SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als meeten niet zo makkelijk gaat
you are chicks for free ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:07 schreef Mpj het volgende:
Your? You're. Ik kan niet tegen zulke fouten.
Ik blijf erbij dat veel jongeren zulke bandjes niet kennen, aangezien er onderzoeken naar zijn gedaan.
Fouten? You're chicks for free zou pas een fout zijn, slimpie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:07 schreef Mpj het volgende:
Ik blijf erbij dat veel jongeren zulke bandjes niet kennen, aangezien er onderzoeken naar zijn gedaan.
Zekerquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Fouten? You're chicks for free zou pas een fout zijn, slimpie.
Was geen dis.. doe ik niet aanquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wel een beetje een gefaalde diss weer hè.
Niggah pleasequote:
Ik ben 17 jaar en zit in een klas met mensen van dezelfde leeftijd. Zou je denken ik kan toch wel wat zeggen over wat ze denken. Maar ik had het fout en probeer zeker alleen maar konten te likken.quote:
Domien wat een zelfoverschattend rotjochie. Ik luister de hele dag 3FM maar hem zet ik altijd uit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:04 schreef kedge het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Ze zijn zo bekend dat de meesten de Dire Straits wel van hun ouders kennen of bijv. een Domien op 3fm die er lyrisch over doet.
Maar daarom hoef je elk liedje nog niet te kennen
Surequote:
Er zijn simpelweg verschillende onderzoeken naar gedaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben 17 jaar en zit in een klas met mensen van dezelfde leeftijd. Zou je denken ik kan toch wel wat zeggen over wat ze denken. Maar ik had het fout en probeer zeker alleen maar konten te likken.![]()
Maar ik heb echt geen verstand van jongeren hoor.![]()
[..]
Domien wat een zelfoverschattend rotjochie. Ik luister de hele dag 3FM maar hem zet ik altijd uit.
Geweldig nummer inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:15 schreef Micson het volgende:
Dire Straits![]()
Mooie liefdesliedjes ook overigens, om het nog een beetje ontopic te kunnen houden.
Romeo & Juliet, over onbereikbare liefde, een bekend onderwerp toch hier
Ik heb alleen maar onbereikbare liefdes.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:15 schreef Micson het volgende:
Dire Straits![]()
Mooie liefdesliedjes ook overigens, om het nog een beetje ontopic te kunnen houden.
Romeo & Juliet, over onbereikbare liefde, een bekend onderwerp toch hier
Voor jou hoef ik niks recht te praten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Suuuure, het is al te laat om het recht te praten.
Niet dat het überhaupt nog zou lukken, maar vooruit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef Mpj het volgende:
[..]
Voor jou hoef ik niks recht te praten.
Kan je sowieso ooit een discussie winnen van een vrouw?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet dat het überhaupt nog zou lukken, maar vooruit.
Ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je sowieso ooit een discussie winnen van een vrouw?
Nee, en zelfs al lukt het wel dan is ze boos omdat jij gewonnen hebtquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:
Met argumenten.quote:
De meeste vrouwen zijn voor reden vatbaar inderdaadquote:
Ik heb ooit een vriendin gehad die altijd maar haar gelijk probeerde te halen( zelfs in discussies waar ze geen gelijk had ) op een gegeven moment werd dat zo irritant, dat ik het gezegd zo niet verder te kunnen gaan en het uitgemaakt. Daarna kwam ze met allerlei excuses en hadden we überhaupt weinig discussiesquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Soms moet je ze gewoon gelijk gevenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vriendin gehad die altijd maar haar gelijk probeerde te halen( zelfs in discussies waar ze geen gelijk had ) op een gegeven moment werd dat zo irritant, dat ik het gezegd zo niet verder te kunnen gaan en het uitgemaakt. Daarna kwam ze met allerlei excuses en hadden we überhaupt weinig discussies
Discussie winnen van een boze vrouw is lastig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn voor reden vatbaar inderdaad
Dus wachten tot ze gekalmeerd is en dan gelijk halen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Discussie winnen van een boze vrouw is lastig.
Van een rustige is wel degelijk mogelijk.
Dat, of haar sowieso al niet boos maken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus wachten tot ze gekalmeerd is en dan gelijk halen.
Mijn moeder geeft mij na afloop van haar tirade vaak gelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus wachten tot ze gekalmeerd is en dan gelijk halen.
En heb jij als vrouw nog tips hoe wij mannen dat kunnen doenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat, of haar sowieso al niet boos maken.
Gewoon zorgen dat je geld op een geheime rekening staat en je hebt überhaupt nooit een discussie met je vaste vriendin.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heb jij als vrouw nog tips hoe wij mannen dat kunnen doen
Eerst maar eens een vaste vriendin krijgenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef kedge het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je geld op een geheime rekening staat en je hebt überhaupt nooit een discussie met je vaste vriendin.
Het helpt als je iemand niet belachelijk probeert te maken om te winnen, verder ook rustig blijven praten en vooral luisteren zodat ze op zijn minst denkt dat je haar argumenten aanhoort. Volgens mij vinden veel vrouwen het vaak nog belangrijker dat er geluisterd wordt dan dat ze meteen gelijk krijgen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heb jij als vrouw nog tips hoe wij mannen dat kunnen doen
Zo lang vrouwen maar niet gaan huilen of andere zielig dingen doen vind ik het bestquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het helpt als je iemand niet belachelijk probeert te maken om te winnen, verder ook rustig blijven praten en vooral luisteren zodat ze op zijn minst denkt dat je haar argumenten aanhoort. Volgens mij vinden veel vrouwen het vaak nog belangrijker dat er geluisterd wordt dan dat ze meteen gelijk krijgen.
zoiets als "ja schat" "nee schat" en verder zelf je mond houden?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het helpt als je iemand niet belachelijk probeert te maken om te winnen, verder ook rustig blijven praten en vooral luisteren zodat ze op zijn minst denkt dat je haar argumenten aanhoort. Volgens mij vinden veel vrouwen het vaak nog belangrijker dat er geluisterd wordt dan dat ze meteen gelijk krijgen.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
zoiets als "ja schat" "nee schat" en verder zelf je mond houden?
Dat is altijd mijn tactiek.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nee, dat is saai.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
Dan gaat ze geheid over je heen lopen/walsen. Altijd tegenin gaan me goede en correcte argumenten.quote:
Ik heb medelijden met jouw vriend.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet dat het überhaupt nog zou lukken, maar vooruit.
Zou je dan een meisje willen hebben die altijd ja en amen zegt? Ik kan me ook gruwelijk ergeren aan van die meiden die maar stil zitten en met iedereen mee lullen en iedereen gelijk geven, geen eigen mening enzovoort. Bah.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:55 schreef kedge het volgende:
[..]
Dan gaat ze geheid over je heen lopen/walsen. Altijd tegenin gaan me goede en correcte argumenten.
Soms is het wel van toepassing dat je haar laat gaan en dan geef je haar gewoon een knuffel aan het einde![]()
Haal je dat uit mijn tekst ? En nee ik wil een sterke zelfverzekerde meid.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jouw vriend.
[..]
Zou je dan een meisje willen hebben die altijd ja en amen zegt? Ik kan me ook gruwelijk ergeren aan van die meiden die maar stil zitten en met iedereen mee lullen en iedereen gelijk geven, geen eigen mening enzovoort. Bah.
Als het over kleren gaat hou ik het toch bij ja schat en nee schat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:55 schreef kedge het volgende:
[..]
Dan gaat ze geheid over je heen lopen/walsen. Altijd tegenin gaan me goede en correcte argumenten.
Alhoewel; Soms is het wel van toepassing dat je haar laat gaan en dan geef je haar gewoon een knuffel aan het einde![]()
Over wat zij draagt bedoel je ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het over kleren gaat hou ik het toch bij ja schat en nee schat.
Nee tijdens het winkelen.quote:
Ik vind kleding juist weer leuk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het over kleren gaat hou ik het toch bij ja schat en nee schat.
Nee was gewoon 'n vraag, sommige mannen vinden het fijn om de baas te spelen. Tja, ik denk dat niet veel mannen zitten te wachten op een echt onzeker meisje. Zo ook voor vrouwen. Uitzonderingen zijn er natuurlijk wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:02 schreef kedge het volgende:
[..]
Haal je dat uit mijn tekst ? En nee ik wil een sterke zelfverzekerde meid.
Nee hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:06 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik vind kleding juist weer leuk.![]()
Maar dan ben je meteen een metroseksueel hier.![]()
'Uit de kast'quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor.
Al heb ik een vriend die heeft een iets te grote interesse voor vrouwendingetjes.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:10 schreef shifto het volgende:
Ik denk dat ik vrouwen ga afzweren en homo word ofzokuthoeren allemaal! Behalve jij hoor moneyfornothing
Hij is geen homo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:10 schreef kedge het volgende:
[..]
'Uit de kast'
Ik vind interesse voor kleding gezond. Wie wil er nou als een haveloze vent/slons bijlopen( behalve emo's )
Zoals wat nog meer?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor.
Al heb ik een vriend die heeft een iets te grote interesse voor vrouwendingetjes.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:07 schreef Mpj het volgende:
Kom jij er weer aan met je eeuwige gezeik op mijquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
![]()
![]()
You're english not so verry good
Ook echt "Ik kan niet tegen zulke fouten".quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
![]()
![]()
You're english not so verry good
Schoenen, haarkleuring, make up. Noem het maar op en hij heeft er verstand van.quote:
Ik kan niet tegen zulke fouten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:15 schreef Mpj het volgende:
[..]
Kom jij er weer aan met je eeuwige gezeik op mij![]()
Welke fouten nog meer? Dat ik sjalen draag in de winter?quote:
Ah. Ik heb ook verstand van make up.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Schoenen, haarkleuring, make up. Noem het maar op en hij heeft er verstand van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
En hoe versier jij daar vrouwen mee deelnemer?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:22 schreef deelnemer het volgende:
Ik heb het eerste album van de Dire Straits gekocht toen die net uitkwam en draai hem nog regelmatig.
Precies. Beter dan van die slonzen die er niet uitzien en niet eens weten wat mascara is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:22 schreef kedge het volgende:
Als je verstand hebt van vrouwendingetjes, dan het kan alleen maar in je voordeel werken. Brengt ook weer wat gespreksstof te weeg.
Niet dat je over make-up moet gaan praten![]()
Ik ga morgen ff dat "hoe spreek je een vrouw aan op straat" lezen. Niet dat ik iemand anders zijn methodes wil volgen, maar sta open voor nieuwe perspectieven.
er zijn ook meisjes die dat leuk vinden, "Hey chickie, kom je bij mij die cd van de dire straits luisteren, heb de special edition met bonus track"quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
En hoe versier jij daar vrouwen mee deelnemer?
Ben jij trouwens getrouwd o.i.d?
Ik denk het ook wel, maar zodra hij over make-up kan meepraten komt het toch wel een beetje gay over denk ik. Dat gaat dan weer net te ver.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:22 schreef kedge het volgende:
Als je verstand hebt van vrouwendingetjes, dan het kan alleen maar in je voordeel werken. Brengt ook weer wat gespreksstof te weeg.
Niet dat je over make-up moet gaan praten![]()
Ik ga morgen ff dat "hoe spreek je een vrouw aan op straat" lezen. Niet dat ik iemand anders zijn methodes wil volgen, maar sta open voor nieuwe perspectieven.
Ik versier geen vrouwen Crutch. Maar daarvoor zou ik toch eerder Marvin Gaye opzetten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
En hoe versier jij daar vrouwen mee deelnemer?
Ben jij trouwens getrouwd o.i.d?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:25 schreef shifto het volgende:
[..]
er zijn ook meisjes die dat leuk vinden, "Hey chickie, kom je bij mij die cd van de dire straits luisteren, heb de special edition met bonus track"
Blijf je voor altijd alleen? Denk je?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik versier geen vrouwen Crutch. Maar daarvoor zou ik toch eerder Marvin Gaye opzetten.
Bij jou ja. En wat is precies met make-up mee praten; de laatste nieuwtjes of gewoon een paar dingen weten?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel, maar zodra hij over make-up kan meepraten komt het toch wel een beetje gay over denk ik. Dat gaat dan weer net te ver.
Morgen aan haar vertellen wat je wel niet voor haar over hebt, misschien wil ze er een kusje op geven?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:28 schreef Micson het volgende:
Ik heb morgen een dateNet even mijn schaamstreek bijgepunt en mezelf facking hard in mijn zak geknipt, tjonge jonge wat doet dat pijn
Heb er wel zin in verder moet ik zeggen.
En nu ga ik slapen, morgen om 5 uur eruit om te werken
Veel plezier met de borrelpraat die ongetwijfeld nog even doorgaat! En met eventuele chick flings die jullie de komende tijd nog hebben..
Ik kom nog wel eens langs, doei!
Overduidelijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
![]()
Mijn vriend heeft inderdaad een LP liggen van de Dire Straits, zou dat het hem geweest zijn?
Ik heb er serieus ooit een date voor afgezegd met een kut excuusquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:28 schreef Micson het volgende:
Ik heb morgen een dateNet even mijn schaamstreek bijgepunt en mezelf facking hard in mijn zak geknipt, tjonge jonge wat doet dat pijn
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:28 schreef Micson het volgende:
Heb er wel zin in verder moet ik zeggen.
En nu ga ik slapen, morgen om 5 uur eruit om te werken
Veel plezier met de borrelpraat die ongetwijfeld nog even doorgaat! En met eventuele chick flings die jullie de komende tijd nog hebben..
Ik kom nog wel eens langs, doei!
Je wil geen vrouw omdat ze zeeën aan tijd kosten ? Carrière voor alles ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te springen. Vrouwen kosten een zee aan tijd.
Ik weet niet hoe jouw zak eruit ziet, maar dat van mij is een kraterlandschap. No way dat ik daar met een scheermesje aan ga krabbenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:29 schreef kedge het volgende:
[..]
Wie gaat zn zak ook trimmen... als je een vent bent scheer je de zak kaal.
Haha, ze runnen je hele leven.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:32 schreef kedge het volgende:
[..]
Je wil geen vrouw omdat ze zeeën aan tijd kosten ? Carrière voor alles ?
De essentie van druk druk druk heb je zelf in de hand... iemand die zegt ik heb geen tijd: Liegt.
Kun je dan niet gewoon 1 van je eisen in een nieuwe vriendin hebben dat ze niet teveel van je tijd opslokt?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te springen. Vrouwen kosten een zee aan tijd.
Je moet je ballen vastpakken en er in knijpen langs de onderkant zodat ze opzwellen en egaler worden. Dan zijn ze makkelijker te scheren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:34 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw zak eruit ziet, maar dat van mij is een kraterlandschap. No way dat ik daar met een scheermesje aan ga krabben!
ahquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je moet je ballen vastpakken en er in knijpen langs de onderkant zodat ze opzwellen en egaler worden. Dan zijn ze makkelijker te scheren.
Maar als je verliefd bent wil je toch veel tijd van elkaar opslokken of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon 1 van je eisen in een nieuwe vriendin hebben dat ze niet teveel van je tijd opslokt?Ze zijn er in alle soorten en maten hoor..
Lol, een goede vriendin is er dan juist voor je als je na je werk thuis komtquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
Ik zat net even te denken.
Over een week begint mijn school weer, ga ik ook werken een paar dagen in de week om geld te verdienen om volgend jaar op vakantie te gaan. Werk daarnaast ook nog bij de radio.
Een vriendin zou niet eens goed uitkomen.
Dat is alleen de 1e paar maanden hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar als je verliefd bent wil je toch veel tijd van elkaar opslokken of zie ik dat verkeerd?
Zeker. En het is ook leuk dat er nu inmiddels al 50 jaar jaar muziekgeschiedenis bestaat waarvan opname kwaliteit redelijk tot goed is. Een feest die oceaan van liedjes op YouTube.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:41 schreef formerjellybean het volgende:
ummm er zijn zat jongere die wel jaren 80 /90 muziek luisteren
Ja opzich heb je daar gelijk in.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Lol, een goede vriendin is er dan juist voor je als je na je werk thuis komt
Ik werk ook full-time en heb een sociaal leven (als niet iedereen op vakantie was). en mijn ex stoorde mij hier niet in hoor, geen een ervan zelfs. Maar ze waren er juist als ik klaar was met mijn dingenSoms moet je inderdaad wat dingen vrijmaken zodat je met je vriendin bent maar over het algemeen ligt het aan jezelf, gewoon geen attentionwhore zoeken.
Jezus; altijd helemaal kaalscheren; is bij mij nog nooit fout gegaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:28 schreef Micson het volgende:
Haha; tuurlijk kosten vrouwen zeeën van tijd; en daar is niets aan gelogen. Je moet alleen niet zeggen "ik heb er geen tijd voor" maar "het heeft geen prioriteit"; dat is eigenlijk de correcte omschrijving. Iedereen heeft uiteindelijk namelijk evenveel tijd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:32 schreef kedge het volgende:
[..]
Je wil geen vrouw omdat ze zeeën aan tijd kosten ? Carrière voor alles ?
De essentie van druk druk druk heb je zelf in de hand... iemand die zegt ik heb geen tijd: Liegt.
Waarom ga je werken? Je hebt toch al geld en genoeg vrienden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:43 schreef Mpj het volgende:
Overigens, off topic, maar heb een appartement in Amsterdam langs de grachten aangezien ik daar ga studeren. Nu heb ik woensdagochtend een sollicitatie bij de Jack & Jones om daar te werken (bijbaantje). Hopen iig dat ik daar nieuwe mensen leer kennen en misschien nieuwe vrienden en dames. Al lijkt vrienden me wel moeilijk omdat de meeste mensen van de twintig toch al hun vriendengroep hebben etc. Maar de vrouwen moet wel goed komen.
Checkquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:41 schreef formerjellybean het volgende:
ummm er zijn zat jongere die wel jaren 80 /90 muziek luisteren
Ik denk dat ik het liefst een relatie zou hebben waarin je elkaar hoogstens 2x per maand ziet; gewoon een weekendje samen een of twee keer per maand. Ideaal.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Lol, een goede vriendin is er dan juist voor je als je na je werk thuis komt
Ik werk ook full-time en heb een sociaal leven (als niet iedereen op vakantie was). en mijn ex stoorde mij hier niet in hoor, geen een ervan zelfs. Maar ze waren er juist als ik klaar was met mijn dingenSoms moet je inderdaad wat dingen vrijmaken zodat je met je vriendin bent maar over het algemeen ligt het aan jezelf, gewoon geen attentionwhore zoeken.
Vast.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:46 schreef formerjellybean het volgende:
Zijn trouwens ook veel jongere Doors fan en dat gaat toch nog langer terug
Ok prioriteit. Maar je heb geen idee hoeveel je jezelf moet aanpassen als je gaat samenwonen. Het is meer een lifestyle kwestie dan tijd of prioriteit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha; tuurlijk kosten vrouwen zeeën van tijd; en daar is niets aan gelogen. Je moet alleen niet zeggen "ik heb er geen tijd voor" maar "het heeft geen prioriteit"; dat is eigenlijk de correcte omschrijving. Iedereen heeft uiteindelijk namelijk evenveel tijd.
Dan kan je het beste een meid zoeken die best ver weg woont denk ik, dan kan je elkaar vaak simpelweg niet regelmatig zien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het liefst een relatie zou hebben waarin je elkaar hoogstens 2x per maand ziet; gewoon een weekendje samen een of 2x per maand. Ideaal.
Om de twee weken en in de vakantie zou prima zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het liefst een relatie zou hebben waarin je elkaar hoogstens 2x per maand ziet; gewoon een weekendje samen een of twee keer per maand. Ideaal.
Ow ze mag gerust klef zijn; maar het lijkt mij juist dat je elkaar mist wanneer je het goed hebt met elkaar; en elkaar vervolgens steeds een tijd niet ziet. Dat je meer naar elkaar gaat toe verlangen. Het hoeft niet perse iemand te zijn die ver weg woont; maar wel duidelijk iemand met een eigen drukke leven.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:56 schreef formerjellybean het volgende:
of gewoon iemand die niet klef aangelegd is die meiden zijn er toch ook
Het is gewoon een kwestie van verliefd worden en dan ziet de wereld er ineens heel anders uit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:56 schreef formerjellybean het volgende:
of gewoon iemand die niet klef aangelegd is die meiden zijn er toch ook
Dan mag ze opeens wel elke dag langskomen en klef doen denk ik.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:57 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van verliefd worden en dan ziet de wereld er ineens heel anders uit.
Nouja... ik weet het wel; ik heb 4 jaar alleen gewoond; en heb sinds kort weer een huisgenoot. Dat komt deels op hetzelfde neer; en het is idd aanpassen en wennen. Gelukkig is het tijdelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:55 schreef deelnemer het volgende:
Ok prioriteit. Maar je heb geen idee hoeveel je jezelf moet aanpassen als je gaat samenwonen. Het is meer een lifestyle kwestie dan tijd of prioriteit.
Hoe je het schetst zou ik idd meer afstand nemen ja. En wanneer hij die suggestie doet, dat jij zegt dat dat helaas niet wederzijds is; kan ook wel helpen denk ik.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:55 schreef formerjellybean het volgende:
Heb even een dilemma , er is een jongen die ik ken van uitgaan en die is aardig maar meer niet, hij zit steeds dat hij iemand als mij als vriendin wil hebben en gewoon een beetje vervelend opdringerig verstandig om meer afstand te houden ???
Ja, dat is wel verstandig. Of gewoon zeggen dat je die interesse niet op zijn plaats is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:55 schreef formerjellybean het volgende:
Heb even een dilemma , er is een jongen die ik ken van uitgaan en die is aardig maar meer niet, hij zit steeds dat hij iemand als mij als vriendin wil hebben en gewoon een beetje vervelend opdringerig verstandig om meer afstand te houden ???
Denk je niet dat je er dan sneller op uitgekeken bent?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan mag ze opeens wel elke dag langskomen en klef doen denk ik.
Hangt ervan af waar je op valt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Denk je niet dat je er dan sneller op uitgekeken bent?
Ja precies; en dat wil ik de volgende keer eens voorkomen... zullen we het dan maar eens gaan proberen Former?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:05 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn ervaring is heel vaak dat als het heel snel en heftig begint heel vaak heel snel over is op een of andere manier
Ben je nou ook al verslaafd aan pillen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:06 schreef Newbie114 het volgende:
Yeey even afspraak maken wanneer ik naar vakantiemeisje toe ga en tegelijk pillen op ga halen onderweg
Houd eens op over geld altijd maar ik heb dus (nog!) geen vrienden in Amsterdam aangezien ik daar nieuw ben. Werken ga ik doen om mogelijk/hopelijk nieuwe mensen te leren kennen en ik vind werken in een kledingwinkel leuk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Waarom ga je werken? Je hebt toch al geld en genoeg vrienden.
Je bent toch al lang single? Hoe is het nu met M?quote:
Hoezo? Ik ben gestopt met roken bdw en ook ga ik maar 1x in 3/4 maanden pillen gebruiken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ben je nou ook al verslaafd aan pillen?
Je begint zelf op te scheppen over je appartementje aan de grachten dacht ik zo....quote:
Cool; ik denk zelf dat het niet zo'n illusie is om nieuwe vriendschappen daar op te doen; rond je 20ste is dat allemaal nog niet zo statisch, zeker niet in een stad als Amsterdam.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:08 schreef Mpj het volgende:
maar ik heb dus (nog!) geen vrienden in Amsterdam aangezien ik daar nieuw ben. Werken ga ik doen om mogelijk/hopelijk nieuwe mensen te leren kennen en ik vind werken in een kledingwinkel leuk.
Ik weet niet, zou kunnen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Denk je niet dat je er dan sneller op uitgekeken bent?
wait whut? Zo lang ben ik nooit single hoor. Met even single bedoel ik een paar maandenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja ik ook; misschien dat ik het over een paar jaar nog een keer probeer.
Goed dat je gestopt bent met roken iig. Kwaliteit van zoenen en de smaak van je sperma schijnt er sterk door te worden aangetast.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben gestopt met roken bdw en ook ga ik maar 1x in 3/4 maanden pillen gebruiken.
Lol, weer zo ene. Wat doe jij in dit topic?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef shifto het volgende:
[..]
wait whut? Zo lang ben ik nooit single hoor. Met even single bedoel ik een paar maanden
Moeten smaak en kwaliteit niet omgedraaid worden?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Goed dat je gestopt bent met roken iig. Kwaliteit van zoenen en de smaak van je sperma schijnt er sterk door te worden aangetast.
Haha, joh, niet zo negatief. Heb je geen herfstvakantie waarin je het nog een keer kunt proberen? En joh, genoeg vrouwen die dichterbij wonen trouwens.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:16 schreef Newbie114 het volgende:
Laat maar ze wil toch niet meer doordeweeks.in het weekend moet ik werken. En deze week heeft ze het 'te druk'. Jippie, schrijf nog maar een blauwtje erbij. Nou ja, ik ga maar slapen huilen en slapen. (het huilen stukje was een grap, denk ik)
Kan allebeiquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Moeten smaak en kwaliteit niet omgedraaid worden?
Ja weet ik eigenlijk ook niet. versieren is mijn probleem niet maar word telkens om de 2 jaar gedumpt maar daar is geen reeks voorquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lol, weer zo ene. Wat doe jij in dit topic?
Haha; open een reeks zou ik zeggen. Ik kom wel posten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja weet ik eigenlijk ook niet. versieren is mijn probleem niet maar word telkens om de 2 jaar gedumpt maar daar is geen reeks voor
Het is ook iets wat ik niemand vertel. Behalve mijn vrienden, meisjes gaan me ervan af proberen te praten + als ze me al wilden zal dat hierboven wel te pas zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet niet of pillen nou zo'n goed idee in verband met versieren, zelf zou ik liever uit de buurt blijven bij iemand die regelmatig pillen slikt
Zijn het geen noodzakelijke pillen dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het is ook iets wat ik niemand vertel. Behalve mijn vrienden, meisjes gaan me ervan af proberen te praten + als ze me al wilden zal dat hierboven wel te pas zijn.
Ja je hebt wel gelijk denk ik. Maar ik ben nou niet echt zwaar bedroefd of shizzle. Maar misschien wil ze nog wel afspreken want toen ik zei of we dat dan echt zouden doen (allebei spijbelen ze gaf namelijk geen duidelijk antwoord dus wss wist ze het nog niet helemaal of zat ze te twijfelen ofzo) maar toen had ze al welterusten gezegd. Dus daar kan het ook aan liggen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, joh, niet zo negatief. Heb je geen herfstvakantie waarin je het nog een keer kunt proberen? En joh, genoeg vrouwen die dichterbij wonen trouwens.
Xanax?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee het zijn pillen die beginnen met een x
Alles prima; maar als je psychisch niet helemaal stabiel bent (labiel dus); dan kun je dat soort dingen beter links laten liggen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee het zijn pillen die beginnen met een x
Het gaat eigenlijk goed met mijn psychische stabiliteit. Ofja ik weet niet even dit blauwtje verwerken. Ik kom er morgen op terug.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Alles prima; maar als je psychisch niet helemaal stabiel bent (labiel dus); dan kun je dat soort dingen beter links laten liggen.
Huh? Die snap ik niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat liggen wat met een z begint wat je misschien ook een keer wil proberen dan.
Ach voor alles zijn tijd, weet zeker dat je ook drinktquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:24 schreef Supersoep het volgende:
Ik blijf het geweldig interessant vinden, mensen die vrijwillig op chemisch niveau met hun hersenen willen fucken. Zou ik niet durven.
Het is ook een minder bekend middel dan xanax, dus ik vergeef het je. Als je interesse hebt dan hoor ik het wel.quote:
Hij bedoelt natuurlijk XTC he.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het is ook een minder bekend middel dan xanax, dus ik vergeef het je. Als je interesse hebt dan hoor ik het wel.
Het ging niet over xanax btw.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het is ook een minder bekend middel dan xanax, dus ik vergeef het je. Als je interesse hebt dan hoor ik het wel.
Hmm dit is echt het minst heftig dat ik ooit gereageerd heb op een blauwtje dus het gaat wel de goede kant op.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:27 schreef formerjellybean het volgende:
nou ja als je al redelijk heftig op blauwtjes reageert vind ik niet zo slim om aan dat soort dingen te beginnen ja als je het gebruikt voel je even te gek maar dat gene versterkt juist je depressies
Ik zie Newbie er wel voor aan dat hij ook met andere dingen zou willen experimenteren. Dat het hier om XTC gaat was ik idd ook al 90% van overtuigdquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk XTC he.Ik liep maar wat te kloten.
En toch heb je mijn interesse gewekt. Welk middel begint er dan met een z? Of bedoel je dan benzodiazepine (ofzo)quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik zie Newbie er wel voor aan dat hij ook met andere dingen zou willen experimenteren. Dat het hier om XTC gaat was ik idd ook al 90% van overtuigd.
Ik heb hier nog een spuit liggen met iets wat begint met een h. Interesse?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat liggen wat met een z begint wat je misschien ook een keer wil proberen dan.
Slaap lekker!quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:46 schreef Newbie114 het volgende:
Maar ik ga slapen welterusten iedereen!
*Zucht*; waarom nou weer in EHV; slecht voor ons imago.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:44 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga sowieso nooit h doen. Maar minibeer als je wilt, ik ga het binnenkort in ehv gebruiken waarschijnlijk, als je mee wil zeg maar (ik ben wel pas 16)
Kan het ook hier doen maar dan kijkt iedereen me zo raar aanquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
*Zucht*; waarom nou weer in EHV; slecht voor ons imago.
Zoals de waard is... zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je begint zelf op te scheppen over je appartementje aan de grachten dacht ik zo....
[..]
Cool; ik denk zelf dat het niet zo'n illusie is om nieuwe vriendschappen daar op te doen; rond je 20ste is dat allemaal nog niet zo statisch, zeker niet in een stad als Amsterdam.
Toch word het naar mate je ouder wordt steeds moeilijker volgens mij, omdat iedereen toch al wel een beetje begint te settelen en de meeste mensen al (genoeg) vrienden hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 07:02 schreef ook_gek het volgende:
Vrienden maken doe en kan je altijd!
Ongeacht de leeftijd!
Ik maak nu nog altijd vrienden
Klinkt als een gedateerd statement. Mensen blijven steeds minder lang samen; vroeger was het inderdaad zo dat je vanaf je 20ste tot je 80ste samen bleef; nu halen de meeste relaties dat allang niet meer. Genoeg mensen die ergens in de 30 opeens weer single worden en die dan nauwelijks vrienden hebben. Ook zijn er steeds meer mensen die vanwege werk naar een andere regio verhuizen (internationaal komt ook vaker voor); steeds meer redenen waarom op latere leeftijd ook nog nieuwe vriendschappen nodig zijn. De situatie van MPJ is illustrerend (al is hij nog heel jong); genoeg mensen in Amsterdam die precies met hetzelfde te maken krijgen als hem.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Toch word het naar mate je ouder wordt steeds moeilijker volgens mij, omdat iedereen toch al wel een beetje begint te settelen en de meeste mensen al (genoeg) vrienden hebben.
Het gaat meestal via via en zo leer je nieuwe mensen kennen. Als je ergens helemaal met 0 begint en je kent niemand, dan moet je ook echt ertussen proberen te komen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Toch word het naar mate je ouder wordt steeds moeilijker volgens mij, omdat iedereen toch al wel een beetje begint te settelen en de meeste mensen al (genoeg) vrienden hebben.
Mh... ik vind 3 stuks wel genoeg eigenlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Vrienden kun je nooit genoeg hebben
Is per persoon verschillend. Er is daarnaast nog een verschil tussen boezemvrienden, goede vrienden en verre vrienden. ( of welke indeling je er ook maar aan wilt hangen.)quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mh... ik vind 3 stuks wel genoeg eigenlijk.
Dit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mh... ik vind 3 stuks wel genoeg eigenlijk.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb veel vrienden waaronder 3 hechte vrienden waarmee ik het meeste tijd doorbreng.
Vind ik ook meer dan genoeg eigenlijk.
Bij deze bevestigd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:24 schreef benzin het volgende:
[..]
De meeste mensen idd; maar er zijn er genoeg die altijd nog vrienden zoeken, onder meer vanwege situaties die ik daarna schetste (verhuizingen, immigratie, verbreken van lange relatie etc.).quote:
Los daarvan zijn er nog heeeeeel veeeeel mensen die ook vrienden willen hebben of verhuizen naar verder weg waar ze een nieuw leven willen opbouwen.quote:
Lol, dat dus.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De meeste mensen idd; maar er zijn er genoeg die altijd nog vrienden zoeken, onder meer vanwege situaties die ik daarna schetste (verhuizingen, immigratie, verbreken van lange relatie etc.).
Ben zelf naar het buitenland verhuist geweest en weet hoe moeilijk het is om vrienden of echte vrienden te zoeken. Mijn eerste vrienden waren allemaal vrouwelijk en van daaruit heb ik mannelijke vrienden gekregen. Aan het einde echt goede vriendschappen aan overgehouden, maar daar heb ik weinig aan nu weer in Nederland. Ik heb nu weer in Nederland 2 goede vrienden en ken ook wel veel mensen, maar iedereen is altijd met z'n eigen ding bezig. ( geldt ook voor mij )quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Los daarvan zijn er nog heeeeeel veeeeel mensen die ook vrienden willen hebben of verhuizen naar verder weg waar ze een nieuw leven willen opbouwen.
Friends with benefits?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:48 schreef kedge het volgende:
Mijn eerste vrienden waren allemaal vrouwelijk en van daaruit heb ik ....[..]....
Haha, zou voor mij niet werken, ik ben zelf een golddigger.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:59 schreef kedge het volgende:
[..]
De meesten wel en vooral de golddiggers.
Ben in het begin ook met een golddigger geweest, echt een prachtige meid. Ze had echt alles mee; mooi formaat borsten, groene ogen, goddelijk figuur en goed gebekt. Vraagt ze na een tijdje ineens aan me: Heb je wat geld voor me( ong. 150 euro vroeg ze letterlijk ), want ik ga morgen winkelen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, zou voor mij niet werken, ik ben zelf een golddigger.
Dus alle mooie vrouwen zijn slechtquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:14 schreef kedge het volgende:
[..]
Ben in het begin ook met een golddigger geweest, echt een prachtige meid. Ze had echt alles mee; mooi formaat borsten, groene ogen, goddelijk figuur en goed gebekt. Vraagt ze na een tijdje ineens aan me: Heb je wat geld voor me( ong. 150 euro vroeg ze letterlijk ), want ik ga morgen winkelen.
Toen voelde ik me echt rot met het besef dat ik geplayed was/werd.Het was letterlijk een betaalde hoer.
Dat was een belangrijk leermoment in mijn leven
Ach dat mooie kijk je er zo vanaf, denk ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dus alle mooie vrouwen zijn slecht
Hoe laag kan je zinken als vrouw.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:14 schreef kedge het volgende:
[..]
Ben in het begin ook met een golddigger geweest, echt een prachtige meid. Ze had echt alles mee; mooi formaat borsten, groene ogen, goddelijk figuur en goed gebekt. Vraagt ze na een tijdje ineens aan me: Heb je wat geld voor me( ong. 150 euro vroeg ze letterlijk ), want ik ga morgen winkelen.
Toen voelde ik me echt rot met het besef dat ik geplayed was/werd.Het was letterlijk een betaalde hoer.
Dat was een belangrijk leermoment in mijn leven
hehe. Was ook niet heel serieus hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ach dat mooie kijk je er zo vanaf, denk ik.
Ik heb dan liever een 'iets' minder mooie zodat ik ook niet steeds hoef te kijken naar al die geile mannen die haar proberen in te palmen als ze twee seconden alleen staat.
maar iedere keer als je die veel mooiere ziet dan voel je je kut dat je niet met haar hebtquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ach dat mooie kijk je er zo vanaf, denk ik.
Ik heb dan liever een 'iets' minder mooie zodat ik ook niet steeds hoef te kijken naar al die geile mannen die haar proberen in te palmen als ze twee seconden alleen staat.
Zou 't?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar iedere keer als je die veel mooiere ziet dan voel je je kut dat je niet met haar hebt.
als een relatie alleen om het uiterlijk zou gaan misschien wel jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar iedere keer als je die veel mooiere ziet dan voel je je kut dat je niet met haar hebt.
Niet mag versieren ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zou 't?
Ik kijk in een relatie wel naar andere vrouwen, maar ik voel me niet kut dat ik haar niet mag versieren.
Ok, wel eens...soms....
Volgens mij durven veel mannen ook geen hele mooie vrouw aan te spreken, dan speelt de onzekerheid en de kans op afwijzing een grote rol. Stond volgens mij laatst nog in zo'n blad of krant.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
hehe. Was ook niet heel serieus hoor.Ik weet dat het meestal wel meevalt. Hoewel knappe vrouwen echt geen 2 seconden alleen staan inderdaad.
Wordt ook lang niet altijd gewaardeerd trouwens. De meeste meiden bij mij op het werk hebben ook vrij weinig met de zeer directe mannelijke bezoekers die meteen in de versiermodus schieten (opvallend vaak mannen van buitenlandse afkomst die dit doen trouwens).quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:50 schreef kedge het volgende:
Volgens mij durven veel mannen ook geen hele mooie vrouw aan te spreken, dan speelt de onzekerheid en de kans op afwijzing een grote rol. Stond volgens mij laatst nog in zo'n blad of krant.
Ik heb vandaag iemand op paiq gevraagd voor een IRL date; ff de reactie afwachten...quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
Het blijft gewoon moeilijk om online leuk en spontaan te zijn.Gisteren op Paiq merkte ik het weer hoe stroef zo'n gesprek kan verlopen
Ja.quote:
Dat is in het uitgaansleven denk ik.quote:Volgens mij durven veel mannen ook geen hele mooie vrouw aan te spreken, dan speelt de onzekerheid en de kans op afwijzing een grote rol. Stond volgens mij laatst nog in zo'n blad of krant.
Raar artikel; wss heeft de schrijver iets verkeerd ingevuld dat hij overal gematched wordt aan dames die zo jong zijn. Ik heb zowel met matches, speeddates als foto's checken bijna altijd leeftijdsgenoten. De matige uiterlijke kwaliteit ben ik het mee eens; maar dat zal op elke datingsite wel zo zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:00 schreef kedge het volgende:
http://vandaagvrouwenversieren.nl/paiq-ervaringen/
Als je googled op paiq kom je vooral deze websites tegen tussen de zoekresultaten.
Gast ik haal nergens dates vanaf.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef kedge het volgende:
Dus je haalt daadwerkelijk dates van PAIQ af ?
Jij geeft aan dat je speeddates hebtquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gast ik haal nergens dates vanaf.
Ik heb mijn enige date ooit daar geregeld; dus voor mij is het al een groots succes. En als het mij daar een keer lukt dan moet iemand die er goed in is daar oneindig veel dates kunnen regelenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef kedge het volgende:
Dus je haalt daadwerkelijk dates van PAIQ af ?
Is een functie op de site; waarbij je in een chat gekoppeld wordt aan een meid die op dat moment ook online is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:18 schreef kedge het volgende:
[..]
Jij geeft aan dat je speeddates hebt![]()
Echt waar? Hoe ga je om met meisjes die je verwijderen zonder dat ze met je gepraat hebben of erger nog; net nadat ze je foto kunnen zien?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wel. Maar ik zie paiq vooral als iets leuks
Meestal ben ik dan opgelucht dat ik ze zelf niet weg hoef te klikken omdat ze toch saai waren eerlijk gezegd...quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt waar? Hoe ga je om met meisjes die je verwijderen zonder dat ze met je gepraat hebben of erger nog; net nadat ze je foto kunnen zien?
Als ze niet eens de moeite nemen om met mij te praten dan kan mij dat weinig schelen. Ja dat is klote maar als ze er eerlijk over is zoals gisteren gebeurde vind ik dat niet erg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt waar? Hoe ga je om met meisjes die je verwijderen zonder dat ze met je gepraat hebben of erger nog; net nadat ze je foto kunnen zien?
Dat is wel een beetje zo inderdaad. Er zijn daar zoveel meisjes waarmee geen gesprek op gang te houden is omdat ze overal heel kort op reageren. En aangezien ik zelf ook al geen ster daarin ben word ik dat snel zat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Meestal ben ik dan opgelucht dat ik ze zelf niet weg hoef te klikken omdat ze toch saai waren eerlijk gezegd...
Maar hoe kun je nou online van een klik spreken? Ik begin steeds meer het fysieke aspect in de communicatie daar te missen (niet doelend op seks; maar puur haar kunnen horen, zien hoe ze beweegt, wat ze doet, hoe ze klinkt etc...). Daarom wil ik zsm IRL daten wanneer ik een half uurtje online heb geluld en haar foto is leuk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje zo inderdaad. Er zijn daar zoveel meisjes waarmee geen gesprek op gang te houden is omdat ze overal heel kort op reageren. En aangezien ik zelf ook al geen ster daarin ben word ik dat snel zat.
(Maar toch gebeurt het ook heel vaak als ik dacht dat het echt goed klikte)
Nja, daar heb je wel een punt, maar wat dat betreft heb ik toch niet zoveel ervaring.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef Axel1988 het volgende:
Maar hoe kun je nou online van een klik spreken? Ik begin steeds meer het fysieke aspect in de communicatie daar te missen (niet doelend op seks; maar puur haar kunnen horen, zien hoe ze beweegt, wat ze doet, hoe ze klinkt etc...). Daarom wil ik zsm IRL daten wanneer ik een half uurtje online heb geluld en haar foto is leuk.
Ja dat begrijp ik wel; maar bij mij is die klik niet permanent. Wanneer je eerst 10x een gesprek moet voeren voordat je een keer IRL mag gaan daten; dan zit er vast wel een gesprek tussen waarbij het wat minder soepel loopt. Is er dan opeens geen klik meer? Voor mijn gevoel is er in dat geval dan te lang gewacht met daten IRL.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, daar heb je wel een punt, maar wat dat betreft heb ik toch niet zoveel ervaring.
Met 'klik' bedoel ik eigenlijk meer dat de chat gewoon leuk en comfortabel is zonder lange stiltes en dat ik het gevoel heb dat dit meisje wel een potentiële date zou kunnen zijn. (Dat zit nog vóór het soort klik dat jij bedoelt)
En dat is dus juist het probleem bij mij. Gesprekken voeren is niet mijn sterkste puntquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Er zijn dus meer paiq-users hier kennelijk. Grappig.
De online klik is er wanneer een gesprek zonder moeite door lijkt te gaan imho. Dus wat benzin al zegt. Niet dat je veel te geforceerd naar gespreksstof moet gaan lopen te zoeken. Dat gaat alleen maar irriteren ook.
Maar waar ligt dat dan aan? Geen zin in of weinig gemeenschappelijke interesses?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is dus juist het probleem bij mij. Gesprekken voeren is niet mijn sterkste punt
Je zou juist zeggen dat het IRL dan makkelijker zou zijn voor je... daar heb je nog vele andere mogelijkheden om te communiceren. Hier heb je alleen de woorden op je scherm...quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is dus juist het probleem bij mij. Gesprekken voeren is niet mijn sterkste punt
Meer dan dat ik moeite heb met small talk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar waar ligt dat dan aan? Geen zin in of weinig gemeenschappelijke interesses?
IRL is nog moeilijker juist.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je zou juist zeggen dat het IRL dan makkelijker zou zijn voor je... daar heb je nog vele andere mogelijkheden om te communiceren. Hier heb je alleen de woorden op je scherm...
Yes, dat is gemaakt omdat er zoveel lelijke mensen op datingsites zitten. Je kunt ook contact leggen via foto's beoordelen; maar dat kost wel geld (al is dat onvergelijkbaar met hoeveel je betaald voor lexa oid).quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:44 schreef kedge het volgende:
Ik heb me nu ingeschreven en word zo out of the blue in een chat gegooid... moet nu antwoorden hoe een ideale avond voor mij eruit ziet![]()
Wat raar dat je niet meteen iemand zijn foto kan bekijken. Heb je bijv. een klik en blijkt het een niet zo attractieve vrouw te zijn.
Als het een beetje goed zit wordt de drang om elkaar eens te zien alleen maar sterker. Daar doet een keer een wat minder gesprek niet veel aan af lijkt me. Tenzij het de verkeerde wijven zijn, type 20 man in het contactlijstje en maar geilen op aandacht. Daar ben ik ook snel klaar mee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik wel; maar bij mij is die klik niet permanent. Wanneer je eerst 10x een gesprek moet voeren voordat je een keer IRL mag gaan daten; dan zit er vast wel een gesprek tussen waarbij het wat minder soepel loopt. Is er dan opeens geen klik meer? Voor mijn gevoel is er in dat geval dan te lang gewacht met daten IRL.
Aha. Maar dan reageer je wellicht teveel op de leeghoofden. Ik ken er daar echt een stel die wat meer de diepte zoeken en messcherp zijn op chat. Dat maakt het ook wel weer leuk vind ik, masochist die ik ben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meer dan dat ik moeite heb met small talk.
Ik heb 10x liever IRL. Kan niet eens een fatsoenlijk gesprek beginnen en dit is mijn beroep !quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heb ik ook veel moeite mee hoor; maar ik vind het wel leuker dan online contact iig.
Daten/flirten is gewoon niet mij ding.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heb ik ook veel moeite mee hoor; maar ik vind het wel leuker dan online contact iig.
Je beroep is een gesprek beginnen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik heb 10x liever IRL. Kan niet eens een fatsoenlijk gesprek beginnen en dit is mijn beroep !
Vrouwen zijn dat sowiesoquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als het een beetje goed zit wordt de drang om elkaar eens te zien alleen maar sterker. Daar doet een keer een wat minder gesprek niet veel aan af lijkt me. Tenzij het de verkeerde wijven zijn, type 20 man in het contactlijstje en maar geilen op aandacht. Daar ben ik ook snel klaar mee.
[..]
Aha. Maar dan reageer je wellicht teveel op de leeghoofden. Ik ken er daar echt een stel die wat meer de diepte zoeken en messcherp zijn op chat. Dat maakt het ook wel weer leuk vind ik, masochist die ik ben.
Verkoperquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je beroep is een gesprek beginnen?.
Ik weet niet; ik vind het in begin vaak leuk om met ze te praten; allerlei nieuwe onderwerpen aansnijden en kijken hoe ze erop reageren; maar na een paar gesprekken ben ik daar wel op uitgekeken en heb ik ook niet echt behoefte meer om met ze af te spreken... terwijl bij hun de behoefte dan pas lijkt te komen. Ik heb laatst ook iemand een nee moeten verkopen omdat ze gewoon te laat was met toehappen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als het een beetje goed zit wordt de drang om elkaar eens te zien alleen maar sterker. Daar doet een keer een wat minder gesprek niet veel aan af lijkt me. Tenzij het de verkeerde wijven zijn, type 20 man in het contactlijstje en maar geilen op aandacht. Daar ben ik ook snel klaar mee.
Haha; ja tja... ik schijn daar ook wel een gave voor te hebben. Maar dat heeft verder weinig met versieren te maken.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:54 schreef kedge het volgende:
Zit ik allemaal vragen te beantwoorden voor zo'n lelijke meid die ook nog eens arrogant isWat een website dat paiq.
Jep, 9 van de 10 keer he; het gaat om de kwantiteit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:54 schreef kedge het volgende:
Zit ik allemaal vragen te beantwoorden voor zo'n lelijke meid die ook nog eens arrogant isWat een website dat paiq.
Een keertje goed neuken kijken of ze dan nog zo arrogant isquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:54 schreef kedge het volgende:
Serieus; ik denk dat ik hem bij sommige meiden niet eens rechtop krijg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een keertje goed neuken kijken of ze dan nog zo arrogant is
Vlag over de kop en neuken voor het vaderlandquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Serieus; ik denk dat ik hem bij sommige meiden niet eens rechtop krijg.
Kuch* Nu ontmoet ik ze andersom, normaal zou ik alleen op uiterlijk gaan. Wel grappig zo, maar heb het alweer gezien.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:55 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat allemaal om het mooie innerlijk. De lelijk en arrogantieheid moet je doorheen kijken, misschien schuilt er wel een super vrouw achter.
Niet eens vanwege het uiterlijk vaak eigenlijk; maar ook omdat ze gewoon... juist vaak niet arrogant genoeg zijn. Ik hou juist van dames die wat durven uit te dagen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vlag over de kop en neuken voor het vaderland
Meeste op paiq valt tegen; maar als je foto's beoordelen doet komt er zo nu en dan wel wat leuks langs. De leukste contacten heb ik ook via die weg opgedaan.... in hoeverre je daarvan kunt spreken wanneer je ze IRL nog niet hebt ontmoet natuurlijk. Shit dat ik daar ook niets van kan, zou dat eigenlijk liever doen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar misschien is het mijn leeftijd wel (dertiger, dus ik zie eigenlijk alleen de vrouwen in die leeftijdscategorie). Geen idee hoe dat met de wat jongere bezoeksters zit verder.
Een aantal keer zo'n speeddate gedaan en ben me - nadat de foto dan zichtbaar werd - nog niet kapot geschrokken gelukkig. Wel drie irl-dates gehad (met verschillende vrouwen) inmiddels, maar dat vond ik dan weer wat tegenvallen in het echie. Op ééntje na dan, maar die had dat dan weer bij mij, dus dat schoot ook niet op.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Meeste op paiq valt tegen; maar als je foto's beoordelen doet komt er zo nu en dan wel wat leuks langs. De leukste contacten heb ik ook via die weg opgedaan.... in hoeverre je daarvan kunt spreken wanneer je ze IRL nog niet hebt ontmoet natuurlijk. Shit dat ik daar ook niets van kan, zou dat eigenlijk liever doen.
Haha, van die fijne vragen waar je nogal gruizig van wordt zijn dat ja. Ik skip die flauwekul meestal.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:08 schreef kedge het volgende:
Mochten ze je vragen "hoe ziet jouw ideale avond" hun antwoord: Eerst uitgebreid koken en daarna gezellig op de bank kletsen....
Pff wat een kutvraagquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:08 schreef kedge het volgende:
Mochten ze je vragen "hoe ziet jouw ideale avond" hun antwoord: Eerst uitgebreid koken en daarna gezellig op de bank kletsen....
Denk het wel. Ook al is het maar uit nieuwsgierigheid of hun zelfvertrouwen nog hoger op te krikken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:09 schreef Mpj het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat er werkelijk mooie vrouwen op datingsites zitten. Die hebben dat niet nodig, die krijgen IRL genoeg aandacht. Zo zit dat ook met mannen. Krom genoeg.
Zelf geven ze meestal aan dat ze erop zitten, omdat ze op een bepaald moment een profiel hebben aangemaakt toen ze zich verveelden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:12 schreef kedge het volgende:
[..]
Denk het wel. Ook al is het maar uit nieuwsgierigheid of hun zelfvertrouwen nog hoger op te krikken.
Is dat aantrekkelijk?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:08 schreef kedge het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay, nu schrok ik me dus wel kapot. Klik ik op foto-bewonderaars, staat er een type tussen met een kop als een rotterdamse dokwerker en hammen van armen. Raargh.
Nja, ik heb geen foto-bewonderaars...quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay, nu schrok ik me dus wel kapot. Klik ik op foto-bewonderaars, staat er een type tussen met een kop als een rotterdamse dokwerker en hammen van armen. Raargh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het ook gezien. Vind het altijd een pijnlijk programma. Maar het is niets nieuws dat een uiterlijke klik belangrijk is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:33 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trouwens; ik keek net dating in the dark (gebrek aan beter) en weer wordt er voor uiterlijk gekozen, terwijl ze zelf aangeeft dat het met de lelijkere man beter klikte.
Ik vind samen koken wel leuk en gezellig( maar niet op een eerste datequote:
Kwam net als hoogste uit bij een meid en nu moet ik eerst 17 punten hebben om haar een berichtje te sturenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die foto's vind ik juist verschrikkelijk. Net zoals die make over foto's in de krant of tijdschriften. Heel vaak vind ik de foto voor beter dan na.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:40 schreef kedge het volgende:
Dat foto beoordelen is trouwens wel leuk. Wat een superfoto's trouwens ook, precies goed belicht en vanuit de perfecte hoek geschoten. Echte modellen die vrouwen.
Nee, maar ergens slaat het nergens op. Ze geeft zelf meerdere malen aan dat die iets lelijkere man meer bij haar past qua innerlijk en ''de klik'', toch kiest ze voor de knappere.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien. Vind het altijd een pijnlijk programma. Maar het is niets nieuws dat een uiterlijke klik belangrijk is.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik heb geen foto-bewonderaars...
Met welke cijfer(s) is/zijn je foto(s) beoordeeld?Ik heb er drie op staan en die zijn respectievelijk met een 8.8 een 9.1 en een 9.2 beoordeeld. Beats me. Ik ben toch echt geen Brad Pitt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Tja, goed voorbeeld van vrouwen die denken te weten wat ze willen, maar toch voor iets anders gaan uiteindelijk. Ook een reden waarom eisenlijstjes e.d. vaak nutteloos zijn. Beetje dom is het wel ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:47 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee, maar ergens slaat het nergens op. Ze geeft zelf meerdere malen aan dat die iets lelijkere man meer bij haar past qua innerlijk en ''de klik'', toch kiest ze voor de knappere.
Zelfs ik zou dat niet doen, denk ik.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik heb geen foto-bewonderaars...
Met welke cijfer(s) is/zijn je foto(s) beoordeeld?Nu ben ik echt benieuwd hoe jij eruit ziet. Vind je jezelf lelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk serieus dat het altijd een combinatie van uiterlijk en de manier van communiceren is. Een knappe meid waar ik geen gesprek mee kan voeren vind ik ook weinig aan. Soms moet je het er echt uit trekken; dan heb ik zoiets van laat maar zitten; saai wijf.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, goed voorbeeld van vrouwen die denken te weten wat ze willen, maar toch voor iets anders gaan uiteindelijk. Ook een reden waarom eisenlijstjes e.d. vaak nutteloos zijn. Beetje dom is het wel ja.
Gebruik mijn fotoquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:57 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Misschien kan iemand een extreem lelijke foto ergens vandaan halen en daar uploaden om te zien of je uberhaupt wel met een onvoldoende beoordeeld kunt worden. Ik denk van niet.
Redelijk, ik denk dat ik er gemiddeld uitzie eigenlijk. Mijn uiterlijk is beter dan mijn karakter in elk geval.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:55 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nu ben ik echt benieuwd hoe jij eruit ziet. Vind je jezelf lelijk?
Ik denk dat dat wel kan en zelfs als dat niet zo is dan wil ik dat idee liever zo houden omdat ik dan er voldoende uitziequote:Op maandag 29 augustus 2011 21:57 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Misschien kan iemand een extreem lelijke foto ergens vandaan halen en daar uploaden om te zien of je uberhaupt wel met een onvoldoende beoordeeld kunt worden. Ik denk van niet.
Ik weet van mezelf dat ik vaak ook eigenwijs en soms een tikkeltje arogant ben; maar ik ben er tenminste eerlijk over. De meeste mensen verdedigen zichzelf tot het bittere einde om maar niet toe te hoeven geven dat ze een bepaalde negatieve eigenschap bezitten. En dat is pas echt laag. Wat dat betreft hoef je wat betreft karakter niet snel onder te doen voor iemand.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:00 schreef benzin het volgende:
Redelijk, ik denk dat ik er gemiddeld uitzie eigenlijk. Mijn uiterlijk is beter dan mijn karakter in elk geval.
Uiteindelijk speelt uiterlijk altijd een beslissende rol.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, goed voorbeeld van vrouwen die denken te weten wat ze willen, maar toch voor iets anders gaan uiteindelijk. Ook een reden waarom eisenlijstjes e.d. vaak nutteloos zijn. Beetje dom is het wel ja.
Dus je vindt jezelf extreem lelijk?quote:
Ow. Maar je merkt in het echte leven toch wel of mensen je knap vinden of dat je afzichtelijk bent, zegmaar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Redelijk, ik denk dat ik er gemiddeld uitzie eigenlijk. Mijn uiterlijk is beter dan mijn karakter in elk geval.
[..]
Ik denk dat dat wel kan en zelfs als dat niet zo is dan wil ik dat idee liever zo houden omdat ik dan er voldoende uitzie
Nee ik denk niet dat dat kan. Ik denk ook dat heel veel profielen waar je aan gekoppeld word door de site zelf gegenereerd zijn en dus nep zijn. No way dat de man/vrouw verhouding 50 50 is. Mannen zijn op dat soort sites zwaar in de meerderheid. Dus om dat te compenseren denk ik dat de site zelf neppe vrouwelijke profielen genereert.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:00 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat dat wel kan en zelfs als dat niet zo is dan wil ik dat idee liever zo houden omdat ik dan er voldoende uitzie
Nee ik vind mijzelf extreem minder knapquote:
Tijn heeft zelfspot geleerd in dit topic en hoeft daarom nog niet extreem lelijk te zijn. Hij gaat met kleine stapjes vooruit tot een echte don casanovaquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dus je vindt jezelf extreem lelijk?
[..]
Ow. Maar je merkt in het echte leven toch wel of mensen je knap vinden of dat je afzichtelijk bent, zegmaar.
Dat heb ik hier geleerdquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:07 schreef kedge het volgende:
[..]
Tijn heeft zelfspot geleerd in dit topic en hoeft daarom nog niet extreem lelijk te zijn. Hij gaat met kleine stapjes vooruit tot een echte don casanova
Toen kon jij net kruipen en mama uitproestenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik hier geleerdik had al zelfspot toen jij nog in de luiers was jochie
Dan had jij het sneller door dan deze meneer:quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:06 schreef Supersoep het volgende:
Al die profielen op TV 's avonds laat zijn ook altijd nep.
En zelfs toen had ik al zelfspot.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:10 schreef kedge het volgende:
[..]
Toen kon jij net kruipen en mama uitproesten
Nja, volgens mij vind niemand me afzichtelijk. Meisjes ontwijken me wel; maar ik ga er vanuit dat dat mijn karakter (en gedrag) is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef Mpj het volgende:
Ow. Maar je merkt in het echte leven toch wel of mensen je knap vinden of dat je afzichtelijk bent, zegmaar.
Waarom zouden ze dat manipuleren? Het is niet zo dat ik weg zou gaan als het lager uitviel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Nee ik denk niet dat dat kan. Ik denk ook dat heel veel profielen waar je aan gekoppeld word door de site zelf gegenereerd zijn en dus nep zijn. No way dat de man/vrouw verhouding 50 50 is. Mannen zijn op dat soort sites zwaar in de meerderheid. Dus om dat te compenseren denk ik dat de site zelf neppe vrouwelijke profielen genereert.
Die man is toch geestelijk gehandicapt (duidelijk), ''normale'' personen trappen daar niet in. Ik vind 't sneu voor zo'n man.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dan had jij het sneller door dan deze meneer:
Lant iigquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:18 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Dat zal wel moeten anders kan het systeem onmogelijk kloppen.
Is er een vrouw aanwezig die inzicht in deze casus kan geven?
Ach, zo worden wij later ook. Op ons 20ste hangen we hier in een forum; wie weet wat wij op ons 50ste doen... denk dat we dan helemaal absurd zijn geworden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:19 schreef Mpj het volgende:
[..]
Die man is toch geestelijk gehandicapt (duidelijk), ''normale'' personen trappen daar niet in. Ik vind 't sneu voor zo'n man.
En dan nog interesses en bepaalde andere dingen. Maar allereerst wel communicatie en uiterlijk ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het altijd een combinatie van uiterlijk en de manier van communiceren is. Een knappe meid waar ik geen gesprek mee kan voeren vind ik ook weinig aan. Soms moet je het er echt uit trekken; dan heb ik zoiets van laat maar zitten; saai wijf.
Heeft niks met uiterlijk te maken idd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, volgens mij vind niemand me afzichtelijk. Meisjes ontwijken me wel; maar ik ga er vanuit dat dat mijn karakter (en gedrag) is.
Nouja goed; van mijn part heeft ze hele andere interesses. Maar dat komt mss omdat ik zo open minded ben en over heel veel dingen goed kan praten en het leuk vind wanneer iemand er over verteld.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan nog interesses en bepaalde andere dingen. Maar allereerst wel communicatie en uiterlijk ja.
Of als het een neo-nazi is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nouja goed; van mijn part heeft ze hele andere interesses. Maar dat komt mss omdat ik zo open minded ben en over heel veel dingen goed kan praten en het leuk vind wanneer iemand er over verteld.
Maar oke, het kan ook te extreem zijn; ik ken een meid die helemaal geobsedeerd is van haar studentenjaarclub en echt alles wat ze zegt gaat daar over... dat hoeft dan ook niet. Zelfs al zou ik die interesse met haar delen, dan nog ging me dat vervelen.
Ik had idd een zwaar gelovige meid op paiq een keer; kon ik echt helemaal niets mee. Niet dat ik tegen geloof ben of dat ze niet gelovig mag zijn; maar ik vind "open-minded" een belangrijke eigenschap. Ik hou er absoluut niet van wanneer mensen gewoon maar alles geloven en verder niet meer na denken over bepaalde zaken; of wanneer ze bepaalde dingen doen, niet omdat het noodzakelijk goed voor hun is, maar omdat dat geloof hun dat opdraagd maar ze weten zelf ook niet precies waar het goed voor is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Of als het een neo-nazi is.Of zwaar gelovig iemand.
Jij misschien!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ach, zo worden wij later ook. Op ons 20ste hangen we hier in een forum; wie weet wat wij op ons 50ste doen... denk dat we dan helemaal absurd zijn geworden.
Heb je net een blauwtje gelopen in de kroeg, Lanter?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mpj welk parfum vind jij lekker ruiken bij een meisje?
Dat is Requote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:28 schreef missyB het volgende:
even inbreken:heb 1 maal foto gezien van tijnbrein en ik kan niet zeggen mega onaantrekkelijk,ook geen superhunk maar een gewoon mens met normale looks(alleen dat haar man)Ik vond het een sympathiek gezicht om te aanschouwen.en geen afknapper.
Zit me opeens te bedenken, hopelijk heb ik de goeie voor me, maar ik zou dat hele lange haar afknippen tot een leuke vlotte warrige coup(geen biebercut)
Dat kun je pas zien na de derde beoordeling. Dat zijn volgens mij de scores hoe jij en dat meisje matchen. Ik wacht ook nog op mijn derde en sta momenteel als gemiddeld een 1quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:27 schreef Spijker83 het volgende:
Mijn foto's op Paiq.. Drie foto's 7.7 en 7.9 de derde nog geen score..
Vind je het gek dat versieren niet zo makkelijk gaat
Waarom heeft iedereen hier hogere cijfers dan ik?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:27 schreef Spijker83 het volgende:
Mijn foto's op Paiq.. Drie foto's 7.7 en 7.9 de derde nog geen score..
Vind je het gek dat versieren niet zo makkelijk gaat
Ligt er ook aan hoe knap je bentquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen hier hogere cijfers dan ik?
Is dat niet hoe jij met die meisjes matched ipv je gemiddelde cijfer voor je foto ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen hier hogere cijfers dan ik?
Oproepje voor iedereen die lager heeft dan een 6.1 en een 6.3; mijn ego wil het graag weten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |