Durf bij mn oom nog steeds niet langs te gaan, maar veel meer dan een maand heeft ie denk ik niet meer.quote:
Nee, overdrijven is mijn favoriete kunstquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me zo verdomd alleen is je favoriete nummer?
Ah fuck man, da's klote! Sterkte....quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Durf bij mn oom nog steeds niet langs te gaan, maar veel meer dan een maand heeft ie denk ik niet meer.
Maar hij was altijd zo groot en sterk, dat beeld wil ik houden en niet dat van een man die helemaal geel is (kanker zit in de lever en nieren).
Weet hiermee echt niet wat ik moet doen :S
Ik schud je de hand.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, overdrijven is mijn favoriete kunst.
Heb je wel gebeld of op een andere manier je steun betuigd?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Durf bij mn oom nog steeds niet langs te gaan, maar veel meer dan een maand heeft ie denk ik niet meer.
Maar hij was altijd zo groot en sterk, dat beeld wil ik houden en niet dat van een man die helemaal geel is (kanker zit in de lever en nieren).
Mij ook, naast klagen. En dat liefst combinerenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, overdrijven is mijn favoriete kunst.
wijsheid gewenst man en sterkte!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Absoluutquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mij ook, naast klagen. En dat liefst combineren
Indirect via mn ma, zit letterlijk al weken te broeden op een mailtje (hoe suf), maar zelfs dat krijg ik niet op het e-papier.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb je wel gebeld of op een andere manier je steun betuigd?
Ik denk namelijk wel dat het fijn zou zijn als hij zou weten dat er wel nog mensen voor hem zijn..
Wat moet je nou in Gorinchem?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat passen wij goed bij elkaar!
Ga je morgen mee naar Gorinchem?
Ik heb er eigenlijk ook niet mee te maken, maar vind je het niet belangrijker dat die man weet dat je hem steunt dan dat jouw beeld niet verandert? Het is natuurlijk zwaar en kut en zwaar kut, maar het is wel echt en hij is het wel. Je vasthouden aan een beeld van vroeger en dus het heden "negeren" lijkt mij niet echt de juiste manier.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Weet ik niet man, maar het blijkt dat ze daar een enorm lekkere frikandel speciaal hebben dus dat ga ik aan de tand voelen!quote:
Nopequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat passen wij goed bij elkaar!
Ga je morgen mee naar Gorinchem?
Deze?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet ik niet man, maar het blijkt dat ze daar een enorm lekkere frikandel speciaal hebben dus dat ga ik aan de tand voelen!
Wat een rare zinquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, Zook, ik wil niet zo belerend overkomen als dat ik nu lees dat het er staat.
Het maakt meestal niet veel uit wat je stuurt, zo lang hij maar weet dat je om hem geeft. Je kan ook gewoon neerzetten dat je niet precies weet hoe je om moet gaan met de situatie, dat je het echt verschrikkelijk vindt en dat je niet wil langskomen, omdat je hem graag wil herinneren als de sterke man die hij was?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Indirect via mn ma, zit letterlijk al weken te broeden op een mailtje (hoe suf), maar zelfs dat krijg ik niet op het e-papier.
He zo een zie ik er elke ochtend onder de douche.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Deze?
http://www.vanreusel.eu/content.php?hmID=1823&smID=1582&ssmID=28
Dat lijkt op een fabrikant van frikandellen? De kunst van een speciaal zit hem in de juiste sauzen, de verhoudingen en de goede uitjes en een GOED VORKJE DAT NIET BREEKT WAARDOOR IK PLASTIC IN MIJN BEK HEBquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Deze?
http://www.vanreusel.eu/content.php?hmID=1823&smID=1582&ssmID=28
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat lijkt op een fabrikant van frikandellen? De kunst van een speciaal zit hem in de juiste sauzen, de verhoudingen en de goede uitjes en een GOED VORKJE DAT NIET BREEKT WAARDOOR IK PLASTIC IN MIJN BEK HEB
De enige mensen die ooit interesse in me hadden waren mannen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfs homo's wijzen me af, waar gaat het heen!
Daarom moet je ze ook zelf maken, afgezien van de frikandelquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat lijkt op een fabrikant van frikandellen? De kunst van een speciaal zit hem in de juiste sauzen, de verhoudingen en de goede uitjes en een GOED VORKJE DAT NIET BREEKT WAARDOOR IK PLASTIC IN MIJN BEK HEB
Ik snap het niet, is het nou erger dat alleen mannen interesse in je hadden, of is er een situatie die nog erger is dan wanneer alleen mannen interesse in je hadden?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
De enige mensen die ooit interesse in me hadden waren mannen.
Het kan altijd erger.
Dat glijdt dan wel extra soepel!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:51 schreef Neroje het volgende:
[..]
Jaja, over 2 nummertjes mag je er in hoor
Ja, ik zit ook geregeld te janken plat gezegd, maar ik zit al zo kut in mn vel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk ook niet mee te maken, maar vind je het niet belangrijker dat die man weet dat je hem steunt dan dat jouw beeld niet verandert? Het is natuurlijk zwaar en kut en zwaar kut, maar het is wel echt en hij is het wel. Je vasthouden aan een beeld van vroeger en dus het heden "negeren" lijkt mij niet echt de juiste manier.
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:51 schreef Neroje het volgende:
[..]
Jaja, over 2 nummertjes mag je er in hoor
De eerste keer dat ik jongens zag zoenen was tijdens een mini-meet (ander forum, of zelfs IRC geloof ik) en we gingen de Lush in.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:50 schreef ValHallen het volgende:
Faye en VH gaan stappen part deux
02:00: We waren eindelijk binnen! Ik moest even naar de garderobe en zag voor het eerst in mijn leven 2 jongens met elkaar zoenen. Kan gebeuren dacht ik en liep verder. Faye had intussen bier gehaald en we liepen de stampvolle zaal binnen. Na een paar minuutjes rondkijken en acclimatiseren komt Faye naar me toe: "Heb jij het ook al door?" Ik had het door ja. We waren zowat de enige hetero's van de zaal. Links van ons stond een jongen met grote oorbellen en een grieks kostuum aan uitbundig te dansen en rechts van ons stonden wat lesbische aziaatjes te slettenbakken met iedereen. Achter me werd er voorzichtig tegen me aan gereden maar ik liet hem maar zijn gang gaan. De jongen zag er uit alsof hij pas uit de kast was gekomen en ik wilde niet zijn avond te verpesten door te zeggen dat ik hetero was.
Sterkte in ieder gevalquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook geregeld te janken plat gezegd, maar ik zit al zo kut in mn vel.
En na mn tante die al overleden is was hij wel mijn favo familielid.
Ik moet er echt niet aan denken dat hij er niet meer is, maar ook niet aan hem in zo'n kut situatie zien. Daarom ben ik ook al tijden bezig om te proberen een mailtje op te stellen. (hij zit ook veel online)
Bleh! kut onderwerp en ik zit weer ff in tranen, brb.
Ging ie zoenen terwijl ie aan het werk wasquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:53 schreef Watertornado het volgende:
TL;DR maar dit viel me even op:
[..]
De eerste keer dat ik jongens zag zoenen was tijdens een mini-meet (ander forum, of zelfs IRC geloof ik) en we gingen de Lush in.
Ik zei: Als je hier werkt ben je óf vrouw óf homo. Dus wij die winkel binnen, staat er uiteraard een man achter de balie. Dus ik denk oh shit ik met mijn grote luik.
Dus je scharrelen beetje door die stinkwinkel, staat die gast later te bekken met een man. Gemengde voelens waren dusen
Heel veel sterkte ermee..quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook geregeld te janken plat gezegd, maar ik zit al zo kut in mn vel.
En na mn tante die al overleden is was hij wel mijn favo familielid.
Ik moet er echt niet aan denken dat hij er niet meer is, maar ook niet aan hem in zo'n kut situatie zien. Daarom ben ik ook al tijden bezig om te proberen een mailtje op te stellen. (hij zit ook veel online)
Bleh! kut onderwerp en ik zit weer ff in tranen, brb.
Ik was in eerste instantie ook uitgenodigd.quote:
Oui.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ging ie zoenen terwijl ie aan het werk was?
Hallonquote:
Spuitend zeker?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :d:d:d:d:d:
Briljant.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:50 schreef ValHallen het volgende:
Faye en VH gaan stappen part deux
We gingen rond een uur of 1 s'nachts weg uit de stairway, op weg naar de Ekko. Normaal een wandelingetje van tien minuten. Uiteraard deden wij er een klein uur over. Ik was er bijna zeker van dat ik de Ekko wist te liggen en we gingen vol goede moed op weg. De wandeling werd pas echt gezellig toen we een straatje tegenkwamen vol rode lichtjes: De hoeren! Faye durfde er alleen doorheen te lopen als we gearmd liepen en de hoeren waren flink lelijkOmdat gearmd lopen best lekker loopt bleven we het maar doen. Als een echt stelletje bleven we stil staan voor een bruidswinkel en we weenden toen we een brood zagen dat bruut was mishandeld. We waren inmiddels een half uur verder maar nog steeds geen Ekko! Toen kwam Faye op het lumineuze idee haar telefoon te gebruiken. We waren slechts een kilometer uit de richting, de tocht werd gevolgd onder het genot van vele foute grapjes. Wie kent er nu niet de grotstraat of het legendarische: Ben je boos?
01:45: We kwamen -eindelijk- aan bij de Ekko. Een bordje boven de ingang gaf aan dat er een feest aan de gang was dat was uitverkocht, maar na een babbeltje met de reusachtige neger die portier speelde bleek dat er een "1 man uit, 1 man in" policy gevoerd werd. Faye moest pissen als een peerd en gaf haar extreem dure wegwerpcamera als borg aan de negert. Achter ons volgde een kleine wachtrij die enkel uit mannen bestond, binnen liepen steeds setjes van 2 jongens of 2 meisjes rond maar onwetend en proviciaal als we zijn hadden we niets door.
02:00: We waren eindelijk binnen! Ik moest even naar de garderobe en zag voor het eerst in mijn leven 2 jongens met elkaar zoenen. Kan gebeuren dacht ik en liep verder. Faye had intussen bier gehaald en we liepen de stampvolle zaal binnen. Na een paar minuutjes rondkijken en acclimatiseren komt Faye naar me toe: "Heb jij het ook al door?" Ik had het door ja. We waren zowat de enige hetero's van de zaal. Links van ons stond een jongen met grote oorbellen en een grieks kostuum aan uitbundig te dansen en rechts van ons stonden wat lesbische aziaatjes te slettenbakken met iedereen. Achter me werd er voorzichtig tegen me aan gereden maar ik liet hem maar zijn gang gaan. De jongen zag er uit alsof hij pas uit de kast was gekomen en ik wilde niet zijn avond te verpesten door te zeggen dat ik hetero was.
Na een paar biertjes viel de schroom weg en langzaam gingen Faye en ik uitbundiger dansen. Het lichtelijk uitbundig dansen werd uitbundig dansen werd euforisch dansen werd geil dansen werd vies dansen werd compleet over de top dansen.
04:00: Afterparteh! In een klein maar ramvol kroegje, waar een soort menselijke vleeskeuring plaatsvond dronken we nog een biertje na en showden we nog wat van onze smerigste moves. Daarna was het tijd om naar huis te gaan.
We liepen over de Amsterdamsestraatweg met een buik vol honger en zere voetjes. Ik wist zeker dat er nog een paar eettentjes open moesten zijn en we werden niet teleurgesteld. Een charmant Egyptisch zaakje was nog open en we aten een lekkere Turkse pizza nomnom. Voorts werd er ook wat drinken besteld, te weten een cola (ik) en een Fristi (Faye) We waren zo lief om niets te zeggen toen de man achter de kasse vergat dat we ook hadden gedronken. We liepen snel het zaakje uit en een lichtelijk paranoia Faye wilde naar de andere kant van de straat omdat ze bang was dat ze ons achterna kwamen. Dat gebeurde niet en de terugreis verliep verder voorspoedig.
06:00: We waren weer bij C. thuis! Stilletjes deden we onze kleren uit om C. niet wakker te maken. Een beetje jammer dat we daarna in een stoeipartij van 3 kwartier verzeild raakten over wie het meeste ruimte in beslag mocht nemen. Gelukkig werd C. niet wakker.
07:00: Slaapjestijd! Ik lag nog wakker terwijl Faye indommelde. Net toen mijn ogen wat zwaar begonnen te worden gebeurde het: Faye stootte een serie vreemde kreunen uit die niets met geil te maken hadden. Ook mompelde ze wat onverstaanbare woorden, had ze kippenvel over haar hele lichaam staan, maar verder was ze rustig. Ik besloot in een vlaag van liefde mijn deken over haar heen te gooien en dat was blijkbaar wat ze nodig had want ze werd stil en vertrok in een diepe slaap.
12:30: Wakker worden! C. Was al een paar uur wakker en scharrelde wat rond terwijl wij tegelijkertijd wakker werden. Na de 1e slaperige minuten vervolgden we onze stoeipartij, nu zonder reden. C. dacht dat we elkaar aan het verkrachten waren. Wat ook klopte
13:30: Faye vertrekt
EINDE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |