Staatsloterij jeweet!quote:
The New Ron Jeremyquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:10 schreef ValHallen het volgende:
Als ik later rijk ben probeer ik in de lijst der lijsten te komen(mannen met de meeste bedpartners
)
It's just like an elevator - there is a two-tonne weight limit on them.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
"How dare you say that in front of my face?"
- "I would say it behind your back, but my car only has got half a tank of gas!"MEESTERLIJK!!!!
Je gaat gigolo worden?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:10 schreef ValHallen het volgende:
Als ik later rijk ben probeer ik in de lijst der lijsten te komen(mannen met de meeste bedpartners
)
Ah okequote:
Moet je even Don en Ad bellen of Kim Holland.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:10 schreef ValHallen het volgende:
)
Dat zou ik dus echt niet willen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:10 schreef ValHallen het volgende:
)
Of bij die dikke in het rood.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
It's just like an elevator - there is a two-tonne weight limit on them.
En Mental Theo?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:11 schreef ValHallen het volgende:
Ron Jeremy staat er niet eens inHugh Heffner op 2 geloof ik en Charlie Sheen, Jack Nicholson, Lemmy Kilmister staan er ook in.
Die zal dan wel knaken hebben, maar ook veel lelijke monsters hebben moeten doppen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mocht ie willen. Op 1 staat trouwens een gigolo, die zit rond de 8000 vrouwen____!
Neequote:
Ik vraag me altijd af wat voor types nou naar een gigolo of hoer gaan..quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die zal dan wel knaken hebben, maar ook veel lelijke monsters hebben moeten doppen.
Thanksquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Als ik homo was vond ik je denk ik wel tof.
Nu val ik alleen op meiden die way out of my league zijn, hi5 met heloef.
Wat een lesbische manier van datenquote:Maar de 10e word ik rijk en dan kan ik overal vrouwtjes hosselen. En dan ben ik gelukkig zo wereldvreemd dat ik dan wel direct een notarieel samenlevingscontract opstel met een duidelijke scheiding van de goederengemeenschap. En ja mocht ik ooit een rijk vrouwtje hosselen (if ever) hoop ik ook dat ze dat doet.
Mensen die alleen zijn + geld hebben. Gigolo's zijn niet goedkoop.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat voor types nou naar een gigolo of hoer gaan..
Dan ben je niet de enigequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:15 schreef Zokunen het volgende:
Dit is imho gewoon schreeuwen met redelijke muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |