Vreemd, ik vind Nederland Muziek juist een van de betere winkels in de regio.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:50 schreef Griebus het volgende:
Iemand een goed adresje om m'n gitaar af te laten stellen in de buurt van Amsterdam/Flevoland/utrecht?
NederlandMuziek valt sowieso af, daar voel ik me nooit welkom.
Volgens mij zijn ze ook de enige in de regio of heb ik het mis?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vreemd, ik vind Nederland Muziek juist een van de betere winkels in de regio.
Hier bij mij in het dorp schijnt ook nog iets te zitten watr zich een muziekwinkel durft te noemen...quote:Op donderdag 1 september 2011 19:13 schreef Griebus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ook de enige in de regio of heb ik het mis?
Het zadeltje iets hoger zetten helpt niet afdoende?quote:Die comet is fantastisch maar ondanks dat ik het zelf heb geprobeerd, blijft er wat fretbuzz op de lage E-snaar te horen. Ik doe het waarschijnlijk niet helemaal goed, vandaar dat ik hem maar ff bij een expert wil langsbrengen.
Als NM echt verstand van zaken heeft breng ik hem natuurlijk daar wel heen, is toch makkelijker.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hier bij mij in het dorp schijnt ook nog iets te zitten watr zich een muziekwinkel durft te noemen...
Maar ik bedoelde eigenlijk de regio Utrecht, Amsterdam
[..]
Het zadeltje iets hoger zetten helpt niet afdoende?
In Hilversum zit ook nog wel een aardige winkel. Ben alleen de naam even kwijt.
Kick!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hier bij mij in het dorp schijnt ook nog iets te zitten watr zich een muziekwinkel durft te noemen...
Maar ik bedoelde eigenlijk de regio Utrecht, Amsterdam
[..]
Het zadeltje iets hoger zetten helpt niet afdoende?
In Hilversum zit ook nog wel een aardige winkel. Ben alleen de naam even kwijt.
Geen idee hoe ze zijn in repareren / afstellen. Dat heb ik daar nog nooit laten doen...quote:Op donderdag 1 september 2011 19:35 schreef Griebus het volgende:
[..]
Als NM echt verstand van zaken heeft breng ik hem natuurlijk daar wel heen, is toch makkelijker.
Het zadeltje staat nu een stuk hoger, nog hoger zetten lijkt me bijna onverantwoord. Maarja dat zeg ik met mijn beperkte ervaring in afstellen
Nee, die andere. Zit ergens op een bedrijventerrein.quote:
ik had er ooit ook een, nieuw uit de winkel voor 170 euro! ha! (toen waren ze nog niet zo bekend).quote:Op donderdag 1 september 2011 15:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
220, maar ik laat hem verzenden anders zou ik 180 kwijt zijn
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:16 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik had er ooit ook een, nieuw uit de winkel voor 170 euro! ha! (toen waren ze nog niet zo bekend)
[ afbeelding ]
Ooow, een thinline! Vandaar dat je wat meer betaald. Nice!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is alleen wel iets anders
Dude, geweldige Blackmore hemd.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Al kijk ik op elke foto na deze foto chagrijniger
In Hilversum heb je ook nog Robberts en Bass Connection.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:50 schreef Griebus het volgende:
Iemand een goed adresje om m'n gitaar af te laten stellen in de buurt van Amsterdam/Flevoland/utrecht?
NederlandMuziek valt sowieso af, daar voel ik me nooit welkom.
Het was meer zoiets op het begin van de dag:quote:Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Dude, geweldige Blackmore hemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |