Durf bij mn oom nog steeds niet langs te gaan, maar veel meer dan een maand heeft ie denk ik niet meer.quote:
Nee, overdrijven is mijn favoriete kunstquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me zo verdomd alleen is je favoriete nummer?
Ah fuck man, da's klote! Sterkte....quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Durf bij mn oom nog steeds niet langs te gaan, maar veel meer dan een maand heeft ie denk ik niet meer.
Maar hij was altijd zo groot en sterk, dat beeld wil ik houden en niet dat van een man die helemaal geel is (kanker zit in de lever en nieren).
Weet hiermee echt niet wat ik moet doen :S
Ik schud je de hand.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, overdrijven is mijn favoriete kunst.
Heb je wel gebeld of op een andere manier je steun betuigd?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Durf bij mn oom nog steeds niet langs te gaan, maar veel meer dan een maand heeft ie denk ik niet meer.
Maar hij was altijd zo groot en sterk, dat beeld wil ik houden en niet dat van een man die helemaal geel is (kanker zit in de lever en nieren).
Mij ook, naast klagen. En dat liefst combinerenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, overdrijven is mijn favoriete kunst.
wijsheid gewenst man en sterkte!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Absoluutquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mij ook, naast klagen. En dat liefst combineren
Indirect via mn ma, zit letterlijk al weken te broeden op een mailtje (hoe suf), maar zelfs dat krijg ik niet op het e-papier.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb je wel gebeld of op een andere manier je steun betuigd?
Ik denk namelijk wel dat het fijn zou zijn als hij zou weten dat er wel nog mensen voor hem zijn..
Wat moet je nou in Gorinchem?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat passen wij goed bij elkaar!
Ga je morgen mee naar Gorinchem?
Ik heb er eigenlijk ook niet mee te maken, maar vind je het niet belangrijker dat die man weet dat je hem steunt dan dat jouw beeld niet verandert? Het is natuurlijk zwaar en kut en zwaar kut, maar het is wel echt en hij is het wel. Je vasthouden aan een beeld van vroeger en dus het heden "negeren" lijkt mij niet echt de juiste manier.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Weet ik niet man, maar het blijkt dat ze daar een enorm lekkere frikandel speciaal hebben dus dat ga ik aan de tand voelen!quote:
Nopequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat passen wij goed bij elkaar!
Ga je morgen mee naar Gorinchem?
Deze?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet ik niet man, maar het blijkt dat ze daar een enorm lekkere frikandel speciaal hebben dus dat ga ik aan de tand voelen!
Wat een rare zinquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, Zook, ik wil niet zo belerend overkomen als dat ik nu lees dat het er staat.
Het maakt meestal niet veel uit wat je stuurt, zo lang hij maar weet dat je om hem geeft. Je kan ook gewoon neerzetten dat je niet precies weet hoe je om moet gaan met de situatie, dat je het echt verschrikkelijk vindt en dat je niet wil langskomen, omdat je hem graag wil herinneren als de sterke man die hij was?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Indirect via mn ma, zit letterlijk al weken te broeden op een mailtje (hoe suf), maar zelfs dat krijg ik niet op het e-papier.
He zo een zie ik er elke ochtend onder de douche.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Deze?
http://www.vanreusel.eu/content.php?hmID=1823&smID=1582&ssmID=28
Dat lijkt op een fabrikant van frikandellen? De kunst van een speciaal zit hem in de juiste sauzen, de verhoudingen en de goede uitjes en een GOED VORKJE DAT NIET BREEKT WAARDOOR IK PLASTIC IN MIJN BEK HEBquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Deze?
http://www.vanreusel.eu/content.php?hmID=1823&smID=1582&ssmID=28
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat lijkt op een fabrikant van frikandellen? De kunst van een speciaal zit hem in de juiste sauzen, de verhoudingen en de goede uitjes en een GOED VORKJE DAT NIET BREEKT WAARDOOR IK PLASTIC IN MIJN BEK HEB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |