Die wel jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, mijn biertje was best rustig!
Heb ik wel eens gedaan met een vrouwelijke collega tijdens een bedrijfsborrel. Daarna kreeg je behoorlijk wat praat van je collega'squote:Op zondag 28 augustus 2011 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ging ie zoenen terwijl ie aan het werk was?
Whut?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je moeder is zo dik, de enige foto die je van haar hebt zijn satellietfoto's.![]()
Jouw moeder is zo dik, er cirkelen 4 kleinere vrouwen in haar zwaartekrachtveld!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je moeder is zo dik, de enige foto die je van haar hebt zijn satellietfoto's.![]()
Geen idee of ik talent heb, ik vind het gewoon leuk om te doenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:56 schreef WickedTunes het volgende:
VH, schrijverstalentje? Nu snap ik dat je script wilt schrijven!
Goede muzieksmaak heb je danquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:57 schreef 92Merel het volgende:
Lijkt echt alsof van een hoop artiesten in mn itunes mijn favoriete nummer wordt gedraaid![]()
Dat heb je zekerquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee of ik talent heb, ik vind het gewoon leuk om te doen
Dat mannen interesse in je hebben is niet erg.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap het niet, is het nou erger dat alleen mannen interesse in je hadden, of is er een situatie die nog erger is dan wanneer alleen mannen interesse in je hadden?
Eigenlijk wil ik dus weten of ik beledigd mag doen of niet.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Jouw moeder is zo dik, er cirkelen 4 kleinere vrouwen in haar zwaartekrachtveld!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:00 schreef ToT het volgende:
Laat het zijn, laat het zijn! Laat het zijn, oh laat het zijn!
Al Bundyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |