Met spelfauten? Speciaal voor mij?quote:
Met de auto vanaf Den Horn, met de fiets kun je volgens mij ook vanaf De Poffertquote:
Ben sowieso beetje te vercrackt om nu die kant op te gaan... Mijn fiets is stervende en mijn auto ga ik niet in een sloot rijden. Al kan ik best redelijk achteruit rijden.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als ik het zo zie niet. Tenzij op het erf (als het hek open is)
En anders pas in de laatste bocht
Haha! Ik wou eventueel vandaag nog heen...!quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:56 schreef nijnja het volgende:
Wat een kutplek :p. Bij dat hek leven ook wat honden, ik denk dat iedereen daar wakker is geworden... Babybel was trouwens ook bang voor die honden :p. Ach ja, stok gevonden, nu op weg naar huis. Morgen (vandaag) krijgt 'ie een nieuwe plek.
Nachtkusje
Kanslooos! Ik had denk ik toch maar 'een fiets' gepakt vanaf de andere kant!quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:44 schreef babybel het volgende:
en dan ook echt gewoon achteruit rijden in het pikkedonker op een weggetje waar de auto nauwelijks in past(Heb Nijn nog bijna aangereden)
Pualaquote:
ennn.. waar is ie nu??quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:34 schreef Puala het volgende:
Heuj, das dichtbij.
Nijn, waarom ben je geen biertje komen doen?!?
En ik haal hem morgen wel op
Gister had ik hem niet kunnen plaatsen, dus heb hem laten liggen. Ik kan hem vanmiddag wel ophalen en dan plaats ik hem morgen ergens andersquote:Op zondag 4 september 2011 10:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ennn.. waar is ie nu??
wat een enorm nuttige bijdragen van mij aan dit topic toch
ik had die dag verder geen tijdquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:34 schreef Puala het volgende:
Heuj, das dichtbij.
Nijn, waarom ben je geen biertje komen doen?!?
En ik haal hem morgen wel op
Ik ben te lui geweest om op dat knopje te klikkenquote:Op zondag 4 september 2011 19:56 schreef malse-sjanker het volgende:
Die foto's zijn het bewijs dat de wereld niet plat is !
(of het bewijs dat Puala niet op dit knopje kan klikken: )[ afbeelding ]
Zijn die schoeiselexemplaren gemaakt van zwarte ty-raps?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |