Top! Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 januari 2013 13:59 schreef ATan het volgende:
Feest! Mijn woning is vandaag gepasseerd bij de notaris, nadat het anderhalf jaar te koop heeft gestaan. Wel wat restschuld, maar gezien de rente die 10 jaar kan worden afgetrokken van de inkomstenbelasting, is dit goed te betalen. Restschuld kon niet meegenomen worden in de hypotheek van het volgende appartement, omdat er vandaag de dag niet hoog genoeg getaxeerd wordt. Het zou over een paar jaar misschien wel weer kunnen, als de prijzen weer wat gaan stijgen (maar dan heb ik het al bijna terugbetaald).
Ja! Linschoten!quote:
Mwah.... ik zit daar behoorlijk regematig op de A12, maar ik zou het niet willen lopenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:57 schreef blomke het volgende:
Alphen a/d Rijn en Woerden liggen toch op een steenworp van elkaar?
De VBO makelaar, die NVM doehetzelf makelaar was alleen om gesorteerd op prijs te kunnen adverteren. op Funda.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:56 schreef Leandra het volgende:
Dat huis met die CV-buizen was toch bij Woerden?
In Linschoten?
http://www.funda.nl/koop/(...)96836-acacialaan-10/
http://www.funda.nl/koop/(...)17671-acacialaan-10/
Welke makelaar heeft het nou verkocht?
Verzameling koppelingen heb ik nog steeds in een doos hier, haha. Maar ik heb nu in het nieuwe appartement stadsverwarming. Op zich was het wel goed voor mijn kluservaring wat betreft CV installaties aanleggen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:58 schreef blomke het volgende:
[..]
Ja! Linschoten!
Dat weet je je nog goed te herinneren! Mij staan alleen die beelden van die ingenieus aangelegde CV-leidingen met een hele verzameling koppeling, op m'n netvlies gebrand
Van harte!!!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:59 schreef ATan het volgende:
Feest! Mijn woning is vandaag gepasseerd bij de notaris, nadat het anderhalf jaar te koop heeft gestaan. Wel wat restschuld, maar gezien de rente die 10 jaar kan worden afgetrokken van de inkomstenbelasting, is dit goed te betalen. Restschuld kon niet meegenomen worden in de hypotheek van het volgende appartement, omdat er vandaag de dag niet hoog genoeg getaxeerd wordt. Het zou over een paar jaar misschien wel weer kunnen, als de prijzen weer wat gaan stijgen (maar dan heb ik het al bijna terugbetaald).
het ging dus om de discussie over de vorige pagina'squote:Op maandag 14 januari 2013 19:13 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Pfff. Als je een huis wilt verkopen moet je inderdaad wildvreemden in je huis toelaten. Lijkt me niet zo'n probleem toch? En ja dan zijn er mensen die langskomen en het toch niet zo mooi vinden als ze dachten en dan geen bod doen en niets laten horen. Overigens vind ik het de taak van de verkopende makelaar om daar achteraan te gaan, niet andersom.
Verder zou ik al gelijk een stuk minder interesse hebben in jouw huis, wanneer ik eerst een soort interview moet afleggen om mijn serieusheid te tonen. Een drempel opwerpen lijkt me in de huidige situatie wel het laatste wat je zou moeten doen. Of je moet er geen moeite mee hebben dat sommige potentiële kopers al afhaken voordat ze überhaupt zijn binnen geweest (maar je wel wat minder wildvreemden hebt binnen gehad, en niet voor niks je huist hebt opgeruimd)
Dat gaat alleen op als er weinig aanbod is, als het een verkopersmarkt is. Dat is nu niet zo, nu is het een kopersmarkt. Mensen doen niet zo snel een bod. En als zij dit in tegenstelling tot de verwachting wel mogelijk willen doen, dan geven ze dit als argument om wel snel een bezichtiging te kunnen doen, dan hoor je dat vanzelf.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:27 schreef Leandra het volgende:
Daarbij ligt het ook maar net aan de koper, als die maar bang genoeg is dat een ander er met zijn favoriete huis/auto vandoorgaat voor hij een bezichtinging/proefrit heeft kunnen doen, dan zal hij sneller willen komen kijken.
Hier in de straat is afgelopen maand een huis (appartement) binnen 8 !! weken verkocht! Volgens mij ook ergens een kwestie van net op het juiste moment de goede koper hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:51 schreef Leandra het volgende:
Het ligt ook aan het huis, nog steeds, ook in een kopersmarkt. Soms is het gewoon zo dat een huis aansprekend genoeg is om voor diverse mensen aan gewild huis te zijn, en dan zijn er ook nu, in een kopersmarkt, nog mensen die vrijwel in de rij staan.
Niet vaak, en er zijn niet veel huizen waarvoor het geldt, maar ze zijn er nog steeds bij.
Bij ons in de wijk een tijdje geleden een huis binnen 6 weken, en het ligt niet eens op zo'n ideale plek in de wijk, maar het was van binnen wel helemaal af.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Hier in de straat is afgelopen maand een huis (appartement) binnen 8 !! weken verkocht! Volgens mij ook ergens een kwestie van net op het juiste moment de goede koper hebben.
Dit is niets geworden, gisteravond een mailtje dat ze het financieel niet konden trekken.quote:
Dat moet 'm worden......I will keep my fingers crossed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:41 schreef ueberduitser het volgende:
Er was niets wat aan de woning ontbrak of wat hun niet beviel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |