Vreemd, ik vind Nederland Muziek juist een van de betere winkels in de regio.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:50 schreef Griebus het volgende:
Iemand een goed adresje om m'n gitaar af te laten stellen in de buurt van Amsterdam/Flevoland/utrecht?
NederlandMuziek valt sowieso af, daar voel ik me nooit welkom.
Volgens mij zijn ze ook de enige in de regio of heb ik het mis?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vreemd, ik vind Nederland Muziek juist een van de betere winkels in de regio.
Hier bij mij in het dorp schijnt ook nog iets te zitten watr zich een muziekwinkel durft te noemen...quote:Op donderdag 1 september 2011 19:13 schreef Griebus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ook de enige in de regio of heb ik het mis?
Het zadeltje iets hoger zetten helpt niet afdoende?quote:Die comet is fantastisch maar ondanks dat ik het zelf heb geprobeerd, blijft er wat fretbuzz op de lage E-snaar te horen. Ik doe het waarschijnlijk niet helemaal goed, vandaar dat ik hem maar ff bij een expert wil langsbrengen.
Als NM echt verstand van zaken heeft breng ik hem natuurlijk daar wel heen, is toch makkelijker.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hier bij mij in het dorp schijnt ook nog iets te zitten watr zich een muziekwinkel durft te noemen...
Maar ik bedoelde eigenlijk de regio Utrecht, Amsterdam
[..]
Het zadeltje iets hoger zetten helpt niet afdoende?
In Hilversum zit ook nog wel een aardige winkel. Ben alleen de naam even kwijt.
Kick!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hier bij mij in het dorp schijnt ook nog iets te zitten watr zich een muziekwinkel durft te noemen...
Maar ik bedoelde eigenlijk de regio Utrecht, Amsterdam
[..]
Het zadeltje iets hoger zetten helpt niet afdoende?
In Hilversum zit ook nog wel een aardige winkel. Ben alleen de naam even kwijt.
Geen idee hoe ze zijn in repareren / afstellen. Dat heb ik daar nog nooit laten doen...quote:Op donderdag 1 september 2011 19:35 schreef Griebus het volgende:
[..]
Als NM echt verstand van zaken heeft breng ik hem natuurlijk daar wel heen, is toch makkelijker.
Het zadeltje staat nu een stuk hoger, nog hoger zetten lijkt me bijna onverantwoord. Maarja dat zeg ik met mijn beperkte ervaring in afstellen
Nee, die andere. Zit ergens op een bedrijventerrein.quote:
ik had er ooit ook een, nieuw uit de winkel voor 170 euro! ha! (toen waren ze nog niet zo bekend).quote:Op donderdag 1 september 2011 15:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
220, maar ik laat hem verzenden anders zou ik 180 kwijt zijn
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:16 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik had er ooit ook een, nieuw uit de winkel voor 170 euro! ha! (toen waren ze nog niet zo bekend)
[ afbeelding ]
Ooow, een thinline! Vandaar dat je wat meer betaald. Nice!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is alleen wel iets anders
Dude, geweldige Blackmore hemd.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Al kijk ik op elke foto na deze foto chagrijniger
In Hilversum heb je ook nog Robberts en Bass Connection.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:50 schreef Griebus het volgende:
Iemand een goed adresje om m'n gitaar af te laten stellen in de buurt van Amsterdam/Flevoland/utrecht?
NederlandMuziek valt sowieso af, daar voel ik me nooit welkom.
Het was meer zoiets op het begin van de dag:quote:Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Dude, geweldige Blackmore hemd.
Kick Music op de gijsbrecht, is een goede zaak, Gimar Yestra doet er de gitaar reparatie`s en die levert echt top werk voor een lage prijs!.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze zijn in repareren / afstellen. Dat heb ik daar nog nooit laten doen...
[..]
Nee, die andere. Zit ergens op een bedrijventerrein.
Ha, een Jaguar MKII!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:22 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Het was meer zoiets op het begin van de dag:
[ afbeelding ]
Dan moet jij je broer niet aan mij geven. Wat een sukkelquote:Op donderdag 1 september 2011 22:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ha, een Jaguar MKII!![]()
Geef 'm alleen niet aan m'n broer, dan houd je 'm niet heel, al 2 MKII's naar de sloop
Ik geef niks nie aan niemand nie als het nie van mij nie is niequote:Op donderdag 1 september 2011 22:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ha, een Jaguar MKII!![]()
Geef 'm alleen niet aan m'n broer, dan houd je 'm niet heel, al 2 MKII's naar de sloop
Dat gevoel heb ik soms ook wel. Ken je deze:quote:Op donderdag 1 september 2011 22:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan moet jij je broer niet aan mij geven. Wat een sukkel
Ja, zo vetquote:Op donderdag 1 september 2011 23:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik soms ook wel. Ken je deze:
[ afbeelding ]
2 van deze hebben hem ook niet overleefd...
Maar weet wel, hun staat liet echt niet meer toe om opgeknapt te worden.
shit VEEEEL knopjes *jum jum*quote:Op donderdag 1 september 2011 22:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei vandaag bijna een Keystation 88 pro meegenomen. Maar 200,- zit nu toch te twijfelen hem morgen niet op te halen
Mensen ventileren eerder een negatieve mening dan een positieve.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Lees alleen nu heeeeel veel negatieve reacties op internet
Nu dus niet echt meerquote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Lees alleen nu heeeeel veel negatieve reacties op internet
Heel tofquote:Op donderdag 1 september 2011 21:39 schreef Aresdreams het volgende:
[ afbeelding ]
Jeej, zelf spelen op je eigen bruiloft![]()
Ik heb interesse in: London City LCG-158 15 watt 8" oefenversterker: 30 euroquote:Op donderdag 1 september 2011 23:38 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb nog wat te koop trouwens:
London City AS-60C akoestische gitaarversterker: 150 euro
London City Pershing 200 watt transistor gitaartop: 250 euro
London City LCB-100/15 100 watt 15" basscombo: 150 euro
London City LCG-158 15 watt 8" oefenversterker: 30 euro
Mogelijk ook nog twee stuks BBE 482i Sonic Maximizer in doos: 125 euro per stuk
Ik heb wel interesse in de LCG-158, zit alleen in Spanje tot de 14e ongeveerquote:Op donderdag 1 september 2011 23:38 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb nog wat te koop trouwens:
London City AS-60C akoestische gitaarversterker: 150 euro
London City Pershing 200 watt transistor gitaartop: 250 euro
London City LCB-100/15 100 watt 15" basscombo: 150 euro
London City LCG-158 15 watt 8" oefenversterker: 30 euro
Mogelijk ook nog twee stuks BBE 482i Sonic Maximizer in doos: 125 euro per stuk
Ah, de Bass Connection. Die bedoelde ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:20 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
In Hilversum heb je ook nog Robberts en Bass Connection.
Wauwquote:Op donderdag 1 september 2011 21:39 schreef Aresdreams het volgende:
[ afbeelding ]
Jeej, zelf spelen op je eigen bruiloft![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:03 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Morgen optreden met de band, vanavond nog ff een nummer afmaken...
Wow stoer!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef KaMo het volgende:
Gister opgetreden, gelijk gevraagd om morgen op te treden in Ieper Belgie
Leuk man!
5 euro.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:34 schreef KaMo het volgende:
Iemand Bongo's of Gitaar kopen? T.E.A.B. http://t.co/u8M3QQW http://t.co/fpaHiUR
Doosje met de pick of destiny ook goed?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:40 schreef The_Dean het volgende:
Ik zoek nog talent, iemand een doosje over?
ruilen voor een doosje zelfdiscipline?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:40 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb nog bergen van die rommel liggen. Kun je zo van me krijgen, ik doe er toch niets mee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:40 schreef The_Dean het volgende:
Hahaha!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb nog bergen van die rommel liggen. Kun je zo van me krijgen, ik doe er toch niets mee.
Kun je niet voor lalalalalalalala gaanquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:26 schreef Cynic het volgende:
Okay, inmiddels voor 3 van de 6 liedjes de zang opgenomen. Zaterdag of zondag weer verder, moet helaas nog voor 1 van de resterende nummers een extra couplet tekst verzinnen en daar ben ik niet heel snel in...
Als mijn tweede biertje van vanavond geen betere ideeën oplevert moet dat maarquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kun je niet voor lalalalalalalala gaan
Anders kun je ook het eerste couplet een keer herhalen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als mijn tweede biertje van vanavond geen betere ideeën oplevert moet dat maar
Er zijn maar twee coupletten, dat gaat niet werken denk ikquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Anders kun je ook het eerste couplet een keer herhalen.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb nog bergen van die rommel liggen. Kun je zo van me krijgen, ik doe er toch niets mee.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kun je niet voor lalalalalalalala gaan
Goed bezig!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef KaMo het volgende:
Gister opgetreden, gelijk gevraagd om morgen op te treden in Ieper Belgie
Leuk man!
Niet duur voor alles... maar hoef maar 1-2 doosjes, voor mijn draadloze setje. Misschien zelfs maar 1 inderdaad, heb geen camera meer waar ze in kunnen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:16 schreef savale het volgende:
Nice inderdaad! Zo werkt het vaak wel het beste heMaak er weer een mooi optreden van!
Iemand trouwens interesse in VEEEL batterijen?
[TK] 44x 2900/2700 mAh Vapex AA batterijen + doosjes
hij ziet er wel vet uit. maar 6000 dollarquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:42 schreef The_Dean het volgende:
Iemand nog een Tele? Slechts 6.000 dollar
Wel een stuk gitaarhistorie, ook al is het een replica...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inderdaadquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:47 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dan vind ik dit interessanter. Hier kan je nog wel een fijne gitaar aan overhouden voor weinig geld.
http://www.ebay.com/itm/E(...)D2515119825584891418
Ik ben niet zo'n tele fanquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:50 schreef The_Dean het volgende:
Komt omdat je er meer mee hebt. Voor een Tele idolaat is die replica best vet denk ik.
Denk dat onze TeleluvR zit te kwijlen achter de pc
Wow...quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:54 schreef The_Dean het volgende:
Gibson is zeker vet, maar daarbuiten heb je ook wel andere vette Les Paul's of varianten daarop
Zo wil ik nog altijd een Dean Soltero Standard, liefst in Scary Cherry
[ afbeelding ]
Ja er zijn echt zulke mooie gitaren, en ik merk dan ook echt wel dat ik GAS hebquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:01 schreef The_Dean het volgende:
Of een Deceiver, ook in Cherry. Maar in matzwart istie ook wel vet. Of in het blauw.
Matzwart en blauw komt standaard met EMG 81/85, Cherry met Time Capsule en Baker Act [passief].
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:54 schreef The_Dean het volgende:
Gibson is zeker vet, maar daarbuiten heb je ook wel andere vette Les Paul's of varianten daarop
Zo wil ik nog altijd een Dean Soltero Standard, liefst in Scary Cherry
[ afbeelding ]
Ja, niet altijd positief, als ik uitga van mijn eigen oudersquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja er zijn echt zulke mooie gitaren, en ik merk dan ook echt wel dat ik GAS heb![]()
Ben ook benieuwd hoe mijn ouders gaan reageren als die comet bezorgt word
Ik geef mijn eerste gitaar denk ik gewoon maar aan mijn zusquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, niet altijd positief, als ik uitga van mijn eigen ouders
En er is teveel moois te koop. Jammer dat ik altijd geldgebrek heb. Misschien doe ik toch maar ook de SG van de hand, speel er toch erg weinig op merk ik.
Grijp altijd mijn Dean V eerst, en de LP die nu weer werkt heb ik als backup, en speel ik thuis meestal.
Ja, klopt... wilde hem op een leuke manier kwijt(Geld er voor..) maar de manier is wat minder, heb hem moeten inleveren op m`n werk, waren nog al wat dingetjes gebeurd de laatste paar maanden, dus ik moest m`n gitaar in leveren.quote:Op zaterdag 3 september 2011 09:24 schreef The_Dean het volgende:
Maar de Brian May wou je kwijt toch?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, niet altijd positief, als ik uitga van mijn eigen ouders
En er is teveel moois te koop. Jammer dat ik altijd geldgebrek heb. Misschien doe ik toch maar ook de SG van de hand, speel er toch erg weinig op merk ik.
Grijp altijd mijn Dean V eerst, en de LP die nu weer werkt heb ik als backup, en speel ik thuis meestal.
Ter compensatie? Dude, wtf?quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, klopt... wilde hem op een leuke manier kwijt(Geld er voor..) maar de manier is wat minder, heb hem moeten inleveren op m`n werk, waren nog al wat dingetjes gebeurd de laatste paar maanden, dus ik moest m`n gitaar in leveren.
Dat is wel een leuke manier om een instrument door te schuiven! Een instrument verkopen kan ik nog niet, hoor. Zeker geen bas of gitaar.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik geef mijn eerste gitaar denk ik gewoon maar aan mijn zusdat scheelt er dan weer 1
Ik zou hem ook niet kunnen verkopen, momenteel gebruikt mijn zus hem nog maar hij is nog van 'mij' technisch gezien.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke manier om een instrument door te schuiven! Een instrument verkopen kan ik nog niet, hoor. Zeker geen bas of gitaar.
Je denkt al als een echte gitarist. Welkomquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik geef mijn eerste gitaar denk ik gewoon maar aan mijn zusdat scheelt er dan weer 1
Uiteraard komt er voor die ene wel een nieuwe bij
Misschien heeft hij hem ook op zijn werk gekregen?quote:
prijs?quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je denkt al als een echte gitarist. Welkom![]()
Maar de SG is dus te koop
[ afbeelding ]
Hij gaat voor iets meer op Marktplaats, maar voor jullie 225 euro.quote:
Dan vraag ik me af wat er wel niet allemaal gebeurd is.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, klopt... wilde hem op een leuke manier kwijt(Geld er voor..) maar de manier is wat minder, heb hem moeten inleveren op m`n werk, waren nog al wat dingetjes gebeurd de laatste paar maanden, dus ik moest m`n gitaar in leveren.
jezus gast, wat doe je wel allemaal (niet?)quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
En locking tunersquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je denkt al als een echte gitarist. Welkom![]()
Maar de SG is dus te koop
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |