Ja, dat had ik de vorige keer dus. Leek qua textuur op een slechte visstick.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Met arachideolie kun je veel hogere temperaturen bereiken. Met olijfolie kan het wel eens een kleffe vette hap worden.
Newsflash: Voor zo'n beetje alle landbouwproducten is stront gebruikt. Juist een slim idee, je maakt van afval een grondstof.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:53 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik zag laatst een reportage waarbij Tilapia onder een kippenstal gehouden wordt. Blijkbaar werkt het verteringssysteem van een kip niet zo goed, en zitten er nog bruikbare voedingswaarden in de kippenstront.
Dat vreten die Tilapia's dus.![]()
Toen ik dat zag had ik mijn Tilapia bijna weggepleurd, maar ik ben erg tegen het weggooien van vlees (en vis dus ook wel). Ik denk dat het varken wat in de braadworst zit die je op de markt koopt net zo'n smerige dingen gevreten heeft, dus wat dat betreft...
Hoe dan ook, ik zal de resterende Tilapia volgende week eens bakken zoals voorgesteld door ..-._---_-.-.
Ik heb overigens geen arachideolie, maar ik neem aan dat het ook wel in olijfolie kan, toch?
wordt vast gezellig!quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:15 schreef cinnamon_M het volgende:
Ik ook al vanavond bbq, bij familie dus vaak hoop kant-en-klaar meuk![]()
Maar ik roep iedere keer dat ik t zo irritant vind dat ik nooit direct uitgenodigd wordt, maar dat men verwacht dat ik t via via hoor en dan wel klaagt dat ik er niet ben; nu ben ik direct uitgenodigd dus moet ik dat maar belonen. Ofzo. Mmz.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:04 schreef Pietverdriet het volgende:
De Iberico was het mooiste stuk varkensvlees wat ik ooit gezien heb.
Wow, dat klinkt er goed en culinair verantwoord. Hoe kom je aan dat vlees? Ik bedoel, dat haal je niet bij de doorsnee slager.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Eten vanavond een stuk Iberico varkensnek, met een witte wijn saus. Daarbij rosevalaardappels, een rucola salade en zeekraal als warme groenten.
De Iberico was het mooiste stuk varkensvlees wat ik ooit gezien heb. Zo mooi doorregen dat het voor de helft wit vet is, en het vlees zo donkerdat het rund lijkt.
Het vlees heb ik aangebraden in varkensvet en gaart nu langzaam in de oven.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Eten vanavond een stuk Iberico varkensnek, met een witte wijn saus. Daarbij rosevalaardappels, een rucola salade en zeekraal als warme groenten.
De Iberico was het mooiste stuk varkensvlees wat ik ooit gezien heb. Zo mooi doorregen dat het voor de helft wit vet is, en het vlees zo donkerdat het rund lijkt.
Het vlees heb ik aangebraden in varkensvet en gaart nu langzaam in de oven.
Ik heb het overleefdquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wordt vast gezellig!
ik had net een calippo sinas
Horeca groothandel, Hanos.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:37 schreef Ludd het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt er goed en culinair verantwoord. Hoe kom je aan dat vlees? Ik bedoel, dat haal je niet bij de doorsnee slager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |