Die komt vanzelf welquote:
Ik ken er maar 2 van naamquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:41 schreef Pheno het volgende:
Bekende mensen? Ik ken meer dan de helft niet
Hij zal aardig moeten eten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:44 schreef Ludwig. het volgende:
Lekker trainen op het eiland, dat gaat een week lukken.
Want? Ik kijk geen GTST of kinderprogramma'squote:
Dat sloeg echt nergens op toen. Die zwakkeling.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
Als er maar niet zoiets stoms gaat gebeuren als met Dennis en co dat ze ermee kappen, want boehoe.
Pics. Ik ken haar niet, of is dat die van 'My name is...'?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:56 schreef henkiedegekste het volgende:
Wat is do een mooie vrouw zeg...
Ja klopt, in de jury zit ze daar. Beetje jammer dat ze aan dat fail programma meewerkt maarjaquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:57 schreef Sasman het volgende:
[..]
Pics. Ik ken haar niet, of is dat die van 'My name is...'?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:57 schreef Sasman het volgende:
[..]
Pics. Ik ken haar niet, of is dat die van 'My name is...'?
Die patrick is zeke weten homo dus wie weetquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die Nicolas is de man van 1 van de Pfaff dochters.
Ik heb altijd gedacht dat hij homo was, denk ik trouwens nog steeds.
Naam?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:03 schreef Pheno het volgende:
He, die rechter doet echt bij elke talentenshow mee
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die patrick is zeke weten homo dus wie weet
Geen idee meer, daar moet je iBenny voor hebben.quote:
qftquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:03 schreef Darklight het volgende:
Jammer dat Kim vorig jaar zo vroeg wegging door dat domme complot, die had kunnen winnen
Je kijkt talentenshowsquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:03 schreef Pheno het volgende:
He, die rechter doet echt bij elke talentenshow mee
Net ook SYTYCD gekekenquote:
hahahquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hij wil alles uit de kast halen.
Uh-uh.
En melkbenen.quote:
Oke ik weet het nu al door die 2 minuten in de serie dat ik Jochem gezien heb dat hij super irritant bevonden gaat wordenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:08 schreef henkiedegekste het volgende:
Jochem Uytdehaage lijkt me een typ die veel in discussie gaat met andere en voor veel confrontaties gaat zorgen
NL- Belgie jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:23 schreef Ludwig. het volgende:
Is het eigenlijk Nederland tegen Vlaanderen dit jaar?
Nee. Daar is het niet populair genoeg voor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef henkiedegekste het volgende:
Komt er voor Expeditie Robinson een tijdelijk forum zoals bijv Lowlands?
Oke dan. Wel jammer! Kan hier dagen over kletsenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee. Daar is het niet populair genoeg voor.
Nee dat gebeurd volgens mij nooitquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef henkiedegekste het volgende:
Mss afvallers? Die later weer terugkomenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:27 schreef TWP het volgende:
Ben benieuwd met die grot. Wat zou daar mee gaan gebeuren?
Voor zo ver ik weet niet. Nooit geweest ook. Het heeft een reeks, deze dusquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef henkiedegekste het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:27 schreef TWP het volgende:
Ben benieuwd met die grot. Wat zou daar mee gaan gebeuren?
Miss vind daar executie plaatsquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:27 schreef Darklight het volgende:
[..]
Mss afvallers? Die later weer terugkomen
Ja, of we laten ze daar gewoon achter, voor altijdquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:28 schreef henkiedegekste het volgende:
[..]
[..]
Miss vind daar executie plaats
Nou dan maak ik er me eigen missie van om Do te gaan reddenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:29 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, of we laten ze daar gewoon achter, voor altijd
Ik heb hem altijd het tofst gevondenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gisteren opgenomen, vanavond maar kijken. Hoop wel dat we niet zoals volgend jaar gelijk een lekker ding moeten missen, ik was bijna opgehouden met kijken vanwege het Kim complot vorig jaar!
Die ouwe bokser kan best leuk worden lijkt me...en die Nicolaas...my god ik vond het al zo'n iritant ventje toen ik hem bij de Pfafs zag!.
Ken van de Nederlandse deelnemers ook maar de helft, teveel soapies altijd met dit soort dingen voor mijn smaak! Do kan leuk zijn, dat model die van de rails is geraakt na HNTM kan ook wel grappig zijn. Verder weinig mensen die me iets doen eigenlijk!
Inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:41 schreef Njosnavelin het volgende:
De oude bokser lijkt me wel tof haha. En verder inderdaad dat HNTM model, en ook die 2 nederlandse soap acteurs. En ik ben ook benieuwd naar Do.
Echt kut trouwens dat België dit jaar weer steeds een paar dagen achterloopt op Nederland
Uiteraard. Dat heb je sowieso sneller met BN'ers, die doen het toch al snel minder voor het geld.. Blijf het nog steeds jammer vinden dat ze elke keer weer BN'ers gebruikenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:01 schreef Darklight het volgende:
Ik heb het idee dat er weer een paar vrijwillig vertrekken dit jaar, of vanwege kinderen, of omdat ze het gewoon niet trekken
True, die doen wat meer netjes voor hun reputatie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:27 schreef June. het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat heb je sowieso sneller met BN'ers, die doen het toch al snel minder voor het geld.. Blijf het nog steeds jammer vinden dat ze elke keer weer BN'ers gebruiken
Dat is het nu ook. Alleen schijnen ze wel eens op tv te zijn geweest.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:54 schreef Beavis het volgende:
Jammer dat het weer met bekende NL'ers gedaan wordt.
Ik vind het veel leuker met random mensen die niemand kent. Ik weet nog niet of ik dit echt zal kunnen volgen. Ik zal eraan beginnen maar of ik de finish haal zie ik nog wel.
Moet je Survivor kijken, begint de 15e weerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:54 schreef Beavis het volgende:
Jammer dat het weer met bekende NL'ers gedaan wordt.
Ik vind het veel leuker met random mensen die niemand kent. Ik weet nog niet of ik dit echt zal kunnen volgen. Ik zal eraan beginnen maar of ik de finish haal zie ik nog wel.
Survivor South Pacificquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
Moet je Survivor kijken, begint de 15e weer
Is eigenlijk ook leuker dan ER
Ja, Ozzy en Coach doen dit jaar weer mee, wordt weer leukquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:59 schreef Beavis het volgende:
[..]
Survivor South Pacific![]()
Ik ben survivor fan van het eerste uur
Ozzy is wel cool en ik geef hem kans om nu eens wel te winnen hoewel het erg lastig voor hem zal worden. Dit is toch zijn 3e optreden en de huidige deelnemers zien het gevaar natuurlijk ook...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, Ozzy en Coach doen dit jaar weer mee, wordt weer leuk
De eerste uitzending staat er al op? Even kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:09 schreef Darklight het volgende:
Kan hem ook online terug kijken
http://www.rtl.nl/xl/#/u/3514fa90-d536-4a6a-9244-bf5da96a8152/
Is geen reguliere aflevering ofzo..alleen introductie van de kandidaten.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:52 schreef Nober het volgende:
Toch nog een programma van RTL dat ik leuk vind, het moet niet gekker worden!
[..]
De eerste uitzending staat er al op? Even kijken.
Oh dan laat maar. Twee boksers erin viel mij op, Freddy en Esther.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is geen reguliere aflevering ofzo..alleen introductie van de kandidaten.
Als vaste kijker natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 10:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als wat? Een steun een onbekende candidaat topic gaat moeilijk worden hier
Of ze worden er als 1e uitgekicked, maar aan de filmpjes te zien gaat dat niet gebeurenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ozzy is wel cool en ik geef hem kans om nu eens wel te winnen hoewel het erg lastig voor hem zal worden. Dit is toch zijn 3e optreden en de huidige deelnemers zien het gevaar natuurlijk ook...
Coach (dragon slayer) is achterlijke idioot.....wel vermakelijk omdat hij op mijn zenuwen werkt. Als dat er niet was zou het niet zo leuk zijn.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Van de Nederlandse kandidaten ken ik alleen die Lauretta niet.
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Patrick Martens.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elk programma met hem is de moeite waard.
Wtf ja, dat dat zomaar kanquote:Op donderdag 1 september 2011 19:59 schreef franklop het volgende:
Do is een domme doos
Toen bij serious request was ze een nachtje te gast, ging ze stiekem een peukie roken, terwijl dat niet mocht. Wordt ze gesnapt op de camera
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:58 schreef Gert het volgende:
Ik ken twee Nederlandse bekende Nederlanders van naam ..
Patrick Martens is echt een hele leuke kandidaat in dit soort programma's.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:02 schreef Caland het volgende:
Ik ken een keer iedereen, op die Patrick Martens na. Maar het blijft leuker zonder BN of BB'ers.
WIDMquote:Op donderdag 1 september 2011 19:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Patrick Martens.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elk programma met hem is de moeite waard.
Daar is ergens nog een leuke gif van.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:59 schreef franklop het volgende:
Do is een domme doos
Toen bij serious request was ze een nachtje te gast, ging ze stiekem een peukie roken, terwijl dat niet mocht. Wordt ze gesnapt op de camera
Hij presenteert kinderprogramma's op Nickelodeon en speelde ook in Zoop.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:11 schreef Caland het volgende:
Maar waar moet ik hem van kennen dan? Spelprogramma's dus.
Als dit het 13e seizoen is wordt het m'n 12,5e.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:11 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik kom er nu achter dat dit al mijn 8e seizoen wordt die ik zie.
Ze heeft echt zo'n verschrikkelijke stem. Maar ach, met het geluid uit is het best te doen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar is ergens nog een leuke gif van.Wat een passieve vervelende muts was dat zeg.
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij heeft presenteert kinderprogramma's op Nickelodeon en speelde ook in Zoop.
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:12 schreef Madame_Paon het volgende:
En hij heeft Morris gespeeld in Goede Tijden, Slechte Tijden.
Jochem Simon Uytdehaage (Utrecht, 9 juli 1976) is een Nederlands oud- schaatserquote:Op donderdag 1 september 2011 20:08 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die Jochem Uytdehaage oid, volgens mij is dat echt een gruwelijk irritant mannetje. Met z'n ADHD-hoofd.
Joh, meen je dat nou?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jochem Simon Uytdehaage (Utrecht, 9 juli 1976) is een Nederlands oud- schaatser
[ afbeelding ]
Dat wist ik niet. Ik kijk nooit sport.quote:
Zelfs nog olympisch kampioen geweest.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik kijk nooit sport.
Esther ken ik ook niet en Lauretta is voor mij ook onbekend.
Nouja, een goede gelegenheid om ze te leren kennen.
Wie, Jochem of Esther?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs nog olympisch kampioen geweest.
Jochemquote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jochem Simon Uytdehaage (Utrecht, 9 juli 1976) is een Nederlands oud- schaatser
[ afbeelding ]
Eenschquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:29 schreef franklop het volgende:
hopelijk dit jaar geen Belgie vs Nederland blok, wat heb ik me daar aan geërgerd vorig seizoen
Dan gaan die Belgen het zwaar afleggen. NL heeft veel meer ex topsporters.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:29 schreef franklop het volgende:
hopelijk dit jaar geen Belgie vs Nederland blok, wat heb ik me daar aan geërgerd vorig seizoen
Die Belgen spannen samenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan gaan die Belgen het zwaar afleggen. NL heeft veel meer ex topsporters.
ja ik ookquote:Op donderdag 1 september 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
met de tune moet ik wel altijd weer aan Ernst-Jan H. denken
Ernst Jan?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
allemaal van die afgeschreven BN-ersquote:Op donderdag 1 september 2011 20:31 schreef MagicIsland1 het volgende:
Dit is een BNer editie?
zie nu de intro en namen voor het eerst....who the fuck zijn dit allemaal
quote:
Ze blijft niet eeuwig zwanger natuurlijk.quote:
ik ookquote:Op donderdag 1 september 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
Hasselbach.... die het oorspronkelijk presenteerde en omgekomen is tijdens de opnamen van 71graden Noordquote:
Die gast die is overleden bij 71 Graden Noord, samen met een assistente.quote:
Was dat niet Ernst Paul?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hasselbach.... die het oorspronkelijk presenteerde en omgekomen is tijdens de opnamen van 71graden Noord
quote:
oh ja bwehehehehequote:Op donderdag 1 september 2011 20:33 schreef Ties02 het volgende:
Wie wil er een nieuwe vent, nieuwe vent, laat maar zien wie je bent!!!11einz
daar moet ik altijd aan denken als ik Eddy zie
opperste concentratiequote:Op donderdag 1 september 2011 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
wel allemaal serieuze gezichten zo voor het begin van de opdracht
oordopjes?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heeft die ene gast voor witte dingen in z'n oren?
Piercings.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Zijn trouwring.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
oh niet gezienquote:Op donderdag 1 september 2011 20:35 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft er gaten van gemaakt
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:36 schreef Beaudelaire het volgende:
Iemand al verborgen aanwijzingen gezien?
Oh wacht....
Ja, ik mis ook een beetje introductie...komt vast ná de opdracht nog welquote:Op donderdag 1 september 2011 20:37 schreef DuchessX het volgende:
Wrm heb ik het gevoel dat ik nu al de helft gemist heb?
Jamai doet niet mee.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:38 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Amaai... het programma is net begonnen en we zitten alweer op pagina 11 !
dat is echt dubbel zo kansloosquote:Op donderdag 1 september 2011 20:37 schreef roos85 het volgende:
een blonde belg zonder richtingsgevoel
"Ga terug naar start, u ontvangt geen immuniteitsmunt"quote:
die heeft al haar hersencellen weg gesnovenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:40 schreef PhalanX het volgende:
Immuniteit, meer dan 1 lettergreep, te groot voor Sylvia
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:39 schreef franklop het volgende:
[..]
"Ga terug naar start, u ontvangt geen immuniteitsmunt"
Ja zo'n ding dat ik er in blijf!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
Sylvia: Hoe zeg je dat inimuteit....ik moet een inumiteitsmunt hebben
Dit.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:37 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ja, ik mis ook een beetje introductie...komt vast ná de opdracht nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |