abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101327288
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind t zo bizar dat ik aan t eind van de maand gewoon al mag bevallen :o (oke niet deze maar over 3 dagen is t september :P )
Spannend he!
pi_101331255
Welkom Aeve! voorkruiper! ;)

Van harte gefeliciteerd TAP! *O*

Oh, balen PD< dat klinkt niet fijn. Hopelijk is het nu snel over.

Aoraki, spannend joh, daar kun je nu echt naar toe leven!

Ik zla ook eens bij de action kijken voor die matrasbeschermer. Niet dat die nu al nodig is.... maar ach....

Hier trouwens vannacht ook k geslapen. Kon echt geen fijne houding meer vinden. En de kleine was geinspireerd door sytycd want die heeft ook de halve nacht op mijn blaas getapdancet. Wat dat betreft ook maar fijn dat ik nu halve dagen werk. Kan ik nog even bijslapen.

En ik ga zo een bestellinkje plaatsen bij kidzwarenhuis: gordijnen, lamp, waskussenhoes, badcapjes en slaapzakje O+ O+ O+
pi_101331984
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje, Piglet! *O* Leuke naam!

(verlate post ivm vakantie)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_101333547
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2011 10:19 schreef wickie het volgende:

[..]

Jammergenoeg niet. Maar wel voor het eerst echt voorwerk gehad vannacht. Dus de hele nacht niet geslapen. Het zakte weg rond een uurtje of 5 dus heb nu net een paar uurtjes kunnen slapen gelukkig.
Ik ga lekker niks doen vandaag.
Wat een niemandsland, hè? Maar straks is ze er écht! :* De pasgeborenekleertjes, de geurtjes, de beweginkjes. God, wat is het toch fantastisch. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101334086
Claudia :*

Maar Linda moet echt eerst bevallen! Ik houd het nog wel even vol, ben nog vol goede moed, een soort van dan :')

Ik heb al de hele dag zin in gerookte zalm. Maar die stomme vacuüm verpakkingen. Ik mag het niet van R. }:|
Ook wil ik graag rosbief en een goede hertenbiefstuk of een mooi stukje reerug.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101334303
Nog even geduld en dan mag je dat allemaal weer eten :)

Schilderijtjes hangen, dus straks nog gordijntjes en dan is t echt klaar :)

pi_101334468
Leuk Nirak! Ben benieuwd naar het totaalplaatje!
pi_101334570
nirak, dat ziet er echt heel leuk uit!

gerookte zalm... mmmmmmmmmm, nu heb ik daar ook trek in }:|
pi_101334830
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:30 schreef Kyara het volgende:
Leuk Nirak! Ben benieuwd naar het totaalplaatje!
Zal binnenkort eens proberen t op de foto te zetten... Is nogal een lange smalle kamer.. Lastig met inrichten

quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:33 schreef Aoraki het volgende:
nirak, dat ziet er echt heel leuk uit!

gerookte zalm... mmmmmmmmmm, nu heb ik daar ook trek in }:|
Als je het warm maakt mag het weer wel, en dat is ook lekker: pasta met zalm :)
Knoflookje hakselen, uitje snijden, opbakken, monchou en room, beetje heet rood spul uit zo'n klein flesje anders is t te flauw en gesneden gerookte zalm erbij. En dan een pasta naar keuze. Pak zelf meestal tricolore.
Voor de liefhebbers kan ik t recept wel pmmen, mijn mevrouw kookt dat nml en weet t niet precies..
pi_101334865
bah, zalm.... doe mij maar een broodje filet american.....
pi_101335746
Bedankt voor het warme welkom! Ik ga even bijlezen :)
pi_101335821
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:40 schreef Nirak het volgende:

Of risotto met zalm. :9
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101335882
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:19 schreef wickie het volgende:
Claudia :*

Maar Linda moet echt eerst bevallen! Ik houd het nog wel even vol, ben nog vol goede moed, een soort van dan :')

Ik heb al de hele dag zin in gerookte zalm. Maar die stomme vacuüm verpakkingen. Ik mag het niet van R. }:|
Ook wil ik graag rosbief en een goede hertenbiefstuk of een mooi stukje reerug.
Vind ik ook ;)

Ik vind het zo'n gek idee dat ik binnen nu en een week een baby heb. Kan het nog steeds niet helemaal geloven ofzo. Ik wilde eigenlijk graag een augustuskindje, maar ik geloof niet dat dat er nog in zit.
Morgen naar de gyn, plan van aanpak maken gok ik.
Lotte!
Noah!
  maandag 29 augustus 2011 @ 17:06:47 #64
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101335906
Ben zo blij dat ik dat allemaal niet lust.... Een lekker koud biertje daar heb ik wel trek in, maar dan wel hangend aan de bar in de kroeg en niet zo'n eentje met 0.0 procent, nee, gewoon lekker met en dat je na een paar biertjes slap begint te lullen :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 29 augustus 2011 @ 17:07:45 #65
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101335941
je hebt nog 2 dagen Linda, kan gewoon nog he? ;)
pi_101336028
Flugeltje, heb jij niet overmorgen je echo?
pi_101336535
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:40 schreef Nirak het volgende:

Knoflookje hakselen, uitje snijden, opbakken, monchou en room, beetje heet rood spul uit zo'n klein flesje anders is t te flauw en gesneden gerookte zalm erbij. En dan een pasta naar keuze. Pak zelf meestal tricolore.
Voor de liefhebbers kan ik t recept wel pmmen, mijn mevrouw kookt dat nml en weet t niet precies..
Nou! Ik hou me wel aanbevolen voor dat receppie! Gebruikt je vrouw dan ook van die voorverpakte vaccuum stuff?

Edit: oh, en wowie wat betreft de schilderijtjes. Wat onwijs lief! O+.

[ Bericht 8% gewijzigd door PurpleDaisy op 29-08-2011 17:34:21 ]
  maandag 29 augustus 2011 @ 17:53:00 #68
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101337640
Ik zat zo aan een biertje te denken dat ik idd vergeten ben te zeggen dat de schilderijtjes, in combie met die kleur echt gaaf zijn Nirak!
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 18:56:28 #69
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_101339780
Verdorie, wat ben ik zenuwachtig. :') Vanavond de tweede echt bij de verloskundige. Als het goed is, is m'n vrouw nu 9 weekjes zwanger, dus ik hoop op een uitwendige echo. De vorige echo was inwendig. Ze was toen iets meer dan 6 weekjes zwanger. Gelukkig was er toen wel al een kloppend hartje te zien: Zwangerschap en geboorte deel 810 :)

De zwangerschapsverschijnselen nemen in ieder geval toe, met als hoogtepunt vandaag toen ze voor het eerst op haar werk moest overgeven van de misselijkheid. Da's in ieder geval een goed teken, toch (voor de zwangerschap dan, niet voor haar)? :')
F.K.A. SuperwormJim
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:00:45 #70
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_101339948
Nou SuperwormJim, heel veel succes vanavond dan!
pi_101340681
Veel succes vanavond SuperwormJim, hopelijk krijgen jullie een mooi plaatje mee van de echo!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_101340861
Men wat ben ik moe, en dan is het nog maar maandag....
Vanavond maar extra vroeg naar bed! Voordeel is wel dat ik super goed slaap :)
Ik word alleen snachts wakker om naar de wc te gaan, maar als ik dan niet uitkijk slaap ik zo verder op de wc :') M'n vriend riep me pas ook al snacht, was ik gewoon verder gaan slapen op de wc... Ik ben ook echt niet wakker te krijgen snachts, maar als ik smorgen wakker ben heb ik een uurtje energie en dan zou ik wel weer verder kunnen slapen!

Nog 3 weekjes ( dan ben ik 20 weken ) 6 uur per dag werken en dan ( op advies van de gyn ) 4 uur per dag gaan werken en tussen de 28-30 weken stoppen met werken :)
pi_101341283
Herkenbaar Klumsy...... fijn dat je in elk geval weet waar je aan toe bent maar als je het eerder niet trekt, op tijd aan de bel trekken hoor.

Succes SuperwormJim! Ik zou niet teveel op de kwaaltjes focussen hoor. Ik ben amper misselijk geweest maar de kleine doet het prima.
pi_101341444
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:23 schreef PurpleDaisy het volgende:

[..]

Nou! Ik hou me wel aanbevolen voor dat receppie! Gebruikt je vrouw dan ook van die voorverpakte vaccuum stuff?

Edit: oh, en wowie wat betreft de schilderijtjes. Wat onwijs lief! O+.
Vrouw hier :W

U neme voor 2 personen:
Gerookte zalm, 300/400gr
Pakje monchou 150/200gr
Pakje (slag)room 200ml
1 grote ui
paar tenen knoflook (naar smaak, ik gebruik er soms 4 tot 5 :9
Bieslook (diepvries, potje, vers)

Zet alvast een pan op met water om de pasta in te koken. Pak gewoon je favo pasta. Tip: Tagliatelle eet niet zo makkelijk.

Ui in kleine stukjes snijden, knoflook persen en dit samen kort fruiten. Als de ui glazig wordt dan de monchou op een klein vuurtje mee laten smelten. Je kunt ondertussen de room erbij gooien zodat je een mooi papje krijgt. Je moet een beetje spelen met de hoeveelheden room en monchou om een sausje te krijgen wat niet te dun is. Hou er wel rekening mee dat de zalm dit nog verdikt. Ik gooi er dan nog lekker wat peper bij en soms wat tabasco, paar druppels maar. Geen zout, de zalm is zout genoeg van zichzelf.

Als je dan een mooi sausje hebt dan moet je het zo zien te timen dat je pasta klaar is met koken.
Terwijl je pasta bij komt in een pan kun je de zalm toevoegen, normaliter laat ik de zalm maar heel kort opwarmen zodat deze nét gaar is. Nu Karin zwanger is laat ik het wel een paar min mee garen. Op het laatst nog even de bieslook er doorheen roeren en aanvallen maar :Y)

Stelt niks voor maar is lekkerrr. En als je, je gezond wilt voelen dan pruttel je wat versie spinazie mee. :9

Zalm kan vacuum voorverpakt of van de visboer die het in een gasverpakking heeft.

Ik heb dit recept jaren geleden ook op fok gevonden, volgens mij was het van Oblivion.

Verder kun je van verse gerookte zalm ook een lekkere omelet maken met spinazie! En lekker op een boterham met paturein.

Anyways ladies, fijne zwangerschap verder :)
Trotse mamma :)
pi_101341784
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:32 schreef Kyara het volgende:
Herkenbaar Klumsy...... fijn dat je in elk geval weet waar je aan toe bent maar als je het eerder niet trekt, op tijd aan de bel trekken hoor.

Succes SuperwormJim! Ik zou niet teveel op de kwaaltjes focussen hoor. Ik ben amper misselijk geweest maar de kleine doet het prima.
Ja dat doe ik ook zeker! Ze zijn heel makkelijk op het werk, mijn gezondheid gaat gewoon voor het werk :) was vandaag ook een half uurtje langer gebleven om wat af te maken, maar toen stond m'n manager al aan m'n bureau met de vraag waar ik mee bezig dacht te zijn :+ Dus ben gelijk naar huis gestuurd om m'n rust te nemen zodat de kleintjes lekker kunnen groeien O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')