Ooow, een thinline! Vandaar dat je wat meer betaald. Nice!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is alleen wel iets anders
Dude, geweldige Blackmore hemd.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Al kijk ik op elke foto na deze foto chagrijniger
In Hilversum heb je ook nog Robberts en Bass Connection.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:50 schreef Griebus het volgende:
Iemand een goed adresje om m'n gitaar af te laten stellen in de buurt van Amsterdam/Flevoland/utrecht?
NederlandMuziek valt sowieso af, daar voel ik me nooit welkom.
Het was meer zoiets op het begin van de dag:quote:Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Dude, geweldige Blackmore hemd.
Kick Music op de gijsbrecht, is een goede zaak, Gimar Yestra doet er de gitaar reparatie`s en die levert echt top werk voor een lage prijs!.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze zijn in repareren / afstellen. Dat heb ik daar nog nooit laten doen...
[..]
Nee, die andere. Zit ergens op een bedrijventerrein.
Ha, een Jaguar MKII!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:22 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Het was meer zoiets op het begin van de dag:
[ afbeelding ]
Dan moet jij je broer niet aan mij geven. Wat een sukkelquote:Op donderdag 1 september 2011 22:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ha, een Jaguar MKII!![]()
Geef 'm alleen niet aan m'n broer, dan houd je 'm niet heel, al 2 MKII's naar de sloop
Ik geef niks nie aan niemand nie als het nie van mij nie is niequote:Op donderdag 1 september 2011 22:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ha, een Jaguar MKII!![]()
Geef 'm alleen niet aan m'n broer, dan houd je 'm niet heel, al 2 MKII's naar de sloop
Dat gevoel heb ik soms ook wel. Ken je deze:quote:Op donderdag 1 september 2011 22:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan moet jij je broer niet aan mij geven. Wat een sukkel
Ja, zo vetquote:Op donderdag 1 september 2011 23:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik soms ook wel. Ken je deze:
[ afbeelding ]
2 van deze hebben hem ook niet overleefd...
Maar weet wel, hun staat liet echt niet meer toe om opgeknapt te worden.
shit VEEEEL knopjes *jum jum*quote:Op donderdag 1 september 2011 22:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei vandaag bijna een Keystation 88 pro meegenomen. Maar 200,- zit nu toch te twijfelen hem morgen niet op te halen
Mensen ventileren eerder een negatieve mening dan een positieve.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Lees alleen nu heeeeel veel negatieve reacties op internet
Nu dus niet echt meerquote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Lees alleen nu heeeeel veel negatieve reacties op internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |