abonnement Unibet Coolblue
pi_101319054
Als Fok!-klussers klaar zijn met klussen, kunnen ze niet lang stil blijven zitten en al snel kopen ze een nieuwe kluswoning. Klein probleem natuurlijk dat de oude woning nog even verkocht moet worden. Vandaar dit topic, waarin Fok!-klussers trots hun klussen&wonen huis kunnen aanprijzen.

- Probeer alles te posten in 1 post.
- Je hoeft natuurlijk niet gelijk je volledige adres erbij te vermelden, de gemeente en een omschrijving van de buurt volstaat.
- Je huis weer onder de aandacht brengen mag door nieuwe informatie toe te voegen (over bijv. een extra verbetering, of een significante verlaging van de vraagprijs). Liefst met een link naar de originele post.
- Interesse? Gebruik het Fok! Private Messaging systeem (http://messages.fok.nl).
pi_101319422
En dit is een idee van??
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_101322858
Hier had ik het al eens geprobeerd: In de verkoop: gerenoveerde woningen van Fok!-klussers De moderator vond het een leuk initiatief, maar er post niemand. Waarom nou toch mensen. Dus ik heb de regels ietsje versoepeld, gerenoveerd is het meestal toch wel. En anders is het een klushuis :)
We doen het voor elkaar. Kom maar op met die huizen ^O^

Wie schrijft geschiedenis door als eerste zijn of haar huis hier aan te prijzen?
pi_101324433
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 09:36 schreef Onverlaatje het volgende:
Waarom nou toch mensen.
Omdat niemand in K&W zijn of haar huis te koop heeft staan? :P
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_101324639
Ons huis staat te koop, een appartement op de Veluwe...
Sterkheidsbaas van alles.
pi_101324764
quote:
2s.gif Op maandag 29 augustus 2011 11:09 schreef Lonaa het volgende:
Ons huis staat te koop, een appartement op de Veluwe...