Volgens mij schijt je 7 kleuren stront als je meegaat!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is gewoon een stoere meid![]()
Ik wil ook een keer meevliegenIk heb er wel een keer ingezeten, dat was ook wel erg gaaf
Ik kan er niet over oordelen, maar daar zijn medische keuringen voorquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er fysiek niet door zou komen, ik ben vrij dun en de banden bij mn gewrichten zijn te los en dat kan problemen opleveren..
Ik heb op het internet zo'n snelle check voor piloot bij luchtmacht gedaan en daar kwam ik niet doorheen, doordat mn vetpercentage 12% was ipv 20-25quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kan er niet over oordelen, maar daar zijn medische keuringen voor
Tja doet me denken aan iemand die astronaut wilde worden van de Space Shuttle. Afgekeurd omdat zijn ene neusgat net ietsjes kleiner was dan het andere!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kan er niet over oordelen, maar daar zijn medische keuringen voor
Ik ben wel wat gewend, maar ik vrees dat ik bij mach 7 iets anders ga piepen (of niet)quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij schijt je 7 kleuren stront als je meegaat!
Trainen dus!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb op het internet zo'n snelle check voor piloot bij luchtmacht gedaan en daar kwam ik niet doorheen, doordat mn vetpercentage 12% was ipv 20-25+ te slechte conditie
Natuurkunde heb ik altijd met een passie gehaat. Scheikunde daarentegen vond ik vet!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:31 schreef Watertornado het volgende:
Volgens mij zou ik echt zo keihard falen voor zo'n toelatingstoets op havoniveau natuurkunde.
Gewoon gelijk voor vwo gaan !quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:31 schreef Watertornado het volgende:
Volgens mij zou ik echt zo keihard falen voor zo'n toelatingstoets op havoniveau natuurkunde.
En dik wordenquote:
Hup, naar de snackbar jij!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gewoon gelijk voor vwo gaan !
[..]
En dik worden
Dat ongeveer al vond ik talen erger.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Natuurkunde heb ik altijd met een passie gehaat. Scheikunde daarentegen vond ik vet!
Ik heb vandaag 2 stukken taart op, gister 1 en eergister nog een plak zelfgemaakte chocoladecakequote:
Ik heb 2 - 3 jaar geleden een scheikundeles overgenomen omdat die leraar totaal niet wist wat te doen en hoe alles moest!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat ongeveer al vond ik talen erger.
En nu wil ik Zweeds, Noors, Deens, Spaans en een beetje Japans leren.
Leuk joh zo snel moeten kiezen.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 2 stukken taart op, gister 1 en eergister nog een plak zelfgemaakte chocoladecake
Ohja, vandaag ook nog diezelfde chocoladecake
Maar kom dus gewoon niet aan
Ik veracht je.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 2 stukken taart op, gister 1 en eergister nog een plak zelfgemaakte chocoladecake
Ohja, vandaag ook nog diezelfde chocoladecake
Maar kom dus gewoon niet aan
Beetje het zelfde gevoel als je van een enorm gezellig feestje wegfietst in het donker en in een leeg huis aankomt?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
3 dagen heb je het enorm druk en dan komt er een dag van totale leegte.
Daar krijg ik zo'n kutgevoel van.
Hoiquote:
Ik had een HEEL toffe scheikunde docent.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 2 - 3 jaar geleden een scheikundeles overgenomen omdat die leraar totaal niet wist wat te doen en hoe alles moest!
quote:
Heel toevallig.quote:
Wtfquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 2 - 3 jaar geleden een scheikundeles overgenomen omdat die leraar totaal niet wist wat te doen en hoe alles moest!
Ik was deze vakantie 1 kg aangekomen! Maar toen was ik een weekje thuis en toen zat ik weer op mn oude gewichtquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik had een HEEL toffe scheikunde docent.
Fe+S = STANK!
Leuk als de afzuiging faalt
Waar Myr gaat volg ik, en vice versaquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Heel toevallig.![]()
Maar hoi Myr en Erik.
Samen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar Myr gaat volg ik, en vice versa.
Zoiets. Je hebt dan ook het gevoel dat je een sociaal leven hebt (haha humor) en dan wil je gewoon elke dag wat te doen hebben en ik voel me nu een tikje alleen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje het zelfde gevoel als je van een enorm gezellig feestje wegfietst in het donker en in een leeg huis aankomt?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoiets. Je hebt dan ook het gevoel dat je een sociaal leven hebt (haha humor) en dan wil je gewoon elke dag wat te doen hebben en ik voel me nu een tikje alleen.
Overdrijven is ook een kunst.quote:
Mijn vroegere TOA komt nu wel eens op mijn werkquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik ben TOA, en heb redelijk met wat leuke stofjes zitten kutten!
Herkenbaarquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh dan weet ik dat ook weer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar Myr gaat volg ik, en vice versa.
Heftig..quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:39 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mijn vroegere TOA komt nu wel eens op mijn werk
Geweldige vent, alleen wel kut dat ik daardoor nu weet dat hij net als mijn oom nu dus ook terminaal de "K" heeft.
Zieke onderwerp wissel zo trouwens, sorry :S
Bij ons vragen ze het aan de leerlingen van het tweede jaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
HerkenbaarDat had ik met programmeren en systeembeheer. De leraar kwam bij mij voor vragen
Tegenwoordig is het echt helemaal erg jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij ons vragen ze het aan de leerlingen van het tweede jaar.
quote:
Mijn favorietequote:
Ik voel me zo verdomd alleen is je favoriete nummer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |