
- Interesse? Gebruik het Fok! Private Messaging systeem (http://messages.fok.nl).
pi_101319422
En dit is een idee van??
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_101322858
Hier had ik het al eens geprobeerd: In de verkoop: gerenoveerde woningen van Fok!-klussers De moderator vond het een leuk initiatief, maar er post niemand. Waarom nou toch mensen. Dus ik heb de regels ietsje versoepeld, gerenoveerd is het meestal toch wel. En anders is het een klushuis :)
We doen het voor elkaar. Kom maar op met die huizen ^O^

Wie schrijft geschiedenis door als eerste zijn of haar huis hier aan te prijzen?
pi_101324433
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 09:36 schreef Onverlaatje het volgende:
Waarom nou toch mensen.
Omdat niemand in K&W zijn of haar huis te koop heeft staan? :P
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_101324639
Ons huis staat te koop, een appartement op de Veluwe...
Sterkheidsbaas van alles.
pi_101324764
quote:
2s.gif Op maandag 29 augustus 2011 11:09 schreef Lonaa het volgende:
Ons huis staat te koop, een appartement op de Veluwe...
Keek net even en er staan op Funda 2270 appartementen op de Veluwe te koop. Vertel even welke er door jullie verbouwt is en aan te raden.
Jeroentje.
pi_101324868
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 11:15 schreef jpajs het volgende:

[..]

Keek net even en er staan op Funda 2270 appartementen op de Veluwe te koop. Vertel even welke er door jullie verbouwt is en aan te raden.
Ja, dat is het dus. Hij is niet door ons verbouwt. Tenminste, niet zoals ik "verbouwen" langs zie komen in K&W. De badkamer en keuken e.d. heeft de vorige eigenaar gedaan. Wij zijn niet verder gekomen dan schilderen en nieuwe vloeren leggen zeg maar.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_101327466
quote:
2s.gif Op maandag 29 augustus 2011 11:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, dat is het dus. Hij is niet door ons verbouwt. Tenminste, niet zoals ik "verbouwen" langs zie komen in K&W. De badkamer en keuken e.d. heeft de vorige eigenaar gedaan. Wij zijn niet verder gekomen dan schilderen en nieuwe vloeren leggen zeg maar.
Er zijn maar weinig klussers die echt alles zelf doen. Overigens is schilderen en vloeren leggen toch ook klussen? Ik ben benieuwd naar je huis.
pi_101328809
Hmm, oke.

Nou goed, ons appartement staat te koop.
We willen graag verhuizen omdat we hier "uit zijn gegroeid" en ik graag een tuin wil hebben.

Het huis staat in Apeldoorn, in een wijk met een park, winkels, basisschool, huisartsen enz.
Het centrum is nog geen 10 minuten weg, en als je goede zin hebt lopend nog wel te doen.
Ons appartement ligt op de 2e etage, er zit nog een 3e etage boven. Het is een portiek van 6.

Beneden hebben we 2 schuren. Vrij groot, 3 x 3 en 1 van ruim 3 bij 2. Deze zijn beide voorzien van electra.

Boven kom je binnen in de hal, waar ik vorig jaar alles heb geschilderd. Voordeur, kozijnen enz. Er liggen witte plavuizen.
De keuken is netjes en zit er zo'n 10 jaar in. Met inductie, vaatwasser, koelkast, vriezer en combimagnetron. Er is achter de keuken nog een "werkbalkon" op het noorden, van 1 bij 1 m.
In de keuken zit nog een nis waar je je wasmachine en droger kwijt kan.
In de eerste slaapkamer is vorig jaar nieuw laminaat gelegd. Er zit een grote inbouwkast.
In de tweede slaapkamer is ook vorig jaar laminaat gelegd en er zit ook een grote inbouwkast.

De woonkamer is anderhalf jaar geleden helemaal geschilderd. 4 jaar geleden is er laminaat in gelegd. Woonkamer is lekker ruim. Er is een groot balkon op het zuiden, waar het kozijnwerk ook vorig jaar geschilderd is. Woonkamer is (geschat) een meter of 8 bij 4.
In de grote slaapkamer is ook vorig jaar laminaat gelegd. Er zit een open badkamer, deze zit er 10 jaar in. Met wasbak, douche en bubbelbad.
Tevens heeft ook de slaapkamer een grote inbouwkast.

Het huis bied mogelijkheden om nog een muur uit te breken om de woonkamer nog groter te maken.

Hal:

Woonkamer vanaf de grote slaapkamer:

Woonkamer vanaf de voorkant:

Idem:

Keuken:

Mijn FOK!kamer: ;)

Slaapkamer:

Badkamer:


Foto's zijn ruim een half jaar oud. Inmiddels is er in huis weer het e.e.a. veranderd aan inrichting.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_101330178
Wij hebben ons huis ook te koop staan via jaap.nl / Marktplaats verder via www.vdzande.com. Regio Den Bosch. Heb toen wij er in gingen ook een eigen klustopic gehad hier, al met al niet érg veel verbouwing gehad maar was toen wel leuk om wat foto'tjes te plaatsen.

Topic van destijds: Pipo_ gaat samenwonen in Hintham-City! [#1]
  FOK!fotograaf maandag 29 augustus 2011 @ 15:07:37 #11
17893 Forno
pi_101331489
Die van ons staat niet te koop, maar voor 5 ton mag je hem hebben.
pi_101347584
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 15:07 schreef Forno het volgende:
Die van ons staat niet te koop, maar voor 5 ton mag je hem hebben.
_O- wij doen het voor 4 :Y (het verkopen dan)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 21:34:36 #13
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_101348824
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:19 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- wij doen het voor 4 :Y (het verkopen dan)
Wij doen het voor anderhalf. ;)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_101366152
Goh, mijn hut mag je ook voor anderhalf hebben.
Lekker oud, midden in centrum, unieke locatie, grote tuin op zuiden, alles op loopafstand.
Hebbuh?
pi_101366587
Wat hebben mensen toch met het centrum van een woonplaats? Draait alles dan om de winkels, de herrie, de kroegen, de vervuiling, de vervoers- en parkeerproblemen en de criminaliteit die je daar in het centrum aantreft? Boodcshappen doen met het OV.. :')

Wij wonen aan de rand van een dorp, ver van een stadscentrum maar vlakbij de uitvalswegen, het strand, de zee en de duinen. Recent is er een grote supermarkt gebouwd met veel parkeerruimte voor de stadsbewoners met hun SUV's die hier komen winkelen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:54:40 #17
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_101366824
Ik heb ook nog een leuk appartement te koop staan. Aan de andere kant vind ik het wel prettig dat niet heel FOK! weet hoe mijn huis eruit ziet, of wat de vraagprijs van mijn oude woning is...
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_101399881
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:46 schreef blomke het volgende:
Wat hebben mensen toch met het centrum van een woonplaats? Draait alles dan om de winkels, de herrie, de kroegen, de vervuiling, de vervoers- en parkeerproblemen en de criminaliteit die je daar in het centrum aantreft? Boodcshappen doen met het OV.. :')

Wij wonen aan de rand van een dorp, ver van een stadscentrum maar vlakbij de uitvalswegen, het strand, de zee en de duinen. Recent is er een grote supermarkt gebouwd met veel parkeerruimte voor de stadsbewoners met hun SUV's die hier komen winkelen.
Nooit in het centrum gewoond?
Persoonlijk vind ik het heerlijk. In huis heb ik absoluut geen geluidsoverlast van het centrum, met 2 minuten zit ik op de snelweg, supermarkt is aan het einde van de straat (lopend, géén OV nodig), net als de rest van de winkels. Centrum is meestal een A locatie, parkeerplek gewoon voor de deur (vergunning, dat wel) en je hebt werkelijk alle gemakken om je heen. Criminaliteit? 0. Maar dat kom ws. omdat het hier om een kleine stad gaat (Assen). Maar goed in Zwolle woonde ik ook in het centrum onder exact dezelfde omstandigheden.
Je vooroordelen over in het centrum wonen zijn in mijn ogen niet terecht.
pi_101400737
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 07:15 schreef Iridal het volgende:

[..]

Centrum is meestal een A locatie, parkeerplek gewoon voor de deur (vergunning, dat wel) en je hebt werkelijk alle gemakken om je heen. Criminaliteit? 0.
Welke gemakken? Winkels? Parkeerplek met vergunning? Waar zet je visite dan hun auto?
Binnenshuis blijven vanwege de geluidsoverlast :')
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:08:01 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101400804
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:04 schreef blomke het volgende:

[..]

Welke gemakken? Winkels? Parkeerplek met vergunning? Waar zet je visite dan hun auto?
Binnenshuis blijven vanwege de geluidsoverlast :')
Overal lopend naartoe kunnen. Visite vindt wel een plekje, hoor. En die herrie valt reuze mee. Centrum is niet altijd razend autoverkeer en dronken kroeglopers.

Ik moet persoonlijk niet denken aan een dorp of een buitenwijk.
The love you take is equal to the love you make.
pi_101408006
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:04 schreef blomke het volgende:

[..]

Welke gemakken? Winkels? Parkeerplek met vergunning? Waar zet je visite dan hun auto?
Binnenshuis blijven vanwege de geluidsoverlast :')
Wat een onzin zeg. Alsof een centrum van een stad per definitie betekent dat je alleen maar herrie om je heen hebt, midden in de criminaliteit zit en alleen maar ellende hebt.
Kortzichtigheid ten top van je, maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel inziet.
pi_101427640
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Overal lopend naartoe kunnen.
Waar loop je dan naar toe?

quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Visite vindt wel een plekje, hoor.
Tja, die moeten dan ook lopen..

quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Centrum is niet altijd razendautoverkeer en dronken kroeglopers.
Dus vaak wel....of scheurende en knetterende scooters/brommers, allochtone uitgaansjeugd, zwerfafval, hondenstront etc...
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_101428080
Blomke toch...adem in-adem uit dan leef je langer (buitenlucht en afgelegen wonen is blijkbaar niet altijd voedsel voor de geest :P .)
Mag iedereen zélf bepalen waar hij wil wonen en wat-ie prettig vind?
Woon aan de rand van een dorp tegen bos aan en ook hier wel eens een knetterende brommer, hardrijders over de dijk en vreemde figuren. Overal is wel wat maar iedereen bepaald zelf lekker waar hij het naar zijn zin heeft.
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_101430834
Primadonna iemand nog een huis in de aanbieding?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_101431808
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
Blomke toch...adem in-adem uit dan leef je langer (buitenlucht en afgelegen wonen is blijkbaar niet altijd voedsel voor de geest :P .)
Mag iedereen zélf bepalen waar hij wil wonen en wat-ie prettig vind?
Woon aan de rand van een dorp tegen bos aan en ook hier wel eens een knetterende brommer, hardrijders over de dijk en vreemde figuren. Overal is wel wat maar iedereen bepaald zelf lekker waar hij het naar zijn zin heeft.
Klopt, alleen vraag ik me af wat er dan zo "lekker wonen" is in een stadscentrum..... ik krijg als antwoord dat je overal dicht bij woont (waar dan dicht bij??), dat het niet altijd herrie is (dus vaak of meestal wel) en dat je voor je parkeerplek een vergunning moet betalen....nou ja, nou vraag ik je.
Wij hebben op ons eigen terrein plek voor 4 auto's, zoveel visite kan er langskomen.

Mensen uit de stad komen hier wandelen, fietsen en zwemmen. Boodschappen doen vanwege de ruime gratis parkeergelegenheid.

En maar OZB en voor je parkeervergunning betalen om in het stadscentrum te mogen "leven". De levensverwachting van stadsbewoners is toch aanmerkelijk lager dan van dorpelingen....verbaast me niks.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')