Wow stoer!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef KaMo het volgende:
Gister opgetreden, gelijk gevraagd om morgen op te treden in Ieper Belgie
Leuk man!
5 euro.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:34 schreef KaMo het volgende:
Iemand Bongo's of Gitaar kopen? T.E.A.B. http://t.co/u8M3QQW http://t.co/fpaHiUR
Doosje met de pick of destiny ook goed?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:40 schreef The_Dean het volgende:
Ik zoek nog talent, iemand een doosje over?
ruilen voor een doosje zelfdiscipline?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:40 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb nog bergen van die rommel liggen. Kun je zo van me krijgen, ik doe er toch niets mee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:40 schreef The_Dean het volgende:
Hahaha!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb nog bergen van die rommel liggen. Kun je zo van me krijgen, ik doe er toch niets mee.
Kun je niet voor lalalalalalalala gaanquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:26 schreef Cynic het volgende:
Okay, inmiddels voor 3 van de 6 liedjes de zang opgenomen. Zaterdag of zondag weer verder, moet helaas nog voor 1 van de resterende nummers een extra couplet tekst verzinnen en daar ben ik niet heel snel in...
Als mijn tweede biertje van vanavond geen betere ideeën oplevert moet dat maarquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kun je niet voor lalalalalalalala gaan
Anders kun je ook het eerste couplet een keer herhalen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als mijn tweede biertje van vanavond geen betere ideeën oplevert moet dat maar
Er zijn maar twee coupletten, dat gaat niet werken denk ikquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Anders kun je ook het eerste couplet een keer herhalen.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb nog bergen van die rommel liggen. Kun je zo van me krijgen, ik doe er toch niets mee.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kun je niet voor lalalalalalalala gaan
Goed bezig!quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef KaMo het volgende:
Gister opgetreden, gelijk gevraagd om morgen op te treden in Ieper Belgie
Leuk man!
Niet duur voor alles... maar hoef maar 1-2 doosjes, voor mijn draadloze setje. Misschien zelfs maar 1 inderdaad, heb geen camera meer waar ze in kunnen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:16 schreef savale het volgende:
Nice inderdaad! Zo werkt het vaak wel het beste heMaak er weer een mooi optreden van!
Iemand trouwens interesse in VEEEL batterijen?
[TK] 44x 2900/2700 mAh Vapex AA batterijen + doosjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |