Spannend he!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind t zo bizar dat ik aan t eind van de maand gewoon al mag bevallen(oke niet deze maar over 3 dagen is t september
)
Wat een niemandsland, hè? Maar straks is ze er écht!quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:19 schreef wickie het volgende:
[..]
Jammergenoeg niet. Maar wel voor het eerst echt voorwerk gehad vannacht. Dus de hele nacht niet geslapen. Het zakte weg rond een uurtje of 5 dus heb nu net een paar uurtjes kunnen slapen gelukkig.
Ik ga lekker niks doen vandaag.
Zal binnenkort eens proberen t op de foto te zetten... Is nogal een lange smalle kamer.. Lastig met inrichtenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:30 schreef Kyara het volgende:
Leuk Nirak! Ben benieuwd naar het totaalplaatje!
Als je het warm maakt mag het weer wel, en dat is ook lekker: pasta met zalmquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:33 schreef Aoraki het volgende:
nirak, dat ziet er echt heel leuk uit!
gerookte zalm... mmmmmmmmmm, nu heb ik daar ook trek in
Of risotto met zalm.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:40 schreef Nirak het volgende:
Als je het warm maakt mag het weer wel, en dat is ook lekker: pasta met zalm
Vind ik ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:19 schreef wickie het volgende:
Claudia![]()
Maar Linda moet echt eerst bevallen! Ik houd het nog wel even vol, ben nog vol goede moed, een soort van dan![]()
Ik heb al de hele dag zin in gerookte zalm. Maar die stomme vacuüm verpakkingen. Ik mag het niet van R.![]()
Ook wil ik graag rosbief en een goede hertenbiefstuk of een mooi stukje reerug.
Nou! Ik hou me wel aanbevolen voor dat receppie! Gebruikt je vrouw dan ook van die voorverpakte vaccuum stuff?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:40 schreef Nirak het volgende:
Als je het warm maakt mag het weer wel, en dat is ook lekker: pasta met zalm
Knoflookje hakselen, uitje snijden, opbakken, monchou en room, beetje heet rood spul uit zo'n klein flesje anders is t te flauw en gesneden gerookte zalm erbij. En dan een pasta naar keuze. Pak zelf meestal tricolore.
Voor de liefhebbers kan ik t recept wel pmmen, mijn mevrouw kookt dat nml en weet t niet precies..
Vrouw hierquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:23 schreef PurpleDaisy het volgende:
[..]
Nou! Ik hou me wel aanbevolen voor dat receppie! Gebruikt je vrouw dan ook van die voorverpakte vaccuum stuff?
Edit: oh, en wowie wat betreft de schilderijtjes. Wat onwijs lief!.
Ja dat doe ik ook zeker! Ze zijn heel makkelijk op het werk, mijn gezondheid gaat gewoon voor het werkquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:32 schreef Kyara het volgende:
Herkenbaar Klumsy...... fijn dat je in elk geval weet waar je aan toe bent maar als je het eerder niet trekt, op tijd aan de bel trekken hoor.
Succes SuperwormJim! Ik zou niet teveel op de kwaaltjes focussen hoor. Ik ben amper misselijk geweest maar de kleine doet het prima.
Yup, woensdagochtend. Ondanks dat ik nog steeds niet echt zenuwachtig ben en ik mezelf echt heel rustig voel leef ik tot die tijd nog een beetje onder een steenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:10 schreef Kyara het volgende:
Flugeltje, heb jij niet overmorgen je echo?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:00 schreef NotTheSame het volgende:
Nou SuperwormJim, heel veel succes vanavond dan!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:18 schreef klumsy het volgende:
Veel succes vanavond SuperwormJim, hopelijk krijgen jullie een mooi plaatje mee van de echo!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:32 schreef Kyara het volgende:
Herkenbaar Klumsy...... fijn dat je in elk geval weet waar je aan toe bent maar als je het eerder niet trekt, op tijd aan de bel trekken hoor.
Succes SuperwormJim! Ik zou niet teveel op de kwaaltjes focussen hoor. Ik ben amper misselijk geweest maar de kleine doet het prima.
Dat zag er netjes uit vandaag, de echo!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:57 schreef Susie het volgende:
Spannend SuperwormJim! Ik kreeg met 12 wknl weer inwendig, niet fijn maar levert wel mooie plaatjes op!
Wat een ei van een leidinggevende Kyara! Die van mij is super, maar ziet zichzelf dan ook als surrogaat oma (werken al lang met elkaar). Heb al veel cadeau-tjes van haar gehad, zo lief.
ik ga heel hard voor je duimen!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yup, woensdagochtend. Ondanks dat ik nog steeds niet echt zenuwachtig ben en ik mezelf echt heel rustig voel leef ik tot die tijd nog een beetje onder een steen
Danku!quote:
Mogguhquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:36 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh!![]()
Hier vanmorgen wakker getrapt door een draak die het er niet mee eens was dat ik op m'n buik lag!
Omdat ze je zsm weer van het bankje af willen hebben? Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:15 schreef Linda2205 het volgende:
Zo, nogmaals goedemorgen, dit keer vanaf de gyn aan de ctg. Waarom liggen die bankjes toch altijd zo beroerd??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |