SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als meeten niet zo makkelijk gaat
you are chicks for free ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:07 schreef Mpj het volgende:
Your? You're. Ik kan niet tegen zulke fouten.
Ik blijf erbij dat veel jongeren zulke bandjes niet kennen, aangezien er onderzoeken naar zijn gedaan.
Fouten? You're chicks for free zou pas een fout zijn, slimpie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:07 schreef Mpj het volgende:
Your? You're. Ik kan niet tegen zulke fouten.
Ik blijf erbij dat veel jongeren zulke bandjes niet kennen, aangezien er onderzoeken naar zijn gedaan.
Zekerquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Fouten? You're chicks for free zou pas een fout zijn, slimpie.
Was geen dis.. doe ik niet aanquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wel een beetje een gefaalde diss weer hè.
Niggah pleasequote:
Ik ben 17 jaar en zit in een klas met mensen van dezelfde leeftijd. Zou je denken ik kan toch wel wat zeggen over wat ze denken. Maar ik had het fout en probeer zeker alleen maar konten te likken.quote:
Domien wat een zelfoverschattend rotjochie. Ik luister de hele dag 3FM maar hem zet ik altijd uit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:04 schreef kedge het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Ze zijn zo bekend dat de meesten de Dire Straits wel van hun ouders kennen of bijv. een Domien op 3fm die er lyrisch over doet.
Maar daarom hoef je elk liedje nog niet te kennen
Surequote:
Er zijn simpelweg verschillende onderzoeken naar gedaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben 17 jaar en zit in een klas met mensen van dezelfde leeftijd. Zou je denken ik kan toch wel wat zeggen over wat ze denken. Maar ik had het fout en probeer zeker alleen maar konten te likken.![]()
Maar ik heb echt geen verstand van jongeren hoor.![]()
[..]
Domien wat een zelfoverschattend rotjochie. Ik luister de hele dag 3FM maar hem zet ik altijd uit.
Geweldig nummer inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:15 schreef Micson het volgende:
Dire Straits![]()
Mooie liefdesliedjes ook overigens, om het nog een beetje ontopic te kunnen houden.
Romeo & Juliet, over onbereikbare liefde, een bekend onderwerp toch hier
Ik heb alleen maar onbereikbare liefdes.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:15 schreef Micson het volgende:
Dire Straits![]()
Mooie liefdesliedjes ook overigens, om het nog een beetje ontopic te kunnen houden.
Romeo & Juliet, over onbereikbare liefde, een bekend onderwerp toch hier
Voor jou hoef ik niks recht te praten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Suuuure, het is al te laat om het recht te praten.
Niet dat het überhaupt nog zou lukken, maar vooruit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef Mpj het volgende:
[..]
Voor jou hoef ik niks recht te praten.
Kan je sowieso ooit een discussie winnen van een vrouw?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet dat het überhaupt nog zou lukken, maar vooruit.
Ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je sowieso ooit een discussie winnen van een vrouw?
Nee, en zelfs al lukt het wel dan is ze boos omdat jij gewonnen hebtquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:
Met argumenten.quote:
De meeste vrouwen zijn voor reden vatbaar inderdaadquote:
Ik heb ooit een vriendin gehad die altijd maar haar gelijk probeerde te halen( zelfs in discussies waar ze geen gelijk had ) op een gegeven moment werd dat zo irritant, dat ik het gezegd zo niet verder te kunnen gaan en het uitgemaakt. Daarna kwam ze met allerlei excuses en hadden we überhaupt weinig discussiesquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Soms moet je ze gewoon gelijk gevenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vriendin gehad die altijd maar haar gelijk probeerde te halen( zelfs in discussies waar ze geen gelijk had ) op een gegeven moment werd dat zo irritant, dat ik het gezegd zo niet verder te kunnen gaan en het uitgemaakt. Daarna kwam ze met allerlei excuses en hadden we überhaupt weinig discussies
Discussie winnen van een boze vrouw is lastig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn voor reden vatbaar inderdaad
Dus wachten tot ze gekalmeerd is en dan gelijk halen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Discussie winnen van een boze vrouw is lastig.
Van een rustige is wel degelijk mogelijk.
Dat, of haar sowieso al niet boos maken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus wachten tot ze gekalmeerd is en dan gelijk halen.
Mijn moeder geeft mij na afloop van haar tirade vaak gelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus wachten tot ze gekalmeerd is en dan gelijk halen.
En heb jij als vrouw nog tips hoe wij mannen dat kunnen doenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat, of haar sowieso al niet boos maken.
Gewoon zorgen dat je geld op een geheime rekening staat en je hebt überhaupt nooit een discussie met je vaste vriendin.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heb jij als vrouw nog tips hoe wij mannen dat kunnen doen
Eerst maar eens een vaste vriendin krijgenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef kedge het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je geld op een geheime rekening staat en je hebt überhaupt nooit een discussie met je vaste vriendin.
Het helpt als je iemand niet belachelijk probeert te maken om te winnen, verder ook rustig blijven praten en vooral luisteren zodat ze op zijn minst denkt dat je haar argumenten aanhoort. Volgens mij vinden veel vrouwen het vaak nog belangrijker dat er geluisterd wordt dan dat ze meteen gelijk krijgen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heb jij als vrouw nog tips hoe wij mannen dat kunnen doen
Zo lang vrouwen maar niet gaan huilen of andere zielig dingen doen vind ik het bestquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het helpt als je iemand niet belachelijk probeert te maken om te winnen, verder ook rustig blijven praten en vooral luisteren zodat ze op zijn minst denkt dat je haar argumenten aanhoort. Volgens mij vinden veel vrouwen het vaak nog belangrijker dat er geluisterd wordt dan dat ze meteen gelijk krijgen.
zoiets als "ja schat" "nee schat" en verder zelf je mond houden?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het helpt als je iemand niet belachelijk probeert te maken om te winnen, verder ook rustig blijven praten en vooral luisteren zodat ze op zijn minst denkt dat je haar argumenten aanhoort. Volgens mij vinden veel vrouwen het vaak nog belangrijker dat er geluisterd wordt dan dat ze meteen gelijk krijgen.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
zoiets als "ja schat" "nee schat" en verder zelf je mond houden?
Dat is altijd mijn tactiek.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nee, dat is saai.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
Dan gaat ze geheid over je heen lopen/walsen. Altijd tegenin gaan me goede en correcte argumenten.quote:
Ik heb medelijden met jouw vriend.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet dat het überhaupt nog zou lukken, maar vooruit.
Zou je dan een meisje willen hebben die altijd ja en amen zegt? Ik kan me ook gruwelijk ergeren aan van die meiden die maar stil zitten en met iedereen mee lullen en iedereen gelijk geven, geen eigen mening enzovoort. Bah.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:55 schreef kedge het volgende:
[..]
Dan gaat ze geheid over je heen lopen/walsen. Altijd tegenin gaan me goede en correcte argumenten.
Soms is het wel van toepassing dat je haar laat gaan en dan geef je haar gewoon een knuffel aan het einde![]()
Haal je dat uit mijn tekst ? En nee ik wil een sterke zelfverzekerde meid.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jouw vriend.
[..]
Zou je dan een meisje willen hebben die altijd ja en amen zegt? Ik kan me ook gruwelijk ergeren aan van die meiden die maar stil zitten en met iedereen mee lullen en iedereen gelijk geven, geen eigen mening enzovoort. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |