Yup, woensdagochtend. Ondanks dat ik nog steeds niet echt zenuwachtig ben en ik mezelf echt heel rustig voel leef ik tot die tijd nog een beetje onder een steenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:10 schreef Kyara het volgende:
Flugeltje, heb jij niet overmorgen je echo?

quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:00 schreef NotTheSame het volgende:
Nou SuperwormJim, heel veel succes vanavond dan!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:18 schreef klumsy het volgende:
Veel succes vanavond SuperwormJim, hopelijk krijgen jullie een mooi plaatje mee van de echo!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:32 schreef Kyara het volgende:
Herkenbaar Klumsy...... fijn dat je in elk geval weet waar je aan toe bent maar als je het eerder niet trekt, op tijd aan de bel trekken hoor.
Succes SuperwormJim! Ik zou niet teveel op de kwaaltjes focussen hoor. Ik ben amper misselijk geweest maar de kleine doet het prima.
Dat zag er netjes uit vandaag, de echo!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:57 schreef Susie het volgende:
Spannend SuperwormJim! Ik kreeg met 12 wknl weer inwendig, niet fijn maar levert wel mooie plaatjes op!
Wat een ei van een leidinggevende Kyara! Die van mij is super, maar ziet zichzelf dan ook als surrogaat oma (werken al lang met elkaar). Heb al veel cadeau-tjes van haar gehad, zo lief.

ik ga heel hard voor je duimen!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yup, woensdagochtend. Ondanks dat ik nog steeds niet echt zenuwachtig ben en ik mezelf echt heel rustig voel leef ik tot die tijd nog een beetje onder een steen

Danku!quote:

Mogguhquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:36 schreef NotTheSame het volgende:
Mogguh!![]()
Hier vanmorgen wakker getrapt door een draak die het er niet mee eens was dat ik op m'n buik lag!

Omdat ze je zsm weer van het bankje af willen hebben? Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:15 schreef Linda2205 het volgende:
Zo, nogmaals goedemorgen, dit keer vanaf de gyn aan de ctg. Waarom liggen die bankjes toch altijd zo beroerd??

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |