quote:
Dat filmpje ken ik onderhand bijna uit m'n hoofdquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwens dat cafetje was dat de Carrafon?
Andersom eigenlijk ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat mannen interesse in je hebben is niet erg.
Maar als het alleen maar mannen zijn geweest en geen enkele vrouw word het pijnlijk.
Maak je geen zorgen ik snurk door jouw gekreun heen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:02 schreef gewoonfaye het volgende:
Mooi verhaal weer VH. Ik durf nooit meer met iemand in 1 bed te liggen. Kreun ik dan zo lelijk?
quote:
Ik lig helemaal dubbel om dat filmpjequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:01 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dat filmpje ken ik onderhand bijna uit m'n hoofd
I'd say it to your back but I only got half a tank of gasquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel om dat filmpje
Niet lelijk. Gewoon vreemdquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:02 schreef gewoonfaye het volgende:
Mooi verhaal weer VH. Ik durf nooit meer met iemand in 1 bed te liggen. Kreun ik dan zo lelijk?
Whehe jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
"How dare you say that in front of my face?"
- "I would say it behind your back, but my car only has got half a tank of gas!"MEESTERLIJK!!!!
Oh okee dan was ik ergens anders. Was daar met een FOK! meet dat was briljant.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee. Geen idee hoe het cafe heet maar het was een gaycafe redelijk dicht bij de Ekko.
zeker wel! En nog verzoekjes gedraaid ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:05 schreef Neroje het volgende:
Ow, ik vond het trouwens wel lekker gaan. Dank u wel lieve luisteraars
Leuke nummers gedraaidquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:05 schreef Neroje het volgende:
Ow, ik vond het trouwens wel lekker gaan. Dank u wel lieve luisteraars
Als ik homo was vond ik je denk ik wel tof.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Andersom eigenlijk ook. Gelukkig niet meer het geval
. Men wil me
. (Niet echt, maar ja
).
Et heette de bodytalkquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee. Geen idee hoe het cafe heet maar het was een gaycafe redelijk dicht bij de Ekko.
Rijk zei je?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Als ik homo was vond ik je denk ik wel tof.
Nu val ik alleen op meiden die way out of my league zijn, hi5 met heloef.
Maar de 10e word ik rijk en dan kan ik overal vrouwtjes hosselen. En dan ben ik gelukkig zo wereldvreemd dat ik dan wel direct een notarieel samenlevingscontract opstel met een duidelijke scheiding van de goederengemeenschap. En ja mocht ik ooit een rijk vrouwtje hosselen (if ever) hoop ik ook dat ze dat doet.
As if..
Maar dromen mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |